dat is toch niet te kiezenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja wij moeten kiezen tussen 3 zalen soms![]()
de 2 ergste keuzes zijn: D&S - brennan - scope
en: Deepack - Zat&Acti -Wilds
en kleiner keus maar neit minder erg is: donkeys - abject
maar we hebben voor vip betaald dus als het daar goed toeven is zullen we daar zeker blijven hangen
quote:ARTIST..[ deepack vs showtek
TITLE...[ skitzo
GENRE...[ techno
SOURCE..[ vinyl
ENCODER.[ LAME 3.97 (VBR -V2 --vbr-new)
TRACKS..[ 02
LENGTH..[ 11:52 min
SIZE....[ 17,6 MB
QUALITY.[ VBRkbps / 44,1kHz / joint-stereo
DATE....[ feb-14-2008
NOTES
New banging deepack vs showtek on
dutch master works
Enjoy the real deal !!
TRACKLIST
NR. TRACKNAME TIME
01 skitzo 06:23
02 steady rockin (100% deepack mix) 05:29
TOTAL[ 11:52 min
SIZE.[ 17,6 mb
Wow... wat baal ik dat ik Mysteryland gemist heb. Laat ik me geen 2e keer gebeuren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Doet me nog altijd denken aan deze: http://www.youtube.com/watch?v=zZeknR0vogA
* nattermann gaat ook naar lektroluvquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:49 schreef LeonH het volgende:
Ga nu naar Lektroluv in de Bozzini op die avond
Same here, XXlerator sowieso en dan pas weer hardbass.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:48 schreef 16meter het volgende:
Volgende feestje word Hard Bass, misschien nog een XXLerator meepakken daarvoor.....
Paar weekjes zonder feestje maakt je wel extra opgeladenTeveel van het goede is ook niet leuk.
My thoughts exactly, dat laat ik me dit jaar niet weer gebeuren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wow... wat baal ik dat ik Mysteryland gemist heb. Laat ik me geen 2e keer gebeuren.
Voor mij is het alweer 3 maanden geleden, en over 2 maanden pas naar InQontrol.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:48 schreef Pelgrim het volgende:
Ik heb echt te lang zonder hardstyle gedaan, ik vind dat ik maar weer eens moet uitgaan
Ik was erbijquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wow... wat baal ik dat ik Mysteryland gemist heb. Laat ik me geen 2e keer gebeuren.
Hijs gek.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor mij is het alweer 3 maanden geleden, en over 2 maanden pas naar InQontrol.
Vond het eigenlijk maar een tegenvallend stukje gezeur. Net alsof je op feesten wel ruimte hebt, geen drank over je heen krijgt, niet als vrouw in je kont wordt geknepen of wc's met kots tegenkomt... Hangt uiteindelijk toch allemaal af van de kroeg of het feest waar je heengaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Erg herkenbaar stukje ook op PF. http://partyflock.nl/column/113:Kroegenleed.html
Een kroeg brengt toch een heel ander sfeertje met zich mee. Het is maar net waar je van houdt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:12 schreef MrDice het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk maar een tegenvallend stukje gezeur. Net alsof je op feesten wel ruimte hebt, geen drank over je heen krijgt, niet als vrouw in je kont wordt geknepen of wc's met kots tegenkomt... Hangt uiteindelijk toch allemaal af van de kroeg of het feest waar je heengaat.
Vanavond weer lekker bierzuipen in de stamkroeg met een goed stuk live muziek, Big Bird!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |