Wat heeft ie vast dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overal van af blijven !

Ah ik dacht al.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:01 schreef mootie het volgende:
@thomas Volgens mij foto's kijken op een digitaal lijstje.

Dat mag helemaal nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
A en B liggen weer te wippen, tijd om er vandoor te gaan dus, welterusten allen.

Ik wil wel wat gekef horen nuquote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:55 schreef mootie het volgende:
Boo....... stom stil hondje...

Dat weet Amanda niet ..........quote:

Dat fatterige neparistocraatje klemt dat snuitje gewoon dicht tussen zijn anorectische dijtjes.quote:

Dat hondje is geen kuttelikkertje maar een piemelzuigertje .........quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat fatterige neparistocraatje klemt dat snuitje gewoon dicht tussen zijn anorectische dijtjes.

Mootsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat fatterige neparistocraatje klemt dat snuitje gewoon dicht tussen zijn anorectische dijtjes.

Nou, laten we maar hopen dat ze vandag de lucht in gaan. En dat alleen Eric daarna weer veilige voet op Nederlandse bodem zet.quote:08:19 - Vandaag wel de lucht in?
Gisteren was het de dag van de liefde, al was dat in de vroege ochtend nog niet echt te merken, later op de dag maakten de Miljonairs dit ruimschoots goed. De relatie van Huub en Claire is nu een feit en Huub heeft beloofd monogaam te zijn. Amanda en Brian verrasten elkaar met allemaal cadeaus, alleen kon de ballonvaart die de gastspelers mochten maken niet doorgaan vanwege het weer. Het zonnetje breekt al door dus zullen zij vandag wel de lucht in stjigen?

Zouden die Russen ook de lucht in mogen stijgen ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:00 schreef Copycat het volgende:
Morning!
[..]
Nou, laten we maar hopen dat ze vandag de lucht in gaan. En dat alleen Eric daarna weer veilige voet op Nederlandse bodem zet.

Ik hoop het. En dan, samen met Selene en die kutkeffer, als ballast overboordquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:05 schreef pullup het volgende:
Zouden die Russen ook de lucht in mogen stijgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |