Geen idee hoor, vandaar het vraagteken, maar er zijn een boel russische gerechten met aardappels.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Ik dacht eigenlijk dat die zuurkoolstamppot ging maken
Kom jij eens heel snel onder die steen vandaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een WO2 fetish of niet?
Na de kooi maar een keer met Yvonne afspreken?![]()
*Heel snel wegrent en onder steen kruipt*
Ja, zat ik ook al te denken...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:05 schreef Marrije het volgende:
Nou Huub, als je je vrijheid terug wilt, ga dan!! Niet zeuren maar doen.
Je zou eigenlijk borsjt verwachten, maar dat is niet met aardappelen geloof ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee hoor, vandaar het vraagteken, maar er zijn een boel russische gerechten met aardappels.
Was ook maar een geintje, Yvonne klieren is niet zo'n goed idee vandaar, maarreh, post? USB brief?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Kom jij eens heel snel onder die steen vandaan
Klopt, dat is rode bieten soep.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk borsjt verwachten, maar dat is niet met aardappelen geloof ik.
Amanda heeft toch al leuke post ontvangen van Danïelle? Je kunt niet alles hebben toch......karma is a bitch.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:06 schreef Dark het volgende:
Amanda tegen Erik - Is dat mijn enige post?
Erik - Sorry, kan er ook niet meer van maken.........
A boos weglopend - hoef je ook niet te doen.
"Geen post voor Brian, geen post voor Amanda."quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:07 schreef Dark het volgende:
Erik - Haaaa, geen post voor Brian, geen post voor.............
Was het maar zo'n feest!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje, Yvonne klieren is niet zo'n goed idee vandaar, maarreh, post? USB brief?
En als hij zijn mond houdt vind ik er ook niet zo veel aan, dat hele mannetje is het eigenlijk net niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:08 schreef PeterNB het volgende:
Okee, mijn mening is bijgesteld........
Ik vond de eerste twee dagen dat russische stemmetje van knuffel-rus wel
grappig, maar ik zit me er nu al een paar uur dood aan te irriteren............
Ben er ook meteen mee gestoptquote:
Wat zielig nouquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
"Geen post voor Brian, geen post voor Amanda."
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En als hij zijn mond houdt vind ik er ook niet zo veel aan, dat hele mannetje is het eigenlijk net niet.
Het zal ook wel niet door de censuur heen komen, hier lezen ze mee toch?quote:
Hmm, nee, een kilo zout en nog geen dorst gevalletje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
InderdaadNet NIET
(Hoewel ik me er na 2 liter wodka wel aan zou KUNNEN vergrijpen)
Yep, leuk dat je dat meepikte.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:21 schreef tipsch het volgende:
Alex en Desii, jullie briefkaart kwam langs, voorgelezen door Eric.
Da's onze Desii toch?
Hij hoopt gewoon op een longontsteking dat die zondag niet hoeft te vechtenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:24 schreef Lobasca het volgende:
A en B gaan vanavond in een tent slapen... Laat de indringers maar weer komen
Zie ik het nu goed dat ze al wel aan de rosé zit? Dat heeft wel mogelijke mooie tv momentjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda zit te wachten op haar volgende sielugu tv moment.
[ afbeelding ]
Ik haak even af, het wordt me allemaal teveel.
Er waren er pas nog een paar met lawinepijlen in de buurt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:25 schreef Dark het volgende:
Wie heeft er een megafoon en woont in de buurt van Eemnes?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon op een longontsteking dat die zondag niet hoeft te vechten
Hij hoopt op een hotel volgens mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon op een longontsteking dat die zondag niet hoeft te vechten
Niet nodig,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:24 schreef Lobasca het volgende:
A en B gaan vanavond in een tent slapen... Laat de indringers maar weer komen
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ngen/index.html#verwquote:Verwachting tot morgen middernacht
vrijdag 15 februari en zaterdag 16 februari 2008
Zonnig met een schrale oostenwind.
Er is vanmiddag volop zon. De temperatuur ligt rond een graad of 4 en bij een matige oostelijke wind voelt het schraal aan. Komende nacht is het helder en gaat het licht tot matig vriezen. Morgen overdag is er opnieuw volop zon en het wordt hooguit 3 graden. De wind komt uit oost tot zuidoost en is zwak tot matig.
Lawinepijlen hebben veel meer effect op een tent, dan op een huisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er waren er pas nog een paar met lawinepijlen in de buurt!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er waren er pas nog een paar met lawinepijlen in de buurt!
En dat tentje in de tuin gaat ze niet verraden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:28 schreef Dark het volgende:
Brian gaat de muziek vast onklaar maken, zodat ze er geen last van gaan krijgen.
Amanda gaat haar dode haarmatten op het kussen leggen, zodat het net lijkt of ze slapen............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |