quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:28 schreef mazaru het volgende:
Mooi, het wordt vannacht -7 graden
-7 graden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:28 schreef mazaru het volgende:
Mooi, het wordt vannacht -7 graden
Hypotheek heeft te veel lettergrepenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Amanda wat als 'ie straks een miljoen boete heeft, wat nou mijn huis, hij kan niet eens de huur van een maand betalen
Geweldig dit!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet nodig,
[..]
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ngen/index.html#verw
Het wordt echt koud, gaat niet werken denk ik.
Wat steld dat vechten nou voor 2x2minuten met nog een paar onder brekingen,wegens klitten(uitangst)maar je kan nog wel in coma worden geslagenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon op een longontsteking dat die zondag niet hoeft te vechten
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hypotheek heeft te veel lettergrepen
Brian heeft het alweer over zichzelf en zijn grote gevecht...........de sores van het vrouwtje is snel vergeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig dit!!!![]()
ah..de opkomst muziek is heel goed...aldus Brian
Beter, volgens de gevoelstemperatuur omrekening, die had ik ge-edit, is die -9.2 bij windkracht 3, dat voorspellen ze!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig dit!!!![]()
ah..de opkomst muziek is heel goed...aldus Brian
die lul hoort zichzelf zo graag lullen...grappenderwijsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft het alweer over zichzelf en zijn grote gevecht...........de sores van het vrouwtje is snel vergeten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wil je ophouden, mijn luiers gaan te hard
Toch post voor B en A?
ga door, ga door!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beter, volgens de gevoelstemperatuur omrekening, die had ik ge-edit, is die -9.2 bij windkracht 3, dat voorspellen ze!
Huh?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ze krijgen post die bedoelt is voor alle bewoners, maar ik denk dat Brigitte weer werkt vandaag en hier mee zit te lezen.
We mogen natuurlijk niet lachen om het leed van het heilige tweetal.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ga door, ga door!![]()
Kunnen die russen ook niet buiten pitten bij deze Siberische temperaturen... en mike..en Slène
Omdat we niet mogen weten dan ie ¤1000,- per avond vediend?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:42 schreef Dark het volgende:
Streams gaan van Huub af................
[Rant mode] RAAAH! HUUB JE MOET NIET GAAM ZITTEN SIPPEN MAAR OP B&A GAAN SPELEN, DIE ZIJN OP HET RANDJE NA OVER DE ZEIK! [/Rant mode]quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:42 schreef Dark het volgende:
Huub - Fokking opgesloten zitten met de babysit regels.........
Ik mag niet drinken
Ik moet op tijd naar bed
Ik krijg boetes
Ik mag niet meer naar buiten
Claire - Je krijgt spijt als je weggaat.......
Huub - Ik heb toch niets meer te verliezen, ik kan alleen het spel verliezen.
Als ik buiten ga optreden, kan ik doen wat ik wil, zonder babysitters
Die eerste brief begon metquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh?![]()
Wij konden toch niet ruiken dat Mamanda niet zou komen? Waarom worden ze op voorhand beschermd dan? En zij krijgen de post bestemd voor alle bewoners? Zodat ze toch nog iets te lezen hebben oid?
van meisje naar vrouw zelfsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:43 schreef Scandalous het volgende:
Die post! Daar trap ik ook niet meer inWie schrijft er nou dat Amanda zo wijs is voor haar leeftijd, behalve de redactie?
yep... Brian kan alles .... noem jij maar eens iets op, wat tie niet kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:44 schreef petraa het volgende:
Loopt Brian nu met een shirtje IK BEN DE VADER ?
Is hij dan de vader van Nadia's kindje?
Huub heeft er ook 1 aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:44 schreef petraa het volgende:
Loopt Brian nu met een shirtje IK BEN DE VADER ?
Is hij dan de vader van Nadia's kindje?
Ja plus die hondenkadootjes, die Amanda haar toegeeigend, ze kan niet voorstellen dat het niet voor haar is, wel staat ze een paar speeltjes af aan de dat keeshondje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die eerste brief begon met
"beste bewoners van de gouden kooi"
En het was van een of andere site van dierenvrienden.
Die tweede was wel voor Brrr geloof ik, daar werd hem succes met de wedstrijd gewenst.
De rest heb ik niet geluisterd, ik moet zo eten, en die twee bederven mijn eetlust
Jaap verstoot zichzelf van alles en iedereen............helaasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:48 schreef Stupidisco het volgende:
wat is er met Jaap ? is hij verstoten door Huub ?
Ik denk dat Jaap de opdracht heeft om TV te maken met de nitrussen en hij met rust gelaten dient te worden. Komt allemaal nog niet goed uit de verf.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:48 schreef Stupidisco het volgende:
en ook alleen maar omdat Brian dat zei.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja plus die hondenkadootjes, die Amanda haar toegeeigend, ze kan niet voorstellen dat het niet voor haar is, wel staat ze een paar speeltjes af aan de dat keeshondje.
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die eerste brief begon met
"beste bewoners van de gouden kooi"
En het was van een of andere site van dierenvrienden.
Die tweede was wel voor Brrr geloof ik, daar werd hem succes met de wedstrijd gewenst.
De rest heb ik niet geluisterd, ik moet zo eten, en die twee bederven mijn eetlust
het ziet er een beetje uit alsof hij is aangespoeld op het strandquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:48 schreef Stupidisco het volgende:
About what, zegt ze?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:52 schreef Lobasca het volgende:
En del gaat weer praten met d'r contactpersoon
Goh, gokje, die waren voor dat keffertje van de russen en wellicht Dilana? Volgens mij wist nog niemand dat het beest van Amanda er zou zijn toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja plus die hondenkadootjes, die Amanda haar toegeeigend, ze kan niet voorstellen dat het niet voor haar is, wel staat ze een paar speeltjes af aan de dat keeshondje.
Het kind van Nadia. B, H en J hebben allemaal zo'n shirt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:54 schreef avonne het volgende:
maar vader waarvan dan?
Is djoezie niet die dooie rothond?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat ze djoezie morgen ook wilt zien....
Ging over Eric....Brian was achter en zag daar Erik buiten lopen bellen met een mobieltje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:47 schreef Lobasca het volgende:
Brian heeft mike 'los' zien bellen vanmiddag
Wat een hypocriet stuk vreten is het ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ging over Eric....Brian was achter en zag daar Erik buiten lopen bellen met een mobieltje.
Brian doelde er op dat het zo erg makkelijk is om de laatste spelinfo naar binnen te krijgen.
Zegt degene met het grootste weervrouwtje in zijn kamp, Selene heeft natuurlijk braaf nooit op de diverse sites gekeken als ze 'buiten' was, als er iemand veel te veel spelinfo krijgt is hij het wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ging over Eric....Brian was achter en zag daar Erik buiten lopen bellen met een mobieltje.
Brian doelde er op dat het zo erg makkelijk is om de laatste spelinfo naar binnen te krijgen.
dat beest van amanda is al weer weg, gelijk gisteravond weer terug.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goh, gokje, die waren voor dat keffertje van de russen en wellicht Dilana? Volgens mij wist nog niemand dat het beest van Amanda er zou zijn toch?
Tsss, en alsnog die speeltjes achterover drukken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
dat beest van amanda is al weer weg, gelijk gisteravond weer terug.
die Brian tochquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij kan niet met mensen omgaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:46 schreef Desii het volgende:
[..]
yep... Brian kan alles .... noem jij maar eens iets op, wat tie niet kan
snikkie dan...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is djoezie niet die dooie rothond?zien op haar bordje of zo?
Rooie toch normal ben je altijd zo helder en reeel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:57 schreef rooie3 het volgende:
Knap gedaan.Huub is echt op,dankzij de febo.
Zal mijn post ff aanpassen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Daar trapt iedereen meteen in natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:11 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft een tent besteld voor het weekend
brian en amanda gaan daar de avond voor de wedstrijd in slapen
en dat doen ze net met kussens en haarmatje of ze inbed liggen
Brian, Huub en Amanda hadden allang thuis moeten zitten.........niet alleen Huub!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:13 schreef diedirk het volgende:
[..]
Rooie toch normal ben je altijd zo helder en reeel!
Huub heeft Mickey uit zijn bed getrokken, is op Brian gaan zitten en hem geslagen en persoonlijk bezit kapot gemaakt.
Echt elke andere bewoner was daarvoor al lang en echt lang voor naar huis gestuurd.
Hij mag blij zijn dat hij daar nog zit
Dat is niet waar, weten we allemaalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:13 schreef diedirk het volgende:
Echt elke andere bewoner was daarvoor al lang en echt lang voor naar huis gestuurd.
Als Huub weg gaat is het gebeurd met de Kooi,dank zij die KUT FEBOquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:57 schreef rooie3 het volgende:
Knap gedaan.Huub is echt op,dankzij de febo.
Volgens mij is Klodder jaap de enige die geen geweld heeft gebruiktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is niet waar, weten we allemaal
Nee hoor, Brian was er ook absoluut niet voor naar huis gestuurd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:13 schreef diedirk het volgende:
[..]
Huub heeft Mickey uit zijn bed getrokken, is op Brian gaan zitten en hem geslagen en persoonlijk bezit kapot gemaakt.
En vergeet die lelijke zwarte heks niet, die hadden ze er, volgens de regels, ook al véél eerder uit moeten gooien.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian, Huub en Amanda hadden allang thuis moeten zitten.........niet alleen Huub!
Ben niet meer zo helder omdat Brian nooit wat aangedaan word.Het is een spel ,maar niet iemand alles laten doen en de ander vakantie vieren.Alles word uit de kast getrokken om Brian bezig te houden,zelfs de russen laten ze komen.Wil wel eens zien als Brian alle sjit had gekregen die Huub krijgt of Brian nog in die tent zat.Huub kan een enorme klootzak zijn ,maar deze boetes heeft hij niet verdiend.Wel als Brian ook dezelfde boetes had gekregen.Er word gewoon met twee maten gemeten en daar kan ik niet tegen.En ik ga niet nog een jaar afwachten totdat Brian op zijn bek gaat.Wil Brian ook maanden zien strijden en niet een dag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:13 schreef diedirk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
Brian 14.gif
Ach, die lelijke zwarte heks brengt haar dagen door in vergetelheid........serves her wellquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En vergeet die lelijke zwarte heks niet, die hadden ze er, volgens de regels, ook al véél eerder uit moeten gooien.
Ook dat zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:17 schreef Nasp het volgende:
Net of Brian en Amanda echt in het tentje gaan slapen![]()
Het tentje in en dan ff een streamwissel en hup naar een hotel.
Volgens mij heeft ie die achter Jaap's bed gevonden tijdens het schilderen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:23 schreef Lady-night het volgende:
Nog een keer......heeft iemand nu gezien hoe Mike aan die USB-stick is gekomen...hijheeft een raar verhaal naar Palma toein een filmpje op Clipser van Lambal
Palma is ook maar een rare dat ze Jaap niet gewoon informeert. Blijft gewoon persoonlijk bezit. Mikey is een lijer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:23 schreef Lady-night het volgende:
Nog een keer......heeft iemand nu gezien hoe Mike aan die USB-stick is gekomen...hijheeft een raar verhaal naar Palma toein een filmpje op Clipser van Lambal
Tijdens het schilderen van Jaap zijn kamer gevonden, Jaap was hem kwijt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:23 schreef Lady-night het volgende:
Schunnig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:28 schreef Dark het volgende:
Huub haalt het douche incident naar boven en Jaap vertelt dat Amanda hem sloeg/schopte waar de beveiliging bij was...........beide - A en B - 0 boetes.
WO1quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een WO2 fetish of niet?
Na de kooi maar een keer met Yvonne afspreken?![]()
*Heel snel wegrent en onder steen kruipt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |