2.2 miljoen = de villa en die is netto...... de jackpot is voorlopig onder nul voor hem (als ik het goed begreep) en de boetes gaan ook van het miljoen af.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef schatje het volgende:
Welk bedrag kan Huub nu winnen? 2,2 miljoen - 8 ton aan boete's toch?
Het scenario van trettie klinkt inderdaad erg aannemelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat Mamanda zien, vannacht in de Witte Bergen ! Het was allemaal spel van Amanda!
Vanavond kan ik niet........quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan Fok! daar niet een 'reporter' naar toesturen dan? Voor de foto's enzo. Primeurtje, Gouden Kooi doorgestoken kaart.
Vandaar ook het woordje kan in de vraag van Schatje.....?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub en winnenDe loser
![]()
Volgens de meeste forumtokkies was de winnaar toch al bekend? Brian moet toch winnen volgens de febo?
![]()
Thanksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:15 schreef Desii het volgende:
[..]
2.2 miljoen = de villa en die is netto...... de jackpot is voorlopig onder nul voor hem (als ik het goed begreep) en de boetes gaan ook van het miljoen af.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet........
Ik ga met een lading lawinepijlen en een megafoon naar Eemnes
- Moooooooooooooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat je gelijk hebt, je zou zo bij de FEBO kunnen werken, topscript.
Toch kun je beter naar de Witte Bergen gaan als je toch in de buurt bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
Nee, ze vertrekt als amanda weer terug is van haar jaardag, ze wil Brian niet alleeen laten, Brian zei nog als je eerder gaat kun je naar Amanda haar jaardag, maar ze wilde Brian niet alleen laten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, dan heeft die snol tenminste 1 ECHTE vriendin op bezoek
Daar snap ik dus ook geen bal van, dat ze dat toelaten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:28 schreef grazygirl het volgende:
denk nou niet dat de pa van pa maar die is dus wel sponsor van de kooi er blij mee is zoals ze zijn product belachelijk maken, en de febo laat het gewoon toe?? goh wat gek dat er al zoveel verschillende sponsors zijn geweest en ze allemaal weglopen
Daarin staat het script voor morgequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda is echt van het padje, ze leest de krant.
[ afbeelding ]
Dan heb je dus kans dat de Febo Claire zat is, ze maakt niet genoeg TV, dus de producten van de door haar ingebrachte sponsor zijn daaraan onderhevig... Als de sponsor dreigt z'n producten te verwijderen omdat de bewoners ze belachelijk maken dan heeft de Febo geen reden meer Claire nog aan boord te houden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:28 schreef grazygirl het volgende:
denk nou niet dat de pa van pa maar die is dus wel sponsor van de kooi er blij mee is zoals ze zijn product belachelijk maken, en de febo laat het gewoon toe?? goh wat gek dat er al zoveel verschillende sponsors zijn geweest en ze allemaal weglopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |