nee das iets andersquote:
Lunge dan wel hequote:
quote:
Die in Denemarken klinkt wel ok. Daar is het nog wel eens koud namelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunge is een plaatsje in Denemarken waar ik op 1 december vlak langs gereden ben in de regen. En eoa dorp in Angola, blijkbaar.
google maps vindt alleen Denemarken, en maps.live.com vindt alleen Angolaquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunge is een plaatsje in Denemarken waar ik op 1 december vlak langs gereden ben in de regen. En eoa dorp in Angola, blijkbaar.
bekijk gewoon de posthistory van esquote:
Google Earth vindt ze dan weer allebeiquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
google maps vindt alleen Denemarken, en maps.live.com vindt alleen Angola
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
bekijk gewoon de posthistory van es
maar jij post (bijna) alleen maar hierquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Of die van Fles, Ynske of Kuukske...
En voor de rest van de slowchats die van Q.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Of die van Fles, Ynske of Kuukske...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar jij post (bijna) alleen maar hier
En es vind ik door de lounge te vinden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
bekijk gewoon de posthistory van es
Hmm dat valt eigenlijk wel tegen de laatste tijdquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En voor de rest van de slowchats die van Q.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat er vast wel 1 in je ATquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En es vind ik door de lounge te vinden?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:41 schreef mcDavid het volgende:
testspoilerja, verstinkt in de Light dus, dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
tja drukjes hè. over een half uurtje of zo schakel ik uit en schakel ik de scriptiemodus aanquote:
Oeh, zware taak welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja drukjes hè. over een half uurtje of zo schakel ik uit en schakel ik de scriptiemodus aan
Zit er een voorschot stookkosten in?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:13 schreef Ynske het volgende:
stomme vraag misschien
maar wat betalen jullie ongeveer voor gas water en licht?
en is dat op maand of op jaarbasis?
kan op een apartementje reageren (reageer iig ) maar weet niet wat de kosten ongeveen van g/w/l zijn, en was nu aan het rekenen
waarin?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er een voorschot stookkosten in?
weet nog niet, ga als t lukt dinsdag kijkenquote:Hoe goed is het geisoleerd?
laptop als ik thuis ben, maar wel stroom/accu/stroom/accuquote:wat heb je de hele dag aanstaan.
heb afgelopen jaar de verwarming maar 3 keer aangehadquote:Hoe warm wil je het hebben?
5 min?quote:Hoe lang sta je onder de douche?
okquote:Ga uit van een bedrag tussen 100 en 200 euro en je zal redelijk zitten.
wat heb ik nu weer fout gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
Verdomme
Redelijk lang. Ik lig al twee nachten te janken in mijn bed en oké, ik sta wel op met heel dikke rode ogen, maar hey, ik loop wel nog rondquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
Hoe lang kan een mens zonder slaap zeg? Ik kan het gewoon niet meer vatten. Ben naar beneden gegaan om op d ebank te liggen, maar ook dat hielp niet.
wrom dat danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Redelijk lang. Ik lig al twee nachten te janken in mijn bed en oké, ik sta wel op met heel dikke rode ogen, maar hey, ik loop wel nog rond(en de nachten ervoor waren ook al redelijk slapeloos
)
Je kan het zelf redelijk sturen natuurlijk. Des te meer je verbruikt des te meer het wordt. Een appartement is wel anders dan een kamer, ga je echt meer stroom verbruiken en eerder je kachel aanzetten dan nu.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarin?
[..]
weet nog niet, ga als t lukt dinsdag kijken
[..]
laptop als ik thuis ben, maar wel stroom/accu/stroom/accu
[..]
heb afgelopen jaar de verwarming maar 3 keer aangehad
[..]
5 min?
[..]
ok
Nee, anders ben ik gruwelijk te laatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Grmbl. Is het nog geen 3 uur?
ik betaal nu zelf geen gwlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het zelf redelijk sturen natuurlijk. Des te meer je verbruikt des te meer het wordt. Een appartement is wel anders dan een kamer, ga je echt meer stroom verbruiken en eerder je kachel aanzetten dan nu.
Maar gezien wat je net zegt kan het best eens meevallen
zullen we dan 's nachts hier maar gaan loungenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Redelijk lang. Ik lig al twee nachten te janken in mijn bed en oké, ik sta wel op met heel dikke rode ogen, maar hey, ik loop wel nog rond(en de nachten ervoor waren ook al redelijk slapeloos
)
Daarom tussen 100 en 200 euro, denk dat je dan vrij redelijk zitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik betaal nu zelf geen gwl
en logisch dat je meer gaat btetalen enzo. ik begrijp ook wel dat t anders is dan de situatie nu, maar daarom probeer ik een indicatie te krijgen.
Ohwquote:
die wat dat appartement aanbieden, voor afspraken te maken enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, wie ?
Woningbouw, particulier?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
die wat dat appartement aanbieden, voor afspraken te maken enzo
Onze aannemer is eergisteren met het fijne nieuws gekomen dat ons huis pas af zal zijn tegen eind 2008. Verhuizen, als alles meezit, rond nieuwjaar ofzo.quote:
WTFquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Onze aannemer is eergisteren met het fijne nieuws gekomen dat ons huis pas af zal zijn tegen eind 2008. Verhuizen, als alles meezit, rond nieuwjaar ofzo.![]()
Maw: 6 maand erbij
wow, dat is nogal een vertraging, zijn ze opeens tegen een beschermend diertje aan gelopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Onze aannemer is eergisteren met het fijne nieuws gekomen dat ons huis pas af zal zijn tegen eind 2008. Verhuizen, als alles meezit, rond nieuwjaar ofzo.![]()
Sjeezusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Onze aannemer is eergisteren met het fijne nieuws gekomen dat ons huis pas af zal zijn tegen eind 2008. Verhuizen, als alles meezit, rond nieuwjaar ofzo. [afbeelding] [afbeelding]
ik zou als ik jou was dit dus echt niet meer pikkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
particulier via direct wonenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Woningbouw, particulier?
En waar ergens?
Lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
particulier via direct wonen
mag donderdag gaan kijken
is niet meteen, tis idd de huur, borg van de huur, en huur als bemiddelingskosten. t is niet andersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Denk je er wel aan dat je meteen een groot bedrag moet betalen aan direct wonen mocht je het nemen
En waar is het?
Thx voor alle reacties, ik pik die er even uit om mijn verhaal te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
wow, dat is nogal een vertraging, zijn ze opeens tegen een beschermend diertje aan gelopen?
moet om kwart voor 12 op weg naar Amersfoortquote:
Ah oké.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef qu63 het volgende:
moet om kwart voor 12 op weg naar Amersfoort
Mja, hier in België worden appartementen/huizen normaalgezien voor minstens 1 jaar verhuurd. En we moeten ook iets vinden dat gemeubileerd is want nu nog meubels aankopen voor een appartement is ook onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:56 schreef Ynske het volgende:
en waarom doen jullie dat niet alsnog?
tis nog 11 maanden voor t einde van t jaar, dan kun je makkelijk nog wat voor huren
ik weet wel dat ik niet meer van plan was om iets te accepteren en te doen voor deze mensen.
tis niet kwaad bedoeld, maar nu laten jullie gewoon met je sollen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, hier in België worden appartementen/huizen normaalgezien voor minstens 1 jaar verhuurd. En we moeten ook iets vinden dat gemeubileerd is want nu nog meubels aankopen voor een appartement is ook onzin natuurlijk.
Maar we houden het wel in ons achterhoofd hoorHet zit ons nu allebei ZO hoog dat er iets moet gebeuren.
aandacht nodig ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:21 schreef Pheno het volgende:
*jankt
hebben jullie een rechtsbijstand?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:20 schreef leonieke het volgende:
Mja, we zijn alles op een rijtje aan het zetten (en ik weet wel dat je het niet kwaad bedoelt), maar aangezien we ook nog steeds geen kostenplaatje hebben gekregen van onze bouw, is het moeilijk om nu knopen door te hakken (en met dat kostenplaatje zijn ze bezig
)
ook tegen jou niet om kwaad te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
Ja, maar niet van jullie. Ik ben gebroken zo langzamerhand.
Tegen mijn schoonvader? Waar we momenteel nog bij wonen? De vader van mijn man?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebben jullie een rechtsbijstand?
schakel die anders eens in en eis binnen 10 dagen een prijs enzo
Huisarts en nieuwe verwijsbrief voor ander ziekenhuisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
Helaas kun je niet een ziekenhuis binnenlopen zonder verwijsbrief.
tuurlijk blijven het zijn ouders, en dat zie ik ook in, klote situatiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tegen mijn schoonvader? Waar we momenteel nog bij wonen? De vader van mijn man?
Ik zou phille daarmee in een veel te lastig parket brengen, het blijven nog altijd zijn ouders hé.
Was het nu een buitenstaander geweest, direct!
das onzin, je mag ten alle tijden voor een second opinion bij een ander ziekenhuis gaan, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
Helaas kun je niet een ziekenhuis binnenlopen zonder verwijsbrief.
Dan moet ik eerst een andere huisarts zoeken, nogal lastig in dit dorp met 5 man en een paardenkop.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Huisarts en nieuwe verwijsbrief voor ander ziekenhuis
Ah, logisch.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
Ja, maar niet van jullie. Ik ben gebroken zo langzamerhand.
is net nodigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een andere huisarts zoeken, nogal lastig in dit dorp met 5 man en een paardenkop.
Ja toch, niet dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |