Een hele verhandeling met "dieptriest kind" als conclusie was idd van mij... dat "kutkind" was de reactie van EricaHysterica daaropquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het echt een zielig kutkind (heb ik al eens eerder ergens gelezen vandaag, van Leandra?)
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat dacht je echt? Dan hoop ik dat er een camera mee moet, ik wil wel zien hoe ze daar liggen te vernikkelen, ik vermoed dat ze wel naar een hotel mogen en dat ze dan morgen aan het ontbijt komen en zeggen dat ze heerlijk hebben geslapen in de tent.
Hij durftt gewoon niet en probeert zo een longontsteking te kweken!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef ruby het volgende:
[..]
*Wwwwwwooooooooeeeeeeeesssssjjjjjjjjjjjjjjjj*![]()
Daaaaaaaaaaag Brian.
Frostbitequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef ruby het volgende:
[..]
*Wwwwwwooooooooeeeeeeeesssssjjjjjjjjjjjjjjjj*![]()
Daaaaaaaaaaag Brian.
Ook leuk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
De cameraman is zich inmiddels aan het voorzien van 3 lagen thermo ondergoed en een skipak
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Frostbite(zwarte teentjes en zo
![]()
![]()
)
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat dacht je echt? Dan hoop ik dat er een camera mee moet, ik wil wel zien hoe ze daar liggen te vernikkelen, ik vermoed dat ze wel naar een hotel mogen en dat ze dan morgen aan het ontbijt komen en zeggen dat ze heerlijk hebben geslapen in de tent.
Alles bij elkaar vind ik het voor dat kind een droevig verhaal, ongeacht wat voor streken ze uit probeert te halen in opdracht van die MAF. Ze weet niet beter en ik vind dat ze er niks aan kan doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hele verhandeling met "dieptriest kind" als conclusie was idd van mij... dat "kutkind" was de reactie van EricaHysterica daarop
Kan ik niet zeggen dat ik me in die verhandeling die tot "dieptriest" leidde erg complimenteus had uitgelaten...
Ach, die gast zegt wel vaker iets. Woord bij daad voegen. Beter gezegd, als het voor Huub beter uitkomt om niet te blokken, doet ie dit echt niet. Je kent Huub inmiddels toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek Huub en Jaap op kantoor ...... zolang Huub een uitgaansverbod
heeft, zal hij iedere stemming blokken ......... maar ik moet het eerst nog zien
Volgens mij geen geintje maar het kan volgens mij echt niet zonder van die mummy slaapzakken en thermo-ondergoed, ze mogen het om mij wel proberen, graag zelfs maar een gevoelstemperatuur vanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah bah!![]()
Maar ze gaan nu echt in een tentje? Dat was geen grapje?
Ja, precies dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach, die gast zegt wel vaker iets. Woord bij daad voegen. Beter gezegd, als het voor Huub
beter uitkomt om niet te blokken, doet ie dit echt niet. Je kent Huub inmiddels toch?
Och, ze hoeft niet te schelden als een viswijf tegen Claire, ze had ook best een beetje coulanter kunnen zijn bij bepaalde stemmingen, ik ben voor de uitspraak:'What goes around, comes around.'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles bij elkaar vind ik het voor dat kind een droevig verhaal, ongeacht wat voor streken ze uit probeert te halen in opdracht van die MAF. Ze weet niet beter en ik vind dat ze er niks aan kan doen.
Er is niemand die Huubje zal tegenhouden als hij de poort uit wil wandelen. Dag Huubjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef Dark het volgende:
Huub wil voortaan altijd alle stemmingen blokken, totdat zijn uitgaansverbod wordt opgeheven.
Jaap - Wel leuk als er een echte vrouwenstemming komt, voor Claire en Amanda!
Huub - Fok Claire, er gaat geen een stemming meer de deur uit, als ik de deur niet uit mag!
Dat is de pest met die profeten. Die zien echt honderden jaren vooruit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef 2live het volgende:
Vlgs Mike staat er in de koran dat vrouwen geen auto mogen rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |