En die heb ik je gegeven, dus bij deze, nu kan je weer weg, adieuquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:21 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ik wou graag een mening van iemand die een leven heeft !
Dan bij deze.... Mijn excuus, ik zal me vanaf nu normaal gedragen. Ik ben geen stoere jongen.. valt best mee. Om alle voor oordelen uit de wereld te helpen. Ik ben een normale jongen met een zaterdags baantje. En doe de opleiding beeld en media. Ga graag uit (hengelo) woon ik haaksbergen !! (je weet wel van die stroom storing).quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, je hebt 29 berichten in totaal geplaatst. 1 tip ga niet bij deze kliek mensen de "stoere jongen" uithangen, dat kan men hier niet waarderen.
Vooral zo doen in dit topic kom je ver meequote:Op donderdag 14 februari 2008 14:21 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ik wou graag een mening van iemand die een leven heeft !
Hoe erg Lynda, we zijn een groep gewordenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Vooral zo doen in dit topic kom je ver mee![]()
ver weg van dit topic dan wel..
Tis hier heel makkelijk meeposten helemaaaaaaaal best maar ga niet lopen zeiken oid in dit topic over de posters want dan is het wel in een keer een groep tegen jou![]()
Doe er mee wat je wil doen
Zie 2 post hierboven.. nogmaals ook voor jouw.. mijn excuus ! (nee dit is geen sarcasme)quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Vooral zo doen in dit topic kom je ver mee![]()
ver weg van dit topic dan wel..
Tis hier heel makkelijk meeposten helemaaaaaaaal best maar ga niet lopen zeiken oid in dit topic over de posters want dan is het wel in een keer een groep tegen jou![]()
Doe er mee wat je wil doen
Excuses...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Zie 2 post hierboven.. nogmaals ook voor jouw.. mijn excuus ! (nee dit is geen sarcasme)
Lezen LUL!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe erg Lynda, we zijn een groep geworden
Ik ook van jouquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Lezen LUL!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Alleen als ze niet lief doen
Nee dat is die nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:30 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ja dat bedoele ik !! btw is die avatar van Death Note?
Woehoeh,quote:
Nee...hij zou zomaar stoerder zijn dan wijquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, je hebt 29 berichten in totaal geplaatst. 1 tip ga niet bij deze kliek mensen de "stoere jongen" uithangen, dat kan men hier niet waarderen.
ik probeer duidelijk te maken dat jullie hier stoer zijn en ik niet !! oo iemand cola we hebben net nieuwe binnen gekregenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee...hij zou zomaar stoerder zijn dan wijDat kunnen we niet hebben
![]()
Is ook onmogelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee...hij zou zomaar stoerder zijn dan wijDat kunnen we niet hebben
![]()
Heuh Sgele, letten we even op!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:34 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik probeer duidelijk te maken dat jullie hier stoer zijn en ik niet !! oo iemand cola we hebben net nieuwe binnen gekregen
Wie is er jarig?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
tweeeeeeeee violen en een triangel en een fluit
Sorry!! Ik keek met rechts...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh Sgele, letten we even op!
Hahahahaquote:
krijg je trek in gebak ?quote:
Hij gaat schijt afnemen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef speciwacy het volgende:
hmpfzzz.... Bellerophon... ik ga nu afscheit nemen... bye bye ! nog een fijne valentijnsdag !!
Nou....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je trek in gebak ?
afscheitquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef speciwacy het volgende:
hmpfzzz.... Bellerophon... ik ga nu afscheit nemen... bye bye ! nog een fijne valentijnsdag !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |