Volgens mij 20 minuten ofzo, in 1996 ergens.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft dacht ik nooit in Ajax 1 gespeeld. Gelukkig
Aiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij Ajax kwam hij echter maar 1 keer aan spelen toe in de competitie en mocht hij 3 minuten invallen in de kwartfinale van de UEFA Champions League tegen Borussia Dortmund. Deze wedstrijden waren allebei in het seizoen '95/'96.![]()
Vier delen (A, B, C en D). 64 spelers per topic, per topic 8 poules van 8. Per poule gaan er 4 door.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ok dan
Hoeveel delen heeft de eerste ronde?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:49 schreef denthemen het volgende:
Dani
Witschge (De enige echte)
Winter
Van der Sar
Gronkjaer
Arveladze
Machlas (vanwege zijn Schwalbe)
Goed systeem. Anders heb je de kans dat in de eerste ronde al Blind tegen Litmanen komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vier delen (A, B, C en D). 64 spelers per topic, per topic 8 poules van 8. Per poule gaan er 4 door.
Na de eerste ronde blijven er dus 128 over, daarna knockout (of misschien ook nog wel poules, maar dat zie ik dan wel).
Blankenburg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:48 schreef RayMania het volgende:
De genomineerden die meedoen. Fouten in de naam oid hoor ik graag.
[sub]
Horst Blakenburg
;[/sub]
Daarom, misschien dat ik alles wel gewoon in poules doe. Stel je voor dat in de eerste ronde Bergkamp tegen Van Basten wordt geloot, kan zomaar gebeurenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Goed systeem. Anders heb je de kans dat in de eerste ronde al Blind tegen Litmanen komt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:48 schreef RayMania het volgende:
De genomineerden die meedoen. Fouten in de naam oid hoor ik graag.
Andrei Demtsjenko ---> Demchenko dacht ik
Angelos Charisteas ---> Aggelos
Derk Boerrigter ----> Heeft toch nooit in Ajax 1 gestaan in officiële duels?
Dries Boussatta ---> Nooit Ajax 1 volgens mij
Horst Blakenburg ---> Blankenburg
Ivan Gabrich --> Iván César Gábrich
Jelle van Damme ---> Van Damme
Kizito Musampa ---> Kizito 'Kiki'
Roger García ---> Roger (García)
Sammy Kuffour ---> Nooit Ajax 1
Wamberto --> (Sousa de Jesus Campos)
Yannis Anastasiou --> Ioannis
Vervangen voor Jan de Natrisquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:14 schreef methodmich het volgende:
En Boerrigter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |