quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:29 schreef BigKahuna het volgende:
Zal ik het dan maar doen?
*Ismael Urzaiz.
Mauro Rosalesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:30 schreef Jasza het volgende:
Markus Rosenberg.
Jij bent er allang, want je mag maar 10 spelers nomineren.quote:
Dat realiseerde ik mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Jij bent er allang, want je mag maar 10 spelers nomineren.
Ja, maar met al je dubbele zit je er maar net overheen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:04 schreef tong80 het volgende:
Je mag maar tien spelers nomineren ?
Verduidelijk even.quote:Robert
Nee, gewoon spelers die officiële wedstrijden hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:19 schreef BigKahuna het volgende:
Ryan Donk telt ook?
Heeft amper bij Ajax gevoetbald, 27 wedstrijdjes in 4 seizoenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Robbie Alflen (Dat die nog niet genoemd was zeg. )
Ja, und?!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heeft amper bij Ajax gevoetbald, 27 wedstrijdjes in 4 seizoenen.
Vind je het dan ook niet vreemd dat deze nog niet zijn genoemd?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, und?!
Hij zat wel bij "het" team van begin jaren 90.
Nu wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:36 schreef Urquhart het volgende:
Yannis "Papa" Anistasiou al genoemd?
Volgens mij is De Ridder nog niet genoemd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:42 schreef BonJovi het volgende:
tvp
Nu even een serieuze vraagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, gewoon spelers die officiële wedstrijden hebben gespeeld.
Het gaat om de speler ja. En Michels heb ik wel meegenomen, want die heeft voor Ajax gespeeld. Adriaanse en Van Gaal heb ik niet meegenomenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu even een serieuze vraag; Zijn trainers uitgesloten?? Anders wil ik graag Louis van Gaal en Rinus Michels nomineren
.
Gooi de Beul Bobby Haarms er dan ook maar in.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het gaat om de speler ja. En Michels heb ik wel meegenomen, want die heeft voor Ajax gespeeld. Adriaanse en Van Gaal heb ik niet meegenomen.
Raar inderdaad dat niemand die nog had genoemd...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bergkamp
Van Basten
Litmanen
Cruijf
Ibrahimovic
Chivu
Vd Vaart
Nu welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:36 schreef StarGazer het volgende:
Is Donnie Huysen al genoemd?
Jawel.. lijst van reeds genomineerden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef S-Two het volgende:
Thomas Vermaelen en Gabri ook nog niet genoemd?
Ja, ik had alleen op de eerste pagina gekekenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:21 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Jawel.. lijst van reeds genomineerden.
Ik zit volgens mij al aan mijn nominatielimiet, maar mensen die nog inspiratie zoeken kunnen dat hier misschien vinden: http://www.ajax.nl/web/show/id=64062
Nog iemand die Martin van Geel gaat noemen trouwens?
En Ryan Donk in 2007quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef Pritt het volgende:
Milano Koenders is dit jaar erg goed voor Ajax bezig.
Ja ik ook. Heeft er al iemand Cruijff geroepenquote:
Ik ook, maar 256 namen maakt het mooier en makkelijkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goed bezig Ray. Ik denk dat iedereen wel zo ongeveer genoemd is
Negen. Acht.quote:
Wie? Bestaat nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Tom de Zuurtje.
Ja sorry, zag de lijst even over het hoofdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urquhart, kijk even in die lijst, want diegene die jij opnoemt staan al in de lijst.
Heeft dacht ik nooit in Ajax 1 gespeeld. Gelukkigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:45 schreef Blawh het volgende:
Danny Landzaat
CL '96. Tegen Dortmund.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft dacht ik nooit in Ajax 1 gespeeld. Gelukkig
Bij Ajax kwam hij echter maar 1 keer aan spelen toe in de competitie en mocht hij 3 minuten invallen in de kwartfinale van de UEFA Champions League tegen Borussia Dortmund. Deze wedstrijden waren allebei in het seizoen '95/'96.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij 20 minuten ofzo, in 1996 ergens.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij Ajax kwam hij echter maar 1 keer aan spelen toe in de competitie en mocht hij 3 minuten invallen in de kwartfinale van de UEFA Champions League tegen Borussia Dortmund. Deze wedstrijden waren allebei in het seizoen '95/'96.![]()
Vier delen (A, B, C en D). 64 spelers per topic, per topic 8 poules van 8. Per poule gaan er 4 door.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ok dan
Hoeveel delen heeft de eerste ronde?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:49 schreef denthemen het volgende:
Dani
Witschge (De enige echte)
Winter
Van der Sar
Gronkjaer
Arveladze
Machlas (vanwege zijn Schwalbe)
Goed systeem. Anders heb je de kans dat in de eerste ronde al Blind tegen Litmanen komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vier delen (A, B, C en D). 64 spelers per topic, per topic 8 poules van 8. Per poule gaan er 4 door.
Na de eerste ronde blijven er dus 128 over, daarna knockout (of misschien ook nog wel poules, maar dat zie ik dan wel).
Blankenburg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:48 schreef RayMania het volgende:
De genomineerden die meedoen. Fouten in de naam oid hoor ik graag.
[sub]
Horst Blakenburg
;[/sub]
Daarom, misschien dat ik alles wel gewoon in poules doe. Stel je voor dat in de eerste ronde Bergkamp tegen Van Basten wordt geloot, kan zomaar gebeurenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Goed systeem. Anders heb je de kans dat in de eerste ronde al Blind tegen Litmanen komt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:48 schreef RayMania het volgende:
De genomineerden die meedoen. Fouten in de naam oid hoor ik graag.
Andrei Demtsjenko ---> Demchenko dacht ik
Angelos Charisteas ---> Aggelos
Derk Boerrigter ----> Heeft toch nooit in Ajax 1 gestaan in officiële duels?
Dries Boussatta ---> Nooit Ajax 1 volgens mij
Horst Blakenburg ---> Blankenburg
Ivan Gabrich --> Iván César Gábrich
Jelle van Damme ---> Van Damme
Kizito Musampa ---> Kizito 'Kiki'
Roger García ---> Roger (García)
Sammy Kuffour ---> Nooit Ajax 1
Wamberto --> (Sousa de Jesus Campos)
Yannis Anastasiou --> Ioannis
Vervangen voor Jan de Natrisquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:14 schreef methodmich het volgende:
En Boerrigter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |