Ik jat ff wat voor de zo goed als gerede OP.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Cc en een top TT.
Nog maar een keer, ik kan namelijk mijn oren niet geloven, wat een stupiditeit.![]()
Brian, Amanda en Zeur blijven maar doorgaan over het feit dat Claire in dat hok zit om Papa Ron's produkten te promoten.
B: Goedkoop om je dochter in te zetten alleen maar om je eigen produkten te promoten.
A en Z: Papa Ron zal niet blij zijn dat ze zijn produkt zo slecht aanprijst, hij schaamt zich natuulijk kapot.
Het is geen Schwartzkopf maar Pijpkopf.
Ben je dan ziek in je "Schwarzkopf" of niet?
Met een big smile? Dan is er of helemaal geen boodschap overgebracht, of ze hebben een boodschap weer eens niet begrepen, of de FEBO heeft weer goed nieuws tot ze gebracht, zoietsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
Streams terug op Amanda en Zeur. Ze lopen met een big smile door de slaapkamer.
Misschien zou je zelf ook is seks moeten gaan hebben inplaats van je druk te maken over het seksleven van een ander.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:42 schreef Yavido het volgende:
Hoi Ron (pa Claire), kijk je mee?
[ afbeelding ]
Pff, wat is dat toch vandaag, eerst BQ, nu jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien zou je zelf ook is seks moeten gaan hebben inplaats van je druk te maken over het seksleven van een ander.
Ok dan, misschien gewoon verkeerd begrepen, no hard feelings.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:02 schreef Yavido het volgende:
Ik bedoelde het goed.
En de SL's zijn opgeheven. Amanda is vrolijk?
Nu ik wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Pff, wat is dat toch vandaag, eerst BQ, nu jij?
Zo hard en onredelijk wordt je toch nog niet tegengewerkt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:08 schreef Yavido het volgende:
Nou, je mag niet meer sarcastisch zijn geloof ikAls je maar ook iets zegt of plaatst krijg je het zo terug in je gezicht. Damn, als het zo gaat sla ik vandaag ff over.
Je komt nogal ehm vijandig over. Ik ben geen fan van niemand. Dus als ik iets sarcastisch zeg over Claire, begin jij over mijn sexleven?quote:
Het sarcasme in jouw post was ver te zoeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:08 schreef Yavido het volgende:
Nou, je mag niet meer sarcastisch zijn geloof ikAls je maar ook iets zegt of plaatst krijg je het zo terug in je gezicht. Damn, als het zo gaat sla ik vandaag ff over.
eej joh...blijven...en post dat konijn nog af en toe tussendoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:08 schreef Yavido het volgende:
Hallootjes, moet wel even mijn post lezen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:08 schreef Yavido het volgende:
Amanda gaat Mamanda zien, vannacht in de Witte Bergen ! Het was allemaal spel van Amanda!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef Copycat het volgende:Wat is het gezellig
![]()
Het! Is! Weekend!
Amanda is dus plots happy??
Ik weet bijna zeker dat je gelijk hebt, je zou zo bij de FEBO kunnen werken, topscript.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef trettie het volgende:
Ik weet al hoe het gaat vannacht Brian en Amanda in een tentje tot een uur of 12 dan gaan ze Amanda naar De Witte Bergen brengen is het Hotel waar Brian en Natasia ook een nacht waren .
Dat ligt aan de overkant vaqn de weg dus moeilijk is dat niet en toen hebben ze Mamma bereis gevonden om daar ook naartoe te komen zodat Amanda morgen toch nog verhalen over haar moeder kan vertellen.
En dat tentje staat dan niet meer buiten want Brian mag geen kou vatten maar in het hokje.
En Amanda ziet haar moeder bij de Witte Bergen.
Let maar op als ze haar slechte zin kwijt is hebben ze weer wat geregeld voor die heks!
Kan Fok! daar niet een 'reporter' naar toesturen dan? Voor de foto's enzo. Primeurtje, Gouden Kooi doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda gaat Mamanda zien, vannacht in de Witte Bergen !
Huub en winnenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef schatje het volgende:
Welk bedrag kan Huub nu winnen? 2,2 miljoen - 8 ton aan boete's toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |