14.gifquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:31 schreef YuckFou het volgende:
Typisch dat zelfs zo'n belangrijk onderwerp hier op Fok! langzaamaan weer naar beneden verdwijnt in de topiclijsten...
Je zou verwachten dat zo'n maatregel die iedereen treft veel meer zou leven, maar kennelijk zijn er wel heel erg veel mensen die onder het aangeleerde mom 'maar ik heb niks te verbergen' zich mee laten voeren in de waan van de veiligheid, "wij al uw gegevens, u een veilig leven" my ass, ik wil geen veilig leven, ik wil een echt leven,liefst met af en toe wat spanning en niet gepamperd van de wieg tot het graf...
Maarrrrr ik kwam op een ander forum de volgende link tegen, een demonstratie! jawel, een heuse, met mensen, op de dam, tegen deze wetgeving, en nou ben ik absoluut niet van het demonstreren, liever een grote bek op internet dan buiten staan met een spandoek, maar dit keer ga ik wel, en ik hoop met mij vele verontruste fokkers!
http://www.opstand.freedisk.nl/ <--hiero aanmelden, afwachten tot het echt serieus iets word en gaan! met z'n allen! en kabaal maken, want wat mij betreft is het genoeg geweest!!
VVD, CU, PvdA, CDA en PVV, wellicht ook SGP.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mag ik alvast inzetten op de PVV? Die, hilarisch genoeg, het woord VRIJHEID in haar naam heeft staan?
Vérre van zelfs ?! Heb je daar wat meer info over ? Ik was altijd overtuigd dat een vingerafdruk redelijk waterdicht is, ervan uitgaand dat je met genoeg herkenningspunten werkt ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef Yildiz het volgende:
Ohja, en voor alle voorstanders: een vingerafdruk is vérre van uniek. Het lijkt in de verste verte dus niet op DNA. Vindt je een vingerafdruk, dan zijn er zo tientallen tot honderden Nederlanders met dezelfde.
Omdat er zoveel mensen zijn (en ieder mens 10 vingers) gebeurt het dat er mensen zijn die dezelfde kenmerken hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:47 schreef elcastel het volgende:
Ik weet niet beter dan dat je geen hele vingerafdruk nodig hebt, maar 12 herkenningspunten, vanuit een deel van de vingerafdruk. Kom je daar niet aan, dan is de vingerafdruk onbetrouwbaar. Voor de rest is het waterdicht/uniek. Dat is de korte versie die ik ken.
-edit- aantal
Helaas ... zo slim dacht ik dus ook te zijn, maar die vlieger gaat niet meer op!quote:Op maandag 25 februari 2008 09:56 schreef ethiraseth het volgende:
Schijnbaar komt die verplichte vingerafdruk al per volgend jaar er.
Ik ga maar voor die tijd een nieuw paspoort aanvragen
Dan mag je wel opschietenquote:Op maandag 25 februari 2008 10:07 schreef ethiraseth het volgende:
Hmpf, dan maar proberen voor die tijd te emigreren naar IJsland of Noorwegen ofzo.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:31 schreef YuckFou het volgende:
http://www.opstand.freedisk.nl/ <--hiero aanmelden, afwachten tot het echt serieus iets word en gaan! met z'n allen! en kabaal maken, want wat mij betreft is het genoeg geweest!!
Dat van die 12 kenmerken sowieso. Daarnaast doen veel mensen wat meer dan typen, pincode's intoetsen na het boodschappen doen en koken met hun vingers.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:47 schreef elcastel het volgende:
Ik weet niet beter dan dat je geen hele vingerafdruk nodig hebt, maar 12 herkenningspunten, vanuit een deel van de vingerafdruk. Kom je daar niet aan, dan is de vingerafdruk onbetrouwbaar. Voor de rest is het waterdicht/uniek. Dat is de korte versie die ik ken.
-edit- aantal
Dat is dus iets wat mij ook ergert: dat soort technieken met 95% slaagkans wordt uitgerold onder MBO'ers, die nog nooit van de begrippen 'vals positief' en 'vals negatief' heeft gehoord. Met een beetje pech wordt 't dan al heel snel 'je muil houden en op het bureau jezelf moeten verantwoorden'. Waarna 'n klacht indienen weinig zin heeft, want ja, waar gehakt wordt vallen spaanders, en de toko moet wel draaiende gehouden worden.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:41 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld vroeger een baantje in de staalbouw gehad. Dan komen er gewoon allemaal kleine sneetjes in je vingertoppen. Allemaal niets ernstig en het herstelt weer redelijk snel, maar ik kan me voorstellen dat het een hoop gezeik oplevert bij de douane als je vinger niet overeenkomt met die op je paspoort. (Omdat je sneetjes in je vinger hebt en die op het paspoort niet, of andersom, of de sneetjes liggen op andere plekken.)
Jij hebt waarschijnlijk nooit van procedures gehoord.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat mij ook ergert: dat soort technieken met 95% slaagkans wordt uitgerold onder MBO'ers, die nog nooit van de begrippen 'vals positief' en 'vals negatief' heeft gehoord.
O jawel, maar al te goed. Ik weet dat er in iedere tak van sport teveel kutkneuzen rondlopen die 't presteren om zelfs de beste procedures om zeep te helpen met een totaal-van-de-pot-gerukte interpretatie. Of die fouten maken en dat niet durven, willen of kunnen toegeven.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk nooit van procedures gehoord.
't is niet dat ik iets heb tegen MBO'ers hoor. Domheid komt ook voor bij academen. Maar je eigen onwetendheid verbloemen door keihard vast te houden aan procedures vind ik typerend voor MBO'ers en managers. (en MBO'ers mogen nu beledigd zijnquote:Ook weer zwaar denigrerend dat je expliciet MBO-ers moet noemen, alsof dat allemaal vercrackte debielen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |