hoeveel was je ongeveer kwijt toen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ben al bij Raw in Engeland geweest in 2006. Was erg vet. En ga waarschijnlijk ook naar TNA in Liverpool
En natuurlijk weer naar de volgende TV tapings van WWE in oktober/november. Ligt er alleen aan waar het is. London is mij te duur kwa hotels.
Volgens mij kondigt WWE altijd aan wanneer de tickets in de verkoop gaan, beetje nieuwssites in de gaten houden dus. Bestellen gaat volgens mij altijd online, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nog niet naar een van de shows geweest ben.quote:hehe
ik vind het prima
heb alleen geen idee waar of hoe ik kaarten kan vinden
jij weet er meer van?
zeg niet meteen dat je het mag regelen
maar als je een inkopper geeft
Als je op tijd vliegtickets boekt moet dat voor zo'n 60 euro retour toch wel te doen zijn. London is qua hotels wel duur volgens mij, maar als je een hostel ofzo goed vindt moet dat ook niet al te duur zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoeveel was je ongeveer kwijt toen?
lijkt me zeker wel lachen
Hm weet het niet zeker. Maar scheelde wel wat hoor. Gok dat die zo rond de 40/50 zijn. Ik wou toen naar Belgie gaan naar een house show maar had geen vervoer. En ga toch liever naar TV tapingsquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:43 schreef Cubeforc3 het volgende:
Pond staat deze dagen best laag, of de euro hoog natuurlijk, dus dat valt nu wel mee. Hou er verder rekening mee dat eten hier duurder is en vervoer ook..
@Brahma
Hoeveel goedkoper zijn WWE houseshow tickets eigenlijk? Ik had altijd het idee dat het niet veel scheelde met de "real deal" TV tapings.
* Wes_FR juicht stiekempjes..quote:Rey Mysterio’s quest to regain the World Championship may have suffered a severe setback in Santiago, Chile, on Wednesday night.
The injury occurred during Wednesday’s live event at Arena Santiago, where Mysterio teamed with Kane against Zack Ryder & Curt Hawkins. During the tag contest, Rey suffered an apparent injury to his right arm – specifically his bicep. Clearly in pain, the Master of the 619 gutted it out and finished the match, then was quickly examined by WWE athletic trainer Jason Crivello upon leaving the ring.
Mysterio flew back to the United States late Wednesday night, and is currently in Gulf Breeze, Fla., waiting to meet with world-renowned surgeon Dr. James Andrews, who will determine the extent of the injury. Regardless of Dr. Andrews’ findings, Mysterio has his heart set on competing this Sunday night at No Way Out, where he is scheduled to face Edge for the World Championship.
Stay with WWE.com as more updates become available regarding Mysterio’s condition.
Klinkt een beetje als een storyline verhaal. Omdat er ook op wwe.com staat dat Rey toch gewoon naar No Way Out gaat. En als is het echt. Waarom juichen? Hij wint echt de titel niet van Edge en zou waarschijnlijk (mijn idee dan) in Money In The Bank match gegooid worden want anders zou hij niks hebben op WM. En Rey in een ladder match lijkt mij wel leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nee, Rey is echt geblesseerd en is als enige overgevlogen naar de VS weer, is nu in het ziekenhuis ook, kan weer maandenlang duren of niet, nog niet zeker.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een storyline verhaal. Omdat er ook op wwe.com staat dat Rey toch gewoon naar No Way Out gaat. En als is het echt. Waarom juichen? Hij wint echt de titel niet van Edge en zou waarschijnlijk (mijn idee dan) in Money In The Bank match gegooid worden want anders zou hij niks hebben op WM. En Rey in een ladder match lijkt mij wel leuk.
Maar goed, we zien wel of het echt is of niet.
quote:Eminem To WWE?
Date Added: February 15, 2008
Story By: Richard Gray
There is a story running on MediaTakeOut.com that is reporting that rapper Eminem has signed a deal with WWE. According to an unnamed source cited in the article, Eminem (real name Marshall Mathers) is currently taking private wrestling lessons in order to get into the ring. Eminem is said to be getting in better shape and apparently is three or four months away from his debut. I’m not making this up, click here to read the full story.
Bron: Prowrestling.com
Ja, dat is precies wat er op wwe.com staat ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, Rey is echt geblesseerd en is als enige overgevlogen naar de VS weer, is nu in het ziekenhuis ook, kan weer maandenlang duren of niet, nog niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan dit gelijk erachter:quote:Report: Eric Bischoff & Hulk Hogan To Take On WWE
Story posted by Ryan Gray on February 15, 2008
Hulk Hogan is just days away from launching his own wrestling federation, reports The Sun out of the United Kingdom. In an article posted today, Hogan and ex-WCW supremo Eric Bischoff are partnering up to take on the WWE. According to the article Hogan and Bischoff are preparing to sign a television deal with a network in the United States.
Hogan was quoted as saying “Once we’ve wrapped the TV up we’ll make the official announcement. The network wants to make a really big deal of it.” He also added “The basic idea will be the same as WWE, but I pray to god it’s nothing like what’s on TV now.”
We will certainly have more details on this as they become available. - 24Wrestling.com
Bischoff ook weer erbij natuurlijk. Dat is echt Hulks hondje zegquote:Industry Experts Weigh In On Hogan’s Claims Of Launching A New Company With Bischoff
Story posted by Tim Brown on February 15, 2008
The internet has been in a frenzy since the news broke that Hulk Hogan is planning to start a new promotion with Eric Bischoff on a major TV network. To the disappointment of many fans, several industry experts are strongly doubting the legitimacy of Hogan’s claims.
"History suggests that Hulk shouldn’t be taken seriously since he usually comes up with some type of story a month or two before WrestleMania and has never follows through. He has presumably made a number of contacts in the television industry via “Hogan Knows Best” and “American Gladiators,” but I can’t help but take the approach that I’ll believe it when I see it. Even if Hogan surprises me by delivering on these claims, I can’t help but wonder what type of talent roster he could assemble with most of the big names already signed to WWE and TNA." - Jason Powell, ProWrestling.net
"Keep in mind Hogan has nearly half a dozen times at this point in time made threats of starting his own company, or strongly teased starting up with other companies. In every case, hindsight has shown the motive was to get McMahon to bring him back, since Wrestlemania season is here." - Dave Meltzer, WrestlingObserver.com - 24
Hoe bedoel je? Hulk Hogan zet alleen zichzelf op het roster. De jobbers zijn niet belangrijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hulk is weer bezig
[..]
Bischoff ook weer erbij natuurlijk. Dat is echt Hulks hondje zeg![]()
Vraag me af of het echt waar is of weer van die leugens zijn. Wie wil hij dan op het roster zetten? Eugene?
Zal wel Hulk Hogan vs Eric Bischoff worden iedere weekquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hulk Hogan zet alleen zichzelf op het roster. De jobbers zijn niet belangrijk.![]()
Vince heeft de rechten ervan dus dat lijk me sterkquote:
Volgens de doktoren was het uberhaupt al dom om terug de ring in te gaan met zijn knie (na de operatie dus). Die gaat dus gewoon naar WM en is over een paar jaar helemaal kapot.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Vince heeft de rechten ervan dus dat lijk me sterk
Rey is dus waarschijnlijk 6 maanden weg als hij voor operatie kiest. Maar hij wil zo graag bij WM zijn dat hij de operatie misschien uitstelt tot erna. Vraag me af of dat verstandig is.
Yea dat ook nog eens. Laat wel gelijk zien hoe belangrijk WM is voor de worstelaars zelf ook. Echt niemand wil het missen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Volgens de doktoren was het uberhaupt al dom om terug de ring in te gaan met zijn knie (na de operatie dus). Die gaat dus gewoon naar WM en is over een paar jaar helemaal kapot.
Staat een filmpje van 2 minuten die het samenvat. Maar niks bijzonders.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is er in die laatste 8min van SD nog gebeurd??
precies wat Pieter zegt.. MVP > Kennedy.. maar daarnaast zullen ze waarschijnlijk nieteens in de buurt komen van een Rock of Stone Coldquote:Op zondag 17 februari 2008 11:03 schreef Pieter-utd het volgende:
MVP zie ik dat opzich wel doen ja, Kennedy weet ik niet echt zeker.
Maar ze zullen het denk toch niet halen bij The Rock en SC-SA
Stone Cold en Vince was gewoon een geweldige combinatie. Ik vond het te gek als Stone Cold met een biertruck naar de ring ging, zag het ook terug op die dvd, dat publiek ging ook helemaal uit zijn dak. Zulk soort dingen zijn er niet meer. (Ook met Kurt Angle met zijn melk truckquote:Op zondag 17 februari 2008 11:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
precies wat Pieter zegt.. MVP > Kennedy.. maar daarnaast zullen ze waarschijnlijk niet eens in de buurt komen van een Rock of Stone Cold
Denk precies hetzelfde, alleen hoop ik niet echt op Jeff. Mag wel Micheals worden, die zet laatste tijd wel erg vette matches neer.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WWE Championship: Randy Orton (c) vs. John Cena
Elimination Chamber match (RAW): Umaga vs. Shawn Michaels vs. Chris Jericho vs. John "Bradshaw" Layfield vs. Jeff Hardy vs. Triple H (hoop stiekem op Jeff)
Mr. Kennedy vs. Ric Flair
Elimination Chamber match (SmackDown!/ECW): Batista vs. The Great Khali vs. Finlay vs. Montel Vontavious Porter vs. Big Daddy V vs. The Undertaker. Duidelijk
World Heavyweight Championship: Edge (c) vs. Rey Mysterio. En dan is het nog de vraag of Rey wel kan.
ECW Championship: Chavo Guerrero (c) vs. CM Punk. Mag toch wel hopen dat Chavo wint, na iets van 20 weken achter elkaar verloren te hebben
Ahja.. dat gaat natuurlijk wel ff duren idd! Neja.. we zullen zien wat de PPV ons brengt!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Hmm, denk eerder wat langere EC matches.
Als het iemand anders was zou je dat denken ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Wessiej het volgende:
Ik verwacht echt totaal niet dat Cena wint, double dq of double countout lijkt mij nuttiger en dan een triple threat op wm.
Zag het ook staan ja, ze hebben wel meer DVD's van de WWE laaste tijd, ook recente PPV's. Ook bij Large trouwens. Maar of ze het goed doen weet ik niet. Bij Large valt de verkoop tegen iig. Maar goed, DVD's kopen iedere maand heb ik ook weinig trek inquote:Op zondag 17 februari 2008 16:05 schreef Wessiej het volgende:
Hmm keek net in het media markt krantje, stonden 4 WWE films te koop voor 7,-.
WWE Most anticipated matches, Cena vs Edge, return of Batista en iets met Booker T.
Ga toch al naar Media Markt toe, even kijken, misschien die eerste kopen
Mij ook opgevallen bij de Media Markt de laatste tijd, ja. Ik wil ze op zich wel kopen maar ik vind de prijs/product verhouding veel te nadelig, dan maar oude DVD's/VHS van de Attitude Era kijken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zag het ook staan ja, ze hebben wel meer DVD's van de WWE laaste tijd, ook recente PPV's. Ook bij Large trouwens. Maar of ze het goed doen weet ik niet. Bij Large valt de verkoop tegen iig. Maar goed, DVD's kopen iedere maand heb ik ook weinig trek in
Dat lijkt mij ook een goeie match jaquote:Op zondag 17 februari 2008 20:12 schreef Wes_FR het volgende:
ECW Championship: Chavo Guerrero (c) vs. CM Punk.
Hoop op een winst van Chavo zodat hij niet helemaal de grond in wordt geboord. Ik hoop op een Chavo vs. Punk vs. Shelton voor WM.
Na het steroid verhaal had Rey hem zogenaamd geblesseerd (dat had je nog wel gezien volgens mij). Toen had Punk net weer Big Daddy V verslagen of zo om die feud te beëindigen. Toen kwam Chavo en viel Punk aan. En het verhaal erachter is dat Chavo de toekomst is in plaats van Punk (volgens hem) en daarom had hij hem aangevallen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:12 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gezien en dan zie ik hier: Chavo ECW champion,
like wtf?? Hoe heeft dat dan weer kunnen gebeuren :S :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand toevallig al de nieuwe Stone Cold dvd gezien? Er staan veel wat minder bekende matches van hem op, leuk om te zien. Matches als Rock - Stone Cold op WM X-7 heb ik al vaak genoeg gezien dus die hoefde voor mij niet meer. Ik had ook wel meer achtergrond informatie en interviews e.d. willen zien, maar goed![]()
vandaar dat je 'werd' met dt schrijftquote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef Wessiej het volgende:
Ja bedoel ik, typte alles in 3 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
vandaar dat je 'werd' met dt schrijftanyway, vond het wel een aardige PPV
Vindt.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:53 schreef Wessiej het volgende:
Ja jij vind het erg dat ik ''werdt'' schreef doordat ik het snel typte, logisch ja [ afbeelding ]
Luck is for losers
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Raw krijgen we dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HD is sowiesoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[ afbeelding ]
Ben trouwens erg blij dat ik de HD versie heb gehaald. Erg groot (4.3GB) maar wat een kwaliteit zeg
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:18 schreef kidkash19 het volgende:Hijs absoluut goed in wat ie doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Idd, wat een schijt bagger zegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef Wessiej het volgende:
Kennedy en Hardy hun nieuwe theme songs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Het is echt bagger, heb nog niemand op heel internet gezien die het wel leuk vindtquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:57 schreef renwan het volgende:
Ik heb nog niet gekeken naar Raw of No Way Out maar nieuwe themesongs voor Kennedy en Hardy? Ik ben nou al tegen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |