Eric hield de camera goed in de gatenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, dat zal hem veel opleveren dan![]()
Pindaatje van VOL
Lieve Huub,
"Het gaat erom wat je er in de tussentijd mee doet"
Ik denk dat dat wel erg op ons van toepassing is.
Ik ben blij met de keuze die we vannacht gemaakt hebben (ondanks alles daaromheen)
Een "vreemde" maar een hele mooie Valentijnsdag.
En ik wil je daarvoor bedanken.
Huub je bent mooi zoals je bent, met al je minnetjes en je plusjes.
En de plusjes zijn zoveel sterker!
Daarom viel ik als een blok voor jou.
Ik vind je leuk ventje, meer dan dat.
En ik hoop dat we nog heel wat mooie, speciale, intieme en heerlijke momentjes tegemoet gaan.
I'm lovin it!
xxxx
Clairtje
Dit is (zo ongeveer) de brief die Claire net aan Huub heeft geschreven.
Plasma: naar bed.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag het mormel net lekker in het kruis van het baasje liggen, niks geen muilkorf, gewoon keffen zal ze!
Dat dacht ik eest ook, maar volgens mij is het wel degelijk een vleugeltje met snaartjes en kussentjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Valt niet veel aan te stemmen ! Er zit geen enkele snaar in. Die duivelse machine is helemaal electronisch. Van binnen gewoon een grote vonkendoos, met een cd-speler om muziekstukken te kunnen inlezen op de ingebouwde hard schijf !
Nee, zeker niet. Ik heb al een paar keer gezien dat ze ermee zaten te 'spelen'. Een drum-beat op de achtergrond, je kunt allerlei standjes orgel kiezen (totmet een echt kerkorgel), er zijn standjes voor trompet. En Huub heeft een paar keer een metronoom mee laten lopen bij 'n ingewikkeld schema van tempo-wisselingen van linker- en rechterhand.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat dacht ik eest ook, maar volgens mij is het wel degelijk een vleugeltje met snaartjes en kussentjes.
Huub: hou je bek kuthond, hoezo is die hond nog steeds hier?quote:
Ah dus toch gewoon digitaal. Wel zo gemakkelijk ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik heb al een paar keer gezien dat ze ermee zaten te 'spelen'. Een drum-beat op de achtergrond, je kunt allerlei standjes orgel kiezen (totmet een echt kerkorgel), er zijn standjes voor trompet. En Huub heeft een paar keer een metronoom mee laten lopen bij 'n ingewikkeld schema van tempo-wisselingen van linker- en rechterhand.
edit : Huub maakt vaak gebruik van de faciliteit om een zelf gespeeld stuk op te nemen en weer af te spelen. Alles wat Ivar voorspeelt nemen ze op.
Dank, dat is het. Toch een flinke 'wing' eraan wat even voor die twijfel zorgde..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@ tipsch. Google is your friend. De vleugel is een Roland HP-109
Zie http://www.roland.com/products/en/HP109/ voor alle specificatie's
Juist nog effe de prijs erbij gezet : Prijs ¤ 7700.00quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank, dat is het. Toch een flinke 'wing' eraan wat even voor die twijfel zorgde..
Allemachtigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist nog effe de prijs erbij gezet : Prijs ¤ 7700.00
Ja idd, dit is gewoon saai.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit vind ik nou zo jammer, nu moet Huub die nitwitrus effe wakker schreeuwen
en vragen wat die kuthond hier nog doet ........ zal wel weer niet mogen![]()
![]()
Zoveel effectiever dan dat gekut van de afgelopen nacht![]()
Zie Details op http://www.roland.com/products/en/HP109/quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank, dat is het. Toch een flinke 'wing' eraan wat even voor die twijfel zorgde..
quote:Good vibrations from an acoustic cabinet
With its gorgeous audio system for a surprisingly natural sound projection, the HP109 delivers a truly realistic grand piano sound. Thanks to its acoustic body construction and several discreet vents for a natural spread of the sound waves, the HP109 provides a simply stunning omni directional sound diffusion.
quote:Educational features
The HP109 is also ideal for budding pianists. Not just because it boasts a recorder and an adjustable metronome that helps you to develop your sense of rhythm and timing, but also thanks to its Twin Piano mode that divides the keyboard into two separate “instruments” (zones) that can be played in exactly the same register. This is what teachers and students have been waiting for.
Zenders hangen (heel braaf volgens de regels) in het bakje aan het kopbord van het bed ...... Fluisteren doe je dus door letterlijk en figuurlijk te gaan dwarsliggen !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:47 schreef Frasier het volgende:
Waarom liggen die 2 zwakzinnige imbecielen overdwars in hun bed?
Ik wist niet dat je weg was en ik wachtte af, maar hij is nu klaar hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt Prospera, ik was echt even weg en kon hem niet maken .....
Hij is weer perfectquote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je weg was en ik wachtte af, maar hij is nu klaar hoor
Overal van af blijven !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:56 schreef tho_Omas het volgende:
Wat doet Eric?
Wat heeft ie vast dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overal van af blijven !
Ah ik dacht al.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:01 schreef mootie het volgende:
@thomas Volgens mij foto's kijken op een digitaal lijstje.
Dat mag helemaal nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
A en B liggen weer te wippen, tijd om er vandoor te gaan dus, welterusten allen.
Ik wil wel wat gekef horen nuquote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:55 schreef mootie het volgende:
Boo....... stom stil hondje...
Dat weet Amanda niet ..........quote:
Dat fatterige neparistocraatje klemt dat snuitje gewoon dicht tussen zijn anorectische dijtjes.quote:
Dat hondje is geen kuttelikkertje maar een piemelzuigertje .........quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat fatterige neparistocraatje klemt dat snuitje gewoon dicht tussen zijn anorectische dijtjes.
Mootsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat fatterige neparistocraatje klemt dat snuitje gewoon dicht tussen zijn anorectische dijtjes.
Nou, laten we maar hopen dat ze vandag de lucht in gaan. En dat alleen Eric daarna weer veilige voet op Nederlandse bodem zet.quote:08:19 - Vandaag wel de lucht in?
Gisteren was het de dag van de liefde, al was dat in de vroege ochtend nog niet echt te merken, later op de dag maakten de Miljonairs dit ruimschoots goed. De relatie van Huub en Claire is nu een feit en Huub heeft beloofd monogaam te zijn. Amanda en Brian verrasten elkaar met allemaal cadeaus, alleen kon de ballonvaart die de gastspelers mochten maken niet doorgaan vanwege het weer. Het zonnetje breekt al door dus zullen zij vandag wel de lucht in stjigen?
Zouden die Russen ook de lucht in mogen stijgen ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:00 schreef Copycat het volgende:
Morning!
[..]
Nou, laten we maar hopen dat ze vandag de lucht in gaan. En dat alleen Eric daarna weer veilige voet op Nederlandse bodem zet.
Ik hoop het. En dan, samen met Selene en die kutkeffer, als ballast overboordquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:05 schreef pullup het volgende:
Zouden die Russen ook de lucht in mogen stijgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |