abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56762907
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:45 schreef Cheiron het volgende:
-
Ik vond kenneth absoluut niet voldoende, liep alleen maar klaas in de weg of stond nog dieper en ging op een drafje achter de bal aan.

Huntelaar was gewoon hard aan t werk, zeker een voldoende

En je mag ABN bedanken voor die toeters
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56762938
Ja de tering met die toeters zeg

Maatje zat hele tijd in me oor te blazen met dat ding
pi_56762939
Die huisband was ook wel weer geweldig
pi_56762970
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:49 schreef Jasza het volgende:
Ja de tering met die toeters zeg

Maatje zat hele tijd in me oor te blazen met dat ding
Ik kwam binnen lopen, zag die dingen ik schreeuw gelijk NEEEEEEEEEEEE GEEN KLAPPERS

begint er 1tje in me oor te toeteren in zo: oeff gelukkig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56763005
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef Jasza het volgende:
Bij mij zat een gozer van Dentheman ze rolstoel ultras in de metro jewaited.
Ik denk dat ik dat zelf was.. Rond kwart voor 8 of zo

Leest niemand de kick off? Ik stond er gvd in
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:53:50 #281
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56763015
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:53 schreef denthemen het volgende:

[..]

staat er boven simon
pi_56763018
quote:

[..]

Wel door zitten bladeren...maar niet echt aandachtig door gelezen. Nu heb ik het gemist
pi_56763030
quote:

[..]

Haha was jij met die chick dan?

Met die blondaaaaaaaa

Ik stond recht voor je, zwarte jas en met een paar lijpo's
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:54:53 #284
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56763036
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:48 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik vond kenneth absoluut niet voldoende, liep alleen maar klaas in de weg of stond nog dieper en ging op een drafje achter de bal aan.

Huntelaar was gewoon hard aan t werk, zeker een voldoende

En je mag ABN bedanken voor die toeters
Hij scoort twee keer, dat maakt de voldoende. Maar dat is wel het enige.
Huntelaar heeft echt geen bal goed geraakt zo een beetje. Ik heb hem echt wel 10 keer recht in de voeten van een Sparta speler zien kaatsen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:55:06 #285
139407 jorienvdherik
pi_56763044
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

Met die blondaaaaaaaa

dat is zn zus gek
pi_56763046
quote:

[..]

we hadden je gesingaleerd, en er waren ook klachten dat er enkele van gruppo dennis baldadig aan het doen waren, je moet je groep onder controle houden!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56763049
quote:

[..]

Ik zag het !
pi_56763066
Niet geweest. Moest tot laat werken. Nog wat gemist?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:57:00 #289
139407 jorienvdherik
pi_56763094
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet geweest. Moest tot laat werken. Nog wat gemist?
8 goals, of die wat gemist heeft
pi_56763096
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dat is zn zus gek
Hehe, was wel weer lachen in de metro, werd ik weer ff op me duitse achternaam zogenaamd gewezen door iemand die van Bommel heet van achteren

Volgens mij mag je dan niks zeggen
pi_56763112
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

Met die blondaaaaaaaa

Dat was ik ja, was jij die kerel die aan de drank ging van die andere vent? Die blonde, vriendin van me, die is vandaag de hele dag door mannen aangesproken Damn, al die vieze mannetjes

Hier mijn stuk:
quote:
Ajax Supporters Raad: Dennis Bliek

De Ajax Supporters Raad werd onlangs geformeerd. In de Kick Off stellen de leden van de ASR zich voor aan hun medesupporters. Deze keer is het de beurt aan Dennis Bliek, vertegenwoordiger van het gehandicaptenplatform.

Dennis Bliek (19) aarzelde geen moment toen de ASR werd opgericht en meldde zich aan. ‘Er komt iets moois op je pad’, noemt hij het zelf. ‘Het is fijn dat Ajax het belang ziet, dat de dingen voor de supporters goed zijn geregeld.’

Bliek vertegenwoordigt een kleine, maar wel een bijzondere groep supporters; de mensen met een beperking. Zelf zit hij in een elektrische rolstoel en weet dus haarfijn wat er leeft bij deze fans. De mensen op het platform weten inmiddels wie Bliek is en dat ze bij hem terecht kunnen voor vragen of ideeën. Een paar kleine dingen die leven op het vak zijn bijvoorbeeld de televisiecamera’s, die soms pal voor de neus van de gehandicapte fan staan geparkeerd. ‘Terwijl als ze twee meter opschuiven, niemand in de weg staan’, weet de student sportmarketing uit ervaring. Na afloop zou de ASR-er graag zien dat de Ajacieden even langs de boarding lopen om de mensen te bedanken. ‘Nu zijn het vrijwel altijd alleen Heitinga en Luque die onze kant opkomen. Maar ik denk dat de band tussen de supporters en de spelers wel goed is. Het gaat ons in de ASR vooral om de band tussen de club en de supporters. Daaraan kan veel worden verbeterd. Aan de andere kant kunnen andere clubs ook weer veel leren van Ajax. Vooral wat betreft de kaartverkoop bij uitwedstrijden en dat de gehandicapten supporter op zijn seizoenkaart altijd een begeleider mag meenemen. Je hoeft dus niet twee seizoenkaarten aan te schaffen.’

Maar er zijn ook belangrijkere zaken: ‘Zo is het bijvoorbeeld niet fijn dat wij niet meer met de auto op het dek kunnen worden afgezet, omdat de bobo’s belangrijker worden en zij stoorden zich aan het feit dat ze langer moesten wachten op het dek. Nu moeten wij onder de ArenA met de lift naar boven. Dat is niet erg, maar terug moet je soms wel twintig minuten wachten en dat is als het koud is niet prettig voor mensen met een spierziekte.’

Zelf bezoekt Bliek ook regelmatig uitwedstrijden. ‘Het verkrijgen van kaartjes is geen probleem, maar er is geen georganiseerd vervoer voor de rolstoelers. Ik was naar VVV en dan ben je twee keer vier uur met de trein onderweg en dan moet je in Eindhoven overstappen. Daar was de wedstrijd van PSV net afgelopen. Mij zullen ze niets doen hoor, maar er hoeft maar één gek tussen te zitten…De andere supporters betalen ook extra voor georganiseerd vervoer, waarom zouden wij dat ook niet kunnen doen?’

Daarom wil hij voor elkaar krijgen dat er een busje voor rolstoelers komt te rijden. Dat is zijn speerpunt voor de komende drie jaar dat hij zijn vak vertegenwoordigt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56763123
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

8 goals, of die wat gemist heeft
Op de eerste 25 minuten na heb ik de wedstrijd wel gezien op tv. Maar ik bedoelde of er nog wat is gebeurd ofzo.
pi_56763131
quote:
Dat was ik ja, was jij die kerel die aan de drank ging van die andere vent?
Euh wtf?

Ik heb geen drank gebruikt in de metro iig hehe, werd alleen weer is gezeken over me achternaam haha.

Tsja blonde chicks meenemen naar Ajax
pi_56763142
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef Noshiba het volgende:

[..]

we hadden je gesingaleerd, en er waren ook klachten dat er enkele van gruppo dennis baldadig aan het doen waren, je moet je groep onder controle houden!
Ja maar sommige zitten zo in dat wereldje dat ook ik ze niet meer ken redden.. Het is een uitlaatklep voor ze.. Maar de meelopers/rijders worden tegenwoordig ook gepakt, einde 016 dus
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56763169
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:59 schreef Jasza het volgende:

[..]

Euh wtf?

Ik heb geen drank gebruikt in de metro iig hehe, werd alleen weer is gezeken over me achternaam haha.

Kerel achter me met zijn biertje kreeg van een onbekende 1 of andere Slowaakse drank aangeboden

Al die pubertjes in de trein zingen: Helemaal niets in Rotterdam

Ze staan er beter voor dan ons
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56763186
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:59 schreef Jasza het volgende:

[..]

Godverdomme zeg ik had vandaag pas 6 leuke (4 blonds, 2 bruin) buurmeisjes, sodeju
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56763206
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 00:02 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Godverdomme zeg ik had vandaag pas 6 leuke (4 blonds, 2 bruin) buurmeisjes, sodeju
Nast me stond er ook 1 zeg tering, alleen trapte ik haar cola omver voor de wedstrijd omdat die doos had precies op dat stukje waar ik moest lopen had gezet en ik daar nooit oplet

@den: nee stond gewoon recht voor je vanaf Waterloo ofzo
  zaterdag 16 februari 2008 @ 00:04:11 #298
139407 jorienvdherik
pi_56763210
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat was ik ja, was jij die kerel die aan de drank ging van die andere vent? Die blonde, vriendin van me, die is vandaag de hele dag door mannen aangesproken Damn, al die vieze mannetjes

Hier mijn stuk:
[..]
Leuk stuk Dennis
pi_56763213
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Op de eerste 25 minuten na heb ik de wedstrijd wel gezien op tv. Maar ik bedoelde of er nog wat is gebeurd ofzo.
Na de eerste helft is er niets meer gebeurd.
pi_56763242
http://www.fcupdate.nl/fotos/18367/
quote:
Ajax moet van beurs

zaterdag 16 februari, door JH, Amsterdam, 00:03u, VI

De Commissie Coronel heeft een opvallend stuk geschreven over de NV AFC Ajax. Volgens de leden van de commissie moet Ajax de beursgang ongedaan maken.

De Commissie Cornel pleit ervoor dat Ajax zich terugtrekt van de beurs en weer de oude verenigingsstructuur aanneemt. Maandag wordt het complete rapport gepresenteerd. Vooral technisch directeur Martin van Geel moet het ontgelden, maar ook algemeen directeur Maarten Fontein krijgt er in het rapport flink van langs. De conclusies na vijf maanden onderzoek, zijn niet bindend.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')