Sandy, vriend van Brian. Is eerder voor Brian op bezoek geweest en werd toen wegens daverend sukses (Dennisje pesten) nog eens door Huub en Lieke uitgenodigd en leverde toen niet (kletste alleen met Brian).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:14 schreef Kinga het volgende:
Wtf is die gast nou weer?
Thanks Disanaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Sandy, vriend van Brian. Is eerder voor Brian op bezoek geweest en werd toen wegens daverend sukses (Dennisje pesten) nog eens door Huub en Lieke uitgenodigd en leverde toen niet (kletste alleen met Brian).
Jee niet zo he? Die jongen komt netjes afscheid van Brian nemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:17 schreef Yavido het volgende:
Pff, kan die nep neger niet opkrassen?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:22 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom Claire uberhaupt nog op dat trash reageert.
Ik slaap altijd heerlijk in een tent, alleen kampeer ik niet bij -7.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
We verwachten dat Brian en Amanda vnavond in Hotel de Witte Bergen zullen slapen zodat ze niet uit hun slaap gehouden kunnen worden. Ze zeggen in een tentje in de tuin te gaan slapen, wat echt niet erg waarschijnlijk is als het -7 wordt. Lijkt me sowieso dom om te verwachten dat je in een tent lekker nachtrust kunt pakken.
Ik ook hoor, heerlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik slaap altijd heerlijk in een tent, alleen kampeer ik niet bij -7.
Oh, gelukkig maar. Ik wilde haast de IND gaan tippen om hem eventueel eruit te laten gooien.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jee niet zo he? Die jongen komt netjes afscheid van Brian nemen.
Wie is dit de laatste keer, na zondag kan het misschien niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |