abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_56752083
In de SEX SC hadden we het erover dat er eigenlijk geen plek is waar je je geile verhalen en ervaringen kwijt kunt. Daarom dit topic. Post hier als je een fantasie of verhaal met andere Fok!kers wilt delen!
pi_56752094
TS begint!
pi_56752187
Uiteraard, ik geef het goeie voorbeeld.
Dit heb ik vorige week gedroomd... Het eindigt abrupt, omdat ik toen wakker werd

Ik lig op mijn buik op een massagetafel, naakt. Een handdoek over mijn billen... Het is erg warm in de ruimte. Ik voel hoe er warme olie over mijn rug gegoten wordt, heerlijk... Dan voel ik twee grote handen over mijn rug de olie verdelen.. Mijn hele bovenlijf wordt dan gemasseerd, traag en stevig. Geen plekje wordt overgeslagen, mijn armen en nek worden ook meegenomen... Dan voel ik warme olie over mijn kuiten gegoten worden... Mijn voeten, enkels, kuiten, en dijen worden heel traag gemasseerd... Dan voel ik dat de handdoek wordt weggehaald...
Warme olie op mijn kontje, die gelijk wordt uitgesmeerd... Allebei mijn billen worden stevig gemasseerd...
En dan voel ik weer handen om mijn enkels, die traag hun weg weer naar boven zoeken... Kuiten, dijen... En dan merk ik dat de aandacht op de bovenkant van mijn dijen wordt gelegd.. De masserende vingers raken af en toe de overgang van mijn schaamlippen naar mijn kont... Ik voel me wat ongemakkelijk, maar dan voel ik opeens een hand met warme olie over mijn gladde schaamlipjes glijden... En de vingers zijn vastberaden en glijden er tussendoor, zodat de warme olie ook over mijn klitje wordt gesmeerd... Ik voel een hand die druk zet op mijn onderrug, een licht dwingend signaal dat er verwacht wordt dat ik blijf liggen.

Mijn benen worden iets uit elkaar getrokken... Ik voel een tweede paar handen over mijn bovenrug glijden... Meer olie, die langzaam van mijn rug afdruppelt.. Het wordt verdeeld over mijn zij, mijn heupen.. En dan voel ik handen om mijn borsten glijden.
Ondertussen masseert een hand mijn kutje en voel ik nog steeds de hand die op mijn onderrug duwt om me op mijn plaats te houden. Ik word drijfnat, het gevoel tussen mijn benen is heel intens.. Ik voel mijn onderbuik branden van verlangen, ik wil gepenetreerd worden.. Maar de hand is heel geraffineerd bezig, wrijft over mijn gladde lipjes, over mijn klitje.. En dan richting mijn natte, verlangende gaatje. Even denk ik dat ik vingers naar binnen voel glijden, maar dan verplaatsen zij zich weer naar mijn klitje... De hand op mijn onderrug verplaatst zich iets naar beneden, naar mijn billen.. Ik voel hoe een vinger mijn kontgaatje zachtjes masseert..

Ik kreun zachtjes.. Ik voel de handen die mijn borsten masseren af en toe zachtjes in mijn tepels knijpen.... De handen die mijn kontje en kutje masseren gaan traag door.. Af en toe voel ik een vingertop mijn kontje in gaan en dan weer zachtjes eruit glijden... Mijn kutje tintelt en brandt, ik wil iets in me voelen...
Traag wrijft een vinger over mijn klitje... Er druppelt inmiddels vocht uit mijn kutje van pure geilheid, ik ben nog nooit zo nat geweest. Ik wil overeind komen om te zien wat er gebeurt, wie er mijn lichaam zo onder handen nemen, maar ik word gelijk met enige kracht weer tegen de tafel gedrukt. Bij wijze van straf wordt er in mijn tepels geknepen en glijdt de vinger dieper mijn kontje in..

En dan eindelijk, als ik het niet verwacht, voel ik opeens twee vingers mijn kutje in glijden. Ik moet moeite doen om niet te gillen, ik ben zo enorm geil... Traag word ik gevingerd.. Mijn hele lichaam is glibberig van de olie, dat voelt een beetje sletterig... Dan gaat er ook een vinger mijn kontje in... Mijn benen worden nog verder uit elkaar getrokken, zodat de vingers diep in me komen...

En dan word ik omgedraaid, maar de handdoek wordt gelijk over mijn hoofd gelegd.. Ik word naar de onderkant van de tafel getrokken, mijn billen liggen op de rand nu... Mijn benen liggen in de nek van de man die opnieuw hete olie over mijn kutje giet en vervolgens mijn klitje traag bewerkt en twee vingers in mijn spleetje drukt... En daarna ook weer een vinger in mijn kontje. Ik lig te kronkelen van genot, terwijl er steeds harder in mijn tepels geknepen wordt. Ik word gebruikt, maar ben te geil om er iets aan te veranderen. Ik ben zo heet dat ik gebruikt wil worden, mijn benen wijd en me ongegeneerd laten betasten en bespelen...

Dan voel ik een derde vinger in mijn kutje, inmiddels ben ik zo glad van het geil en de olie dat dat moeiteloos gaat.. Er wordt iets harder over mijn klitje gewreven en de vingers neuken mijn kutje, ze gaan diep en wat sneller... De spanning in mijn lichaam bouwt zich op en dan voel ik hoe ik opeens schokkend klaarkom. Mijn kutje trekt zich samen om de vingers, ik kom overeind van de kracht van mijn orgasme en ik kreun en hijg ongecontroleerd.
En dan voel ik hoe er iets warms en hards tegen mijn kutje wordt gedrukt..

Het wordt bij me naar binnengedrukt, en er lijkt geen einde aan te komen... En dan voel ik hoe ik geneukt word, eindelijk... Nog naschokkend van mijn vorige orgasme bouwt zich opnieuw spanning op in mijn lichaam. Ik word traag en diep geneukt, terwijl er nog steeds handen over mijn geoliede lichaam glijden... Mijn tepels zijn keihard.. Ik voel hoe ik steeds harder in mijn spleetje geneukt word... Ik hoor gekreun, en niet alleen dat van mijzelf.. Dan voel ik hoe de harde pik in me nog harder wordt... En dan glijdt ie opeens uit me, gaat de man die tussen mijn benen stond weg, en voel ik hoe de ander tussen mijn benen gaat staan.
Hij wrijft over mijn klitje, terwijl hij zijn pik bij me naar binnendrukt...

Deze pik is groter dan de vorige en de eigenaar neemt de tijd om me langzaam op te vullen... Het gewrijf over mijn klitje leidt me wat af van wat er in mijn nauwe kutje glijdt.. Als hij helemaal in me zit, word ik opnieuw traag geneukt.. Ik voel dat het maar net gaat, dat ik hem maar net kan hebben.. Ik voel een vinger over mijn kontgaatje wrijven...
Op een gegeven moment worden mijn benen bij elkaar getrokken, en word ik op mijn zij gelegd. OMG, ik voel de pik nu nog beter, ik lijk nog veel nauwer te zijn, of zijn harde pik nog groter.. Ik gil het uit terwijl ik stevig gepenetreerd word... En net als ik denk dat de man die me neukt gaat komen, glijdt hij uit me.
De handdoek wordt van mn hoofd getrokken, en word van de tafel getrokken. Ik zie twee naakte mannen, een blanke man en een neger. De donkere man gaat op zijn rug op de tafel liggen en zegt me bovenop hem te klimmen.. Ik laat het me geen tweede keer zeggen en klim op zijn gespierde lijf.

Hij duwt ongeduldig met twee vingers mijn schaamlippen uit elkaar en duwt me weer op zijn harde lul. Thank God for the oil, ik heb moeite om me helemaal over hem heen te laten zakken... Als zijn pik helemaal in me verdwenen is, neukt hij me opnieuw.
Op een gegeven moment belanden we aan het einde van de tafel, ik zit nog net bij de man op schoot, met zijn pik diep in me. Dan zie ik dat de andere man, die toe heeft staan kijken, opnieuw met olie aan komt. Hij komt achter me staan en wrijft met wat olie tussen mijn billen... Ik vermoed wat komen gaat en doe een poging weg te komen, maar de man onder me pakt me stevig vast en trekt me terug op zn pik. Hij trekt mijn bovenlijf voorover, zodat de andere man volledige toegang heeft tot mijn onderlichaam..
Ik word opnieuw diep geneukt, terwijl de blanke man mijn kontje masseert en zijn vingers in me duwt.

Het hele idee van de ontsnappingspoging verdwijnt als sneeuw voor de zon, ik word opnieuw zo geil als boter. De man onder me voelt me kronkelen en zegt 'Wait for it you nasty girl, you'll get yours..' Hij peneteert me traag en diep en mijn kontje is inmiddels helemaal ontspannen.. Ik voel hoe de man achter me traag zijn harde pik in mijn kontje duwt. Van het idee en de enorme pik in mijn kutje kom ik opnieuw klaar... De man achter me ziet zijn kans vrij om zijn pik helemaal in mijn anus te duwen en dan word ik door twee geile kerels geneukt.. Ik gil, kreun, hijg, schreeuw.. dit is me echt teveel...
pi_56752608
Geil
pi_56752685
Damn wat een verhaal... :$ geile fantasie/droom Leonilein
pi_56752735
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:21 schreef Leonilein het volgende:
Uiteraard, ik geef het goeie voorbeeld.
Dit heb ik vorige week gedroomd... Het eindigt abrupt, omdat ik toen wakker werd

**
Blaat
**
Van welke site heb je die droom afgeplukt
Have fun...
pi_56753026
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:43 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Van welke site heb je die droom afgeplukt
Nou, kijk maar of je het ergens anders vindt dan in de SEX SC of hier. Be my guest.

IEMAND moet het toch geschreven hebben? Waarom zou ik het niet kunnen zijn? En anders geloof je het lekker niet joh, lekker boeiend
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:06:35 #8
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56753256
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Locusta het volgende:
Geil
Dat dus en ik wacht geduldig op meer en meer.. en meer
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_56753293
OK, zal ik mijn verslag ook maar even melden over wat ik gisteren heb meegemaakt

Mijn vriend kwam rond een uur of half 11 thuis en ik had een mooi lingerie setje aangedaan, helemaal opgedoft en klaar voor gebruik
Eerst even lekker getongzoend, daarna op de bank en glaasje champagne ingeschonken, beetje bijgekletst over de paar dagen dat we elkaar niet gezien hadden...
Daarna naar boven, kamer met lekker geurtje besprenkeld, kaarsjes aan en muziekje op de achtergrond en al tongzoenend elkaar uitgekleed en ik ging op mijn rug, hij met zijn tong tussen mijn benen en lekker gelikt, daarna wilde ik dat hij me even heftig neukte, nou ja, daar had hij geen moeite mee Daarna heeft ie me op zn hondjes geneukt en kwam ik lekker klaar. Toen ging hij liggen en heb ik wat champagne over zijn pik gegoten en lekker liggen zuigen aan zijn pik en ballen, toen ben ik op hem gaan zitten en hebben we zo geneukt, toen ik met mijn kutje op zijn gezicht en heeft ie me weer lekker gelikt, daarna standje 69, toen goot hij wat champagne in mijn kutje en heeft ie het er lekker uitgelikt Daarna heeft ie me lekker hard en heftig geneukt tot hij klaar kwam en daarna nog wat gedronken, gekletst en na een poosje weer overnieuw begonnen Poosje daarna samen onder de douche waar hij me nog een keer genomen heeft
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:14:42 #10
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56753422
kut top pik
*Hosselcopter*
pi_56753857
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:08 schreef tinkerbell- het volgende:
OK, zal ik mijn verslag ook maar even melden over wat ik gisteren heb meegemaakt

Mijn vriend kwam rond een uur of half 11 thuis en ik had een mooi lingerie setje aangedaan, helemaal opgedoft en klaar voor gebruik
Eerst even lekker getongzoend, daarna op de bank en glaasje champagne ingeschonken, beetje bijgekletst over de paar dagen dat we elkaar niet gezien hadden...
Daarna naar boven, kamer met lekker geurtje besprenkeld, kaarsjes aan en muziekje op de achtergrond en al tongzoenend elkaar uitgekleed en ik ging op mijn rug, hij met zijn tong tussen mijn benen en lekker gelikt, daarna wilde ik dat hij me even heftig neukte, nou ja, daar had hij geen moeite mee Daarna heeft ie me op zn hondjes geneukt en kwam ik lekker klaar. Toen ging hij liggen en heb ik wat champagne over zijn pik gegoten en lekker liggen zuigen aan zijn pik en ballen, toen ben ik op hem gaan zitten en hebben we zo geneukt, toen ik met mijn kutje op zijn gezicht en heeft ie me weer lekker gelikt, daarna standje 69, toen goot hij wat champagne in mijn kutje en heeft ie het er lekker uitgelikt Daarna heeft ie me lekker hard en heftig geneukt tot hij klaar kwam en daarna nog wat gedronken, gekletst en na een poosje weer overnieuw begonnen Poosje daarna samen onder de douche waar hij me nog een keer genomen heeft
Kende 'm al, maar hij blijft lekker Tink!
pi_56753864
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat dus en ik wacht geduldig op meer en meer.. en meer
En jij dan?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:34:40 #13
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_56753872
LOL
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:36:34 #14
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56753923
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef Leonilein het volgende:

[..]

En jij dan?
You know why not
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:39:32 #15
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_56753994
veel verzonnen verhalen denk ik
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_56755962
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:39 schreef supersayan het volgende:
veel verzonnen verhalen denk ik
Nee hoor, is waar gebeurd
  vrijdag 15 februari 2008 @ 20:12:52 #17
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56757395
ik wil meedoen
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_56774718
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:12 schreef peterzx9r het volgende:
ik wil meedoen
Post dan eerst zelf maar eens een ervaring of fantasie!
pi_56776509
Nou, nog één keertje dan Ik kwam nog wat leuks tegen in mijn archief.. Dit heb ik ooit geschreven voor een man die ondanks alle jaren nog steeds een wandelende seksuele fantasie voor mij is, die elke keer opnieuw wordt vervuld. * Leonilein begint te kwijlen.

Stel je een zwoele zomerdag voor..
We zitten op een terrasje in Den Haag van het zonnetje te genieten Ik heb al aardig wat rosétjes op en ik heb je kunnen overhalen om aan een 'vrouwendrankje' te beginnen. We zijn beiden niet gewend te drinken en worden al snel een beetje melig van de alcohol. De zon draagt er lekker aan bij, het onderwerp van gesprek worden onze avonturen en fantasieën die we nog ten uitvoer willen brengen. Het gesprek heeft invloed op ons allebei, je hebt eindelijk even je gedachten helemaal bij mij en ons gesprek. Geen seconde kun je nog denken aan alles wat je nog moet doen op het werk, je begint losser te worden en laat alles even helemaal los. Naarmate mijn glas leger wordt, worden mijn verhalen ondeugender en zeg ik nog vaker dan normaal rare dingen. Je lacht om me, je zegt dat je me aandoenlijk vindt als ik zo ben. Met een knipoog deel ik je mee dat aandoenlijk nou niet bepaald is wat ik uit wens te stralen. Je lacht nog harder en zegt dat je me een nieuwe kans geeft.
Ik buig me over de tafel, en gun je een korte aanblik in mijn decolleté. Vervolgens fluister ik je in je oor dat ik zin heb om de kleren van je lijf te rukken en je uitgebreid te verwennen. Dan voel je mijn tanden even in je hals en zodra je me aankijkt grijns je... 'Hm... Had dat meteen gezegd..' Onder de tafel voel ik je hand op mijn dij, je vingers glijden even onder mijn rokje...
Ondertussen wordt ons nog een drankje gebracht en lijkt het voor mijn gevoel steeds warmer te worden. En dat terwijl het einde van de middag nadert en de zon langzaam begint te zakken. Ik vertel je dat ik dit soort dagen met jou heerlijk vind... Naast je even in de ogen te kunnen kijken en met je te kunnen praten zonder de 'metromevrouw' op de achtergrond, vind ik de groeiende spanning tussen ons elke keer weer een genot.. Ik zeg je dat ik je lichaam al haast voel, zo sterk is de fysieke aantrekkingskracht tussen ons.. Ik vind je zo enorm lekker... Als ik zeg dat ik het jammer vind dat je alweer bijna moet gaan, zeg je 'Oh, had ik dat niet gezegd? Ik hoef niet per sé weg, mevrouw is een paar dagen weg'. Ik kijk je wat ongelovig aan, maar je knikt en zegt dat ze overmorgen pas weer terug is.
We gaan wat eten aan het strand en ik laat me de rosé goed smaken. De avond valt, het is volle maan en ik voel me wat onrustig, dus ik stel voor om een stuk te gaan lopen.. Het is nog warm en haast windstil, dus we lopen het strand op... We lopen een heel eind bij de boulevard vandaan. Je haakt weer in op het uit te voeren fantasieën-gesprek en vraagt me of ik wel 'ns gedacht heb aan seks op het strand.. Dus ik zeg 'Nee, maar nu wel..' En ik zoen je, vol passie.. en vol geilheid. Ik voel je handen gelijk naar mn billen glijden.. Heerlijk. Ik reageer door mijn onderlichaam tegen het jouwe te drukken. Je bent hard, ik voel je en zucht even van puur genot. Ik ga in het warme zand liggen en je volgt me en buigt je over me heen. Je kust me, terwijl je handen over mijn buik en borsten glijden... Je voelt door de dunne stof van mn shirtje dat mijn tepels hard worden onder je aanraking. Ik trek het shirt uit, zodat je uitkijkt op mijn bh, kant en in het vage licht van de maan zwart. Je kust mijn buik, mijn hals, mijn borsten... Ik voel je handen om mijn heupen en voor ik het besef ligt mijn string naast ons. Je bijt in mijn dij, kust mijn buik en dan werk je je weg naar beneden. Ik voel je warme tong over mijn gladde schaamlippen... Je hoort me kreunen en voelt je aangemoedigd om je tong over mijn klitje te laten glijden. Ik word gek zodra je dat doet en begin onder je aanrakingen te kronkelen... Met je vingers en tong bewerk je mijn kutje, ik weet niet meer waar ik het zoeken moet en kom binnen no time kreunend klaar... En dan stort ik me op jou, ik heb hier zooo'n zin in al de hele dag... Ik trek zo goed en kwaad als het gaat je shirt over je hoofd, ik maak je broek los en trek m naar beneden en dan voel je mijn lippen om je stijve pik.. Je wordt zo mogelijk nog harder en kreunt... Ik lik en zuig alsof mijn leven er vanaf hangt.. Je bent zo lekker... Ik geniet met volle teugen, net als jij.. Ik hoor je zeggen dat je me wilt.. Maar ik wil dat je in mijn mond komt... Dus heb je niks te willen en zuig, lik en speel ik tot je schokkend klaarkomt... Ik proef je zoetige sperma en zuig tot ik zeker weet dat ik elke druppel heb... Mmmmmm.. Heerlijk...
Dan besluit ik je een paar minuutjes te geven om bij te komen. Ik ga op je zitten, op je heupen. We zijn inmiddels zo aan het donker gewend dat we elkaar in het licht van de maan goed kunnen zien. En me zien zul je...
Vol verwachting kijk je naar wat ik van plan ben.. Mijn handen glijden over mijn buik, naar mijn borsten... ik speel met mijn tepels... Ik maak mijn vingers nat in mijn mond en rechterhand zakt al heel snel weer af naar beneden... Tot tussen mijn dijen. Zachtjes begin ik over mijn klit te wrijven. Ik ben zo opgewonden, mijn vingers glijden moeiteloos even naar binnen... En dan weer over mijn klitje. Mijn tepels zijn keihard en heel gevoelig, met mijn andere hand streel ik er zachtjes over... Ik zet het spelletje nog even voort en word langzaam maar zeker wild en opnieuw bloedheet... Mijn huid glimt van de zweetpareltjes, mijn haar plakt in mijn gezicht, mijn mond is droog van het gehijg en mijn heupen draaien rondjes op je onderlijf. Mijn vingers zijn overal. En zodra ik voel dat je weer hard wordt, wordt het me teveel. Ik hap naar adem terwijl ik schokkend, hijgend, gillend kom... En dan... Dan voel je hoe je harde pik diep in me glijdt en ik je berijd als een wilde.. Ik wil je, ik wil je hard en diep... Ik wil je helemaal.. Het is nog opwindender om helemaal naakt te zijn met je, op het strand, in de nacht... Ik voel je handen op mijn heupen, die me nog steviger op je drukken... Ik voel hoe je onder me ligt te kronkelen van genot, je wilt meer, je wilt harder... Net als ik...
Nadat ik opnieuw klaargekomen ben, ga ik van je af en ga ik op mijn knieën zitten. Je hebt geen verdere uitleg nodig, je komt overeind en neemt me zonder pardon achterlangs. Ik gil, je gaat zo diep.. En na al die geilheid is het allemaal zo gevoelig dat ik het maar amper kan hebben... Je slaat me op mijn billen en ik smeek je me nog harder te nemen... Dat laat je je geen tweede keer zeggen en je neukt me zo hard je kunt.. Tot we allebei haast schreeuwend klaarkomen...
pi_56777211
Goed topic!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:48:20 #21
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56777813
Leonilein:P
Meesterwerk die geile verhaaltjes * Wauw*
Aan het typen...
pi_56777871
Ik en mijn ex zitten in het restaurant aan de koffie. Zij kijkt me met donkere ogen aan en ik voel de spanning gewoon in de lucht hangen. "Zullen we nog ergens wat gaan drinken", zeg ik en zij antwoordt bevestigend. In de garderobe gaat ze op weg naar haar jas voor me staan en wrijft per ongeluk met haar kont tegen me aan. Op straat aangekomen leg ik een arm rond haar schouders en trek haar naar me toe om haar een zoen te geven. Zij opent haar mond en duwt zich tegen me aan. Mijn handen glijden over haar rug en komen uit eindelijk tot rust vlak boven haar middel. Na een moment wat een eeuwigheid lijkt te duren zeg ik "Toch maar naar huis?". Haar ogen geven in de glinstering van de lantaarnpaal meer dan voldoende antwoord.

Thuis aangekomen gaan de jassen uit en over de bank. Ze springt in mijn armen en ik weet maar net in balans te blijven terwijl ze haar benen om mij heen vouwt en haar lippen de mijne vinden. Met een paar stappen zet ik haar bovenop de tafel. Haar koude hand verdwijnt onder mijn shirt terwijl ik haar in haar nek zoen en zacht in haar oorlelletje bijt. Al gauw trekt ze mijn shirt over mijn hoofd heen en wrijft over mijn tepels. Ik begin intussen langzaam haar blouse open te knopen en leg na drie knoopjes mijn hand over haar linkerborst, zachtjes kriebelend over haar tepel glijdend en daarna zachtjes in het vlees knijpend. Ze kreunt licht en laat haar hand afzakken naar mijn riem. Net als ik het volgende knoopje wil openen laat ze haar hand iets verder vallen en knijpt in mijn intussen spijkerhard geworden lul. We kijken elkaar aan, de geilheid is in ons beider ogen te lezen. Ze prutst omzichtig met de knopen van mijn broek om mij te plagen, ik speel verder met haar intussen blootgegeven tieten. Plotseling staat ze op van tafel en grijpt zich aan mijn riem vast. Ze trekt met een geoefende beweging mijn broek naar mijn knieeën en mijn boxer er vlak achteraan. Ik leg mijn hand op haar schouders en duw haar naar beneden. Ze trekt een paar keer uit mijn lul en haalt de voorhuid naar achteren zodat mijn paarse eikel bijna pijnlijk vol bloed stroomt. Als ze een snel verkennend likje over mijn toompje geeft voel ik een merkbare schok door mijn lichaam gaan. Ze lacht zachtjes en buigt zich naar voren. Ik geef ritme aan met druk op haar schouders, zij laat af en toe even mijn lul uit haar mond schieten om er haar tong langzaam rond te laten gaan.

Plotseling staat ze op en trekt mij mee naar de slaapkamer. Ik duw haar op bed, trek haar rok omhoog en begin vlak boven haar linkerknie de linkerkant van haar been te zoenen. Mijn lippen kruipen langzaam naar boven tot ze halverwege haar dij plotseling naar haar linkerbeen springen. Net nadat ik vanaf haar knie weer op weg ben naar haar dijbeen legt ze haar hand op haar hoofd en duwt me naar beneden terwijl haar benen om mijn hoofd heen slaan. Met de beperkte bewegingsvrijheid die ik over heb doe ik zoveel mogelijk mijn best om haar nog even te blijven teasen, tot ik plotseling een lange zoen op haar klitje plaats door haar slipje heen. Ik hoor haar grommen en ze beweegt haar bekken in mijn richting. Met wat moeite krijg ik een arm ertussen en trek haar slipje aan de kant en begin met langzame lome halen afwisselend haar klitje en haar lipjes te likken. Ze beweegt of ze me af wil werpen terwijl ze met haar handen mijn hoofd stevig op z'n plaats (of eigenlijk haar plaats) houdt en met geklauwde handen door mijn haar wroet. Ik voel dat ze haar rug kromt en hoor haar klaarkomen en nahijgen.

Ik kom overeind, trek snel de rest van mijn kleren uit, grijp haar bij haar heupen en zet haar op handen en knieeen op bed. Ze wiegt met haar kontje tot ik mijn lul met een felle beweging naar binnen schuif. Ze laat haar adem ontsnappen terwijl we een snel tempo inzetten en steeds met een harde klets van vlees tegen vlees weer tegen elkaar oprijden. Ik waag me iets naar voren en knijp even in haar rechterborst. Zij reageert door wilder terug te stoten waardoor ik er bijna weer uit schiet. Ze is heet van binnen, heter dan ik haar in lange tijd heb gevoeld. Haar kut knijpt zich om mij samen als ze haar gezicht bedekt in haar kussen en met wiebelende beentjes laten we ons omvallen naar een lepeltjesstand. Ik haal nu uit met lange lome halen terwijl ik afwisselend haar tietjes en haar schouderbladen masseer. Als afwisseling trek ik haar bovenliggende been omhoog om even nog iets dieper te komen. Zij knijpt haar bekkenspieren samen net zo lang tot ik mijn zaad diep in haar spuit. Ik glijd uit haar, ze draait zich om en we geven elkaar een lange strelende zoen terwijl we langzaam uithijgen en vallen zo in slaap.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_56777893
Litpho! Lekkerrrrr
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:45:16 #24
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56779535
Het was donker en laat, en ik zat met een meisje naar een film te kijken. Ik lag met mijn rug tegen de muur en zij lag tegen mij aan met haar hoofd op mijn borst. Af en toe keken we elkaar verliefd aan en kuste ik haar op haar voorhoofd, en zij mij op mijn mond. Toen we de zoveelste keer zoenden liet ik mijn hand sensueel haar borsten betasten, en haar hand maakte de knoopjes van mijn blouse open en ze streelde mijn borst, daardoor schoot een scheut genot door mijn lichaam waardoor ik kippenvel kreeg. Teder liet ik mijn hand onder haar shirtje glijden en zo onder haar beha door. Ze drukte mij stevig tegen haar aan en zoende me, onze lippen die elkaar zachtjes bleven aanraken. Het was heerlijk om alleen zo al te genieten van elkaar.

Langzaam deed ze mijn blouse uit en kuste me op mijn borst en beet in mijn tepels. Als reactie daarop deed ik haar shirt plus beha uit en ik zag haar mooie ronde borsten en kon het niet laten om haar tepels te verwennen, ik kustte ze, likte ze, ik zoog eraan en ik kietelde ze, en terwijl ik dat deed liet ik mijn hand zachtjes over haar borsten glijden zodat het op een aangename manier zou kietelen. Ondertussen voelde ik dat ik al een behoorlijke erectie had, en zij ook. Haar handen zochten mijn riem die ze opende en mijn knopen van mijn broek. Langzaam trok ze mijn broek naar beneden en zag je overduidelijk dat mijn meetlat er zin in had.Terwijl zij weer ging liggen en mij op zich trok deed ik haar broek uit, en kwam er een gigantisch geil shortje te voorschijn, Om haar te teasen begon ik met het puntje van mijn tong op het plekje waar haar klitje zit zachtjes te drukken, en ze werd gelijk botergeil ! Ze commandeerde me haar shortje uit te trekken, en mijn paal er hard in te parkeren, ik deed wat me gevraagd werd. Ik voelde hoe haar lekkere warme schaamlipjes zich sloten om mijn lul, en hoe haar handen op de onderkant van mij rug geplaatst werden en hoe die drukten. Ik stootte hard doch vol liefde. En toen stopte ik even en ging ik onder de dekens, zachtjes liet ik het puntje van mijn tong vanaf de onderkant zo naar haar klitje glijden, vol passie, tederheid liet ik het puntje van mijn tong rondjes draaien, en verwende ik haar G-spot. Ze werd helemaal gek, onder het genot van mijn handelingen kreunde ze luidruchtig en drupte haar kutje lekkere vocht dat ik op likte. Ze kon het niet houden en ze kwam klaar ! Heerlijk terwijl ik haar befte stroomde er een heerlijke plas van haar orgasme in mijn mond en ik slikte het door. Ze verdraaide haar lichaam zodat we in standje 69 lagen. Ze nam voorzichtig mijn lul in haar mond en begon zachtjes te sabbelen, ik voelde hoe haar tong zachtjes om mijn eikel draaide, en tegelijkertijd me aftrok, en ik ik had het lekkerste kutje van me leven pal boven mijn mond, en ik liet mijn tong onverwachts snel door haar kutje glijden waardoor ze een kreet uitsloeg van genot, ik genoot ervan hoe ze gulzig aan het pijpen was, met 1 doel, haar mondje vullen. Ondertussen maakte ik mijn vingers nat met een beetje massage olie en ik begon haar heerlijk geile klitje weer zachtjes te masseren. En als reactie daarop stopte zij haar tong in mijn plasgaat en ze likte weer heerlijk door. Ze trok mijn voorhuidje naar achter en likte aan mijn eikel alsof het een lolly was.En ze wisselde het af met sabbelen en tongtechniek.

We waren alweer een flink poos bezig en nog steeds befte ik jou en pijpte jij mij. Ik sabbelde heerlijk aan je lekkere roze schaamlipjes die alweer lekkervochtig waren, en al het vocht dat haar lekkere kale kutje afscheidde sabbelde ik op en slikte het door, het smaakte heerlijk naar liefde, naar meer.
Ik besloot haar weer eens lekker te gaan nemen, en bracht mijn penis weer naar binnen en begon zachtjes te stoten, heerlijk hoe haar schaamlippen zich kietelend om mijn eikel sloten. En kreundend zei ze dat ze me diep in haar wou en dat ik haar klitjes weer ging bewerken. Ze sloeg haar benen om mijn heupen en drukte me hard en ruig, diep in haar en ik wist dat ze nu echt hard gepakt wou worden en ik neukte haar zo hard als ik kon, je hoorde het geklets van huid op huid duidelijk galmen in mijn kamer, en ze kreunde hard en gilde van genot, ze greep me bij mijn onderkant van mijn rug en drukte me hard tegen haar aan en riep hijgend dat ik nog harder moest stoten, en toen ik mijn laatste stoot deed, kwam ik hevig klaar en nam zij snel mijn lul in haar mond om de laatste scheut zaad te bemachtigen, tevreden legde ze haar tongetje tegen mijn eikel en likte de laatste zaadklodders weg. Maar nog steeds geil van het anvondtuur, begon ik haar nog even zachtjes te penetreren en schokte ze nog na van de neukbeurt van amper 3 minuten geleden.

Langzaam stopte ik en liet ik mijn tong zachtjes over haar tepels glijden en sabbelde ik er weer zachtjes aan. Langzaam ging ik naar beneden, en mijn vingers zochten haar lekkere warme natte mosseltje op, en ik vingerde haar weer zachtjes, en mij tong...die arriveerde ook al aardig snel op de plek waar het allemaal gebeurde. Dit keer kwam ze gelijdelijk aan klaar, het stroomde zachtjes naar buiten zodat ik weer vol genot kon genieten van haar heerlijk natte kutje. En toen we ons helemaal suf geneukt hadden, en ik me kaak gekneusd had gebeft ( bij wijze van) gingen we slapen, heerlijk in elkaars armen, en zoenden we elkaar nog eens en wenste elkaar een heerlijke slaap toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 16-02-2008 22:10:51 ]
Aan het typen...
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:51:28 #25
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56779697
ik zou wel willen maar ben slecht in tikken
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_56779716
Gisterenavond was het eindelijk weer weekend, tijd dus om mijn vriend weer te zien!
We begonnen de avond relaxed tegen elkaar zittend, hangend, liggend op de bank met een wijntje en een DVD'tje (Excorsism of Emily Rose) na wat gezoend en geknuffeld te hebben kon ik het niet laten om met mijn hand zijn broek in te gaan, ik merkte meteen dat hij er wel zin in had dus na wat gefriemel nam ik zijn ding in mijn mond en begon ik hem te pijpen!
Na een tijdje deed hij mijn rok omhoog en stroopte mijn panty tegelijk met mijn slipje naar beneden voor een hemelse vinger/ befbeurt waarbij ik lekker klaarkwam!
Nadat we elkaar helemaal hadden uitgekleed legde hij me op mijn rug en begon me lekker te neuken, na nog een tijdje op hem te hebben "paardje gereden" kwam hij lekker op z'n hondjes in me klaar!
Daarna zijn we maar naar boven gegaan want de film was ondertussen al zo goed als afgelopen, daar hebben we alles nog eens dunnetjes overgedaan totdat we moe maar voldaan onder de douche stapten en de luikjes even later dichtgingen!
pi_56779746
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef peterzx9r het volgende:
ik zou wel willen maar ben slecht in tikken
Misschien moet je het met typen eens proberen?
pi_56780002
Wel even onder een andere naam

Zenuwachtig kijk ik uit het raam. Nog 5 minuten dan kom je eindelijk langs. Al maanden wacht ik op dit moment. Alle mailtjes die hier aan vooraf gingen hebben me dusdanig opgegeild dat ik al weken geil rondloop. In elke man zie ik sex, sex met jou.
Nog 3 minuten. Ik word al nat bij de gedacht dat jij straks hier zal zijn, dat jij straks jou stijve lul in mijn natte kut gaat steken. Dat eindelijk dat staat te gebeuren.
Dan gaat de bel.
Als je eenmaal binnen bent kunnen we ons beide niet meer inhouden en beginnen elkaar geil te zoenen. Ik voel dat ik van onderen weer behoorlijk nat begin te worden. Het liefst zou ik je meteen meenemen naar mijn bed maar ik wil nog even genieten van dit moment. Dat zoenen me toch zo geil kon maken. Af en toe stoppen we met zoenen om elkaar aan te kijken. Ik zie in je ogen dat jij ook lang op dit moment hebt gewacht. Ik zie lust.
Langzaam gaan jou handen richting mijn borsten waar je zachtjes overheen begint te wrijven. Ik kan het niet laten om al zachtjes te kreunen. Ondertussen hebben onze tongen elkaar weer gevonden. Ik wil je, ik wil je zo graag.
Met mijn handen ga ik richting jou kruis. Dat is waarvoor je gekomen bent. Ik wrijf langzaam over jou intussen hard geworden lul.
Op de slaapkamer trek ik mijn shirt uit. Jij doet mijn bh uit en begint aan mijn harde tepels te likken. Ik heb het gevoel dat ik nu al bijna ga komen.
Ondertussen maak ik jou broek los en snel doe je hem uit. Je stijve lul drukt in je onderbroek. Ik trek je onderbroek naar beneden en je stijve lul springt me tegemoet. Mijn hand vind je eikel. Zachtjes begin ik je af te trekken terwijl je me in mijn nek zoent. Steeds verder naar beneden en steeds weer een stukje omhoog naar mijn tepels. Je likt, bijt en knijpt er zachtjes in. Ik word nog geiler dan ik al was. Ik voel jou lul kloppen in mijn hand en voel dat je elk moment kunt komen en vraag me om te stoppen. We gaan op het bed liggen en jij zoent en likt me overal. Ik voel je handen over mijn hele lichaam. Ik voel hoe je handen de binnenkant van mijn dijen strelen, hoe je tong mijn tepels likken. Ik wil je in me voelen. Helemaal, nu… Terwijl mijn geil uit mijn kut loopt voel ik je tong over mijn clitje gaan. Eerst langzaam en naarmate ik begin te hijgen en kreunen steeds harder. Terwijl je met je vingers in mijn tepels knijpt. Je tong gaat diep bij me naar binnen terwijl je handen mijn billen vinden. Je vingers gaan langs mijn nat geworden bilspleet. En een vinger masseert je mijn sterretje. Als ik voel dat ik op het punt sta te gaan komen trek ik je naar boven en beginnen we weer te zoenen. Ik proef mijn eigen geil en dat smaakt naar meer. Ik zoek met mijn mond jou stijve lul. Terwijl ik je ballen kneed lik ik je eikel. Ik hoor je kreunen en dat wind me nog meer op. Ik zuig je lul naar binnen en begin je heerlijk te pijpen. Je kreunt en beweegt je heupen op en neer om me diep in mijn keel te neuken. Ik voel hoe je lul opzwelt en harder word. Ik voel dat je gaat komen. Je trekt je lul uit mijn mond en komt klaar op mijn buik. Je blijft maar komen.
Je vingers zoeken een weg naar mijn lippen die soppen van de geil. Eén vinger naar binnen, heerlijk, dan voel ik de tweede erbij komen. Het gevoel in mijn buik word raar. Elk moment kan ik gaan komen. Je tong likt me wild terwijl je je vingers ver in me steekt. En dan kom ik. Ik voel het nat uit me lopen. Je laat je naast me neer vallen. Ik ga bovenop je zitten en lik aan je tepels. Je begint weer te kreunen en je lul staat weer recht overeind. Ik schuif een stukje naar achteren en voel je lul diep in me glijden. Eindelijk. Eindelijk word ik genomen. Te lang geleden wat dat. Ik schuif heen en weer terwijl ik je lul helemaal in me voel. Dieper kan ik je niet voelen. Je likt mijn tepels en met je handen pak je mijn billen. Nu bepaal jij het ritme. Langzaam en dan weer snel. Ik voel je kloppende lul diep in me. Maar ik wil meer. Ik wil dieper. Je schuift iets verder rechtop en ik voel hoe je stijve lul verder naar binnen schiet. Ik zucht en hijg. Neuk me, neuk me hard. Ik haal mezelf iets omhoog en laat me weer zakken. Je kijkt me aan. Ik hou het niet meer. Steeds verder ga ik omhoog en steeds harder laat ik me zakken zodat ik je diep voel. Diep en hard. Je begint te kreunen en ik zie aan je ogen dat je gaat komen. Je gaat me vol spuiten. Terwijl ik me steeds sneller laat zakken voel ik hoe je me vol spuit. Dikke stralen sperma voel ik kietelen. Nog even en ik ga komen. Ik voel hoe je nog meer van je geil in me spuit. En meer en meer. Je lul blijft stijf en ik ga door. Eerst weer langzaam om jou even de tijd te geven om op adem te komen. Dan weer sneller en harden. Je likt mijn tepels en je duim speelt met mijn ciltje. Ik ga komen. Zo gigantisch komen. Ik voel je lul schuiven en gil het uit. Ja ik kom. Ik kom alweer. Ga door, niet stoppen. Ja rolt terwijl je lul nog in me zit om. Nu lig ik onder en je neukt me door. Met harde stoten voel ik hoe je diep in me zit. We kijken elkaar aan. Dit is waar wel het al die tijd over hadden. Jij en ik, ik en jij. Je stoot door terwijl we elkaar zoenen. Je lippen op de mijne, je lul diep in me. Ik voel hoe je lul begint te kloppen en dat je zo weer gaat komen. Ik voel dat ik ook bijna weer kom. Je past je tempo aan en wacht tot mijn orgasme dichtbij is. Als ik hijg dat ik bijna kom stoot je door. Hard en diep. Ik voel hoe je voor de tweede keer dikke stralen geil bij me naar binnen spuit. Bij de derde straal kom ik klaar. Het lijkt een eeuwigheid te duren. Uitgeput blijf je liggen met de lul nog in me. Ik voel hoe ie langzaam slap word. Ik wil nog niet stoppen. Ik wil door, ik wil meer. Ik wil jou. Jou diep in me.
Maar helaas is het tijd. Je moet naar huis. Je vrouw wacht!!
Sex is goed, als je maar weet hoe het moet!!
pi_56780532
Leuk topic
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:24:25 #30
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56780556
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef skyrebel het volgende:
Leuk topic
shit verkeerde account
Leuk topic dus
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:25:24 #31
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56780577
haha ja vind ik ook wel
Aan het typen...
pi_56782824
Nou, nu jullie dan!
pi_56784141
GibsonLesPaul,
pi_56784877
dat ik ooit mijn Harde Lul in iemands kutje mag doen,

Amen.
  zondag 17 februari 2008 @ 02:37:17 #35
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_56784970
Ik een disco zat ik op de donkere bovenverdieping het gebeuren eronder te bekijken. Er kwam een mooi meiske naast me zitten. Die greep me toen in mijn broek en rukte me af. Daarna taaide ze af. Maar 1x meegemaakt zoiets.
  zondag 17 februari 2008 @ 10:09:15 #36
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56786725
ok ik ben slecht in typen dan ben better met worden
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_56787585
hmmm...andere "insteek"...wat ik komend weekend ga doen. Tussen een goeie vriendin en mij hangt al een aantal weken een zware spanning qua sex, onze karakters botsen nog wel eens en plagend draaien we zo al een tijdje om elkaar heen. Nu heeft ze een tril ei besteld en gaan we komend weekend flink feesten. Dat ei zal heel het feest in haar zijn en ik heb de afstandbediening...dus als we dansen druk ik op de remote en wordt t de geilste dans ooit haha... heel dat weekend verder in een luxe hotel dus het gaat zwaar knallen en ontladen :-) En meer weet ik er nog niet van
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
  zondag 17 februari 2008 @ 11:33:43 #38
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56787589
quote:
Op zondag 17 februari 2008 01:20 schreef Leonilein het volgende:
GibsonLesPaul,
Dank U Dank U.
Mijn aller eerste sex verhaal
Normaliter schrijf ik toch echt heel wat anders
Aan het typen...
pi_56788181
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:33 schreef boixe het volgende:
hmmm...andere "insteek"...wat ik komend weekend ga doen. Tussen een goeie vriendin en mij hangt al een aantal weken een zware spanning qua sex, onze karakters botsen nog wel eens en plagend draaien we zo al een tijdje om elkaar heen. Nu heeft ze een tril ei besteld en gaan we komend weekend flink feesten. Dat ei zal heel het feest in haar zijn en ik heb de afstandbediening...dus als we dansen druk ik op de remote en wordt t de geilste dans ooit haha... heel dat weekend verder in een luxe hotel dus het gaat zwaar knallen en ontladen :-) En meer weet ik er nog niet van
Haha, lijkt me lachen, heb daar ook weleens verhalen over gehoord, zo'n ei met afstandsbediening
Veel plezier!
pi_56788344
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:10 schreef tinkerbell- het volgende:

[..]

Haha, lijkt me lachen, heb daar ook weleens verhalen over gehoord, zo'n ei met afstandsbediening
Veel plezier!
jah ben kei enthousiast. Kon me er niet zoveel van voorstellen maar nu het realistisch is komen er zoveel ideeen op ineens. grappig
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_56788536
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:18 schreef boixe het volgende:

[..]

jah ben kei enthousiast. Kon me er niet zoveel van voorstellen maar nu het realistisch is komen er zoveel ideeen op ineens. grappig
Wel even een uitgebreid verslag van hoe je weekend is gegaan svp
pi_56788722
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:29 schreef tinkerbell- het volgende:

[..]

Wel even een uitgebreid verslag van hoe je weekend is gegaan svp
kan me er niks bij voorstellen hoe t los gaat als die energie van die tease spanning losgegooid wordt. geen idee maar ik zal notities maken
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
  zondag 17 februari 2008 @ 13:32:42 #43
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56789682
Het was een uur of twee in de middag en ik zat in de trein richting Amsterdam. Een eerste klas coupe. Tegen over mij zat een goed uitziende vrouw, om het nog maar zacht uit te drukken. Nadat de conducteur langs was geweest, maakte ik een beetje oog contact, en gek genoeg keek ze mij ook aan en glimlachte naar me,en ik lachte flirtend terug en gaf een knipoogje. De vrouw tegen over me die ik rond te 28/29 schatte deed haar vestje uit en boog naar mijn idee expres voorover zodat ik de volle inkijk had, wat zij natuurlijk door had. Ik gaf een complimentje dat het er mooi uitzag. Ze keek me aan, alsof ze wou zeggen: 'Neem me nu voordat ik jou neem'. Ik deed mijn trui uit met de smoes dat ik het warm kreeg van haar en ze moest lachen. Na het uittrekken van mijn trui ging ik naast haar zitten en legde mijn hand op mijn knie, en met mijn pink streelde ik haar dijbeen en ik zag dat ze kippenvel kreeg en me nu vol geilheid aankeek, en ik liet voorzicht zakken zodat ik op het bankje lag. Ze boog zich over mij heen en rukte mijn T-shirt van mijn lijf, en ze likte mijn borst, mijn tepels, mijn buik. Bij de knoop van mijn broek stopte ze, ze begon op mijn knopen kusjes te geven en met haar ene hand streelde ze mijn lul en met de andere hand maakte ze voorzicht het bovenste knoopje open, terwijl ik mijn handen al onder haart shirtje had en zachtjes haar borsten masseerden, ze ademde diep toen ik zachtjes op haar oorlel knabbelde en haar tepels stijf werden, zachtjes maakt ik rollende bewegingen met mijn duim en wijsvinger waartussen haar tepel zat. Mijn andere hand liet ik langzaam naar haar billen glijden, zo onder haar broek door
heerlijk op haar zachte billetjes, kneede ik het alsof het warme deeg was. Voorzichtje maakte ik het eerste knoopje van haar broek los en zij weer eentje van mij. Langzaam maar vol geilheid trok ze mijn broek en boxer uit en ik haar broek, maar haar short liet ik aan. Voorzichtjes nam ze mijn lul in haar mond, ze legde hem teder op haar tong en begon er tevreden aan te sabbelen. Heerlijk hoe ze voldane geluidjes maakte en ik diep ademend aan haar borsten zat, haar heerlijke volle B cup in mijn handen, rond zacht en zo geil als boter. Al snel was mijn lul gestegen naar de hardste paal die ik ooit heb gehad en met alle geilheid die ze inzich had bewerkte ze hem vol passie, met haar tong likte ze gulzig aan mijn eikel en kneep ze in mijn borst.

Mijn handen zochten naar haar beha bandjes die ik lost maakte en zo ontblootte ik haar borsten. Ze ging liggen en het was mijn beurt om haar te verwennen. Ik trok haar shortje uit en ruikte eraan precies waar haar warme kutje had gezeten, en ik likte eraan en toen ze dat zag greep ze me met al haar kracht en liet me zo mijn lul diep en hard haar kutje in stuiteren, en gil van genot deed de mensen in de coupé naast ons verraden waarmee we bezig waren, ondertussen waren er al een aantal mensen wezen kijken, maar het stoorde me niet en ik penetreerde haar heerlijk door. Ik kweekte een orgasme wat prima lukte door de lekkere warme gladde binnenwand van haar vagina, en af en toe voelde ik mijn lul tegen haar baarmoeder mond aanstoten, omdat ze zo perfect lag met haar benen wijd en diep hijgend tegen me zei: Neuk me gvd neuk me zo hard als je kan, ik wil je voelen, ik wil het morgen nog voelen dat ik jou in me heb gehad!!! En vol trots dat een vrouw zoiets tegen me had gezegd, wat nog nooit gebeurd was, Gebruikte ik al mijn energie die ik in me had en ramde hem er zo hard in als ik kon, en kreunend, hijgend en gillend smeekte ze voor meer. Na dat ik mijn eerste zaadlosing vol in haar kut had gespoten, ging ze als een amazone op me zitten en liet zich weer nemen precies zoals zij wou, ik voelde nog steeds dat ik wat klaarkwam maar het stoorde me niet. Ik was te geil om te stoppen en ik neukte haar door tot dat ik een ons woog. Ze werd moe en ik kreeg steeds meer energie, maar haar moeheid remde haar niet om door te gaan, ze ging liggen en ik liet het puntje van mij tong zachtjes in haar plasgaatje glijden en met een natte vinger bewerkte ik zachtjes haar klitje, het ge-hmmmmmm Awwww u-hhhmmmmm aaahh ga door galmde hard door de hele treinstel, en voldaan van het complimentjes ging ik door en likte ik al het vaginalevocht op wat rond om haar heerlijk roze schaamlipjes zat. Heerlijk likte ik haar kutje vanaf de onderkant helemaal tot aan haar klit, en ik had een mond halfvol met haar vocht, het smaakte weer heerlijk en ik befte haar zachtjes door, tot dat ze overweldigend klaar kwam dat zelfs mijn gezicht nat werd van haar geile kutje die ik nu als een gek likte het vocht bleef maar uit haar mosseltje stromen, en gulzig en geil als ik was slikte ik het tevreden door.

Opnieuw ging ze liggen en liet ik mijn lul zachtjes naar binnen glijden maar nu deed ik iets onverwachts. Ik liet hem erin zitten maar neukte niet, ik boog me voorover en zoende haar vol op haar mond. En heerlijk terwijl mijn paal in haar mosseltje zat zoenden we en streelden mijn handen haar borsten. Toen opeens kroop ze onder me vandaan en ging zo liggen dat mijn paal tussen haar borsten lag, ze drukte haar borsten bij elkaar en daardoor mijn paal tussen haar borsten zat en ik begon zachtjes te stoten, het was nog lekker dan verwacht,
door alle omstandigheden en haar geile blik in mijn ogen was mijn tweede orgasme nog interse dan de anders omdat ze mijn prostaat stimuleerde met haar middelvinger. Zo lekker, zo ongelooflijk lekker ben ik nog nooit klaargekomen, zo intenst, het zat zelfs op haar voorhoofd, gulzig likte ze zichzelf schoon en stopte ze al het zaad wat in haar gezicht zat in haar mond, en nam tevreden mijn lul in haar mond om het laatste beetje zaad te bemachtigen. En afsluitend zoenden we met elkaar tot aan de eindbestemming. Je kon zien dat er heftige sex was geweest, de raampjes waren beslagen gescheurd ondergoed dat op de grond lag en een grote vlek van haar orgasme op het bankje.

We namen afscheid en hebben elkaar nooit meer gezien.
Aan het typen...
  zondag 17 februari 2008 @ 16:20:49 #44
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56793518
bofkont
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
  zondag 17 februari 2008 @ 16:28:37 #45
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56793736
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef peterzx9r het volgende:
bofkont
Ik realiseer me dus ook dat dit geen tweede keer gaat gebeuren.
Of misschien ook wel ik ga het zeker nog een keer proberen, of er nou mensen
in dezelfde ruimte zitten of niet.
Aan het typen...
  zondag 17 februari 2008 @ 17:28:16 #46
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_56794969
tvp
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 17 februari 2008 @ 18:13:38 #47
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56795952
ik als getrouwde man heb zat fantasieen maar een vrouw die nooit wil
what tho do what tho do
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_56796060
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef peterzx9r het volgende:
ik als getrouwde man heb zat fantasieen maar een vrouw die nooit wil
what tho do what tho do
er aan werken, accepteren of single worden
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_56796099
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef peterzx9r het volgende:
ik als getrouwde man heb zat fantasieen maar een vrouw die nooit wil
what tho do what tho do
Hetzelfde wat de mijne doet
Sex is goed, als je maar weet hoe het moet!!
  zondag 17 februari 2008 @ 18:24:49 #50
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56796204
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef peterzx9r het volgende:
ik als getrouwde man heb zat fantasieen maar een vrouw die nooit wil
what tho do what tho do
What tho of What to ?
Aan het typen...
  zondag 17 februari 2008 @ 18:41:54 #51
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56796581
mijn fantasieen hebben te maaken met sex veel sex vaak sex lekkere sex en nog meer sex
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
  zondag 17 februari 2008 @ 18:43:43 #52
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56796623
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:41 schreef peterzx9r het volgende:
mijn fantasieen hebben te maaken met sex veel sex vaak sex lekkere sex en nog meer sex
maak er gebruik van zou ik zeggen
Aan het typen...
  zondag 17 februari 2008 @ 18:44:21 #53
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56796639
hoe wie waar
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
  zondag 17 februari 2008 @ 18:54:21 #54
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56796810
Niet zo moeilijk toch?
Genoeg aftrek materiaal in de breezersl@ topic

Br33z4H t0p!qUe#105: z3 bEstAan n0GsTe3dS!!
Aan het typen...
  zondag 17 februari 2008 @ 19:44:54 #55
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56797995
ben geen handcar fan sorry
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_56798503
peterzx9r & GibsonLesPaul88: Voor slowchat is er een ander topic... Kan het weer ontopic?
  zondag 17 februari 2008 @ 20:05:30 #57
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56798531
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:04 schreef Leonilein het volgende:
peterzx9r & GibsonLesPaul88: Voor slowchat is er een ander topic... Kan het weer ontopic?
Tuurlijk, sorry
Aan het typen...
  zondag 17 februari 2008 @ 20:12:25 #58
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56798702
ok
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
  zondag 17 februari 2008 @ 20:19:50 #59
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_56798956
sorry
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_56805824
Topic maar ff volgen
pi_56812543
Onverwachts bezoek.

Het is iets voor 10 en ik zit in mijn huispak met een kop thee te computeren. Dan gaat de bel. Hmm vast weer van die jonge lui die denken dat ze grappig zijn. Toch sta ik op om te kijken wie het is. Dan klinkt er een bekende stem door de intercom: “Hallo mag ik binnenkomen?” Oh fuck!! Jij bent het. Jij die ik al jaren leuk vind. Jij die vorige week liet merken mij ook leuk te vinden. En nu stond je aan mijn deur. Ik zie er niet uit. Snel kijk ik in de spiegel om te zien hoe mijn haar zit. Het zit niet. Jammer dan. Dan stap je naar binnen en ik voel dat ik rood word. Jij in mijn huis. Voor de allereerste keer. Ik ben benieuwd wat je komt doen. We gaan op de bank zitten en het word gewoon gezellig. We praten en zoenen wat.
Naar een uur worden we intiemer. Ik ga bovenop je liggen er we zoenen door. Ik voel jou hand over mijn rug naar mijn kont gaan. Er gaat een rilling door mijn lijf die jij blijkbaar ook voelt. “Als je niet wilt dan stoppen we hoor”, zeg je. Maar ik wil wel. Ik wil al 3 jaar. Je ene hand blijft op mijn kont terwijl de andere mijn haren en gezicht strelen. We kijken elkaar diep in de ogen en ik weet waarom jij hier bent. Jou lippen verplaatsten zich naar mijn hals en oorlel. Ik kreun even zacht zodra je die aanraakt met je tong.
Ik ga weer naast je liggen zodat we meer de ruimte hebben. Mijn handen gaan onder jou trui en ik streel je buik. Jij trekt even aan mijn trui om aan te geven dat ik die uit moet doen. Meteen ben ik naakt want mijn bh had ik uitgelaten na het douchen. Jou handen gaan van mijn buik naar mijn bosten. Even zie ik een aarzeling in je ogen. Maar ik pak je hand en leg hem op mijn bost. Dan begin je zachtjes te kneden. Je zakt iets naar onderen en brengt voorzichtig je mond naar mijn tepels. Je begint zachtjes te zuigen. Oh wat is dit lekker. Ik kreun zacht wat jou het teken geeft dat ik echt wil. Je gaat zitten en doet je trui uit. Daar zit je. Je mooie body voor me. Eindelijk. Ik streel je buik en ga vanaf daar naar boven naar je tepels. Je ene tepel lik ik terwijl ik met mijn hand je andere kietelt. Zachtjes begin je te kreunen.
Je brengt je mond naar mijn tepels en begint ze te likken. Oh ja ga door. Ik word helemaal nat. Ik pak je hand en breng die naar mijn kut. Je voelt hoe nat ik ben en wrijft over mijn onderbroek. Ik begin harder te kreunen. Ik doe mijn broek en onderbroek uit en jij volgt mijn voorbeeld. Ik ga op de bank liggen en jij kruipt bovenop me. Onderweg naar boven zoen je me overal. Mijn benen, de binnenkant van mijn dijbenen, mijn clitje, mijn buik, mijn tepels, mijn nek en dan zoenen we weer. Je ligt nu helemaal bovenop me en vraagt me of ik zeker weet dat ik dit wil. Ja ik wil. Ik wil je nu. Dan schuift langzaam jou stijve lul bij me naar binnen. Eerst een klein stukje en dan helemaal. Oh wat is dit lekker. Gewoon al omdat jij het bent. We zoenen terwijl jij even stil blijft liggen. Dan kijk je me aan en begin je te bewegen. Oh wat hou ik van je. Langzaam voel ik je lul in en uit me schuiven. Hoe meer ik begin te kreunen hoe harder jij begint te stoten. Af en toe zoenen we maar het grootste gedeelte kijken we elkaar aan. Wat ben je leuk, wat ben je lief, wat ben je geil! Ik voel hoe je lul bijna vacuüm zuigt in mijn natte kut. Ik luister en hoor het geluid van lekkere geile seks. Dan stop je omdat je bijna komt. Je wilt het even rustig aan doen zodat we misschien tegelijk kunnen komen. Ik druk je lul uit m’n kut en draai je op je rug. Ik ga bovenop je zitten en schuif je lul weer naar binnen. Oh wat is dit lekker. Ik begin als een gek op een neer ze schuiven zodat jou stijve diep in me komt. We blijven elkaar strak aankijken. Als ik voel dat ik ga komen draaien we weer om. Ik lig onder en jij kruipt weer bovenop me. Je wrijft met je lul langs mijn natte opgezwollen lippen. Dan druk je in een keer je lul naar binnen. Ik kreun van genot. Ik wil dat je klaar gaat komen, ik wil je geil in me voelen. Je gaat zo liggen dat onze monden elkaar net niet aanraken en we net niet kunnen zoenen. Ik word er op een geile manier gek van. Je kijkt me en ik zie iets. Ik kan het niet plaatsen. Misschien is het liefde. Ik voel hoe je lul harder word en zo gaat spuiten. Je blijft me straks aankijken waar ik nog geiler van word dan ik al was. Ik voel dat ik ook op het punt sta te komen en zeg dat tegen je. Langzaam schuif je je lul diep in mijn kut. Je wilt dat ik eerst ga klaarkomen. Ik voel de spanning ophopen en dan kom ik. Ik wil het wel uitgillen maar onze monden hebben elkaar weer gevonden dus het geluid komt niet door. Doordat ik klaar kom spant mijn kut zich om je lul. Je begint te kreunen en ik voel dat je komt. Dikke stralen spuiten mijn kut in.
Jij blijft nog even zo liggen om bij te komen. Nog steeds kijk je me aan. Je hebt gewoon geen moment het oogcontact verbroken terwijl je klaar kwam. Dit vind ik super. Als je je lul uit mijn kut trekt komt het geil van ons beiden mee. We moeten er allebei een beetje stom om lachen. Gelukkig hoef je nog lang niet naar huis en verplaatsen we ons naar de slaapkamer.
Sex is goed, als je maar weet hoe het moet!!
pi_56815388
Mevrouw S, de buurvrouw, had in de tuin gewerkt en zat nu uit te rusten. Ze had haar sandalen uitgedaan zodat ik haar prachtige sexy voeten met vuurrood gelakte teennagels goed kon zien. Haar hond lag voor haar op de grond en ze begon hem met haar voet te strelen. Dat beviel hem kennelijk wel want hij kronkelde van genoegen. Daarna ging op zijn rug liggen en spreide wellustig zijn achterpoten. Mevrouw S kreeg een geile blik in haar ogen en zette haar voet vastberaden in zijn kruis. Eerst drukte ze met haar hiel zijn ballen uitelkaar en daarna rolde zijn haar voet af over zijn inmiddels stijve lul. Vervolgens begon ze de van genot kreunende hond onder haar voet af te trekken. Zijn lul en zijn zak werden zo tegelijk gemasseerd, dat hield hij vast niet lang vol. Ze hield dan ook even op om haar sandaal tussen zijn lul en zijn buik te schuiven, met de zool naar boven. Daarna ging ze weer verder tot hij even later hijgend klaarkwam, een enorme hoeveelheid sperma op haar schoenzool spuitend. Mevr S stond op en drukte met een triomfantelijke uitdrukking op haar gezicht zijn kop met haar voet op de grond terwijl zij het sperma onder haar schoen kritisch bekeek. En nu ben jij aan de beurt zei ze lachtend tegen mij terwijl ze haar andere sandaal pakte. Dat liet ik me geen twee keer zeggen!
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_56815945
Jezus, dit is niet voor tijdens het werk
pi_56817856
Ben aan het fantaseren geslagen, maar is nog niet af. To be continued:

De bel gaat. OMG, hij staat al voor de deur. Snel check ik mijn reflectie nog een keer als ik langs de spiegel loop, trek mijn rokje nog een keer recht en loop zo zelfverzekerd als ik kan naar de deur. Als ik de deur open, kijk ik in het grijnzend gezicht van een man die mij na aan het hart staat. Zijn warme bruine ogen doen iets met me, ik voel een hormonenrush door mijn lichaam trekken. Ondanks het feit dat het al donker is, lijken zijn ogen te glanzen.
We hebben voor het eerst een afspraak onder vier ogen, wat niets zegt over de sterkte van onze vriendschappelijke band. Eerder iets over de sterkte van onze niet zuiver vrienschappelijke gevoelens waaraan we niet toe willen geven.
Ik begroet hem met de gebruikelijke kussen en knuffel en sluit de deur. Ik volg hem naar z'n auto. De beste manier om een goed gesprek te kunnen voeren is in een café onder genot van een drankje. Mensen om ons heen om ons tegen onszelf te beschermen, maar geen mensen die ons kennen zodat we vrijuit kunnen spreken.
Als we in het café aan een tafel zijn beland, word ik weer gevangen door zijn blik. Zijn sexy ogen.. Zijn sterkste punt, naast alle andere fine assets aan zijn lichaam. Hij speelt met z'n glas, met een stapel bierviltjes. Eigenlijk met alles binnen handbereik, behalve met mij. Ik deel zijn onrust, maar laat het niet blijken.
Een uur en een aantal glazen goeie whiskey later voelt het al een heel stuk comfortabeler en snij ik het onderwerp aan waarom we hier zijn. De niet afnemende seksuele spanning tussen ons. Iets dat begint als een serieus gesprek loopt uit op een gesprek over de spanning itself. Van het in elkaars ogen kijken naar het verlangen elkaar te kussen, wat altijd uitloopt op het verlangen elkaar de kleren van het lijf te rukken... En we raken tijdens het gesprek opnieuw verdwaald in het verlangen. Hij speelt inmiddels met mijn vingers wanneer hij begint over de eerste en gelijk laatste keer dat we eraan toegaven. De flashback roept een nieuwe rush op, ik bijt op mijn lip. En wanneer ik me daar bewust van word, voel ik dat hij in mijn hand knijpt. 'Sorry, maar ik wil weg van hier... Kom'
Wanneer we het café uitgelopen zijn de nacht in, trekt hij me de eerste steeg in die we tegenkomen. Hij kijkt me doordringend aan en buigt zich naar me toe om me kussen. Even lijkt hij zich te bedenken, maar ik gun hem de kans niet. Ik sla mijn armen om hem heen en kus hem, vol verlangen. Hij grijpt me vast en duwt me tegen de muur. Ik voel zijn handen op mijn buik, naar mijn borsten glijden... Ik druk mijn onderlichaam tegen het zijne, mijn handen op zijn billen trekken hem dichter tegen me aan. Zijn lippen verleggen hun aandacht van mijn mond naar mijn hals, ik hap naar adem.
Hees vraag ik hem waarom we hier ook alweer zo angstvallig voor weglopen. 'Not a clue' zegt hij fluisterend en ik voel zijn handen onder mijn rokje over mijn billen glijden. Zacht kreun ik als hij zachtjes in mijn hals bijt. Ik zak door m'n knieën en maak zo snel als ik kan z'n broek los. Ik trek 'm, inclusief underwear, een stukje van z'n billen. Zodra hij mijn lippen om z'n stijve voelt wordt hij wild... Ik plaag 'm, hij voelt afwisselend mijn lippen en mijn tong. Hij staat te trillen op zijn benen. Ik word steeds wilder en maak hem gek. Hij kreunt gesmoord in de mouw van z'n jas. Ik kan me niet inhouden en lik en zuig er op los, tot hij schokkend klaarkomt. Ik proef z'n zoetige zaad en lik en zuig tot ik zeker weet dat ik alles heb.. Hm.. Dat smaakt naar meer. Ik kom overeind en help hem zich te fatsoeneren. Ik kijk 'm aan en grijns. 'Sorry, daar had ik echt enorm veel zin in.' Hij reageert met een halve grijns en mompelt zoiets als dat ik hem niet zal horen klagen. Ik vraag hem of hij wil blijven en heb niet veel nodig om hem te overtuigen. We regelen een kamer in het eerste hotel dat we tegenkomen en belanden binnen no time op de kamer, en op het bed. Al zoenend en over elkaar heen kruipend en rollend helpen we elkaar maar al te graag uit alle overbodige kledingstukken....
pi_56818050
mmmm geeft de burger zin zo'n verhaaltje!
Ik gek op knuffelen? Nee............. lijkt maar zo!
pi_56819146
Terwijl jij aan het bellen bent kom ik achter je staan. Mijn handen glijden om je heen en maken een paar knoopjes los van je blouse zodat alleen je schouders bloot komen te liggen. Je ruikt dat ik een olie met een lichte houtgeur heb gebruikt en voelt het lichtjes prikken op je huid terwijl ik langzaam begin te kneden. Plotseling gaat de telefoon. Terwijl jij opneemt en een gesprek begint te voeren ga ik plagend verder. Ik masseer de spieren in je nek en voel hoe je hartslag lichtjes versnelt. Degene aan de andere kant van de lijn zou kunnen horen dat je iets zwaarder begint te ademen, maar doet dat af als een storing op de lijn. Waarschijnlijk.

Ik hoor je af en toe haperen in je woorden en laat onopvallend mijn handen van je schouders langzaam naar je bovenarmen lopen, daarbij je blouse meenemend. Om echt comfortabel te zitten zou er nu eigenlijk een extra knoopje open moeten, maar de stof drukt nu wel stevig tegen je borsten aan. Er is verder niemand in het kantoor, maar er zou elk moment iemand binnen kunnen komen. Zachtjes glijdt een vinger over je hals en onderkaak om tegen je lippen tot stilstand te komen.

We horen iemand aankomen op de gang. Snel trek ik je mouwen weer omhoog en weet jij weer twee knoopjes dicht te krijgen als een collega binnenkomt om een dossier op te halen. Ze lijkt niet door te hebben dat jouw tepels strak door de stof van je bh en blouse heen prikken en wij allebei iets meer blos hebben dan gebruikelijk. Je legt de telefoon neer en zegt terwijl zij wegloopt dat dat maar net op tijd was. Ik grijns je toe, wandel weer naar jouw bureau en rijd je stoel op wieltjes naar achteren. Ik ga op mijn knieën en terwijl jij nog protesteert dat we dat echt niet kunnen maken wordt er weer gebeld. Ik trek je stoel naar het bureau toe en hoor hoe jij de telefoon opneemt.

Terwijl jij in je meest professionele stem de telefoon opneemt trek ik je linkerschoen uit en begin je voet te masseren. Ik leg de voet op mijn schoot en ga langzaam van het stevig kneden van je zool en wreef over naar je enkel. Je schopt je andere schoen uit en legt hem bij me neer. Mijn aandacht verdelend voel ik de stress uit je lichaam stromen en vervangen worden door een geheel andere vorm van opwinding. Ik pak je voeten beet en leg ze langs me neer en trek je aan je benen nog iets verder naar voren. Je legt de klant aan de andere kant van de lijn uit dat dat korte gilletje kwam doordat één van je collega's iets liet vallen. Ik plant een kus aan de binnenkant van je knie en stroop langzaam je rokje verder omhoog. Mijn handen begeven zich naar je dijen, wandelen verder naar je billen en grijpen je daar stevig vast. Ik hoor de deur achter me opengaan en jij ziet je chef binnenkomen. Je benen slaan om mijn hoofd heen maar ik ga door met zachte kneepjes geven in je kont. Mijn tong glijdt over de binnenkant van je dij en jij hebt het nu hoorbaar moeilijk met het voeren van een zakelijk gesprek en het uit je gezicht houden van de opwinding. Je stoel draait lichtjes en met af en toe schokjes heen en weer.

Je legt een hand op mijn hoofd en duwt me lichtjes terug, maar het is duidelijk dat je hart er niet in zit. Ik leg mijn armen tussen je benen en trek ze verder uit elkaar. Je biedt nog even weerstand, maar als je baas de deur weer uit wandelt valt de kracht uit je benen weg en schiet mijn hoofd naar voren. Ik geef een likje van je ene dij naar de andere en de aanraking op je poesje is zo licht dat je geen idee hebt of het nu een echte aanraking was. Dan trek ik je naar voren en plant een lange, natte kus op je slipje en haal mijn tong een paar keer snel over de plaats waar je klitje moet zijn heen en weer. Ik hoor je een net iets sneller dan normaal afscheid nemen van de klant en tegelijkertijd ophangen en even diep naar adem happen. Je beweegt nu sterker om me heen en ik voel hoe nat en opgewonden je bent. Iets wat ook aardig voor mij opgaat, maar hard en warm uitademen op de plaats waar ik met mijn hoofd zit wordt aardig gedempt. En zo te voelen niet slecht ontvangen. Plotseling duw je me weer terug als de deur weer opengaat en maak je desgevraagd een opmerking dat de airconditioning het hier al de hele dag niet goed doet. Ik knijp en streel wat, maar maak het je niet moeilijker dan je het al hebt. Als de collega weer wegwandelt fluister ik dat ik je NU wil.

Ik duw je naar achteren zodat je stoel tegen de kast aanrijdt, kom onder het bureau te voorschijn en trek je omhoog en tegen me aan. Je sluit je ogen en ik pers mijn lippen stevig op de jouwe. Als nu iemand binnen zou komen hadden we heel wat uit te leggen, maar dit contact is even sterker dan onszelf. Ik fluister in je oren dat ik je over twee minuten wil zien in de kleine vergaderzaal op de tweede verdieping, geef je nog een snel zoentje en laat je los. Onze ogen ontmoeten elkaar nog even in een geile blik voordat ik me omdraai en de kamer uitwandel. Je wacht tot ik de gang uit ben voordat je zelf je computer op de screensaver zet en even naar het toilet wandelt om je nog even op te frissen. Als je boven de deur naar de vergaderzaal opent, zie je dat de ruimte nog verduisterd is en alle luiken naar beneden zijn. Je hand beroert het lichtknopje maar je besluit deze te laten voor wat hij is en stapt de kamer binnen. De deur valt zacht achter je dicht en je voelt mijn lichaam zich van achteren tegen je aanpersen en mijn handen op jouw borsten, eerst voorzichtig en daarna steviger knedend. Je leunt tegen me aan, je hoofd achterover op mijn schouder. Ik maak de knoopjes van je blouse tergend langzaam los en wrijf een paar keer "per ongeluk" langs je tepels. Je blouse glijdt naar de grond en met een geoefende hand maak ik de sluiting van je bh open. Dan draai ik je om en begin je over je hele bovenlichaam te zoenen waarbij ik geen plekje onbenut laat. Jouw handen trekken intussen ongeduldig aan de knoopjes van mijn overhemd, alsof je nauwelijks kan wachten om jouw naakte vlees tegen het mijne te voelen.

Je trekt mijn overhemd en shirt uit en drukt je steviger tegen mij aan. Onze tepels wrijven tegen elkaar, onze handen proberen ervoor te zorgen dat we elkaar nooit meer loslaten en onze tongen vinden elkaar eerst voorzichtig zoeken en gaandeweg steeds trefzekerder. Plotseling voel je mijn handen om je bovenarmen, ik pak je stevig beet, draai je om en buig je voorover op de vergadertafel. Je voelt hoe ik je rok omhoog stroop en je slipje naar de grond laat vallen. Als je het geluid van mijn rits hoort sluit je je ogen en doe je je benen iets verder uit elkaar. Ik leg een hand op je warme kont en leid mijn lul met de andere hand naar binnen. Hij is stevig en warm en je kromt je rug terwijl hij vrijwel direkt helemaal naar binnen glijdt. Ik grijp je billen vast en we beginnen in een langzaam, lui tempo te neuken. Langzamer dan ik eigenlijk wil, langzamer dan jij eigenlijk wil, maar onuitgesproken ligt het elkaar teasen nog tussen ons in en nemen we onze tijd.

Na een tijdje loom met lange halen geneukt te hebben voel je dat ik je steviger vastgrijp en alsof onze lichamen elkaar perfect aanvoelen voeren we zonder een maat te verliezen het tempo op tot er op de gang haast wel iets te horen moet zijn. Ik heb hoorbaar moeite om me te beheersen en jij bijt lichtjes op een hand om de rest van het kantoor niet met je mee te laten genieten. Ik val een paar keer bijna uit je om op het laatste moment toch weer diep in die warme comfortabele plek terug te keren. Terwijl je mij helemaal in je voelt buig ik naar voren en verstrengeld in elkaar begin ik je borsten en rug te masseren tot jij zo met je kontje beweegt dat er wel weer beweging in moet komen. Je voelt me uit je glijden, ik trek je naar beneden en duw mijn lul naar jouw lippen. Je ziet hem fier overeind staan, glinsterend van jou en mij, en likt met langzame halen langs de schacht. Als je hem eindelijk in je mondje neemt, voel je een rilling van top tot teen door me heen gaan en weet je dat je me nu volledig in handen hebt.

Nu is het mijn beurt om een hand in mijn mond te houden en zachtjes te bijten, ook om de aandacht van het plezier af te leiden en niet al voortijdig buiten gevecht gesteld te worden. Je pakt mijn billen stevig beet en speelt net zo lang tot ik denk dat ik het nu echt niet meer ga houden. Ik duw je naar achteren en langzaam laat je me gaan. De vloerbedekking is zacht en kriebelt een beetje, maar als jij wijdbeens over me heen gaat staan is dat gauw vergeten. Je zit naar me toe, pakt me beet en geleid me weer naar binnen. Mijn handen reiken naar voren om je borsten te masseren, maar je weert ze speels af en buigt naar voren om mijn handen boven mijn hoofd neer te leggen. In mijn oor wordt gefluisterd dat ik je maar even moet laten begaan. Je handen wrijven over mijn borst en tepels en knijpen in mijn armspieren terwijl je op me rijdt. Ik open mijn mond om je te zeggen dat ik het niet lang meer ga houden en jij legt voor ik ook maar een lettergreep uit heb kunnen persen een vinger op mijn mond en geeft me de geilste blik die ik ooit in je ogen gezien heb. Dan voel ik je verstijven en je spieren om mij heen knijpen. Dat is de druppel en met een diepe kreun laat ik me volledig gaan. Hevig bezweet liggen we nog even tegen elkaar aan voordat we onszelf weer een beetje fatsoeneren en terug aan het werk gaan.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_56819663
Braaf zo Lit
pi_56820474
De spanning hangt al tijden in de lucht tussen jou en mij. Een paar maanden geleden kwam het al bijna tot seks maar de omstandigheden klopten niet en we gingen koel uiteen. Toch bleven onze ogen elkaar steeds kruisen. Je koele blauwe ogen doordringen me en elke keer kleed je me subtiel uit met je ogen. Op een feestje tijdens valentijnsdag staan we, net als de eerste keer toen we zoenden, tegen elkaar aangedrukt in de drukte. Ik kijk op en voel een rilling als we elkaar alweer indringend aankijken. Je geeft me voorzichtig een zoen op mijn wang, dicht bij mijn mond. Ik reageer subtiel door mijn hand op je rug te leggen en ik begin je zachtjes te strelen. Ik voel je hand in mijn nek glijden en je warme adem in mijn oor. Je begint zachtjes te blazen en op mijn oorlelletje te sabbelen. Na een paar minuten aftasten en voelen, kijk ik je weer aan. We hebben nog geen woord gewisseld. Ik zeg uiteindelijk dat we unfinished business hebben en jij bent het er roerend mee eens. We lopen snel naar de garderobe en pakken de eerste taxi naar mijn huis.

Meer?

[ Bericht 0% gewijzigd door MLI op 18-02-2008 19:24:44 ]
pi_56820782
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
Meer?
Dit kan best een leuke kant op gaan. Als je een boek was, las ik nog zeker één of twee paragrafen door om me een mening te vormen dus "ja graag, meer" .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_56821628
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:18 schreef MLI het volgende:
De spanning hangt al tijden in de lucht tussen jou en mij. Een paar maanden geleden kwam het al bijna tot seks maar de omstandigheden klopten niet en we gingen koel uiteen. Toch bleven onze ogen elkaar steeds kruisen. Je koele blauwe ogen doordringen me en elke keer kleed je me subtiel uit met je ogen. Op een feestje tijdens valentijnsdag staan we, net als de eerste keer toen we zoenden, tegen elkaar aangedrukt in de drukte. Ik kijk op en voel een rilling als we elkaar alweer indringend aankijken. Je geeft me voorzichtig een zoen op mijn wang, dicht bij mijn mond. Ik reageer subtiel door mijn hand op je rug te leggen en ik begin je zachtjes te strelen. Ik voel je hand in mijn nek glijden en je warme adem in mijn oor. Je begint zachtjes te blazen en op mijn oorlelletje te sabbelen. Na een paar minuten aftasten en voelen, kijk ik je weer aan. We hebben nog geen woord gewisseld. Ik zeg uiteindelijk dat we unfinished business hebben en jij bent het er roerend mee eens. We lopen snel naar de garderobe en pakken de eerste taxi naar mijn huis.

Meer?
Ja! Meer postende vrouwen hier!
* Leonilein heeft een lichte voorkeur voor de vrouwelijke schrijfstijl.
pi_56823134
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:58 schreef Leonilein het volgende:

[..]

Ja! Meer postende vrouwen hier!
* Leonilein heeft een lichte voorkeur voor de vrouwelijke schrijfstijl.
Ben nog bezig met een verhaal. Dus morgen misschien
Sex is goed, als je maar weet hoe het moet!!
  maandag 18 februari 2008 @ 20:53:51 #72
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56823188
Ik ga nu voor een sex verhaal van 2 a viertjes:P
Het kan even duren;)
Aan het typen...
pi_56823221
Gibson echt geniaal ik ken je in het echt maar dat je zo goed in schrijven zou zijn hulde
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  maandag 18 februari 2008 @ 20:59:29 #74
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56823353
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef Canisfire het volgende:
Gibson echt geniaal ik ken je in het echt maar dat je zo goed in schrijven zou zijn hulde
Dank U Dank U

Kniel voor mijn macht
Aan het typen...
pi_56823853
Deze ben je misschien eerder tegen gekomen, neemt niet weg dat ik het zelf heb geschreven. Ik heb al wel eens wat in een trein gedaan, maar niet als dit. Hopende dat het nog gaat gebeuren

Na een lange dag winkelen en terrasjes in de binnenstad van Amsterdam, liep ik samen met haar terug naar het centraal station. We hadden de dag afgesloten in een klein gezellig restaurant. En het was nu net donker aan het worden. Op het station kwamen we er achter dat de trein net weg was. Ze keek me aan met een geile blik en kwam op schoot zitten om mij te zoenen.

Kunnen we niet ergens heen vroeg ze mij toen ze me hard voelde worden. Ik wist dat ze beneden nogal aan het verbouwen zijn en kon me wat vage tunnels herinneren. Misschien was daar iets te vinden waar we meer prive konden zijn. Samen liepen we door de tunnel op zoek naar een openstaande deur of zoiets. Uiteraard was alles goed afgesloten. Er was echter wel een vrij grote nis, een eind van de hoofdtunnel vandaan. Mooi uit het zicht en donker.

Aldaar vlogen we elkaar weer aan. Heftig zoenend maakte ze mijn broek open en haalde mijn stijve lul eruit. ZE zakte door haar knieen en nam hem in haar mond. Een zachte steun ontsnapte mijn lippen. We waren gelukkig ver genoeg en het was lawaaierig genoeg op het station, dus geluid maken was geen probleem. Dat was maar goed ook, want mijn schatje kan er wat van. Voorlopig echter was ik aan de beurt en het enige geluid dat zij maakte was het sloberende geluid van haar lippen om mijn pik. Heerlijk zoog en trok ze aan mijn lul.

Ondertussen zat ik aan haar lekkere tieten. Aan de grote kant van de B-cup waren het voor mij idiaale borsten. Heerlijk vond ik ze, echter wist ik dat ik ze hier niet zou zien. Wat ik ook niet zou zien was haar heerlijke natte kut, maar die zou ik wel degelijk gaan voelen. Ik stond op en terwijl ik meer aan haar tieten zat, trok zij zelf in een simpele beweging haar broek en string naar beneden. Met mijn vingers voelde ik de nattigheid van haar kale kut. Na haar omgedraaid tegen een werkbank aangedrukt te hebben duwde ik bruut mijn stijve piemel in haar natte doos. Mijzelf aan haar lekkere kontje vast houdend neukte ik haar hard en snel.

Zoals ik eerder zei was het maar goed dat we in een luidruchtige waren. Hard gekreun en gekir ontsnapte haar lippen. Ze genoot met volle teugen van het genomen worden op zo'n openbare plek. De kans om betrapt te worden wond ons allebei enorm op.

Hoewel ik normaal echt wel aan haar denk, was dit gewoon te geil en ook openbaar om al te veel rekening te houden met of zij klaar komt of niet. Zij wist wel dat ze later voldoende aan de beurt kwam en keek glunderend om toen ik kreunend mijn zaad in haar spoot. Snel fatsoeneerden wij ons en liepen we naar het juiste perron waar onze trein net binnenkwam.

Binnen gingen we op een twee bankje zitten en zagen we nog drie andere mensen binnenkomen. Vlak bij de ingang ging een oudere man zitten en midden in de coupe gingen twee veel pratende meiden zitten. Gelukkig met hun rug naar ons toe, want ik had een plan om mijn haast goed te maken.

Ik vertelde haar dat ik begreep dat het moeilijk zou worden, maar dat ze echt stil moest zijn. Ze begreep dit en keek me verlekkert aan toen ik haar broek openmaakte en met mijn hand naar binnen ging. Ik voelde haar geilheid en mijn eigen zaad dat langzaam aan weer naar buiten kwam. Dit was voldoende om haar lekker glad te vingeren. Je kon zien dat ze hier van genoot. Ik wist precies welk tempo ze lekker vond. Ook wist ik dat ze het niet super fijn vond om direct op haar klit gevingerd te worden, dus ik plaatste mijn vinger er net boven.

Ik zag dat ze het nu echt moeilijk kreeg om stil te blijven dus ik keek haar streng aan terwijl ik even ophield met vingeren. Smekend keek ze terug. Ik moest verder gaan, maar ik kreeg een beter idee. De rijdende trein had er voor gezorgd dat de oudere man in slaap was gevallen en de meiden letten totaal niet op ons. Die waren veel te druk aan het kletsen. Ik trok haar broek iets naar beneden en draaide haar wat bij. Ik ging met mijn tong naar haar harde knopje en begon haar snel te beffen. Nu kreeg ze het echt moeilijk. Een paar vingers gingen bij haar naar binnen om te helpen bij het klaarkomen. Na een korte tijd voelde ik haar kut samen knijpen en wist ik dat ze het nu het moeilijkst had. Een klein kreuntje kon ze niet inhouden, maar ze had het geluk dat de meiden net keihard begonnen te lachen, dus niemand hoorde het.

Zacht nahijgend trok ze haar broek weer aan en gaf ze me een zoen. Zachtjes pratend reden we verder naar huis in de trein.
pi_56826709
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:21 schreef Leonilein het volgende:
enorm geil verhaal
crap... mijn fantasie wat doe je?

Zoiets dromen lijkt me trouwens helemaal geweldig. Ik heb wel eens sexdromen maar nooit zo fantastisch als dit
pi_56835610
tvp
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_56835740
Eindelijk is het dan zover, we gaan met een stel collega’s op stap en gaan er een lange nacht van maken. Het is een leuk groepje van zo’n 10 man en we beginnen de avond in een leuk restaurantje. We hebben al snel de grootste lol met elkaar en de drank vloeit rijkelijk.

Ik zit naast de collega’s die ik het leukst vind, Willem en Angela. Met Willem heb ik 3 jaar intensief samengewerkt en hij is net zo gek en direct als ik. Tijden hebben we het er al over dat we een mvm trio willen maar nooit is het ervan gekomen. Angela is een leuke spontane meid; mooie krullen, kleine parmantige borstjes en een kontje waar ik mijn ogen niet vanaf kan houden.

Tussen Angela en mij is er al van alles gebeurd. Het begon met gezellig roken op de zaak maar na msncontact waarbij we het over alles hadden hebben we regelmatig gezoend en net dat kleine stapje verder genomen. Nooit is het van een wilde uitgebreide sexpartij gekomen, hoe vreemd dat ook eigenlijk is…

De stemming stijgt naarmate de drank vloeit en al snel dagen Angela, Willem en ik elkaar uit. Op een nette leuke manier maar wel een spannende manier. We hebben natuurlijk collega´s om ons heen dus houden het een beetje netjes.

Na het eten gaan we lekker op stap naar de kroeg en de spanning blijft hangen. Het lijkt erop alsof we alle drie hetzelfde denken. We dansen, drinken, lachen, teasen en feesten met zijn allen en al snel wordt het tijd om af te taaien. We nemen afscheid en Willem en ik lopen met Angela mee om haar veilig thuis te brengen. Onderweg teasen we elkaar nog wat en voor mij is het dan eigenlijk al duidelijk hoe de avond gaat lopen….

Bij Angela thuis gaan we nog even naar binnen voor een afzakkertje. Willem gaat op de bank zitten en Angela loopt naar de keuken om een drankje te maken. Ik lach naar Willem en loop achter Angela de keuken in. Ze bukt net om wat uit de koelkast te pakken en ik pak haar bij haar heupen. Snel kijkt ze om om te kijken wie er achter haar staat en ze glimlacht naar me als ze ziet dat ik het ben. Ze maakt totaal geen haast om op te staan en ik heb dus ruim de tijd om mijn handen over haar heerlijke kontje te laten glijden. Als ze overeind komt zoen ik haar passioneel op haar mooie zachte lippen. Onze tongen vermengen zich en ik druk Angela strak tegen me aan. Doordat ik mijn onderlichaam tegen het hare duw voelt ze mijn pik langzaam hard worden, iets wat haar kennelijk opwindt door haar zachte gekreun….

Willem vind het wat lang duren en is ondertussen ons aan het bekijken zonder dat we het door hebben. Angela schrikt ervan maar ik had dit eigenlijk al verwacht en stop dan ook niet. Mijn handen glijden over Angelaas lichaam en doen haar shirtje omhoog waardoor haar mooie borstjes vrij komen. Mijn lippen verkennen haar nek, schouders en sabbelen zacht op haar tepels. Daar sta je dan, een beetje verlegen omdat Willem zichtbaar aan het genieten is van het schouwspel maar toch genietend van mijn aanrakingen.

Al snel vind ik het tijd dat de keuken te klein is en we gaan richting zitkamer. Willem staat nog steeds in de deuropening en als je naar hem toeloopt pakt hij je beet en zoent je op je mond. Gewillig laat je hem zijn gang gaan en ik geniet van het zicht op jullie. Je pakt Willem bij de hand en neemt hem mee naar de bank waar je hem op laat zitten. Vol overgave gooi je je op hem en je lijkt mij helemaal vergeten te zijn. Op zijn schoot zittend open je zijn blouse en streelt en zoent zijn borstkas. Ik ben ondertussen op een stoel gaan zitten om van het schouwspel te genieten. Langzaam glijd je van Willem af en doet de knopen van zijn broek open. Als je de broek naar beneden doet verschijnt er al snel een keiharde pik.
Zoals ik je ken van onze eerdere uitspattingen en onze msn gesprekken laat je je helemaal gaan en je neemt de pik van Willem in je mond. Je draait je zo zodat ik goed kan zien hoe je Willem langzaam en zacht zuigt. Van Willem krijg ik een grote knipoog want het ziet eruit dat onze fantasie nu werkelijk wordt.

Het wordt tijd dat ik me in de strijd gooi en ik maak de knopen van je broek los en trek deze omlaag. Je heerlijke kontje waar ik al zolang op kick doe je iets omhoog om het me wat makkelijker te maken. Even haal je de pik van Willem uit je mond en je kijkt me ondeugend aan. Veel heb ik niet nodig en ik kleed mezelf nu ook uit. Gulzig kijk je naar me en als snel verleg je je aandacht en mond op mijn pik. Ik pak je bij je krullen beet terwijl je mijn pik en ballen likt en zuigt. Willem is ondertussen achter je gekropen en zijn handen glijden over je lichaam, verkennend naar je prachtige kale kutje. Zijn vingers strelen je lipjes en er verschint een zacht gekruen uit je gevulde mond….

Nu is het tijd om jou extra te laten genieten en ik zeg je op de bank te gaan zitten, met je kontje net iets over het randje. Ik begin je borsten te zoenen, je tepels te sabbelen en dwaal langzaam af. Ondertussen is Willem al naast je komen staan en gulzig ontferm je je over zijn harde pik. Je zuigt alsof je leven er vanaf hangt en speelt ondertussen met zijn ballen. Je andere hand ligt op mijn hoofd, me aanmoedigend om door te gaan naar je prachtige kutje. Eenmaal aangekomen proef ik hoe heerlijk je smaakt. Je lipjes, je klitje en ook je kontje ontsnappen niet aan mijn tong. Van onze msn gesprekken herinner ik me nog hoe je kickt op anale sex dus mijn tong glijdt ook langs je prachtige strakke kontje. Al likkend aan je heerlijke kutje begin ik je langzaam te vingeren, eerst 1 vinger maar als snel volgt de tweede. Een derde vinger masseert je kontje en langzaamaan verdwijnt hij in je strakke kontgaatje. Zo gevuld en met een pik in je mond laat je je helemaal gaan en al snel volgt je eerste sidderende orgasme. Willem kan zich ook niet inhouden en al snel spuit hij je mondje vol. Dikke stralen spuiten in je mondje en gulzig slik je alles door en zuigt de laatste restjes nog uit Willems pik.

Ik ben nu zo geil dat ik nu in je wil. Je strakke schaamlipjes strak om mijn pik. Ik ga op de bank zitten en dirigeer je op mijn schoot. Heel rustig en teasend pak je mijn pik en wrijft ermee langs je natte lipjes, steeds een stukje in je, dan weer glijdend langs je lipjes. Ik word gek van je getease en duw je hard en resoluut op mijn schoot, even schrik je maar al snel begin je heftig op en neer te bewegen, rijdend op mijn pik. Willem is ook al wat bijgekomen en streelt je rug, kontje en borsten. Vanavond MOET ik je in je kontje neuken en met eerst 1 en vervolgens 2 vingers begin ik je strakke kontje te bewerken. Zichtbaar geniet je ervan dat je opgevuld wordt en al snel wil je Willems pik weer in je mond. De halfstijve pik is binnen een mum van tijd weer hard gezogen door je en Willem is weer helemaal paraat.

Ik laat je omdraaien zodat je op mijn schoot met je rug naar me toe zit en zo nog beter Willems pik kan zuigen. Wild beweeg je heen en weer op mijn schoot terwijl ik je klitje streel. Maar nu moet het er toch echt van komen. Ik pak je bij je heupen beet, duw je wat omhoog en dirigeer mijn pik tegen je kontje aan zodat je zelf kan aangeven hoe snel en diep je me wilt voelen. Met veel moeite verdwijnt mijn pik langzaamaan in je kontje. Zo strak heb ik nog nooit een kontje gevoeld en ik geef je aan rustig te doen omdat ik anders meteen mijn zaad in je spuit.

Het tempo vertraagt en al snel voel ik dat je verder kan (en moet) bewegen. Diep neuk ik je in je kontje en streel je klitje terwijl je nog steeds Willem zuigt. We hebben het er weleens op msn over gehad en ik weet dat je fantaseert over een DP. Ik moedig Willem aan en hij zet zijn pik tegen je schaamlipjes aan. Langzaam verdwijnt hij helemaal in je en begint je hard te neuken. Je siddert, kreunt, vraagt om meer en eindigt in een gigantisch orgasme terwijl Willem en ik je blijven neuken. Willem is de tweede en kreunend spuit hij je gewillige kutje vol. Ik voel ook dat ik me niet meer kan inhouden en haal mijn pik uit je kontje en geef je aan dat ik wil dat je me klaarpijpt. Hard, diep en gulzig zuig je aan mijn pik, stiekem verdwijnt een vinger naar mijn kontje om mijn prostaat te bewerken. Zo kan ik me echt niet inhouden en pak je hoofd beet als ik je diep in je keeltje spuit. Voor de tweede keer vanavond slik je gulzig al het zaad tot de laatste druppel door.

Na nog wat getease, geklets en gelach lopen Willem en ik naar huis, beiden nagenietend op onze eigen manier en denkend aan Angela. Dit zal niet de laatste keer zijn…..
blaat
pi_56836969
wel ff onder een andere naam

ik was met een vrienden op 2 jongens aan het wachten
toen ze eindelijk aan kwamen rijden stapten we bij ze in de auto
we reden naar een industrietereintje en mijn vriendin en 1 van de jongens
stapten uit
de ene jongen pakte me op m'n bek en toen pakte hij een condoom en gingen we neuken
en toen kwamen we klaar einde verhaal
pi_56838490
sommige mensen hebben of een hele goeie fantasie en moeten schrijver worden!!!

leuke verhalen

*keep up the good work peeps*
It is I that f*cks your girlfriend
pi_56840363
Een korte nu eens

Vluggertje tijdens het feest.

Tijdens ons jaarlijks feest van het werk is het tussen ons wel heel gezellig. We zitten steeds bij elkaar aan de tafel en als de rest dans en wij alleen zitten is de spanning te voelen. Als het onderwerp aan tafel ineens over sex gaat kijk je me een paar keer aan. Ik snap wat je bedoeling is en ik sta op om naar het toilet te gaan. Een andere collega bied nog aan om even mee te lopen maar nee dank je. Ik red me wel alleen.
Bij de toiletten wacht ik op je. Als je aan komt lopen ga ik de wc in, kijk rond of er verder niemand is en ga het douchehokje in. Jij komt vlak achter me aan. Zodra jij ook binnen bent beginnen we ruw te zoenen. Ik ga meteen met mijn hand op zoek naar jou rits. Ik voel dat je al aardig geil bent. Ik doe je rits open en ga met mijn hand in jou broek. Door je onderbroek heen wrijf ik over je lul. Bij de eerste aanraking voel ik dat ie meteen een stuk harder word. Ik maak je knoop los en trek je broek en boxer naar beneden. Ik trek mijn onderbroek uit en doe mijn rok omhoog. Jij gaat op het bankje zitten en ik laat me langzaam bovenop je zakken.
Ik vind het gigantisch geil dat ik hier zomaar sex met jou ga hebben. Waar iedereen die naar de wc gaat ons kan horen en omdat ik na dit jou waarschijnlijk nooit meer op deze manier mee zal maken.
Maar ik zak langzaam bovenop je en ik voel hoe je met je hand je lul de weg wijst naar mijn natte lippen. Dan voel ik hem naar binnen glijden en ontsnapt me een kreun. Jou handen liggen op mijn heupen om zo mee te bepalen in het ritme. Eerst langzaam en dan steeds sneller. Steeds een stukje dieper glijdt je harde lul bij me naar binnen. Steeds harder beginnen we te kreunen. En voor ik er erg in heb voel ik dat je klaarkomt. Ik blijf nog even zitten en sta dan op. Met een papieren handdoekje probeer ik me een beetje schoon te vegen aan de onderkant. We zoenen elkaar nog eens en jij vraagt of ik niet klaar wil komen. Maar ik heb zo al genoten.
Als jij het douchehokje uitloopt staan er 2 collega’s in de wc’s. Ze zien mij ook dus ik loop maar meteen met je mee. De collega’s beginnen te lachen en we hoeven ze niet te vertellen wat er zojuist gebeurd is maar vragen ze wel hun mond te houden aangezien we beiden een partner hadden.
Sex is goed, als je maar weet hoe het moet!!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:13:58 #82
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56849709
De gymlerares, mijn mentor, het boegbeeld van vrouwelijkheid, Dé natte droom van elke jongen. En van haar, van haar kreeg ik les. Het enige waar ik naar kon kijken waren haar mooie borsten
en lekkere kont bedekt met kleding. En alleen haar van geur werd ik al opgewonden. Haar mooie benen en perfecte lichaam, alles was perfect aan haar. En als ik de kans kreeg glimlachte ik zovaak mogelijk vriendelijk tegen haar, en probeerde haar aandacht te trekken door expres mijn buikspieren aan te spannen zodat ze zichtbaar werden, zodra zij binnen kwam, en net doen alsof ik van niks wist, maar stiekem vanuit mijn ooghoeken zag ik haar ogen altijd stiekem mijn lichaam bekijken, en dan weer snel h afwenden. Een keer toen ik mijn spulletjes bij haar in het kamertje zou leggen, zoals we dat allemaal deden, was ik even de enige in haar kamertje en ik kijk haar recht aan, en ik stond aan de grond genageld, ik voelde de adrenaline door mijn lijf gieren, ze keek me lief en begripvol aan, en ook, hoe raar het ook klinkt, geil, zo keek ze me aan.
En ik wist niet wat ik moest zeggen. Na de gymles liep ik expres naar de kleedkamer toe, en ik pakte een pen en een stukje papier, en schreef mijn 06 op, en nam het papiertje mee naar haar kamertje, en ik mijn dode onschuld liet ik het papiertje vallen, nadat ik mijn spulletjes had gepakt en haar een verliefde blik had toegeworpen. tot mijn grote verbazing zei ze niks over het papiertje dat ze opraapte, maar goed ik ging er vanuit dat ze toch nooit zou bellen, en dat gebeurde ook niet, maar Vrijdag, Vrijdag belde ze me, en ik nam op:' Ja hallo ? En aan de andere kant hoorde ik een stem zeggen: ' Hoi met je gymdocente, je hebt een papiertje laten vallen in mijn kamertje.
En ik bleef stil, en de stem van mijn mentor sprak: ' Is er iets dat je me wil vertellen lieverd ? En ik voelde dat ik rood werd, en mijn lul opeens gigantisch stijf stond. En ik stotterde een beetje: 'nou...uh ne,,nja ik weet het niet, ik weet niet hoe ik het moet zeggen. En ik hoorde haar: ' Hmmmm.....vind je mij een beetje leuk ? en ik durfde het niet te ontkennen en ik gaf vuurrood en verlegen antwoord: 'Ja, sorry. Ik weet dat het bizar is maar iedere keer als ik U zie kan ik mijn ogen niet van U afhouden, en ik kan er niks aan doen, maar u bent gewoon zó mooi......en toen opeens: ' Sssst, het geeft niet lieverd, ik moet toegeven dat je me wel een beetje verlegen maakt jongetje. En ik ? Ik genoot ervan dat ze me zo noemde, ik voelde mijn penis steeds stijver en harder worden. En ik ging op bed liggen. Ze hoorde wat en vroeg wat ik deed, en ik zei: Ik ben even op bed gaan liggen'
Ze reageerde: 'Oh ik ook....' Op zo'n ontiechelijk geile manier dat ik het niet kon laten om het te vragen, en het floepte eruit voordat ik er erg in had: 'Bent U alleen ? En ik hoorde aan de andere kant een zacht kreuntje, en in een diepe hijg ,doch geil antwoordde ze: 'Uuhu...Ja ik ben alleen....'
En ik met mijn stomme kop vroeg: 'Heb je dan geen vriend ?...: '..Nee ik, ben vrijgezel..... En mijn mond viel open...: Wat ? ! Jij ?! ik bedoel U !?, no way ! En ze zuchtte en zei: 'Helaas wel' Ik wist mezelf niet echt een houding tegeven, en hoorde plotseling: 'zullen wij eens lekker babbelen ? en ik kreeg al een vermoeden wat ze bedoelde en antwoordde haar vraag met JA!

Ze begon: Weetje liefje, ik kan er niks aan doen, maar iedere keer als ik jou zie krijg ik er zin in, om mezelf te vingeren, jou lichaam, en nu al zo lekker. En ik zei volledig vergelegen: Ik word ook geil van jou als ik je zie :$ En ik deed mijn boxer onder de dekens uit en begon mezelf zachtjes af te trekken, en ik fluisterde: Ik heb een stijve.... En ik hoorde: en zacht Mhhh ohhhh... Vol geilheid alsof ze was klaar gekomen, en toen begon ze: ' Ik heb zin in je, ik hoop dat je nog echt zo'n lekker jongens lul hebt, die je zachtjes mijn kutje inschuift, terwijl je heerlijk met mijn roze tepeltjes speelt, en zachtjes stoot, en dat ik je dan heerlijk op je mond zoen, sensueel mijn tong die van jouw laat strelen, terwijl ik jou hard tegen me aandruk zodat die lekkere pik van je diep in me zit. Ik hoorde aan haar stem dat ze moddergeil was en dat ze heerlijk lag te hijgen en te kreunen. En ze ging verder...: Ik heb mijn vinger nu heerlijk in mijn kutje zitten, in mijn lekkere warme poesje, en ik fantaseer dat het die van jou is. Ik voel het lekker nat worden, en terwijl ze dat vertelde trok ik mezelf heerlijk af en genoot van haar geile fantasie, met MIJ. Ze vertelde verder hoe ze heerlijk haar klitje stimmuleerde en zachtjes met haar ronde borsten speelde, en hoe ze haar eigen tepeltjes masseerde, en ik werd er zo geil van dat ik het overnam : ' Langzaam laat ik mijn lul in jou poes glijden, en stoot lekker na als hij er helemaal inzit, ondertussen heb ik dat lekkere tepeltje van je tussen me tanden en sabbel eraan, zachtjes lik het ,met het puntje van mijn tong, en lik het ook rond om je tepel heen, terwijl ik met een hand lief je borsten streel waardoor je kippenvel krijgt en langzaam aan steeds natter word. Dat lekkere warme kutje van je word steeds natter en mijn lul steeds stijver, en ik steeds geiler. Opeens haal ik hem eruit en ram hem hard en diep in je kut, en je geeft een gilletje van genot, je knijpt je ogen dicht en bijt op je tanden. Dan laat ik je op je handen en knieën zitten, en schuif mijn lul voorzivhtig in je kontje, ik geniet ervan hoe dat lekkere warme holletje zich om mijn lul sluit, en ik laat hem er even inzitten, genietend van die geile warmte...AAAAAAAAAAAwwwww Aw AAAW ik kom hoorde ik geschreeuw vanaf de andere kant, en ik hoorde haar gillen van geilheid en genot. En ik maakte snel mijn verhaal af, met een onderbreking, aawww heerlijk ga door lekkertje ga door hou me geil, kom klaar! en ik zei: Zachtjes begon ik je anaal te neuken en ik voelde al gauw een orgasme opkomen en spoot mijn warme zaad heerlijk in dat lekkere kontje van, en ik neukte je nog hard en diep na, na mijn orgasme. En ....hijgend zei ze: Hmmm heerlijk, ik wil je een keer echt voelen, als jij je woorden na kan maken....Ooh. en overvallen dat ik was en stemde ik ermee akkoord. We spraken een keer af en .....

Het was ongelooflijk dat een docente van amper 7 jaar ouder dan ik geneukt wou worden door mij. We hadden afgesproken en ik ging bij haar langs.Al snel ging haar blousje uit en mijn T-shirt en lagen we op de bank hevig te jongen, en rijdde ze als een geil hond op mijn lul. Ik deed de rest van mijn kleren uit en die van haar, en we ploften weer op de bank neer. Ik voelde hoe mijn lul haar kutje in schoof...GODDELIJK, haar kutje was nog lekkerder dan in mijn wildste fantasie kon fantaseren over haar, het was nog een stap verder dan perfect. Ik voelde hoe haar kutje steeds natter werd, en hoe soepel en snel mijn lul er steeds in en uit ging door het stoten. Op een gegeven moment kon ik niet meer spreken van liefdevolle seks, amaar dat ik haar ordinair hard in haar kut aan het stampen was. Het zweet spatte letterlijk van mijn voorhoofd maar was vast besloten, mijn geile gymjuf te vullen. Haar benen wijd en daar ging ik weer.

Ze ging door haar knieën en naam mijn lul in haar mond en begon deze met man en macht te bewerken, alsof haar leven ervan af hing pijpte ze me, en ik werd helemaal gek. Helemaal wil van dat heerlijk gevoel. De lippen van mij gymjuf om mijn lul, de tong van mijn gymjuf die mijn eikel likt, streelt en weer likt. Haar mond, die mijn lul pijpt. Het is een droom die uitkomt en ik geniet hijgend van haar geilheid. Mijn hele lul werd verwent en er werd geen stuk je overgeslagen, ze zoog aan mijn ballen, ze likte alles vanaf mijn ballen tot aan mijn eikel, en ik kwam klaar, en spoot dat lieve gezichtje er helemaal onder, in volle onschuld en ondeugendheid keek ze me aan, en ik hielp haar overeind en liet haar haar benen wijd op het kamertafeltje leggen terwijl ze ging zitten op de bank, ik ging door mijn knieën en zach daar het meest fabelachtige kutje die je maar kon voorstellen, Heerlijk roze een piepklein streepje er boven, en helemaal nat, het glanste zelfs door het daglicht en ik twijfelde geen seconde, en drukt mijn tong in haar kut en likte haar poes helemaal schoon, maar nadat ik mijn tong er doorheen had gehaald, had zich alweer een hoopje vocht zich opgehoopt en ik sabbelde het er heerlijk vanaf, en ik bleeft likken. Maar omdat ik haar klitje nog niet verwend had, en ik haar G-spott nog niet gevonden had, of sterker nog niet eens een poging gedaan liet ik mijn mindervinger voorzichtjes in haar kutje glijden en had het al snel te pakken, ik bewoon mijn vinger puntje richting haar navel en, een kreun van hier tot weet ik veel waar donderde door de kamer en ik pakte mijn kans en likte zo snel met mijn tongpuntje, en stimmuleerde haar klitje en g-spot zo hevig dat ze spuitend klaar kwam, mijn hele gezicht zat onder haar vaginale vocht, en ze keek me zowat verliefd aan, en kuste me op de plekken waar haar vocht zich in mijn gezicht bevond.

Ik liet mijn lippen zachtjes die van haar aanraken. Net zo, zodat het aangenaam zou kietelen.
Precies zo, dat zij weer geil zou worden, zo, zodat we zouden tongen, en dat gebeurde.
Zachtjes aaide ik met mijn tong die van haar en anders om, de teamwork was verbazingwekkend genoeg erg goed ondanks ons leeftijds verschil, ik was 18 en zij 25. Maar dat boeide me geen fuck, want ik was en zou zeker weten de enige jongen van heel de school zijn, die het is gelukt om de gymdocente tot 4 keer toe helemaal suf te neuken, en stiekem hielden we er een relatie op na. hoevaak ik haar wel niet geneukt hebt in een tussenuur in het stookhok achter de gymzaal, hoeveel sperma zij wel niet uit me gezogen heeft. Het seks draaide uit op elke vrijdagmiddag na school om 13:00 in het stookhok, niemand was daar dan want er werd geen gymles gegeven op vrijdagmiddag. Elke keer alleen, en elke keer weer schoof ik hem diep in je kut en elke keer weer was de spanning, de geilheid zo ontiechelijk hoog, en was de ene keer neuken nog lekkerder dan de ander. En toen die ene keer dat we bijna betrapt waren door een leerling.... Maar dat we toen van schrik het atributenhokje in doken, en waar je me toen heerlijk door pijpte, en ik jou befte ?

Heerlijk, al die keren vond ik het heerlijk, ik wou dat we een relatie hadden, want de seks was zo heerlijk zo goddelijk! En godverdomme jou kut, oooohhhhh als ik daaraan terug denk. en dan waar het begon, is het eigenlijk toch wel super gek gelopen, maar ook zo sodemieters geil.
Ik mis je en ben toch stiekem echt van je gaan houden, en zou willen dat we de seks nog
honderdduizend keer opnieuw konden doen. Want jij, jij hebt me zoveel geleerd. en jij met je
geile tieten, kut en lichaam, dankje, dankje voor al dat heerlijke seks dat we gehad hebbe
Aan het typen...
pi_56863929
YAY! GLP!
  woensdag 20 februari 2008 @ 18:29:31 #84
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56865802
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:09 schreef Leonilein het volgende:
YAY! GLP!


Ach....wat zou ik zeggen.
Het was niet bepaald karig.
Aan het typen...
pi_56868169
We hebben een nieuwe Jan Wolkers
quote:
Heerlijk, al die keren vond ik het heerlijk, ik wou dat we een relatie hadden, want de seks was zo heerlijk zo goddelijk! En godverdomme jou kut, oooohhhhh als ik daaraan terug denk. en dan waar het begon, is het eigenlijk toch wel super gek gelopen, maar ook zo sodemieters geil.
Zo literair
pi_56868454
TS, wat een goed idee dit topic!
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_56868695
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
TS, wat een goed idee dit topic!
Thanks S_S Nu nog een modje dat het puin er even tussenuit vist
pi_56868974
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef Leonilein het volgende:

[..]

Thanks S_S Nu nog een modje dat het puin er even tussenuit vist
Wmah, het puin verstoord in principe tot nu toe niet het totaalbeeld. Iedereen post mooie verhalen, die paar knurftige posts tussendoor hebben niet echt invloed, heb ik het gevoel. Als het erg storend wordt, geef even een gil via Feedback, Topicreport, PM, rooksignaal, whatever.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  donderdag 21 februari 2008 @ 00:48:27 #89
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56875784
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:59 schreef Makkelijk het volgende:
We hebben een nieuwe Jan Wolkers
[..]

Zo literair
Sarcast
Aan het typen...
  donderdag 21 februari 2008 @ 08:55:37 #90
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_56877988
Ik zal zometeen eens wat schrijven....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_56877998
Onder een kloontje..... want ik wil niet zo goed herkent worden...


Het voordeel van in Zeeland wonen is dat je na je werk nog makkelijk even naar het strand kan gaan. Zo ook vanmiddag. Ik was rond 4 uur klaar en om half 5 liep ik bij de Dishoek de duin op om een paar minuten later hijgend beneden te komen in het warme zand.

Ik moet eens gaan stoppen met roken bedenk ik me.

Het is niet zo druk en ik vind al snel een plekje vlakbij het opkomende water. Ik trek m’n overhemd en pantalon uit en loop in m’n zwembroek die ik op m’n werk al snel even had aangedaan de zee in. Even afkoelen. Na wat gebadderd te hebben, loop ik terug naar m’n handdoek om even wat te chillen met een boekje.

Vlak naast me is ondertussen een meisje komen liggen met haar spullen. Ik glimlach even vriendelijk naar haar en ga op mijn buik liggen met m’n boek. Ik kan me er nog niet goed op concentreren, omdat het meisje nog volop bezig is. Ik schat haar een jaar of 22. Ze heeft van de heerlijke krullende bruine haar en een prachtig lijntje. Dat laat ze steeds beter zien als ze haar kleren verder uit doet. Tot mijn eigen plezier trekt ze ook haar bh uit en gaat ze alleen in een bikinibroekje op haarhanddoek zitten.

Ze pakt haar zonnebrand en begint ze uitgebreid in te smeren. Of het nog niet erg genoeg is, besteed ze veel aandacht aan haar borsten. Het weer, de warmte en haar prachtige uitzicht zorgen ervoor dat ik blij ben dat ik op mijn buik lig.

Of ze doorheeft dat ik naar haar kijk weet ik niet, maar het lijkt alsof ze het erom doet. Ze pakt een banaan uit haar tas als ze klaar is met smeren en begint hem op een klassieke manier op te eten. Even wil ik zeggen tegen haar dat ze moet ophouden, ik heb ook gevoel. Ze gaat op haar rug liggen en sluit haar ogen. Rustig ligt ze te zonnen en heel voorzichtig zie ik haar borsten deinen als ze ademt.

Ik rook nog een sigaretje met dat uitzicht, daarna doezel ik zelf ook weg in het warme zonnetje. Als ik weer wakker schrik, ben ik net op tijd om haar te zien opstaan. Ze geeft me een mooi uizicht op haar mooie rondje kontje. Alsof ze voelt dat ik naar haar staar, draait ze haar hoofd. Met haar hoofd maakt ze een beweging dat ze vraagt of ik kom. Even kijkt ze of ik op sta, maar als ze ziet dat ik dat doe, trekt ze een sprintje en duikt ze het koude water in.

Ik sta en wandel rustig naar het water. Onverstoorbaar ga ik er in. Ze zwemt vlak bij en gaat steeds wat verder de zee in. Steeds ga ik iets verder achter haar aan. Als het water haar navel gepasseerd heeft stopt ze. Ik ga nog iets verder door tot ik pal voor haar sta. We kijken elkaar aan. Haar ogen twinkelen stout en tergend langzaam maakt haar tong haar lippen nat. Ik buig voorover en voel hoe haar tong hetzelfde met mijn lippen doet. De stap naar een innige tongzoen is klein en heel snel genomen. Ze duwt haar lichaam tegen dat van mij. Ik voel hoe haar bovenlijf glibbert van de zonnebrand tegen mijn borstkas aan en hoe ze haar kruis tegen het mijne duwt. Ik was hard en word nog harder.

Mijn handen gaan automatisch naar haar billen en begin ze te kneden. Ze kreunt licht als haar hand tussen ons in naar beneden glijdt en ze door mijn zwembroek voelt hoe leuk ik haar vind. Mijn hand volgt haar voorbeeld en begint langzaam haar kutje te masseren door haar broekje heen. Ik trek het opzij en begin al snel haar te vingeren.

Ze kreunt nu nog wat meer en blijft me strelen door mjijn broek heen. Hoe het kwam weet ik niet, maar ik ben nog niet bezig of ik voel haar schokken. Even verbreekt ze onze zoen en kijkt ze me heel blij aan. “Dat had ik nodig”, fluistert ze zachtjes hijgend.

Het is de eerste keer dat ik haar stem hoor, bedenk ik me. Ze kijkt me aan en trekt langzaam mijn zwembroek naar beneden. Ze neemt mijn harde pik in haar handen en begint me langzaam af te trekken. Ik geef haar nog een zoen en voel hoe ze haar been optrekt. Ze leidt hem soepel naar haar kutje dat niet alleen van de zee nat is. Langzaam dring ik haar binnen en grom even als ik voel hoe strak ze is.
Ze slaat haar andere been ook om me heen en gaat met twee handen om mijn nek hangen. Langzaam beginnen we te bewegen. Steeds glij ik wat dieper in haar.

Ze zoent, likt en bijt me in mijn nek als we steeds heftiger beginnen te neuken. Of het door de zon komt of de zee of gewoon haar weet ik niet, maar in mum van tijd voel ik het zaad opborrelen in mijn ballen. Ik grom dat ik komen ga. Spuit me vol, kermt ze. Droog zeg ik okay en..........


Ineens gaat m’n telefoon. Ik schrik wakker op mijn handdoek.Even weet ik niet meer waar ik ben. Het is mijn vriendin die vraagt of ik eraan denk om tampons voor haar mee te nemen. Ik zeg dat ik daar natuurlijk aan denk, terwijl ik met mijn ogen het meisje zoek.

Ik zie haar in de zee met een man die hier iets verder op lag. Haar handen om zijn nek, ze lijkt hem te zoenen en langzaam met haar heupen te bewegen.

Ik besluit er niet meer naar te kijken en als een minuut of 10 en 2 sigaretten later eindelijk mijn keiharde pik wat toonbaar is geworden, belsuit ik me aan te kleden en weg te gaan. Ik stap mijn hete auto in en ga richting huis. Maar eerst tampons kopen.
pi_56878612
mmm lekker verhaal! leuk op de ochtend....
Ik gek op knuffelen? Nee............. lijkt maar zo!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:11:38 #93
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56925067
Ts je verhaal van T-b-c....
waar blijft ie?

Wil meer verhalen zien.
deze topic verzuipt een beetje
onder het andere grut.
Kop op mensen laat je fantasieën de vrije loop.
Aan het typen...
pi_56925243
Geen fantasie maar wat ik afgelopen nacht uitgespookt heb

Mijn liefje kwam na middernacht thuis, ik lag al op bed en sliep een beetje en had alleen een slipje aan, voelde zijn tong tussen mijn benen en zijn stoppelige kin schuurde langs mijn dijen, mmmmm, hij heeft me lekker klaargelikt en daarna ff flink geneukt, daarna heb ik me omgedraaid en heeft ie me doggystyle gepakt, lekker met zijn ballen tegen mijn kutje, hij heeft me flink gespankt en aan mijn haren getrokken en lekker met zijn handen over mijn borsten mmmm Daarna nog even anaal en toen is hij gaan liggen en ben ik op hem gaan zitten en hebben we lekker liggen tongen en hij ondertussen ook nog in mijn borsten geknepen en aan mijn tepels gezogen, daarna ben ik tussen zijn benen gedoken en heb ik hem lekker diep in mijn keel gepijpt en zijn ballen gelikt, daarna standje 69 en toen ik weer op mijn rug en heeft ie mijn kutje helemaal volgespoten Daarna zijn we in slaap gevallen en vanochtend onder de douche nog lekker geneukt. We waren nog van plan om aardbeien en slagroom te gebruiken maar die hebben we voor vanavond/nacht bewaard
pi_56959287
Hier ook even een kloontje, de sociale kring hoeft niet alles van me te weten
True story, hoop dat ik op kan tegen de literaire meesterwerken die reeds geplaatst zijn!

Een vrijdagmiddag bij mij thuis, met mijn vriendin, die ik hier Romy zal noemen, op bezoek. We kennen elkaar al even en een tijdje terug heeft ze me opgebiecht dat ze bi-seksueel is. Ik moest glimlachen. Omdat ik dat ook ben en al een tijdje weet, dacht ik al wat signalen te hebben opgepikt. Dit vertel ik haar op deze middag, de sfeer is er naar en we hebben het al een tijdje over het onderwerp seksualiteit. Ze bloost::'Het spijt me als ik soms niet zo subtiel ben. Ik kan mijn ogen niet van je afhouden en heb zoveel fantasieën over ons dat ik je niet meer recht in je ogen durf te kijken.' Ik pak voorzichtig haar kin, til haar hoofd wat op zodat oogcontact onvermijdelijk is, kijk ze indringend aan en kus daarna heel voorzichtig haar lippen. Ze sluit haar ogen en kust me terug. Eerst voorzichtig, aftastend, zacht en warm maar langzaam steeds intenser, harder, dwingend. Ik voel haar tong zachtjes mijn lippen likken, langzaam mijn mond binnen gaan, zoekend naar mijn tong. Als ze die heeft gevonden kust ze me nog intenser, drukt haar lichaam tegen me aan. Ik voel me in een rap tempo bloedgeil worden, mijn benen trillen ervan. Ik maak me even van haar los om ze comfortabel op de bank te leggen. Romy kijkt me aan: nieuwsgierigheid, vertrouwen maar vooral een enorme geilheid zijn in haar ogen te lezen en zorgen bij mij voor steken van opwinding in mijn onderbuik. Een heel stuk minder langzaam en voorzichtig trek ik haar truitje uit, ik had al gezien dat ze geen bh draagt. Haar borsten zijn net zo perfect als dat haar weinig verhullende truitje deed vermoeden. Ik sluit mijn handen om haar borsten, knijp in haar inmiddels keihard geworden tepels terwijl ik ondertussen in haar nek kus, lik, bijt, plaag. Romy's ademhaling gaat steeds zwaarder, af en toe laat ze een zacht kreuntje horen: die kreuntjes maaken me wild. Ik ruk haar broek uit, maak een hand los van haar stevige borst en aai met mijn vingertoppen haar buik, navel, onderbuik. Ik hoor dat ze haar adem inhoudt; ze verwacht dat ik naar haar klitje ga. In plaats daarvan streel ik héél zachtjes over haar lipjes, door tot haar anus, waar ik even zachtjes druk om vervolgens weer héél zachtjes via haar lipjes, waar ik haar geile nat doorheen voel komen, terug naar haar onderbuik, navel, buik. Ik knijp even in haar tepel en laat haar mijn vinger aflikken, waar een beetje geil op is gekomen. Gulzig zuigt ze aan mijn vinger, likt alles af terwijl ze me botergeil recht in mijn ogen aan blijft kijken. Speels bijt ze in mijn vinger. 'Een bijtertje, huh?' vraag ik quasi-streng,'daar weet ik wel raad mee.' Mijn mond vindt zijn weg, via haar mond en nek naar haar harde, heerlijke, perfecte tepels. Mijn tong likt voorzichtig, speels bijten, knabbelen. Romy kronkelt onder me van genot, haar zachte kreuntjes zijn over gegaan in geile, smekende kreunen. Ik kom even omhoog om mijn eigen kleren uit te trekken. Terwijl ik dat doe stopt Romy met een geile blik haar vinger in haar mond, zuigt eraan, en gaat daarna met haar hand naar beneden. Haar natte vinger glijdt tussen haar lipjes door en ik zie haar geile vocht glinsteren. Langzaam begint ze haar klitje te masseren. Even ben ik totaal in haar ban: ze is zo schitterend, zo geil, zo puur, zo heerlijk. Een gevoel van méér dan alleen genot maakt zich van me meester. Ik wil ze laten klaarkomen zoals ze nog nooit heeft meegemaakt.
Ik pak haar druipende hand waarmee ze met haar kutje speelde en lik alles langzaam en precies af. Ik leg haar hand op haar borst. Ze begrijpt me en begint haar borsten te masseren terwijl ik met mijn tong een weg vind naar haar kletsnatte kutje. Weer streel ik heel langzaam over haar lipjes, ik voel ze trillen onder mijn bezwete lichaam. Langzaam duw ik haar natte lipjes uit elkaar, streel over haar kutje, door naar haar klitje. In een vast tempo begin ik haar klitje te masseren. Romy ligt te kronkelen, bijt in het kussen om het niet uit te gillen. Als ik merk dat ze het bijna niet meer houdt, hou ik abrupt op. Romy hapt naar adem en kijkt me verschrikt aan.'Even afkoelen', grijns ik,'ik ben nog lang niet klaar met jou'. Wanneer haar ademhaling weer wat gelijkmatiger is, lik ik heel zachtjes over haar natte lipjes: ze siddert. Steeds harder dwingt mijn tong haar lippen opzij; haar klitje is zo hard en opgezwollen dat mijn tong die al snel heeft gevonden. Weer begin ik gelijkmatig haar klitje te masseren, dit keer met mijn tong. Romy stoot een kreet uit en haar handen klauwen door mijn haar. 'Aaaaw ik...hou..het...niet...meer! Laat me komen, alsjeblieft!'
Omdat het haar eerste keer is met een meisje geef ik toe. Ruw duw ik met mijn tong op haar klitje terwijl ik met mijn vingers haar lipjes langzaam opzij doe. Haar natte geil loopt over mijn hand. Onverwacht laat twee vingers diep haar zeiknatte kutje inglijden. Romy hapt naar adem, nagels boren zich in mijn hoofd, haar warme, bezwete, perfecte lichaam schokt. Haar natte kutje spant zich ritmisch samen om mijn vingers die nog diep in haar zitten en warm geil stroomt over mijn arm. Een lange, lome kreunt ontsnapt haar.'Oh mijn God, dank je wel. Dit was...echt...ik bedoel...dank je wel...' Ik buig me naar haar toe om een kus op haar lippen te geven. 'Nee', zeg ik,'jij dank je wel'.

[ Bericht 1% gewijzigd door bierliefje op 25-02-2008 14:47:33 ]
  maandag 25 februari 2008 @ 08:15:15 #96
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_56962044
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_56962539
Ik ben altijd vroeger op dan mijn vriend dus gisterenmorgen vond ik het op een gegeven moment toch tijd worden dat hij eens opstond.
Ik ging naar boven en ging stilletjes naast hem in bed liggen, zijn ogen gingen langzaam open toen ik met zijn pik begon te spelen en ik voelde hem in mijn hand groeien toen we elkaar tongzoenden.
Na dat hij helemaal stijf was nam ik hem in mijn mondje en zoog er net zo lang aan totdat hij klaarkwam, ik slikte alles lekker door.
Daarna heeft hij me lekker over mijn klitje en in mijn kutje gelikt en gevingerd totdat ik het ook niet meer hield en rillend van genot klaarkwam.
Na samen te hebben gedouched en gegeten gingen we beneden op de bank verder, na me met zijn tong weer op temperatuur te hebben gebracht legde hij me op mijn rug en schoof zijn pik diep in mijn verlangende kutje, nadat ik hem een tijdje lekker in me open neer voelde gaan kwam die lekkere warme gloed weer over me heen, heerlijk!
Daarna zette hij me op handen en knieen op de grond en liet hem weer lekker in me op en neer glijden totdat ik zijn warme zaad mijn kutje voelde vullen, na zijn pik te hebben schoon gelikt hebben we nog lekker een beetje nageknuffeld.
Later die middag hebben we alles nog eens dunnetjes overgedaan!
  maandag 25 februari 2008 @ 14:05:03 #98
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_56963713
@ Bierliefje,

Haal nog wel even de schrijffoutjes eruit. Er zitten een paar 'ik-heb-te-snel-getypt'
foutjes in. Geeft verder niet, want het is een prima begin!

Heb er zelf ook last van, als ik verhalen ga typen:P
En nu kan ik ze niet eens meer wijzigen

[ Bericht 33% gewijzigd door Gibson88 op 25-02-2008 14:10:36 ]
Aan het typen...
pi_56964637
quote:
Op maandag 25 februari 2008 08:15 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Omdat?
pi_56964663
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
@ Bierliefje,

Haal nog wel even de schrijffoutjes eruit. Er zitten een paar 'ik-heb-te-snel-getypt'
foutjes in. Geeft verder niet, want het is een prima begin!

Heb er zelf ook last van, als ik verhalen ga typen:P
En nu kan ik ze niet eens meer wijzigen
Ik weet niet of ik er nog zoveel meer ga plaatsen, hoor Haal meer plezier uit het lezen ervan, vooral jouw verhalen, respect!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')