en de hyena loeit ook weer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
En het gaat maar door en door. Pijpmousse en neukgel.
Lieve FOKkers, ik doe graag verslag maar dit is echt te erg.Mute.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
Niks meer aan het handje, alles is wrs geregeld voor het prinsesje.
[ afbeelding ]
Ze moeten nu wel hun gore kutschjmoel houden, Schwarzkopf is een officïele sponsor.quote:
Amanda kreeg vanmiddag nog complimentjes per brief, dat ze zo volwassen is gewordenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:35 schreef SIRA het volgende:
Nou, kinderachtiger kan het allemaal niet worden. wat een mokkels zeg![]()
En dan inderdaad dat vieze gore lachje van Brian, bah.
De fonteinen staan volgens Erik aan, welke snobs komen er nu weer in ??
brian kan wel wat steun gebruiken..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
En daar komt Sandy, de swa van Brian. Het kan weer niet op vanavond.
weer een verrasing voor die RATquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
En daar komt Sandy, de swa van Brian. Het kan weer niet op vanavond.
Ik doe het niet snel maar ik haak af , geef ajb even door wanneer Sandy weer weg is please. Die kutzwerver begint weer in het Papiaments te praten en de champagne vloeit weer rijkelijk, laterzzz.quote:
Ik zie de klok ook niet lopen. Het zoveelste cadeautje dus. Noem mij kritisch, maar de streams zijn minder leuk zolang al deze verwennerij met gasten en gastspelers en uitjes en bescherming voortduurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is werkelijk niet te geloven, daar zakt je broek toch van af![]()
Ik heb weleens het idee dat ze een beetje aan het streamertje-pesten zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie de klok ook niet lopen. Het zoveelste cadeautje dus. Noem mij kritisch, maar de streams zijn minder leuk zolang al deze verwennerij met gasten en gastspelers en uitjes en bescherming voortduurt.
Als Roekshana typerend is voor het volk daar, zie ik ze er inderdaad toe in staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb weleens het idee dat ze een beetje aan het streamertje-pesten zijn.
Ze weten hoe hier gereageerd wordt en wellicht vervelen ze zich soms en verzinnen dan zoiets om zich mee te vermaken. Zou toch kunnen?
Sandy is vanaf 19:40 binnen, even zien of hij 20:40 ook weer gaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie de klok ook niet lopen. Het zoveelste cadeautje dus. Noem mij kritisch, maar de streams zijn minder leuk zolang al deze verwennerij met gasten en gastspelers en uitjes en bescherming voortduurt.
Typerend..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:54 schreef Leandra het volgende:
Raspoetin komt de vier uit kantoor halen, en Huub is degene die Duchess optilt en mee naar binnen neemt...
Dit is natuurlijk voor de uitzending deze avond belooft watquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:43 schreef Leandra het volgende:
Zelfs als een vriend van Brian, Sandy, op visite komt wordt er al een compleet ontvangstcomité gevormd...
[ afbeelding ]
Ik vond Datjes zo'n leuke naam!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:54 schreef Leandra het volgende:
Raspoetin komt de vier uit kantoor halen, en Huub is degene die Duchess optilt en mee naar binnen neemt...
Goed nieuws dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
Ja hoor, morgenavond vertrekt Selene. Die zondag ziet ze dus niet zo zitten.
Ik houd mijn adem niet in, die zien we nog wel terug, wees maar niet bang....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
Ja hoor, morgenavond vertrekt Selene. Die zondag ziet ze dus niet zo zitten.
Oooh, heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:59 schreef Yavido het volgende:
[..]
Goed nieuws dusMaarja, wie weet is Huub nog eerder weg......
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda gaat Mamanda zien, vannacht in de Witte Bergen ! Het was allemaal spel van Amanda!
Kan niemand hem even gaan vertellen dat dat niet nodig is?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
Huub zit plannen te maken voor morgenavond om Brian wakker te houden.
Brian wist er van. Of hij CPs betaalt zien we zo om 20:40. Er loopt een klok, hoor ik Huub net zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
Is dit ook maar enigszins verklaard, waarom een vriend van Brian zomaar gratis naar binnen komt? En, wist Brian ervan?
Djeez, ik mis echt heel veel. Wie gaat naar een hotel en waarom?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan niemand hem even gaan vertellen dat dat niet nodig is?
Die gaan echt niet slapen als ze in dat tentje gaan liggen en uit het hek is uit de kooi toch?
De FEBO kan het toch niet maken om ze in een hotel te laten slapen? Misschien alleen Brian maar niet alletwee toch?
Baya Beach Clubquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:06 schreef avonne het volgende:
vaya beach club in rotterdam
vrijdag 29 feb
releaseparty van Dennis' single.
Brian en Huub gaan daar heen.
Sandy moet al zijn broddas optrommelen
Oh, okee, dat zou dan weer meevallen. Maar als je hem ongegeneerd hoort over het optrommelen van brothers die hij kan ontmoeten buiten, dan verbaas je je toch over de grenzeloze onbeschaamdheid van de redactie in deze voortrekkerij.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian wist er van. Of hij CPs betaalt zien we zo om 20:40. Er loopt een klok, hoor ik Huub net zeggen.
Weer diie kut-Brian? Waarom niet Jaap en Huub? Claire en Jaap? Claire en Huub?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:06 schreef Disana het volgende:
Sandy moet al Brians 'brothers' optrommelen om vrijdag naar een of andere beach club te komen waar Dennis zijn plaat presenteert; Brian en Jaap gaan daarheen.
Huub heeft straf: geen uitjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weer diie kut-Brian? Waarom niet Jaap en Huub? Claire en Jaap? Claire en Huub?
Ik snap dat hotel ook niet helemaal, B&A zouden in een tentje gaan slapen zodat ze niet wakker gehouden konden worden, dat vond ik wel leuk, zo bij -7 graden, gevoelstemperatuur -9.2, maar Amanda kwam zo tevreden en rustig terug dat er een suggestie werd gedaan dat ze misschien wel in een hotel konden slapen en daar Mamanda zouden treffen, maar ik vind van niet,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Djeez, ik mis echt heel veel. Wie gaat naar een hotel en waarom?
En wat is er met Huub?
hij moet er ook optredenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weer diie kut-Brian? Waarom niet Jaap en Huub? Claire en Jaap? Claire en Huub?
We verwachten dat Brian en Amanda vnavond in Hotel de Witte Bergen zullen slapen zodat ze niet uit hun slaap gehouden kunnen worden. Ze zeggen in een tentje in de tuin te gaan slapen, wat echt niet erg waarschijnlijk is als het -7 wordt. Lijkt me sowieso dom om te verwachten dat je in een tent lekker nachtrust kunt pakken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Djeez, ik mis echt heel veel. Wie gaat naar een hotel en waarom?
En wat is er met Huub?
Hij wil K-Liber daar uitnodigen. Een of ander bubblib/rnb groepje. Daar wil Bra zn plaat mee opnemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:06 schreef avonne het volgende:
vaya beach club in rotterdam
vrijdag 29 feb
releaseparty van Dennis' single.
Brian en Huub gaan daar heen.
Sandy moet al zijn broddas optrommelen
Dus die tent zou dan niet zichtbaar op de streams zijn? Aha..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
We verwachten dat Brian en Amanda vnavond in Hotel de Witte Bergen zullen slapen zodat ze niet uit hun slaap gehouden kunnen worden. Ze zeggen in een tentje in de tuin te gaan slapen, wat echt niet erg waarschijnlijk is als het -7 wordt. Lijkt me sowieso dom om te verwachten dat je in een tent lekker nachtrust kunt pakken.
Voor mijn part ook, maar dan zijn ze wel AFquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]Voor mijn part gaan ze een nacht in een hotel. Ik ga ze niet missen.
Daar gaan we weer. Hamsteruh!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:10 schreef avonne het volgende:
Sandy moet een paar vuilniszakken kleding naar Netty brengen, geloof ik.
Brian "dan heb ik dat alvast"
Sandy, vriend van Brian. Is eerder voor Brian op bezoek geweest en werd toen wegens daverend sukses (Dennisje pesten) nog eens door Huub en Lieke uitgenodigd en leverde toen niet (kletste alleen met Brian).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:14 schreef Kinga het volgende:
Wtf is die gast nou weer?
Thanks Disanaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Sandy, vriend van Brian. Is eerder voor Brian op bezoek geweest en werd toen wegens daverend sukses (Dennisje pesten) nog eens door Huub en Lieke uitgenodigd en leverde toen niet (kletste alleen met Brian).
Jee niet zo he? Die jongen komt netjes afscheid van Brian nemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:17 schreef Yavido het volgende:
Pff, kan die nep neger niet opkrassen?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:22 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom Claire uberhaupt nog op dat trash reageert.
Ik slaap altijd heerlijk in een tent, alleen kampeer ik niet bij -7.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
We verwachten dat Brian en Amanda vnavond in Hotel de Witte Bergen zullen slapen zodat ze niet uit hun slaap gehouden kunnen worden. Ze zeggen in een tentje in de tuin te gaan slapen, wat echt niet erg waarschijnlijk is als het -7 wordt. Lijkt me sowieso dom om te verwachten dat je in een tent lekker nachtrust kunt pakken.
Ik ook hoor, heerlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik slaap altijd heerlijk in een tent, alleen kampeer ik niet bij -7.
Oh, gelukkig maar. Ik wilde haast de IND gaan tippen om hem eventueel eruit te laten gooien.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jee niet zo he? Die jongen komt netjes afscheid van Brian nemen.
Wie is dit de laatste keer, na zondag kan het misschien niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |