Whehe, goed excuusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
He, indah wilde wat anders dan blank en blond.
op die foto is juist het hoofd het mooistquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet mooi vinden, oke, mooi lichaam, maar die kop erop...
Heeft ze nu een blauw maandverbandje voor haar buik gebonden?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, stiekem gaat ie ook heel graag naar aziatische landen op vakantie![]()
Ehm... geef mij maar iets wat meer van hier komtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op die foto is juist het hoofd het mooist
Eej, dat is uit de 60's, antiek man, kei gaafquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft ze nu een blauw maandverbandje voor haar buik gebonden?
stiekum? neuh, iedereen weet dat ik hier alweer ruim 1.5 jaar zit. En inderdad het uitzicht vind ik hier prettiger dan in Nederland..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, stiekem gaat ie ook heel graag naar aziatische landen op vakantie [afbeelding] [afbeelding]
dat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
He, indah wilde wat anders dan blank en blond.
Waar was je al die tijd?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:02 schreef vdvorst het volgende:
Hier maar weer eens kijkenis al weer ff geleden..
Heerlijk zo, weekend
Geen idee eigenlijk....quote:
Ook belangrijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk....
Misschien te veel met school bezig geweest?
Er is niets mis met een mooie brunette hoor, maar toch is dat niet waar ik op val. Zal wel een vorig leven hebben gehad of zo, maar dat is een lang verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:10 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dan blank en brunette ofzo, [afbeelding]
Brunette'squote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er is niets mis met een mooie brunette hoor, maar toch is dat niet waar ik op val. Zal wel een vorig leven hebben gehad of zo, maar dat is een lang verhaal
hehe, zeldzaamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
[TK] Zeldzame Super Mario Galaxy munt! <-- TS = sukkel
idd, brunettesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brunette'sZwart haar
!
Fotoboek enzulks!
whehe.. vanuit Indonesiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb er ook een dozijn of wat... voor 10 euro krijg je ze allemaal opgestuurd. Verzendkosten komen er nog bij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
[TK] Zeldzame Super Mario Galaxy munt! <-- TS = sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |