Ooooh, dan weet ik al aan wie hij dacht, zijn grote voorbeeld.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ik vermoed dat hij op commando kan huilen, als hij emotioneel wordt dan gaat daar meestal eerst een moody denkscene aan vooraf.
Zoals die prachtige huilscène in de kapsalon, de dag na de douche before ...quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ik vermoed dat hij op commando kan huilen, als hij emotioneel wordt dan gaat daar meestal eerst een moody denkscene aan vooraf.
waarom? ik d8 dat iedereen het spelletje ondertussen wel begreep...quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:43 schreef diedirk het volgende:
Check dit!!
Om 9 min en 9 sec zegt huub gewoon letterlijk tegen Eric ik heb zin om te slaan en Eric zegt dan moet je hem( mickey) pakken
Dit kan toch gewoon niet !
Wie gaat dit bij RTL of John de Mol aankaarten?
http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic
Ik zie daar een mooie rol voor jou weggelegd. Haal je je mail wel eerst even door de spellingscorrector?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:43 schreef diedirk het volgende:
Als je de tekst onder de foto leest dan komt dat aardig in de richting ja, multitalentje dat hij er is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, dan weet ik al aan wie hij dacht, zijn grote voorbeeld.![]()
[ afbeelding ]
Precies, op het goede moment en iedereen trapt er in, nou ja, iedereen die het op tv heeft gezien misschien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals die prachtige huilscène in de kapsalon, de dag na de douche before ...
Pracht OPquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:41 schreef Leandra het volgende:
Anyway.... de postzakken zijn opgehaald OP is af
Goed ideequote:Op donderdag 14 februari 2008 15:43 schreef diedirk het volgende:
Check dit!!
Om 9 min en 9 sec zegt huub gewoon letterlijk tegen Eric ik heb zin om te slaan en Eric zegt dan moet je hem( mickey) pakken
http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic
]http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic[/quote][/url]quote:Check dit!!
[url=http://nl.youtube.com/watch?v=WCIGkhUFnic
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Waarschijnlijk is het J. de Mol en RTL ontgaan
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:
Goed idee![]()
Kijk! Daarom ben ik zo blij dat je er weer bent!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:
Goed idee![]()
Soms denk ik dat jij Kenneth bentquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Reken d'r maar op dat er heel wat uit komt als die straks in de ring staat.![]()
16 maanden gouden kooi, daar kan die Georgiër met z'n vermeend oorlogsverleden niet tegenop.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie daar een mooie rol voor jou weggelegd. Haal je je mail wel eerst even door de spellingscorrector?
Fuck... en ik had in de COS gelezen dat ze van de Thaise massage Poekie warenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pracht OP, er staat een klein foutje in. De cadeautjes voor Valentijn zijn van de gamestoelen meneer Fernando.
![]()
Bijna goed...quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij Kenneth bent![]()
Sandy?quote:
Hij had nog wat te goed, zie het maar als een free-bee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:01 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt een telefoontje van de buren. Nadat hij heeft opgehangen roept hij: Ik hou van je.
Misschien valt het allemaal wel mee en is de FEBO minder boos dan Huub denkt.
[ afbeelding ]
Dan had hij zeker zn vader, die tegenwoordig bij de gouden kooi werkt, aan de telefoon...quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:01 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt een telefoontje van de buren. Nadat hij heeft opgehangen roept hij: Ik hou van je.
Misschien valt het allemaal wel mee en is de FEBO minder boos dan Huub denkt.
[ afbeelding ]
quote:Het immer scherpe oog van Mike heeft ook vandaag weer iets merkwaardigs ontdekt. “Jaap, kom eens even hier”, fluistert hij wanneer Jaap nietsvermoedend langsloopt. “Weet je wat vreemd is? Emin zegt dat zijn moeder 40 jaar is, terwijl Christina zegt dat haar moeder 44 jaar is! Dat is vreemd, want het zijn broer en zus!”, zegt Mike geheimzinnig. “Oké”, mompelt Jaap, die kennelijk niet staat te springen van enthousiasme. Dit onderzoek zal je waarschijnlijk alleen moeten afronden, Mike!
Het zijn toch nichtenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
Wat VV schrijft ben ik ook in de COS tegengekomen, op zijn minst vreemd.
[..]
Ja, dat ook! Denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:06 schreef STAP01 het volgende:
Zes?
Done.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:08 schreef noekje het volgende:
Wil je die ook even hier posten:
GOUDEN KOOI DUMPPLEK
Vind ik leuk!
Brian instrueert zijn hulprusjes even.....quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat ook! Denk ik.
Sorry, wat gebeurt er op de streams?
Hij moet waarschijnlijk dus echt uit de buurt van Huub blijven zoals werd gesuggereerd?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian instrueert zijn hulprusjes even.....
Over de duivel gesproken. Conyo Bo Mama Nettie heeft in een brief geschreven dat Claire maar in een Marlboro reclame moet gaan meedoen, zoveel rookt ze. (hiet moet ik haar wel gelijk in geven, helaas). Ze vond het ook toppie dat Gaby er was, ze heeft de hele nacht streams gekeken. Wat is het toch een trouwe fan van de show.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
Sorry, wat gebeurt er op de streams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |