quote:15/2/2008 - AD: Van Basten en Ajax dichtbij akkoord, komende week beslissing
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad zijn Van Basten en Ajax inmiddels dichtbij een akkoord over een meerjarig dienstverband. Beide partijen zouden hebben afgesproken uiterlijk eind volgende week een beslissing te nemen. Over de meeste punten zou inmiddels overeenstemming bereikt zijn. Het meenemen van Witschge zou in tegenstelling tot wat in de media gemeld werd, geen probleem zijn. Van Basten heeft inmiddels de zekerheid dat er binnen Ajax voldoende draagvlak is voor zijn wensen en visie op een aantal punten, zo meldt de krant. Van Basten heeft zijn ideeën over de samenstelling van de A-selectie en mogelijke versterkingen voor het nieuwe seizoen neergelegd bij de Ajax-top.
. Hard gewerkt.
Vergeet Sjonnie niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef Nashje het volgende:
- Lindgren met Gabri [ afbeelding ]. Hard gewerkt.
Tis toch echt waar,.....quote:
Dat was Donny H. niet Mikey....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:57 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En daarom ging hij maar coke dealen
Mwa. Vond dat er erg slecht werd verdedigd op buitenspel. Verdediging zakte vaak onnodig te ver naar achter. Daarnaast vond ik hem niet goed dekken bij het eerste tegendoelpunt.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=taSJouNN9JIquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is echt een held. Jammer dat die weg is na dit seizoen
ben benieuwd wat dat gaat worden,quote:
Tsja iedereen vind Bassie maar kut, maar misschien maakt ie ons wel kampioen, het kan allemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd wat dat gaat worden,
laatste jaren lijkt geen 1 trainer ajax kampioen te kunnen maken
Wat sowieso een moeilijk verhaal is, als er een technisch directeur zit die structureel uitgerangeerde B-voetballers haalt. Hopelijk verandert er iets door dat rapport. Ik vrees alleen van niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd wat dat gaat worden,
laatste jaren lijkt geen 1 trainer ajax kampioen te kunnen maken
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef Nashje het volgende:
Wat een stel bejaarden zeg. Tempo van lik me vestje. Even aanzetten en je had vanavond met 8-0 kunnen winnen. Paupers.
- Rommedahl heeft nog altijd de mentaliteit tot 80% gaan en dan stoppen. Als ie wat sprintjes had doorgetrokken had ie makkelijk ballen bij de cornervlag/achterlijn kunnen binnenhouden. Daarnaast houdt ie onnodig vaak het spel op. Aanpassen aan Silva ho maar.
- Emanuelson is nog altijd een poeperd. Speelt als een blije kleuter en ik vraag me af of ie zelf weet waar ie mee bezig is.
- Vertonghen vond ik te enthousiast spelen, en dat is zeker niet de eerste keer. Te korte trage houterige passjes.
- Luque. Je ziet dat ie echt wel iets kan, maar heb me aan 1 moment DOOD geergerd. En dat was het moment dat ie zich met beide benen op de grond afzette, en vervolgens met beide benen de lucht in sprong. Toen had ie geluk dat ie een vrije trap mee kreeg omdat Polak hem om zou hebben geduwd.. Man man, hoe kun je zo ooit hoog de lucht in komen. Lapzwans.
- Lindgren met Gabri [ afbeelding ]. Hard gewerkt.
- Denthemen stond in het boekje
De volgende trainer moet eens 5 jaar blijven zitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja iedereen vind Bassie maar kut, maar misschien maakt ie ons wel kampioen, het kan allemaal.
Daarnaast natuurlijk wel een clubicoon terug in de club dus.
Daar heb je wel een punt, maar ik denk dat je Sjonnie wat tekort doet door hem niet bij de hard werkende spelers van vandaag te noemen. Op zijn instelling valt nooit wat op aan te merken en zo ook vandaag niet. Kwam overigens een aantal keren weer zoals gebruikelijk goed op.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mwa. Vond dat er erg slecht werd verdedigd op buitenspel. Verdediging zakte vaak onnodig te ver naar achter. Daarnaast vond ik hem niet goed dekken bij het eerste tegendoelpunt.
Kan je mooi COD'enquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jammer van die wedstrijd op een vrijdag, geen weekend meer om naar Ajax uit te kijken![]()
clubicoon maakt me niet zoveel uit, ik hoop gewoon dat er koppen gaan rollen binnen die selectie!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja iedereen vind Bassie maar kut, maar misschien maakt ie ons wel kampioen, het kan allemaal.
Daarnaast natuurlijk wel een clubicoon terug in de club dus.
Ja daar heb je gelijk in. Sjonnie werkt altijd hard, zijn we van hem gewend.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik denk dat je Sjonnie wat tekort doet door hem niet bij de hard werkende spelers van vandaag te noemen. Op zijn instelling valt nooit wat op aan te merken en zo ook vandaag niet. Kwam overigens een aantal keren weer zoals gebruikelijk goed op.
Ja, hij moet eens op gaan treden als leider van die groep, ze worden losbandigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef Jasza het volgende:
Bij mij zat een gozer van Dentheman ze rolstoel ultras in de metro jewaited.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |