quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt

Hahahahaquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je trek in gebak ?

ag zo praet de jeugt tegenwoordich gewoonquote:

het gaat me een keer lukken, ben ervan overtuigdquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahahaJe blijft het proberen he

Gast ga je zo nog sporten. ich bin in ieder geval van die partij!!!!!!!!!111!!quote:

Haha dude hoe laat ben jij er dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef davako het volgende:
[..]
Gast ga je zo nog sporten. ich bin in ieder geval van die partij!!!!!!!!!111!!

Vroeger!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ag zo praet de jeugt tegenwoordich gewoon(spreekt de opa)

Lig ik me daar toch even wakker vanquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef speciwacy het volgende:
[..]
sterrker noch ik dengk dad wee elkar nooid mee zulen spreeken !

Nee davako is mijn broerquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
Oh boy...nu heeft hij z'n vrienden gehaald?

Toen je poep nog met een lange oe schreef...quote:

Aaaah arm dingquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis.
Moeder helpen met valentijnssmsje.
Nee dat brengt mijn humeur echt tot ongekend grote hoogte.

Toen was een onderbroek nog geen veter!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen je poep nog met een lange oe schreef...

Hahaha je hebt er echt zin in vandaag he?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis.

t zijn de kleine dingen die het hem doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis.

Oh dan neem ik mijn woorden terugquote:

Toen water nog schoon was en sex vies!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toen was een onderbroek nog geen veter!

ok davako, geef die gozer s wat gebak.quote:

quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok davako, geef die gozer s wat gebak.

sorry hier moest ik even hard lachenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:

Hahaha, hoe erg die zinnenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen water nog schoon was en sex vies!

Bijna naar huisquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok davako, geef die gozer s wat gebak.

das wel erg lang geleden zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen water nog schoon was en sex vies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |