quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop het. En dan, samen met Selene en die kutkeffer, als ballast overboord.
het wordt ondertussen de Brian en Amanda show.............quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/94798
Dit filmpje gezien! Wat een walgelijke lui die B en A dat wordt hier weer eens door bevestigd. Zou dit ook uitgezonden worden????
Hij heeft de muur bij de trap geverfd, jaap's slaapkamer en hij heeft iets met een schutting gedaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:28 schreef yellowfirst het volgende:
Mogguh!
Is Mike onderhand al in vaste dienst bij meneer Ton, de andere weldoener, naast Brian?
Of heeft meneer Ton even misbruik gemaakt van Mike en hem na een week stage weer op straat gezet?
In dat geval, lekker goedkoop zo'n arbeidskracht......
Oh ja, en markeerde het verven van Jaap's Master Bedroom niet het begin van het gedoe overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef petraa het volgende:
Hij heeft de muur bij de trap geverfd, jaap's slaapkamer en hij heeft iets met een schutting gedaan.
Mike werkt dus part-time........quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft de muur bij de trap geverfd, jaap's slaapkamer en hij heeft iets met een schutting gedaan.
Ik denk dat zijn werk afhankelijk is van wat er in de Gouden Kooi moet gebeuren!!! Lekkere goedkope arbeidskracht toch.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mike werkt dus part-time........
Goedemorgen allenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Het moet trouwens dramatisch koud zijn om met deze temperatuur een paar uur in zo' n mandje te zitten
Die russen dus oprotten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:47 schreef petraa het volgende:
Er passen geen 10 man aan de tafel, er moet er één geen trek hebben of apart gaan zitten aldus Palma.
Goedemorgen.quote:Huub heeft zich gisternacht weer laten gaan en hij heeft daarom gisteren weer een fikse boete gekregen plus een aantal sancties. Hij mag aankomende tijd niet meer op uitjes en geen optredens meer doen. Hij mag dus ook niet meer mee naar het K1-gala van Brian. Hierdoor kreeg Brian de keuze om een andere Miljonair of gastspeler te kiezen die mee mag. Hij heeft gekozen voor Mike, omdat hij denkt dat die hem wel goed kan steunen. Oh oh Huub, zo blijft er natuurlijk niets van je eventuele jackpot over!
Amanda zal toch zeker wel een ochtendgriepje hebben waardoor ze wat langer in bed moet blijven? En zich zo dus lief opoffert? Zo is ze nu eenmaal, deze dame van zware zeden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:47 schreef petraa het volgende:
Er passen geen 10 man aan de tafel, er moet er één geen trek hebben of apart gaan zitten aldus Palma.
Ligt het aan mij, of staat er inderdaad nog nergens te lezen waar die sancties nu precies voor zijn. Buiten dat Huub zich weer heeft laten gaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie krjgt er maar geen genoeg van. Vandaag weer een bericht over de straf van Huub, gisteren een bericht om 8.45 uur en 23.31 uur. Ze geniet er echt van.
[..]
Goedemorgen.
het grote probleem met Mikey is dat hij, imo, niet in staat is om zelfstandig te wonen en werken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:42 schreef petraa het volgende:
Hoe langer ze Mike in huis houden, hoe moeilijker het wordt hem weer op straat te zetten! Ze zullen wel op zoek moeten naar een vaste baan en woonruimte voor hem. Je kan niet iemand 2 maanden in huis nemen en hem er dan weer uit zetten.
Die is al weg... die was er gewoon voor een avondje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer gaat Juicy trouwens weer weg?
Ik schakel pas net weer in en begrijp sowieso niet wat die russen daar doen. Dat wordt toch niet zo'n opvangproject als met Micky?quote:
Nope, dat is nergens te vinden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef Copycat het volgende:
Ligt het aan mij, of staat er inderdaad nog nergens te lezen waar die sancties nu precies voor zijn. Buiten dat Huub zich weer heeft laten gaan?
Het enige wat ik al teruglezend heb kunnen opmerken, zijn quotes van Huub zelf.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of staat er inderdaad nog nergens te lezen waar die sancties nu precies voor zijn. Buiten dat Huub zich weer heeft laten gaan?
Nee, waar die sancties precies voor zijn, niet wat ze inhouden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:56 schreef beequeen het volgende:
Lees even goed, 1 ton boete, ¤ 1000,- van zijn borg af, geen optredens meer en niet mee naar het K1 gevecht.
Klopt...maarja als ze gaan vermelden dat het voor het slaan van Brian is, dan zou daar een exit tegenover moeten staan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |