En dat allemaal op het moment dat ze naarstig op zoek zijn hoe ze het programma kunnen laten stoppen. Huub eruit is kijkcijfers weg is einde programma zonder winnaar. Goedkoopste oplossing.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Huub zegt zelf dat hij boven op Brian ging zitten en hem een tik op zijn hoofd gaf.
Toch vind ik het allemaal een vreemde gang van zaken, 2 Russen die binnenkomen en zingen Huub gaat naar huis en Huub die in een dip zit en zegt misschien kan ik beter naar huis gaan.
janken jongen ..janken teringlijerquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Brain huilt...
Waarom?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Brain huilt...
Mededelingen, daar worden bans gemeld.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:32 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
stomme vraag maar wat is een MED?
Om al het verdriet en de klappen die hij heeft gehad van huub gisteren. Brian kan daar niet tegenop hij geeft mensen namelijk nooit een klap ofzoquote:
Vanavond met Valentijn kan nog wel...tenminste dat was de afspraak.quote:
Aha, ik voel zo met hem mee, de stakker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:34 schreef marky het volgende:
Om al het verdriet en de klappen die hij heeft gehad van huub gisteren. Brian kan daar niet tegenop hij geeft mensen namelijk nooit een klap ofzo
Reken d'r maar op dat er heel wat uit komt als die straks in de ring staat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Brain huilt...
Ik vermoed dat hij op commando kan huilen, als hij emotioneel wordt dan gaat daar meestal eerst een moody denkscene aan vooraf.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ik voel zo met hem mee, de stakker.
Ooooh, dan weet ik al aan wie hij dacht, zijn grote voorbeeld.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ik vermoed dat hij op commando kan huilen, als hij emotioneel wordt dan gaat daar meestal eerst een moody denkscene aan vooraf.
Zoals die prachtige huilscène in de kapsalon, de dag na de douche before ...quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ik vermoed dat hij op commando kan huilen, als hij emotioneel wordt dan gaat daar meestal eerst een moody denkscene aan vooraf.
waarom? ik d8 dat iedereen het spelletje ondertussen wel begreep...quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:43 schreef diedirk het volgende:
Check dit!!
Om 9 min en 9 sec zegt huub gewoon letterlijk tegen Eric ik heb zin om te slaan en Eric zegt dan moet je hem( mickey) pakken
Dit kan toch gewoon niet !
Wie gaat dit bij RTL of John de Mol aankaarten?
http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic
Ik zie daar een mooie rol voor jou weggelegd. Haal je je mail wel eerst even door de spellingscorrector?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:43 schreef diedirk het volgende:
Als je de tekst onder de foto leest dan komt dat aardig in de richting ja, multitalentje dat hij er is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, dan weet ik al aan wie hij dacht, zijn grote voorbeeld.![]()
[ afbeelding ]
Precies, op het goede moment en iedereen trapt er in, nou ja, iedereen die het op tv heeft gezien misschien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals die prachtige huilscène in de kapsalon, de dag na de douche before ...
Pracht OPquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:41 schreef Leandra het volgende:
Anyway.... de postzakken zijn opgehaald OP is af
Goed ideequote:Op donderdag 14 februari 2008 15:43 schreef diedirk het volgende:
Check dit!!
Om 9 min en 9 sec zegt huub gewoon letterlijk tegen Eric ik heb zin om te slaan en Eric zegt dan moet je hem( mickey) pakken
http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic
]http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic[/quote][/url]quote:Check dit!!
[url=http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Waarschijnlijk is het J. de Mol en RTL ontgaan
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:
Goed idee![]()
Kijk! Daarom ben ik zo blij dat je er weer bent!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:
Goed idee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |