omg... wat die ranzige Peter R al niet te weeg kan brengenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:58 schreef Luni het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard Ekdom wist te melden dat Exit als single uitgebracht word.
Tis wel een goed nummer!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
omg... wat die ranzige Peter R al niet te weeg kan brengen
Inderdaad wel een goed idee.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:05 schreef Dandelion het volgende:
Misschien leuk voor in de startpost:
Deel 01: U2
Deel 02: U2 #2: How To Dismantle An Atomic Bomb
Deel 03: Het Grote U2 Topic (deel 3)
Deel 04: Het Grote U2 Topic (deel 4)
Deel 05: Het Grote U2 Topic (Deel 5)
Deel 06: Het Grote U2 Topic (deel 6)
Deel 07: Het Grote U2 Topic (deel 7)
Deel 08: Het Grote U2 topic (deeltje 8!)
Deel 09: Het Grote U2 topic (deel 9)
Deel 10: Het grote U2-topic [Deel 10] ---> Van Boy tot Bomb!
Deel 11: U2 is geen topic, U2 is een issue. (Deel 11)
Deel 12: [U2] #12 - U218... Voor de 218e keer dezelfde nummers op cd!
Deel 13: [U2] #13: Topics
Sowieso is dit topic toch onderhand wel toe aan een officiele startpost die gewoon elke keer gebruikt kan worden. Opzich wil ik hier wel effe tijd in steken, iemand enig idee of dat nog aan bepaalde voorwaarden moet voldoen?
Even duidelijkheid graag voor een enkeling die niet naar Peter vs Joran heeft gekeken, zoals ondergetekende: Heeft Peter R. Exit als achtergrond gebruikt en wordt dat nu als single uitgebracht? Of is dit een hoax waar MuadDib intrapt?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:02 schreef Dandelion het volgende:
Ja een van de best ihmo. Maar toch.
Ja peter R heeft Exit gebruikt. Het lijkt me sterk dat het wordt uitgebracht, maar blijkbaar heeft Gerard Ekdom van Radio 3fm dat wel gemeld.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:45 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Even duidelijkheid graag voor een enkeling die niet naar Peter vs Joran heeft gekeken, zoals ondergetekende: Heeft Peter R. Exit als achtergrond gebruikt en wordt dat nu als single uitgebracht? Of is dit een hoax waar MuadDib intrapt?
Want Exit is een geweldig nummer, maar totaal ongeschikt als single. Ik hoorde het namelijk laatst op m'n werk op de radio en het werkt dus absoluut niet, veel te veel dynamiek. De zachte stukken hoor je amper en de harde stukken zijn veel te hard voor de gemiddelde 538-er.
Misschien ter promotie van 20 jaar Joshua Tree?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja peter R heeft Exit gebruikt. Het lijkt me sterk dat het wordt uitgebracht, maar blijkbaar heeft Gerard Ekdom van Radio 3fm dat wel gemeld.
neuh, als je de afbeeldingen maar niet te breed maaktquote:Op maandag 18 februari 2008 11:05 schreef Dandelion het volgende:
Sowieso is dit topic toch onderhand wel toe aan een officiele startpost die gewoon elke keer gebruikt kan worden. Opzich wil ik hier wel effe tijd in steken, iemand enig idee of dat nog aan bepaalde voorwaarden moet voldoen?
Oh ja, dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Maar dan vind ik het nog steeds een vreemde keuzequote:Op maandag 18 februari 2008 17:08 schreef Luni het volgende:
Misschien ter promotie van 20 jaar Joshua Tree?
oktober dit jaar? Dan zal het wel 2009 worden. Ben wel benieuwd: wordt het opnieuw een album van aardige kwaliteit maar verrassingsloos of weten ze nog een keer te verbazen?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:56 schreef Dandelion het volgende:
Waar ik naar benieuwd ben is het nieuwe album. Dat zou toch onderhand een keer moeten komen lijkt me. Ik heb ergens, weet niet meer waar, oktober dit jaar horen noemen. Speculaties of....?
mja nog niet helemaal. Maar dat komt wel. De startpost zal wel klaar zijn voor het nieuwe topic gestart moet wordenquote:
tja...quote:Bono has insisted that the new U2 album will be "radical and uncompromising".
The singer claimed he couldn't give any details away but argued that it wouldn't be worth the band's time producing a record that was anything less than "great".
Speaking at the European premiere of U2 3D, he said: "Who needs another U2 album unless it's a really great piece of rock 'n' roll? You young people better watch out!
"We have to do something really extraordinary to be able to get out of bed these days."
He added: "If I told you [about the album] I'd have to kill you. And if I did tell you they'd probably have to kill me too."
Producer Daniel Lanois revealed earlier this week that the Irish rockers had begun work on the follow-up to 2004's How To Dismantle An Atomic Bomb.
Bono, doe es nietquote:Verbouwplan Bono zint Dubliners niet
DUBLIN - U2-zanger Bono is meestal vredelievend bezig, maar heeft het op dit moment aan de stok met een deel van de inwoners van Dublin. De beroemdste Ierse popster heeft in 1993 samen met bandlid The Edge een hotel gekocht in de hoofdstad van Ierland en hij wil dat verbouwen. Liefhebbers van het oude stadsgezicht van Dublin vrezen verwoesting van het huidige historische tafereeltje, meldde persbureau Bloomberg vrijdag.
Onderwerp van de twist is het 177 jaar oude Clarence Hotel. Bono wil het hotel in de uitgaanswijk Temple Bar drie keer zo groot maken met als toefje op de taart een glazen panoramabar bovenop het dak. Vier omliggende gebouwen moeten wijken voor de verniewingsdrift. Kosten: 150 miljoen euro.
hmm tof.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 05:14 schreef vicz het volgende:![]()
"Even better than the real thing"
![]()
![]()
Kom net terug van de U2 3D movie. Echt fantastisch. Geluid en beeld schitterend (digitale projectie). Het 3D effect geeft je echt het gevoel dat je naast ze staat op het podium. Echt een aanrader om heen te gaan!
Ik ook niet. Huntsville, Alabama is ver genoegquote:Op zondag 24 februari 2008 14:12 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmm tof.
Ik ga er niet voor naar amsterdam rijden vrees ik, maar ben stiekum wel benieuwd.
Nee, maar er zaten wel mensen te klappen e.d. Ik zat vrij vooraan, dus geen idee of mensen achter mij stonden te dansenquote:Zaten er ook mensen mee te zingen enzo? ging er niemand dansen?
Niks speciaals aan een 3d theater. Je krijgt gewoon zo'n plastic brilquote:Eigenlijk raar project dit, kan toch nooit financieel succesvol zijn? Je kunt er moeilijk straks een dvd van uitbrengen, en zo heel veel 3d theaters zijn er ook niet lijkt me.
Idem...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:09 schreef CoExist het volgende:
Heeft er al iemand kaarten gereserveerd voor U23D in Pathé ArenA ?
Ik ga 22 maart *YEAH*
tof!quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ook maar een afbeeldinkje gemaakt voor een eventuele startpost:
[ afbeelding ]
Welkom in het U2-topic!quote:Dan is Bono weer te oud, dan is de rest dat opeens ook, dan zijn het opeens een stel hypocriete Ieren die vrede en saamhorigheid prediken, maar ondertussen wel even met een milieuvervuilend vliegtuig op-en-neer vliegen om een paar liedjes op te nemen. Dan is het weer zo dat ze zo monotoom zijn en nooit origineel, dat ze nooit vernieuwend zijn en ons altijd weer "verrassen" met dezelfde hapklare brokken, slechts veranderd middels een ander piepje of bliepje. Dan is het weer zo dat ze te veel op Coldplay willen lijken om het jonge publiek te bereiken of dat ze Mary J. Blidge of hoe je die naam ook moet schrijven en/of uitspreken nodig hebben om hun uitgeleefde lijven en geesten eigentijds te doen laten lijken. En dan hebben we het nog niet eens over die tenenkrommende bijnamen, daar zou je een heel nieuwe topicreeks aan kunnen wijden!
Niets van dat alles, al die meningen van cultuurbarbaren, van wereldvreemden en neurotische zuurpruimen. In de bijna dertig jaar dat de band bestaat, is het uitgegroeid tot een begrip. U2 is een grote inspiratiebron, een band met een eigen geluid dat keer op keer weer terugkeert in hun muziek. Gelukkig smaken verschillen altijd, ook onder de fans. En zeg nou zelf: ook Renault brengt wel eens modellen op de markt waar niet iedereen voor valt.
hmm toch maar eens wat ouwe topics terug lezen.... zijn wij het zo vaak oneens dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Dandelion, normaal heb ik meer moeite om je om te krijgen...
Stilte voor de storm............................quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:15 schreef w8jij17 het volgende:
Terwijl er volgens mij best veel gaande is. Maar inderdaad, het is weer pijnlijk stil.
A harbour in the tempest........................quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Stilte voor de storm............................
quote:U2 Set Sale For a New Horizon
Exclusive: New Studio Album & Tracklist Revealed
Sunday Mirror, July 29, 2008
Stephen Maguire and Seamus Ross
It's the beautiful day millions of U2 fans around the globe have waited patiently to see for the past four years.
Now we can reveal details of the supergroup's long-awaited new album.
It is believed to be titled No Line On The Horizon and will be on sale in music stores on November 14.
The band's record company Universal has already registered the internet domain name nolineonthehorizon.com - prompting speculation this will be the new record.
And among the songs to be released on what many music insiders are calling the band's best work to date are Moment Of Surrender, For Your Love, Love Is All We Have Left and One Bird.
Others include If I Could Live My Life Again, The Cedars Of Lebanon and No Line On The Horizon.
Earlier this week a 19-strong film crew headed to the Spanish city of Cadiz to shoot a video for the band's first single from the new album although the band were not believed to be present.
Last night an insider said the U2 machine is gearing up for the release of one of the most keenly-awaited albums in recent years.
"The album is more or less all in the bag except for a few minor details," the source revealed. A lot of people have been waiting a long time for this album as they do with every U2 album.
"But the word coming out is that the band is very, very happy with the end product and when U2 are happy it should be quite a piece of work. They're not easy to please."
Legendary producer Steve Lillywhite, who has worked with U2 for more than two decades, said the new album had blown him away.
It is the first original work since the band released the smash-hit How To Dismantle An Atomic Bomb in November 2004. It sold an incredible 10 million copies and picked up eight Grammy Awards.
But music commentators think the new record could be even bigger for Bono, The Edge, Larry and Adam.
U2 are also expected to announce details of a huge worldwide tour, which would almost certainly include a number of nights at the new O2 Arena in the Dublin Docklands - formerly known as the Point Theatre.
In a flurry of activity, the group have just re-released their first three albums - Boy, October and War - in extended formats and with previously unreleased tracks.
It has led to that rare thing - U2 making a mistake.
A quantity of the re-released War albums have been printed with incorrect track listings inside a booklet.
But ironically, it won't hit sales, as the botched items are likely to become collector's pieces.
Dát ze gaan toeren is niet zo verwonderlijk, met het nieuwe album op komstquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
Moest even diep graven naar dit topic![]()
Ik kreeg gisteren een sms'je van een vriend uit Frankrijk dat U2 volgend jaar juli in Europa zal toeren.. Geen idee hoe hij aan die info kwam. Beweerde dat het Rotterdam of Arnhem word voor Nederland, driemaal.
Weet niet of dat al eerder langsgekomen is maar meld het toch maar even
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef Hankster het volgende:
De Kuip...het zou weer eens tijd worden dat daar een grote internationale act kwam
Ik hoop ook op de Kuip.. Heb PoPMart daar gezien en blijf erbij dat de acoustic vele malen beter is dan Arnhem en Amsterdam.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dát ze gaan toeren is niet zo verwonderlijk, met het nieuwe album op komst: De Kuip zou niet verkeerd zijn
.
hebben toch pas Kane gehad...quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef Hankster het volgende:
De Kuip...het zou weer eens tijd worden dat daar een grote internationale act kwam
Dat zou mooi zijn!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:28 schreef Dandelion het volgende:
De kuip heb ik inderdaad ook al gehoord, inclusief data waarvoor er een optie zou staan. Niet dat ik die onthouden heb, want die info is toch pas nuttig als de kaart verkoop begint.
De kuip staat wel boven aan mijn lijstje!
In ieder geval maar eens gaan sparen...
Je bedoelt waarschijnlijk het hart dat voorkomt in het tourbook van de Elevation tour en ook tijdens die tour bij andere zaken gebruikt is? (zie hieronder)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:25 schreef w8jij17 het volgende:
Ik zoek weer eens iets en ik kan het niet vinden. Weer een afbeelding van een (U2) hart, maar dit keer een die met heel veel lijnen is getekend. Ik dacht dat hij aan het einde van U23D in Yahweh voorkwam, maar het kan ook ergens anders zijn. Het is een hart dat keer op keer getekend is waardoor een wirwar van lijnen is ontstaan, maar die tesamen toch een goedgevormd hart vormen.
Weten jullie welke ik bedoel of moet ik een betere omschrijving geven?
eindelijk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef CoExist het volgende:
29 september 2008
http://www.u2.com/news/index.php?mode=full&news_id=2246
Jah... fucking EIN-DE-LIJK!quote:
Erg goede keuzequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:37 schreef Helgi het volgende:
Vandaag een cd van U2 gehaald The Unforgettable Fire wat een mooie muziek zeg.
Was wel grappig dat het een gewoon een gok was ze hadden wel tien cd's van U2.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg goede keuze. Daar staat toch een aantal van m'n U2-favorieten op
.
Echt wat een prachtige muziek ik heb hem nu al drie keer geluisterd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg goede keuze. Daar staat toch een aantal van m'n U2-favorieten op
.
A Sort Of Homecomingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:37 schreef Helgi het volgende:
was dit je eerste cd van zequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:37 schreef Helgi het volgende:
Blijft bij mij toch nummer 2. Ik blijf Achtung Baby fantastisch vinden!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef AgeEll het volgende:
[..]
was dit je eerste cd van ze
mijn favo blijft the joshua tree.
Ja eerste cd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef AgeEll het volgende:
[..]
was dit je eerste cd van ze
mijn favo blijft the joshua tree.
quote:Nieuw werk U2 lekt uit op internet
Uitgegeven: 18 augustus 2008 11:45
AMSTERDAM - Vier nummers van het nieuwe album van de Ierse rockband U2 zijn uitgelekt op internet. Een voorbijganger nam ze op toen zanger Bono de volumeknop van zijn stereo wijd openzette.
ANP
Dat meldt de Britse boulevardkrant The Sun. De vier nummers zouden zijn opgenomen door een vakantieganger in Zuid-Frankrijk, die de stem van de zanger herkende. Bono draaide de muziek in zijn villa in Eze, aan de Cote d'Azur tussen Nice en Monaco.
Youtube
De voorbijganger plaatste de vier nummers op videosite Youtube. Daar zijn ze inmiddels overigens niet meer te vinden.
De nummers zouden afkomstig zijn van het nieuwe album No Line On The Horizon, dat in het najaar moet verschijnen.
(c) NU.nl
Hey, NU heeft het geschreven he, ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:33 schreef Hankster het volgende:
Nou, lekkere lek dan
Bono die een CD afspeelt, een gast neemt dat op vanaf een afstand van ik gok niet minder dan 20 meter, met ik denk zo z'n mobiel, en plaatst het vervolgens op youtube. Nee, dat zal vast schitterend hebben geklonken
Ik heb daar helemaal geen problemen meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:07 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij rockt het allemaal nogal...
quote:11.08.2008
LIVE AT RED ROCKS AND UNDER A BLOOD RED SKY
U2’s first concert video, Live At Red Rocks, will be released on DVD next month, along with the accompanying live album, Under a Blood Red Sky.
Recorded at the Red Rocks Amphitheatre in Colorado on 5th June 1983, Live at Red Rocks will be available for the first time on DVD, and will include 5 previously unreleased songs, a director’s commentary, digitally re-graded pictures and a 5.1 mix.
The remastered Under a Blood Red Sky album was originally released in November 1983, and consists of live recordings from three shows on the band’s War Tour through Europe and America.
A deluxe version featuring the Under a Blood Red Sky CD and the Live At Red Rocks DVD will be available, as well as single disc formats of the CD and DVD. An LP version of Under a Blood Red Sky pressed on 180gm virgin vinyl will also be released.
Here's the full tracklisting:
UNDER A BLOOD RED SKY
Gloria / 11 O’Clock Tick Tock / I Will Follow / Party Girl / Sunday Bloody Sunday / The Electric Co. / New Year’s Day / “40”
LIVE AT RED ROCKS
Out Of Control / Twilight / An Cat Dubh/Into The Heart / Surrender / Two Hearts Beat As One / Seconds / Sunday Bloody Sunday / Cry/The Electric Co.
/ October / New Year’s Day / I Threw A Brick Through A Window / A Day Without Me / Gloria / Party Girl / 11 O’Clock Tick Tock / I Will Follow / “40”
Both DVD and remastered album , will be released on 29th September 2008.
quote:Bono kan niet stoppen met schrijven
Uitgegeven: 4 september 2008 12:20
NICE - Bono en zijn mannen kunnen maar niet stoppen met het schrijven van nieuwe muziek. Daarom is de verschijning van het nieuwe album van de Ierse band U2 uitgesteld tot 2009.
Dat meldde de zanger donderdag op de website van de band.
"We hebben een rijke liedjesbron aangeboord en we willen niet stoppen", aldus Bono vanuit zijn vakantiehuis in Nice waar de band opneemt.
Diamanten
Volgens Bono liggen inmiddels vijftig tot zestig nummers klaar en werkt de band aan meer materiaal. "Waarom nu stoppen als we nog meer diamanten naar boven kunnen halen?"
Het vervolg op How To Dismantle An Atomic Bomb komt niet, zoals eerder gemeld, eind 2008 maar begin 2009 op de markt. "2009 wordt ons jaar."
Uitdagende cd
"De fans zitten niet te wachten op een volgend U2-album, tenzij het onze beste plaat ooit is. Het moet onze meest innovatieve, meest uitdagende cd worden."
Jajajaja, je nickname i.c.m. dit bericht..........quote:Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef w8jij17 het volgende:
Je krijgt er wel hele hoge verwachtingen van! Dat is het nadeel, maar ik denk dat het goed is dat ze meer tijd eraan besteden. Lijkt me goed voor de kwaliteit. En toch hoop ik dat ze ooit nog eens een nieuw hoogtepunt bereiken na alles wat ze al bereikt hebben.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, je nickname i.c.m. dit bericht..........
Hey, het is niet mijn schuld dat ze het hebben uitgesteld!quote:Op donderdag 4 september 2008 17:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, je nickname i.c.m. dit bericht..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |