Als je op het webadres zoekt krijg je dat het Uxi is.quote:
Jij bedoelt die Pokémon...........ehhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja alleen tot en met 150 man. Die ken ik allemaal nog namelijk.
En ik ken er denk ik nog ene paar van die neo (nazi) dingen. Tot en met 250 ofzo.Maar niet tot 600 ofzo of weet ik veel hoeveel er nu zijn.
How can you kill that which has no life?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef supersayan het volgende:
we're dealing with someone who has completely no life at all
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
How can you kill that which has no life?
Dragonair danquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
nee,fout man
Wel in de goede richting
Bluesnakefeatknikkersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat snap je niet aan 'pokemon'?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:53 schreef DolbyDigital het volgende:
[..]
Dat is squirtle!
okay ik ben:
[ afbeelding ]
als je het hebt geraden moet je wel een nieuw plaatje toevoegenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Graveler ofzo. En trouwens [ afbeelding ]
Dat is Super Cell met een boner
quote:
quote:
bingoquote:
Je had niet door dat DolbyDigital mijne fout had.quote:
Exeggcutequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Je had niet door dat DolbyDigital mijne fout had.
M00000000000dkieeeeeppppppppp!!1!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suikun ofzo?quote:
spaghetti monsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
spaghetti monsterEuh. Spook. Het is of Gastly of Haunter. Geen idee meer welke nou in wat evolueerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ].
Zaadmond..
Maar dan met de g van gloomquote:Op zondag 17 februari 2008 03:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Bloom?
Mr. Mimequote:Op zondag 17 februari 2008 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan met de g van gloom
[ afbeelding ]
Die is wel heel schattig.quote:
zegt de dragonball z pijpertquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef supersayan het volgende:
we're dealing with someone who has completely no life at all
Expres gedaan, voor het geval niemand het weet. Omdat er toch niet om punten gespeeld wordt maakt valsspelen ook niets uitquote:Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Die is te nieuw,maar leuk dat je infernape in de url hebt staan
Pikachuquote:Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
Kut, goed. Om er van af te zijn dan maar.
[ afbeelding ]
Wrong answer!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Togepro
het is eigenlijk ook pinsirquote:Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh, zat nog op google te kijken of ik plaatjes kon vinden van 'Pincir' maar dat lukte nietnam eiglijks al aan dat het fout was.. maar goed, my turn
[ afbeelding ]
Degene die de gele eend raad. Ik gaf alleen hint.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef murderH het volgende:
wie post iets nieuws:P
IK WEET HET! IK WEET HEEEET!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:43 schreef LasTeR het volgende:
Degene die de gele eend raad. Ik gaf alleen hint.
Aggresso met de Boksvuist 360 kickflip?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
En nee het is niet Lucario ! groetjes Canis
Nee toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef Gamer_V het volgende:
De evolutie van slowpoke iig. [afbeelding]
quote:
Die Minun en Pulse zijn toch ook niet oldschoolquote:
Ja maar die zijn te schattigquote:Op maandag 18 februari 2008 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Die Minun en Pulse zijn toch ook niet oldschool
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Rumille het volgende:
Rayquaza?
Psyduck beetje laat.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Degene die de gele eend raad. Ik gaf alleen hint.
Groundon.quote:
Moet zonder hulp hé.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik móet hier een tvp hebben, want mijn kind pwnt jullie allemaal.![]()
Betwijfel ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik móet hier een tvp hebben, want mijn kind pwnt jullie allemaal.![]()
Dude, ik ken nog niet de helft.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Betwijfel ik.
Heeft jouw kind de volgende Pokemon games gespeeld?
- Pokemon Red *een klein beetje* (niet in bezit)
- Pokemon Blue *nee*
- Pokemon Yellow *een beetje*
- Pokemon Gold *een beetje*
- Pokemon Silver *een beetje*
- Pokemon Crystal *nee*
- Pokemon Ruby *een beetje*
- Pokemon Sapphire *een beetje*
- Pokemon Emerald *yup*
- Pokemon Fire Red *yup*
- Pokemon Leaf Green *een beetje*
- Pokemon Diamond *een beetje*
En heeft jouw kind de volgende Pokemon seizoenen gekeken?
- Kanto
- Indigo
- Johto
- Hoenn
I'm unbeatable
Sorry, ik laat me soms meeslepen
ik own jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Betwijfel ik.
Heeft jouw kind de volgende Pokemon games gespeeld?
- Pokemon Red
- Pokemon Blue
- Pokemon Yellow
- Pokemon Gold
- Pokemon Silver
- Pokemon Crystal
- Pokemon Ruby
- Pokemon Sapphire
- Pokemon Emerald
- Pokemon Fire Red
- Pokemon Leaf Green
- Pokemon Diamond
En heeft jouw kind de volgende Pokemon seizoenen gekeken?
- Kanto
- Indigo
- Johto
- Hoenn
I'm unbeatable
Sorry, ik laat me soms meeslepen
Noquote:
Maar ik heb elke pokemon wel eens gevangen, including Mew en Celebiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef murderH het volgende:
omdat ik ook elk spel al uitgespeeld heb, met alle pokémo:P
Die is toch kutquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef murderH het volgende:
en deoxys heb k via een vriend gekregen:P
25, 21 is volgens mij Spearow.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:43 schreef EvilMarc het volgende:
Doe mij maar de oldschool pokemon, vroeger wist ik de eerste 151 uit m'n hoofd + nummersPikachu was 21 of 25 ofzo
Niet zo zemelen is gewoon tweede of derde generatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]Doe eens gewoon old skool!
Je bedoeld dat ik deze getipt hebquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:00 schreef Canisfire het volgende:
Nieuwste eind fase van water begin pokemon. Mijn broertje kwam er mee heeft het op een kaartje staan. iets met Napoleon
Manetricquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:57 schreef Rumille het volgende:
Pff eeehm, lastig hoor. Zou het even niet weten.
Ik ga voor Pikachu. Maar betwijfel of het goed is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |