Volgens mij loopt op IQ dadelijk het hele Fok! topic toch wel rond hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgende week stufi binnen en dan ook maar ff kaartjes halen
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij loopt op IQ dadelijk het hele Fok! topic toch wel rond hoorZou toch wel slecht zijn als je er niet bij was NLS
Idd niet verkeerd maar op 31 mei sta ik lekker op Emporium, Nijmegenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Haghorst het volgende:
Line-up van intents op Zaterdag 31 mei in Oisterwijk is ook wel mooi geworden:
Aanwezigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Haghorst het volgende:
Hardstyle tent
D-Block & S-Te-Fan
Tatanka vs. Zatox
Deepack
Francois
Lobotomy inc.
Headhunterz (live)
Noisecontrollers (live)
Mc’s: Villian, Apster
Hardcore tent
Noize Suppressor
Tommyknocker
PartyRaiser
Evil Activities
T-Town Dreamteam
Franky Dux
Only ft. Mc Tha Watcher
Mc: Syco Vj 3DJL
En dat voor 15 euro, is niet mis
Ik ook. Of nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Idd niet verkeerd maar op 31 mei sta ik lekker op Emporium, Nijmegen
same here, alleen dan niet van vaste stampmaatje maar buitelandse excursie met mn opleiding..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ook. Of nietVaste feestmaatje heeft iets anders te doen. Even kijken ik nog ga en met wie.
Baal er wel van.
Die is dik raggen ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ui4_I8HfqqE
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:36 schreef Bieflap het volgende:
De nieuwste en beste platen van januari in 1 mix.
Brennan Heart Aka Blademasterz - One Blade
Coone - Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
Duro - Cocaine MF (Al Pacino RMX)
Showtek Ft Emc - Raver
Citizen - 1980 (Marshall Mix)
Mix van 24 minuten met 11 nieuwe platen!
Chaps and Rolay - Family Affairs(Glowiej Rmx)
Southstylers - Pounding Senses(Deeper Inside Rmx)
E-Fect - Glorification(Activator and Zatox Mix)
Zatox and Activator - Can't Stop(Original Mix)
daar ga ik ook heen, zekers te weten!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Idd niet verkeerd maar op 31 mei sta ik lekker op Emporium, Nijmegen
klonk gruwelijk zaterdagquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
en dan met zn allen een shirt van Boy aan
quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef warezguy05 het volgende:
en nog mensen die naast het hardstylegeweld naar Trance energy gaan dit weekend? :p
Presentquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Haghorst het volgende:
Hardstyle tent
D-Block & S-Te-Fan
Tatanka vs. Zatox
Deepack
Francois
Lobotomy inc.
Headhunterz (live)
Noisecontrollers (live)
Mc’s: Villian, Apster
Hardcore tent
Noize Suppressor
Tommyknocker
PartyRaiser
Evil Activities
T-Town Dreamteam
Franky Dux
Only ft. Mc Tha Watcher
Mc: Syco Vj 3DJL
En dat voor 15 euro, is niet mis
Moet het dit jaar laten schieten maar denk wel dat ik volgend jaar ga, wil het toch een keertje meemakenquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:58 schreef MrDice het volgende:
[..]
Twee auto's vanuit het nuchtere noorden gaan zaterdag richting Utrecht. Tussen al dat Hardstyle geweld is TE elk jaar een heerlijke afwisseling.
Oh man, dan was het 15 jarig jubileum toch wel een goede geweest hoor. Rank1 eindelijk weer ouderwets in de Hardstage. Tiësto/Ferry/Marco V mainstage. En dan nog bijvoorbeeld Nic Chagall (Cosmic Gate), John O Callaghan (beste trance nr van 2007) en Ultraform wat erg goed moet gaan worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Moet het dit jaar laten schieten maar denk wel dat ik volgend jaar ga, wil het toch een keertje meemaken.
Haha, stiekem zou ik ook nog wel een keer Trance Engery meemaken hoor, lijkt me wel eens leuk om te zien. Denk dat ik me er nog best kan vermaken...quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:42 schreef MrDice het volgende:
[..]
Oh man, dan was het 15 jarig jubileum toch wel een goede geweest hoor. Rank1 eindelijk weer ouderwets in de Hardstage. Tiësto/Ferry/Marco V mainstage. En dan nog bijvoorbeeld Nic Chagall (Cosmic Gate), John O Callaghan (beste trance nr van 2007) en Ultraform wat erg goed moet gaan worden.
Maar ik zal weer overgaan op Hardstyle, anders krijg ik straks nog een topicban.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef warezguy05 het volgende:
en nog mensen die naast het hardstylegeweld naar Trance energy gaan dit weekend? :p
mja waar helaas bijna geen hardtrance gedraaid werd. alleen bas & ram draaide echte hardtrance. de overige dj's (op francois na dan, die draaide jump) draaide normale tot uplifting trance.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:09 schreef 16meter het volgende:
Vond het tegenvallen vorig jaar. Alleen stevige hardtrance vind ik leuk dus ik was ook de hele tijd in die hard trance zaal. Rond een uur of 3 gingen we al naar huis. Tiesto en al die zooi boeit me al helemaaal niet.
Of je gaat gewoon naar http://lsdb.nl/event/3 (onderaan) waar je niet helemaal hoeft in te loggen en te reageren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[20-01]Screamer Hardstyle Italian Hardstyle Part 3Downloads 192k(18-01-07 + 19-01-07)
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar http://lsdb.nl/event/3 (onderaan) waar je niet helemaal hoeft in te loggen en te reageren.
op zijn tijd is trance ook wel leuk als het maar hard en melodieus isquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:42 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
mja waar helaas bijna geen hardtrance gedraaid werd. alleen bas & ram draaide echte hardtrance. de overige dj's (op francois na dan, die draaide jump) draaide normale tot uplifting trance.
en ook dit jaar slaat de naam hardstage werkelijk weer nergens op. t wordt tijd dat id&t eens echte hardtrance dj's uitnodigt op TE
zorg dat je tussen 6.00 en 7.00 in de futurestage bij Ultraform staat. verreweg de hardste dj vd avond en een goeie afsluiter dusquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:47 schreef voidmage het volgende:
[..]
op zijn tijd is trance ook wel leuk als het maar hard en melodieus is![]()
dit wordt mijn eerste te dus hoop maar dat ze het niet te soft gaan maken in de hardtrance zaal zoals jij beweerd, anders wordt ik denk ik gek
Die ga ik denk ik ook even zien op IQ.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:52 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zorg dat je tussen 6.00 en 7.00 in de futurestage bij Ultraform staat. verreweg de hardste dj vd avond en een goeie afsluiter dus
Alsof er meer hardstyle dan popmuziek wordt gedownload.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:14 schreef Ladyxima het volgende:
TMF gaat ook 'illegale' downloads tellen
straks krijgen we echt veel hardstyle in de hitlijsten...
IH Night.. Wowa, dat zullen beukende setjes zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar http://lsdb.nl/event/3 (onderaan) waar je niet helemaal hoeft in te loggen en te reageren.
Kan je deze hier posten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:32 schreef RemcoW85 het volgende:
Alhoewel alle nummers wel knallen zijn, toch maar ff .CUE files gebouwd voor die NLS' Best Of 2007 CD. Pittig werkje met zoveel nummers, maar tis grootendeels gelukt. Luistert een stuk fijner weg, moest m alleen opsplitsen in 2CDs
.
een soort indelings-bestand (die je heel gemakkelijk met een text-editor kunt wijzigen) die bijvoorbeeld bij het branden van een audio-cd gebruikt wordt om aan te geven waar een nieuwe track begint.quote:
nja... we hadden de kaartjes al... Lektroluv draait van 2 tot 4 en ik moet rond half 3, kwart voor 3 beginnen. Gelukkig liggen Bozzini en Peppermill op een steenworp van elkaar dus kan toch nog wel een half uurtje meekrijgenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:13 schreef NrSiX het volgende:
Toch een middenweg kunnen vinden Leon
Zo te zien wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hmmm.... Is A2W gepakt door de vrienden van Brein ofzo??
Ik dacht eerst aan een cue-knop op een CDJquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:42 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
een soort indelings-bestand (die je heel gemakkelijk met een text-editor kunt wijzigen) die bijvoorbeeld bij het branden van een audio-cd gebruikt wordt om aan te geven waar een nieuwe track begint.
als je dus een cd hebt maar dat blijkt onverhoopt één heel bestand te zijn, dan kan je met zo'n cue file alsnog hem wegbranden of inlezen alsof het een normale audio cd betreft
Nou nou opgepakt zal wel niet, iedereen krijgt altijd eerst een dreigbriefje en daarna gaan ze pas echt moeilijk doen, 80% van alle sites is altijd bang voor rechtzaken en consequenties dus sluiten ze alvast maarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Het laatste uurtje lekker knallen!quote:21:00 - 22:00: The Pope (BE)
22:00 - 23:00: Regnum
22:00 - 23:00: Spana
23:00 - 00:00: Wodan
00:00 - 01:00: B-Front
01:00 - 02:30: Fausto
02:30 - 03:45: Dragan
02:30 - 03:45: Main
03:45 - 05:00: Lobotomy Inc
05:00 - 06:00: Partyraiser
Heerlijk italiaans weerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef Sethje het volgende:
Hoe lelijk ik 1980 vond.....maar nu een goede pop/rock remake...
The Hose - I survived...wat een vette plaat...aandoenlijke melodie...echt een partyplaat...en als die kick erin komt...echt...hemels gewoon
check de preview..
http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Vet!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef Sethje het volgende:
The Hose - I survived...wat een vette plaat...aandoenlijke melodie...echt een partyplaat...en als die kick erin komt...echt...hemels gewoon
check de preview..
TBY is toch heerlijk bezig. Lekkere remakes op bekende melo's . Van mij mag dat welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef Sethje het volgende:
check de preview..
a2w?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Dat melodietje komt me zo bekend voor van welk nummer is dat?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef Sethje het volgende:
check de preview..
Same herequote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat melodietje komt me zo bekend voor van welk nummer is dat?
edit: Duran Duran - The reflex, bedankt Sethje![]()
Trouwens.. Killzone uit die playlist op diezelfde myspace vind ik eigenlijk vetter, meer de sound waar ik van hou.
waar kan ik die IQ warm up setje(s) vinden??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Dat IQ warm up setje van brennan heart heeft mij alweer verkocht... Wie er dan ook in de evolution sector draait, brennan heart pak ik ff mee..! Kreeg op qlimax de boel ook mooi op dreef!
http://www.lsdb.nl/event/640quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar kan ik die IQ warm up setje(s) vinden??
Voor 4 personen ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:55 schreef RijstNatie het volgende:
nu kost een VIP kaartje 250 euro !
Ik hoor daar ook bij hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:42 schreef Sethje het volgende:
om 20.00 ff naar een verjaardag en om 22.00 richting antwerpen! lekekr begaaaien en housennnn...bart en sief, mss tot vnv!?
Wij ook om 22.00u richting Antwerpen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:42 schreef Sethje het volgende:
om 20.00 ff naar een verjaardag en om 22.00 richting antwerpen! lekekr begaaaien en housennnn...bart en sief, mss tot vnv!?
Dat dusquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:26 schreef LeonH het volgende:
Veel plezier mensen vanavond @ Reverze / Trance Energy!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef mstx het volgende:dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
hoe was het? de eerste geluiden die ik over reverze(organisatie en geluid) hoor zijn namelijk niet super positief..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:30 schreef voidmage het volgende:
over uurtje de trein richting TE getten..
en dan lekker KNALLEN
Ik heb 'm nu ook al een paar keer gehoord...quote:Op zondag 24 februari 2008 12:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Gisteren stond 538 op het werk aan, hoor ik ineens een soort hardstyleplaat over de melbourne shuffle ?!
Dat is degene die ik gehoord heb gisterquote:Op zondag 24 februari 2008 12:28 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu ook al een paar keer gehoord...
Als je ook wat fouts wil zíen: http://www.youtube.com/watch?v=CmUii9u3j64&feature=related
Schijnt nu ook op 538 enzo te komen dat nummer.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat is degene die ik gehoord heb gisterzie dat ze ook al bij jensen hebben gezeten
hoop dat dit niet de komst van wannabee melbourne shufflers op hardstyle feesten betekend
EDIT:
dit filmpje is wel lachen trouwens, tenminste met de ondertitels erbij![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9-XzTOGCcNQ&feature=related
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |