Beequeenquote:
Brian, Amanda en Zeur blijven maar doorgaan over het feit dat Claire in dat hok zit om Papa Ron's produkten te promoten.
B: Goedkoop om je dochter in te zetten alleen maar om je eigen produkten te promoten.
A en Z: Papa Ron zal niet blij zijn dat ze zijn produkt zo slecht aanprijst, hij schaamt zich natuulijk kapot.
Het is geen Schwartzkopf maar Pijpkopf.
En dat is nu iets waar ik me zo kwaad om maak. Ik zeg het net tegen mijn lief. Alles en alles mogen we horen van de rest van de wannabees maar als het gaat om B en A krijgen we een SL.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:40 schreef Dark het volgende:
We zouden eens iets mogen horen van de snode plannen van Rat en Del
DGK_REDACTIE jullie kunnen het...............stelletje stumpers, sneu volk
En wat zei je lief, kom 'n keer achter die pc vandaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg het net tegen mijn lief. Alles en alles mogen we horen van de rest van de wannabees maar als het gaat om B en A krijgen we een SL.
IK KOTS OP DE FEBO.
Jij wel, Huub niet, ik zag toch mogelijkheden tot dialoog, niet iedereen is gefacineerd door wereldoorlogen.quote:
DGK_REDACTIE, Amanda en Brian + alle ratlovers behoren tot de clan der "sorry people"!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat is nu iets waar ik me zo kwaad om maak. Ik zeg het net tegen mijn lief. Alles en alles mogen we horen van de rest van de wannabees maar als het gaat om B en A krijgen we een SL.
IK KOTS OP DE FEBO.
Je hoort Zeur en Amanda notabene lachen op de achtergrond.
Pas nog met een telefoon in haar hand, toen snollie het heugelijk nieuws kreeg te horen dat djoezie klaar was voor de barbeque. In de private, telefoontje, toen, o.a.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:27 schreef Lobasca het volgende:
ze mogen nu wel weer erg uit de school klappen. Del heeft Jaap dus ook ooit geslagen, maar ja, staat niet op beeld
Nee, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
En wat zei je lief, kom 'n keer achter die pc vandaan?
Wel opvallend, maar je weet toch? Amanda gaat de kooi winnenHuub gaat het echt niet meer worden.
Laten we niet persoonlijk worden hè, daar is de COS niet voor, dank je.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:45 schreef Yavido het volgende:
Wel opvallend, maar je weet toch? Amanda gaat de kooi winnenHuub gaat het echt niet meer worden.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij wel, Huub niet, ik zag toch mogelijkheden tot dialoog, niet iedereen is gefacineerd door wereldoorlogen.![]()
*Ik heb je vakantie verslag heus wel gelezen over de loopgraven e.d., loopgraven in WO2 lijkt me niet echt de goede tijdslijn*
Gut, tijdens het bezoekje van pappa Ron kwam Brain Clair en Ron nog even storen om het heel hartelijk te bedanken voor de mooie Schwarzkopf producten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:31 schreef beequeen het volgende:
Brian, Amanda en Zeur blijven maar doorgaan over het feit dat Claire in dat hok zit om Papa Ron's produkten te promoten.
B: Goedkoop om je dochter in te zetten alleen maar om je eigen produkten te promoten.
A en Z: Papa Ron zal niet blij zijn dat ze zijn produkt zo slecht aanprijst, hij schaamt zich natuulijk kapot.
Ben je dan ziek in je "Schwarzkopf" of niet?
Ach, dan heeft die snol tenminste 1 ECHTE vriendin op bezoekquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:48 schreef Lady-night het volgende:
Selene zei net dat ze morgen al gaat.....voorspelbaar kan ze naar de jaardag van Amanda
Zowat terecht dat Amanda of Brian gaat winnen. 90% van de cossen gaat over henquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:45 schreef Yavido het volgende:
Ja eh, jij wordt toch persoonlijk door te beginnen over je 'lief'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we niet persoonlijk worden hè, daar is de COS niet voor, dank je.
Ik hoop dat Huub uit vrije wil dat hok verlaat en geloof mij, niemand wint dat hok.
En nu lopen ze het produkt af te kraken.Claire word gebruikt daar hoor vader om die produkten te promoten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gut, tijdens het bezoekje van pappa Ron kwam Brain Clair en Ron nog even storen om het heel hartelijk te bedanken voor de mooie Schwarzkopf producten.
Selectief lezen is een kunst?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:51 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zowat terecht dat Amanda of Brian gaat winnen. 90% van de cossen gaat over hen
Lachen man,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:51 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zowat terecht dat Amanda of Brian gaat winnen. 90% van de cossen gaat over hen
Huub wil niet winnen, dat blijkt wel als ie keer op keer over de grens gaat met zijn gedrag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dat is wel duidelijk.
Huub mag niet winnen, die mag alleen maar tot de laatste dag televisie maken, want zonder hem is er niets aan, dus gebruiken ze hem en uiteindelijk gaan de Kubatzen met de hoofdprijs aan de haal.
Ik vermoed dat ze Brian, Amanda en Selene even uitleggen dat het niet de bedoeling is dat ze sponsors, die ervoor zorgen dat zij de hele dag op hun luie reet kunnen zitten, af gaan zitten zeiken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:53 schreef T-lex het volgende:
Gaan ze nu ook al streamlocks faken?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:42 schreef Yavido het volgende:
Hoi Ron (pa Claire), kijk je mee?
[ afbeelding ]
Je hebt nogal vertrouwen in DGK_REDACTIE ........................quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze Brian, Amanda en Selene even uitleggen dat het niet de bedoeling is dat ze sponsors, die ervoor zorgen dat zij de hele dag op hun luie reet kunnen zitten, af gaan zitten zeiken.
Er is een duidelijk verschil tussen het noemen van mijn "lief" en daar een conclusie aan verbinden wat hij wel of niet tegen mij zegt, dan wordt je namelijk wel persoonlijk, moeilijk hè?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:52 schreef Yavido het volgende:
Ja eh, jij wordt toch persoonlijk door te beginnen over je 'lief'.Begin er dan ook niet over als je niet wilt dat daar op wordt gereageerd, oke? Dankje.
![]()
Douchen is inderdaad niet Amanda's favo tijdsbestedingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:57 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enjoy life zou ik zeggen..Dit zal je amanda en brian nooit zien doen...
Amanda wil dan nog wel eens met haar vieze opblaasuiers door de slaapkamer paraderen, tot grote ergernis van rat (en streamers?)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:57 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enjoy life zou ik zeggen..Dit zal je amanda en brian nooit zien doen...
Niks verbaast mij meer daar dus dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:56 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Mamanda niet gewoon een uurtje op bezoek zijn ?
Ze zullen toch wel moeten? De sponsors, daar teren ze op.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Je hebt nogal vertrouwen in DGK_REDACTIE ........................
Zouden ze werkelijk zo fair zijn?
Het trieste is, als Brian of Amanda strax geld zouden kunnen verdienen aan de vader van Claire, met z'n producten.............dan zouden ze met genoegen zijn reet kussenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze Brian, Amanda en Selene even uitleggen dat het niet de bedoeling is dat ze sponsors, die ervoor zorgen dat zij de hele dag op hun luie reet kunnen zitten, af gaan zitten zeiken.
Joh, ik maakte gewoon een grap erover. En gelijk trek jij het je persoonlijk aan. Kom op joh, doe niet zo vijandig. Ik snap best dat het je dag niet is qua streams of wat het ook mag zijn, maar probeer een beetje te nuanceren. Ik bedoelde het goed, ik verbind nergens conclussies aan. Ik snap je reactie totaal niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen het noemen van mijn "lief" en daar een conclusie aan verbinden wat hij wel of niet tegen mij zegt, dan wordt je namelijk wel persoonlijk, moeilijk hè?
Mensen die zulke slechte humor hebben mogen wat bij betreft dood neervallen. Ik begrijp dat de een wat minder humor heeft dan de ander maar dit is wel heel erg slecht.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Cc en een top TT.
Nog maar een keer, ik kan namelijk mijn oren niet geloven, wat een stupiditeit.![]()
Brian die vorige week in bad als een baby aan Amanda's tepels zoog?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda wil dan nog wel eens met haar vieze opblaasuiers door de slaapkamer paraderen, tot grote ergernis van rat (en streamers?)
Ik jat ff wat voor de zo goed als gerede OP.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Cc en een top TT.
Nog maar een keer, ik kan namelijk mijn oren niet geloven, wat een stupiditeit.![]()
Met een big smile? Dan is er of helemaal geen boodschap overgebracht, of ze hebben een boodschap weer eens niet begrepen, of de FEBO heeft weer goed nieuws tot ze gebracht, zoietsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
Streams terug op Amanda en Zeur. Ze lopen met een big smile door de slaapkamer.
Misschien zou je zelf ook is seks moeten gaan hebben inplaats van je druk te maken over het seksleven van een ander.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:42 schreef Yavido het volgende:
Hoi Ron (pa Claire), kijk je mee?
[ afbeelding ]
Pff, wat is dat toch vandaag, eerst BQ, nu jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien zou je zelf ook is seks moeten gaan hebben inplaats van je druk te maken over het seksleven van een ander.
Ok dan, misschien gewoon verkeerd begrepen, no hard feelings.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:02 schreef Yavido het volgende:
Ik bedoelde het goed.
En de SL's zijn opgeheven. Amanda is vrolijk?
Nu ik wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Pff, wat is dat toch vandaag, eerst BQ, nu jij?
Zo hard en onredelijk wordt je toch nog niet tegengewerkt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:08 schreef Yavido het volgende:
Nou, je mag niet meer sarcastisch zijn geloof ikAls je maar ook iets zegt of plaatst krijg je het zo terug in je gezicht. Damn, als het zo gaat sla ik vandaag ff over.
Je komt nogal ehm vijandig over. Ik ben geen fan van niemand. Dus als ik iets sarcastisch zeg over Claire, begin jij over mijn sexleven?quote:
Het sarcasme in jouw post was ver te zoeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:08 schreef Yavido het volgende:
Nou, je mag niet meer sarcastisch zijn geloof ikAls je maar ook iets zegt of plaatst krijg je het zo terug in je gezicht. Damn, als het zo gaat sla ik vandaag ff over.
eej joh...blijven...en post dat konijn nog af en toe tussendoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:08 schreef Yavido het volgende:
Hallootjes, moet wel even mijn post lezen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:08 schreef Yavido het volgende:
Amanda gaat Mamanda zien, vannacht in de Witte Bergen ! Het was allemaal spel van Amanda!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef Copycat het volgende:Wat is het gezellig
![]()
Het! Is! Weekend!
Amanda is dus plots happy??
Ik weet bijna zeker dat je gelijk hebt, je zou zo bij de FEBO kunnen werken, topscript.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef trettie het volgende:
Ik weet al hoe het gaat vannacht Brian en Amanda in een tentje tot een uur of 12 dan gaan ze Amanda naar De Witte Bergen brengen is het Hotel waar Brian en Natasia ook een nacht waren .
Dat ligt aan de overkant vaqn de weg dus moeilijk is dat niet en toen hebben ze Mamma bereis gevonden om daar ook naartoe te komen zodat Amanda morgen toch nog verhalen over haar moeder kan vertellen.
En dat tentje staat dan niet meer buiten want Brian mag geen kou vatten maar in het hokje.
En Amanda ziet haar moeder bij de Witte Bergen.
Let maar op als ze haar slechte zin kwijt is hebben ze weer wat geregeld voor die heks!
Kan Fok! daar niet een 'reporter' naar toesturen dan? Voor de foto's enzo. Primeurtje, Gouden Kooi doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda gaat Mamanda zien, vannacht in de Witte Bergen !
Huub en winnenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef schatje het volgende:
Welk bedrag kan Huub nu winnen? 2,2 miljoen - 8 ton aan boete's toch?
2.2 miljoen = de villa en die is netto...... de jackpot is voorlopig onder nul voor hem (als ik het goed begreep) en de boetes gaan ook van het miljoen af.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef schatje het volgende:
Welk bedrag kan Huub nu winnen? 2,2 miljoen - 8 ton aan boete's toch?
Het scenario van trettie klinkt inderdaad erg aannemelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat Mamanda zien, vannacht in de Witte Bergen ! Het was allemaal spel van Amanda!
Vanavond kan ik niet........quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan Fok! daar niet een 'reporter' naar toesturen dan? Voor de foto's enzo. Primeurtje, Gouden Kooi doorgestoken kaart.
Vandaar ook het woordje kan in de vraag van Schatje.....?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub en winnenDe loser
![]()
Volgens de meeste forumtokkies was de winnaar toch al bekend? Brian moet toch winnen volgens de febo?
![]()
Thanksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:15 schreef Desii het volgende:
[..]
2.2 miljoen = de villa en die is netto...... de jackpot is voorlopig onder nul voor hem (als ik het goed begreep) en de boetes gaan ook van het miljoen af.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet........
Ik ga met een lading lawinepijlen en een megafoon naar Eemnes
- Moooooooooooooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat je gelijk hebt, je zou zo bij de FEBO kunnen werken, topscript.
Toch kun je beter naar de Witte Bergen gaan als je toch in de buurt bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
Nee, ze vertrekt als amanda weer terug is van haar jaardag, ze wil Brian niet alleeen laten, Brian zei nog als je eerder gaat kun je naar Amanda haar jaardag, maar ze wilde Brian niet alleen laten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, dan heeft die snol tenminste 1 ECHTE vriendin op bezoek
Daar snap ik dus ook geen bal van, dat ze dat toelaten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:28 schreef grazygirl het volgende:
denk nou niet dat de pa van pa maar die is dus wel sponsor van de kooi er blij mee is zoals ze zijn product belachelijk maken, en de febo laat het gewoon toe?? goh wat gek dat er al zoveel verschillende sponsors zijn geweest en ze allemaal weglopen
Daarin staat het script voor morgequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda is echt van het padje, ze leest de krant.
[ afbeelding ]
Dan heb je dus kans dat de Febo Claire zat is, ze maakt niet genoeg TV, dus de producten van de door haar ingebrachte sponsor zijn daaraan onderhevig... Als de sponsor dreigt z'n producten te verwijderen omdat de bewoners ze belachelijk maken dan heeft de Febo geen reden meer Claire nog aan boord te houden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:28 schreef grazygirl het volgende:
denk nou niet dat de pa van pa maar die is dus wel sponsor van de kooi er blij mee is zoals ze zijn product belachelijk maken, en de febo laat het gewoon toe?? goh wat gek dat er al zoveel verschillende sponsors zijn geweest en ze allemaal weglopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |