quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:28 schreef mazaru het volgende:
Mooi, het wordt vannacht -7 graden
-7 graden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:28 schreef mazaru het volgende:
Mooi, het wordt vannacht -7 graden
Hypotheek heeft te veel lettergrepenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Amanda wat als 'ie straks een miljoen boete heeft, wat nou mijn huis, hij kan niet eens de huur van een maand betalen
Geweldig dit!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet nodig,
[..]
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ngen/index.html#verw
Het wordt echt koud, gaat niet werken denk ik.
Wat steld dat vechten nou voor 2x2minuten met nog een paar onder brekingen,wegens klitten(uitangst)maar je kan nog wel in coma worden geslagenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon op een longontsteking dat die zondag niet hoeft te vechten
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hypotheek heeft te veel lettergrepen
Brian heeft het alweer over zichzelf en zijn grote gevecht...........de sores van het vrouwtje is snel vergeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig dit!!!![]()
ah..de opkomst muziek is heel goed...aldus Brian
Beter, volgens de gevoelstemperatuur omrekening, die had ik ge-edit, is die -9.2 bij windkracht 3, dat voorspellen ze!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig dit!!!![]()
ah..de opkomst muziek is heel goed...aldus Brian
die lul hoort zichzelf zo graag lullen...grappenderwijsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft het alweer over zichzelf en zijn grote gevecht...........de sores van het vrouwtje is snel vergeten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wil je ophouden, mijn luiers gaan te hard
Toch post voor B en A?
ga door, ga door!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beter, volgens de gevoelstemperatuur omrekening, die had ik ge-edit, is die -9.2 bij windkracht 3, dat voorspellen ze!
Huh?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ze krijgen post die bedoelt is voor alle bewoners, maar ik denk dat Brigitte weer werkt vandaag en hier mee zit te lezen.
We mogen natuurlijk niet lachen om het leed van het heilige tweetal.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ga door, ga door!![]()
Kunnen die russen ook niet buiten pitten bij deze Siberische temperaturen... en mike..en Slène
Omdat we niet mogen weten dan ie ¤1000,- per avond vediend?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:42 schreef Dark het volgende:
Streams gaan van Huub af................
[Rant mode] RAAAH! HUUB JE MOET NIET GAAM ZITTEN SIPPEN MAAR OP B&A GAAN SPELEN, DIE ZIJN OP HET RANDJE NA OVER DE ZEIK! [/Rant mode]quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:42 schreef Dark het volgende:
Huub - Fokking opgesloten zitten met de babysit regels.........
Ik mag niet drinken
Ik moet op tijd naar bed
Ik krijg boetes
Ik mag niet meer naar buiten
Claire - Je krijgt spijt als je weggaat.......
Huub - Ik heb toch niets meer te verliezen, ik kan alleen het spel verliezen.
Als ik buiten ga optreden, kan ik doen wat ik wil, zonder babysitters
Die eerste brief begon metquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh?![]()
Wij konden toch niet ruiken dat Mamanda niet zou komen? Waarom worden ze op voorhand beschermd dan? En zij krijgen de post bestemd voor alle bewoners? Zodat ze toch nog iets te lezen hebben oid?
van meisje naar vrouw zelfsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:43 schreef Scandalous het volgende:
Die post! Daar trap ik ook niet meer inWie schrijft er nou dat Amanda zo wijs is voor haar leeftijd, behalve de redactie?
yep... Brian kan alles .... noem jij maar eens iets op, wat tie niet kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:44 schreef petraa het volgende:
Loopt Brian nu met een shirtje IK BEN DE VADER ?
Is hij dan de vader van Nadia's kindje?
Huub heeft er ook 1 aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:44 schreef petraa het volgende:
Loopt Brian nu met een shirtje IK BEN DE VADER ?
Is hij dan de vader van Nadia's kindje?
Ja plus die hondenkadootjes, die Amanda haar toegeeigend, ze kan niet voorstellen dat het niet voor haar is, wel staat ze een paar speeltjes af aan de dat keeshondje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die eerste brief begon met
"beste bewoners van de gouden kooi"
En het was van een of andere site van dierenvrienden.
Die tweede was wel voor Brrr geloof ik, daar werd hem succes met de wedstrijd gewenst.
De rest heb ik niet geluisterd, ik moet zo eten, en die twee bederven mijn eetlust
Jaap verstoot zichzelf van alles en iedereen............helaasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:48 schreef Stupidisco het volgende:
wat is er met Jaap ? is hij verstoten door Huub ?
Ik denk dat Jaap de opdracht heeft om TV te maken met de nitrussen en hij met rust gelaten dient te worden. Komt allemaal nog niet goed uit de verf.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:48 schreef Stupidisco het volgende:
en ook alleen maar omdat Brian dat zei.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja plus die hondenkadootjes, die Amanda haar toegeeigend, ze kan niet voorstellen dat het niet voor haar is, wel staat ze een paar speeltjes af aan de dat keeshondje.
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die eerste brief begon met
"beste bewoners van de gouden kooi"
En het was van een of andere site van dierenvrienden.
Die tweede was wel voor Brrr geloof ik, daar werd hem succes met de wedstrijd gewenst.
De rest heb ik niet geluisterd, ik moet zo eten, en die twee bederven mijn eetlust
het ziet er een beetje uit alsof hij is aangespoeld op het strandquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:48 schreef Stupidisco het volgende:
About what, zegt ze?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:52 schreef Lobasca het volgende:
En del gaat weer praten met d'r contactpersoon
Goh, gokje, die waren voor dat keffertje van de russen en wellicht Dilana? Volgens mij wist nog niemand dat het beest van Amanda er zou zijn toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja plus die hondenkadootjes, die Amanda haar toegeeigend, ze kan niet voorstellen dat het niet voor haar is, wel staat ze een paar speeltjes af aan de dat keeshondje.
Het kind van Nadia. B, H en J hebben allemaal zo'n shirt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:54 schreef avonne het volgende:
maar vader waarvan dan?
Is djoezie niet die dooie rothond?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat ze djoezie morgen ook wilt zien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |