Ik doe het niet snel maar ik haak af , geef ajb even door wanneer Sandy weer weg is please. Die kutzwerver begint weer in het Papiaments te praten en de champagne vloeit weer rijkelijk, laterzzz.quote:
Ik zie de klok ook niet lopen. Het zoveelste cadeautje dus. Noem mij kritisch, maar de streams zijn minder leuk zolang al deze verwennerij met gasten en gastspelers en uitjes en bescherming voortduurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is werkelijk niet te geloven, daar zakt je broek toch van af![]()
Ik heb weleens het idee dat ze een beetje aan het streamertje-pesten zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie de klok ook niet lopen. Het zoveelste cadeautje dus. Noem mij kritisch, maar de streams zijn minder leuk zolang al deze verwennerij met gasten en gastspelers en uitjes en bescherming voortduurt.
Als Roekshana typerend is voor het volk daar, zie ik ze er inderdaad toe in staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb weleens het idee dat ze een beetje aan het streamertje-pesten zijn.
Ze weten hoe hier gereageerd wordt en wellicht vervelen ze zich soms en verzinnen dan zoiets om zich mee te vermaken. Zou toch kunnen?
Sandy is vanaf 19:40 binnen, even zien of hij 20:40 ook weer gaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie de klok ook niet lopen. Het zoveelste cadeautje dus. Noem mij kritisch, maar de streams zijn minder leuk zolang al deze verwennerij met gasten en gastspelers en uitjes en bescherming voortduurt.
Typerend..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:54 schreef Leandra het volgende:
Raspoetin komt de vier uit kantoor halen, en Huub is degene die Duchess optilt en mee naar binnen neemt...
Dit is natuurlijk voor de uitzending deze avond belooft watquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:43 schreef Leandra het volgende:
Zelfs als een vriend van Brian, Sandy, op visite komt wordt er al een compleet ontvangstcomité gevormd...
[ afbeelding ]
Ik vond Datjes zo'n leuke naam!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:54 schreef Leandra het volgende:
Raspoetin komt de vier uit kantoor halen, en Huub is degene die Duchess optilt en mee naar binnen neemt...
Goed nieuws dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
Ja hoor, morgenavond vertrekt Selene. Die zondag ziet ze dus niet zo zitten.
Ik houd mijn adem niet in, die zien we nog wel terug, wees maar niet bang....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
Ja hoor, morgenavond vertrekt Selene. Die zondag ziet ze dus niet zo zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |