Ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Heren
Allemaal klaar voor het weekend?
Nah, dat hoef ik niet, scheelt weer... ik mag graag een stuk toeren, heb nu drie keer een motor-vakantie van zo'n 2 weken gehouden (en in totaal 25.000 km gereden in de tijd dt ik hier ben) en mag dit toch graag nog eens doen binnenkort.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Rijden voor je plezier [afbeelding]
gewoon snel naar je bestemming [afbeelding]
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan ook, maar dan vind ik MPG logischer
Snelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Rijden voor je plezier![]()
gewoon snel naar je bestemming
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel.
Straks naar huis, met de trein van 5 uur
Dat is ook een van de redenen dat ik dit land zo irritant vind: die haast, moeten, haast, nu.quote:
Je wel aan de snelheid houden natuurlijk, ofwel 130 op snelwegquote:
Alleen haast met reizen, want daarna kun je relax op de bank liggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen dat ik dit land zo irritant vind: die haast, moeten, haast, nu.
Daar doe je hier ongeveer 3 uur overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Je wel aan de snelheid houden natuurlijk, ofwel 130 op snelweg [afbeelding]
Nah, er staan ook files door ongelukken in de ochtend. Die mensen hadden haast om naar hun werk te komen. Sukkelsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Alleen haast met reizen, want daarna kun je relax op de bank liggen
als ik dergelijke dingen lees ben ik inderdaad blij dat ik daar geen deel meer van uitmaak sinds 1.5 jaar of zo. En toch komen mijn dagen hier ook gewoon vol.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen dat ik dit land zo irritant vind: die haast, moeten, haast, nu.
whehe.. eigen schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, er staan ook files door ongelukken in de ochtend. Die mensen hadden haast om naar hun werk te komen. Sukkels [afbeelding]
maar dát zijn mensen die denken dat ze wél 150 of 160 kunnen rijden, terwijl dat niet zo is,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, er staan ook files door ongelukken in de ochtend. Die mensen hadden haast om naar hun werk te komen. Sukkels
Mensen meteen van de weg halen en rijbewijs in laten leveren. Oh wacht, iets met total loss auto vorig jaarquote:
Juist.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Het zijn n00bs
dan telt het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen meteen van de weg halen en rijbewijs in laten leveren. Oh wacht, iets met total loss auto vorig jaar [afbeelding] Maar dat was niet op de snelweg [afbeelding]
Kan nog best leuk uitzienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of in de berm met een auto op je dak geparkeerd :[
Daarvoor zou ik de auto verlagenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
voor het fileleed
[ afbeelding ]
Zo'n vrijdagmiddagtopic bedoel jequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik de auto verlagen [afbeelding] dat ze lekker ver door moeten bukken [afbeelding]
whehe..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik de auto verlagen [afbeelding] dat ze lekker ver door moeten bukken [afbeelding]
Hierquote:
Ook datquote:
wienus?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
Wat kijkt Rihanna toch weer moeilijk in haar nieuwe clip.
Echt, die mods zijn zo fokking traag, werken die allemaal in baggerlayout ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef MPG het volgende:
En dicht: [TK] Zeldzame Super Mario Galaxy munt!
Zo'n biatch die denkt dat ze kan zingen uit Barbados.quote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef indahnesia.com het volgende:
is het alweer vrijdagmiddag bij jullie? Zo zo..
Een stuk of 8 denk ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jazeker!
hoeveel uur verschil is het bij jou dan tov hier?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, die mods zijn zo fokking traag, werken die allemaal in baggerlayout ofzo?
nu +6, straks in de zomer +5 vanaf jullie gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jazeker!
hoeveel uur verschil is het bij jou dan tov hier?
de biatchquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n biatch die denkt dat ze kan zingen uit Barbados.
dat kan wel binnen Indonesie, in de wintertijd bij jullie en ik moet twee zones doorschuiven naar het oosten.quote:
nee, zo erg is het niet.. want ik lig normaal redelijk op tijd in mijn nest.. en nu is het alweer 11 uur bijna, dus opstaan om 6 gaat met niet lukkenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en mooi een kwartetje om het af te sluiten
kwartet = 4, dit zijn er 5quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en mooi een kwartetje om het af te sluiten
Hij zit al te lang op dat eiland, het vernietigt zijn vermogen om te tellen.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit al te lang op dat eiland, het vernietigt zijn vermogen om te tellen.
ik wist niet of die mededeling achter het kwartjetje zou komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
kwartet = 4, dit zijn er 5 [afbeelding]
palmbomen, wit strand, blauwe zee, biertje, paar mooie naakte meiden...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit al te lang op dat eiland, het vernietigt zijn vermogen om te tellen.
Ik had eigenlijk je berichten moetn verwijderen. Maarja. Dan wordt BrandX boos.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en mooi een kwartetje om het af te sluiten [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Net zoals die aap, josvorne oid [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk je berichten moetn verwijderen. Maarja. Dan wordt BrandX boos.
Sorry Kuuk!quote:
Mja, het moet maar weer hè.quote:
quote:
Schandalig, dat doe ik nou nooit!quote:
quote:
quote:
Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:41 schreef Tmaatje het volgende:
wij willen ook een lekker ding om naar te kijken...![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat moet van Dannyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, die mods zijn zo fokking traag, werken die allemaal in baggerlayout ofzo?
Risottoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
Straks risotto met venkel en shizzle
Linkjesquote:
Maar, ik moet toegeven, smaak heb je welquote:
Oopsquote:
quote:
venkelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
Straks risotto met venkel en shizzle
Volgens Houniet niet...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, ik moet toegeven, smaak heb je wel
Ach, gelukkig zit ik thuis nuquote:
Volgens papier, jortk en mij welquote:
Jeweetquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Pheno het volgende:
Pr0n
iddquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |