En die heb ik je gegeven, dus bij deze, nu kan je weer weg, adieuquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:21 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ik wou graag een mening van iemand die een leven heeft !
Dan bij deze.... Mijn excuus, ik zal me vanaf nu normaal gedragen. Ik ben geen stoere jongen.. valt best mee. Om alle voor oordelen uit de wereld te helpen. Ik ben een normale jongen met een zaterdags baantje. En doe de opleiding beeld en media. Ga graag uit (hengelo) woon ik haaksbergen !! (je weet wel van die stroom storing).quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, je hebt 29 berichten in totaal geplaatst. 1 tip ga niet bij deze kliek mensen de "stoere jongen" uithangen, dat kan men hier niet waarderen.
Vooral zo doen in dit topic kom je ver meequote:Op donderdag 14 februari 2008 14:21 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ik wou graag een mening van iemand die een leven heeft !
Hoe erg Lynda, we zijn een groep gewordenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Vooral zo doen in dit topic kom je ver mee![]()
ver weg van dit topic dan wel..
Tis hier heel makkelijk meeposten helemaaaaaaaal best maar ga niet lopen zeiken oid in dit topic over de posters want dan is het wel in een keer een groep tegen jou![]()
Doe er mee wat je wil doen
Zie 2 post hierboven.. nogmaals ook voor jouw.. mijn excuus ! (nee dit is geen sarcasme)quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Vooral zo doen in dit topic kom je ver mee![]()
ver weg van dit topic dan wel..
Tis hier heel makkelijk meeposten helemaaaaaaaal best maar ga niet lopen zeiken oid in dit topic over de posters want dan is het wel in een keer een groep tegen jou![]()
Doe er mee wat je wil doen
Excuses...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Zie 2 post hierboven.. nogmaals ook voor jouw.. mijn excuus ! (nee dit is geen sarcasme)
Lezen LUL!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe erg Lynda, we zijn een groep geworden
Ik ook van jouquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Lezen LUL!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Alleen als ze niet lief doen
Nee dat is die nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:30 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ja dat bedoele ik !! btw is die avatar van Death Note?
Woehoeh,quote:
Nee...hij zou zomaar stoerder zijn dan wijquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, je hebt 29 berichten in totaal geplaatst. 1 tip ga niet bij deze kliek mensen de "stoere jongen" uithangen, dat kan men hier niet waarderen.
ik probeer duidelijk te maken dat jullie hier stoer zijn en ik niet !! oo iemand cola we hebben net nieuwe binnen gekregenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee...hij zou zomaar stoerder zijn dan wijDat kunnen we niet hebben
![]()
Is ook onmogelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee...hij zou zomaar stoerder zijn dan wijDat kunnen we niet hebben
![]()
Heuh Sgele, letten we even op!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:34 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik probeer duidelijk te maken dat jullie hier stoer zijn en ik niet !! oo iemand cola we hebben net nieuwe binnen gekregen
Wie is er jarig?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
tweeeeeeeee violen en een triangel en een fluit
Sorry!! Ik keek met rechts...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh Sgele, letten we even op!
Hahahahaquote:
krijg je trek in gebak ?quote:
Hij gaat schijt afnemen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef speciwacy het volgende:
hmpfzzz.... Bellerophon... ik ga nu afscheit nemen... bye bye ! nog een fijne valentijnsdag !!
Nou....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je trek in gebak ?
afscheitquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef speciwacy het volgende:
hmpfzzz.... Bellerophon... ik ga nu afscheit nemen... bye bye ! nog een fijne valentijnsdag !!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hahahahaquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je trek in gebak ?
ag zo praet de jeugt tegenwoordich gewoonquote:
het gaat me een keer lukken, ben ervan overtuigdquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahahaJe blijft het proberen he
Gast ga je zo nog sporten. ich bin in ieder geval van die partij!!!!!!!!!111!!quote:
Haha dude hoe laat ben jij er dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef davako het volgende:
[..]
Gast ga je zo nog sporten. ich bin in ieder geval van die partij!!!!!!!!!111!!
Vroeger!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ag zo praet de jeugt tegenwoordich gewoon(spreekt de opa)
Lig ik me daar toch even wakker vanquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef speciwacy het volgende:
[..]
sterrker noch ik dengk dad wee elkar nooid mee zulen spreeken !
Nee davako is mijn broerquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
Oh boy...nu heeft hij z'n vrienden gehaald?
Toen je poep nog met een lange oe schreef...quote:
Aaaah arm dingquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis.
Moeder helpen met valentijnssmsje.
Nee dat brengt mijn humeur echt tot ongekend grote hoogte.
Toen was een onderbroek nog geen veter!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen je poep nog met een lange oe schreef...
Hahaha je hebt er echt zin in vandaag he?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis.
t zijn de kleine dingen die het hem doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis.
Oh dan neem ik mijn woorden terugquote:
Toen water nog schoon was en sex vies!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toen was een onderbroek nog geen veter!
ok davako, geef die gozer s wat gebak.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok davako, geef die gozer s wat gebak.
sorry hier moest ik even hard lachenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Hahaha, hoe erg die zinnenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen water nog schoon was en sex vies!
Bijna naar huisquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok davako, geef die gozer s wat gebak.
das wel erg lang geleden zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen water nog schoon was en sex vies!
nog 1 uur en 3 kwartierquote:
jaartje of 40 !quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wel erg lang geleden zeg
Nou hoor ik paul de leeuw zingen in mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t zijn de kleine dingen die het hem doen
ik heb je lief ???quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou hoor ik paul de leeuw zingen in mijn hoofd.
En ik heb er zin in.nounou.
"Het zijn de kleeeeeine dingen die het doen, die het doen. het zijn de kleeeeeeeiiiiiiheeeine dingen die het doeeeeen, die het doooooen oh"quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb je lief ???
nou ik had anders gisteren een bui dat ik zomaar andre hazes heb aangezet.
mja af en toe zijn er van die dagen heh
oh shit, sorry mijn schuld dusquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:00 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
"Het zijn de kleeeeeine dingen die het doen, die het doen. het zijn de kleeeeeeeiiiiiiheeeine dingen die het doeeeeen, die het doooooen oh"
zoiets.
Boppers hahaquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja boppers, dit is dan weer een liedje van Saskia en Serge
Yo Mommaquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
Iemand werd teveel gepest met 'Je moeder' opmerkingen...
Ohnee he...quote:
Die tekst..quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja boppers, dit is dan weer een liedje van Saskia en Serge
U weet wel, dat kinderduo dat al 15 jaar bijna hardstikke dood is
Hahahaha grapje
Dat kleine beetje zon waar je al wekenlang op wacht
Die uitgestoken klauw, had je van hem dus niet verwacht
Dat kleine bosje preien en precies op dat moment
Die onverwachte lozing, als je alleen of eenzaam bent
Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen
Het zijn de kleine dingen die het doen
Ja boppers, horen jullie die belletjes?
Die kinderstem die kleur geeft aan een saaie grijze dag
Dat onverwachte hoertje toen je het allemaal niet meer zag
Het was even net als vroeger en je kreeg weer een ballon
Het geeft je leven kleur, er is ineens een beetje zon
Het zijn de kleine dingen die het belletjes, die het doen
Het zijn de kl...
We leven in het groot, we maken veel te veel misbaar
We praten wel maar luisteren te zelden naar elkaar, luisteren
We kijken naar een punt, veel te weinig om ons heen
We zien geen kleine dingetjes, we blijven dus alleen
Het zijn de kleine dingen die het doen, Tatjana Simic
Het zijn de kleine dingen oh die het doen, oh die het doen ohhhh
Het zijn de kleine dddddingen ddddie het dooooennnnn
Ohoh he heumm... doekje!
ach toen was de bopper ook leuk, nu maar vet irriquote:
gisteren nog een stukje Theo en Thea bij de wereld draait door. dat blijft toch ook wel leuk hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:13 schreef Sgele het volgende:
Jep Bob en Annie, waren best grappig zo nu en dan
moggequote:Op donderdag 14 februari 2008 15:16 schreef Arjan007 het volgende:
me
Dat heb ik eigenlijk nooit gekekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gisteren nog een stukje Theo en Thea bij de wereld draait door. dat blijft toch ook wel leuk hoor
ah nostalgiequote:Op donderdag 14 februari 2008 15:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit gekeken
Juist die ja, en van het tenenkaas imperiumquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:19 schreef Arjan007 het volgende:
zijn dat die lui met die grote voortanden?
hoi!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:19 schreef DeToXiC het volgende:
:w
zelfde lui als "Kreatief met kurk" << das echt superquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist die ja, en van het tenenkaas imperium
Hahaha wat een smoelen zegquote:
Juist ja! een van de weinige dingen die ik wel gezien hebquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zelfde lui als "Kreatief met kurk" << das echt super
kijk af en toe nog afleveringen op de UPC boxquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist ja! een van de weinige dingen die ik wel gezien heb
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
* Ellen: "En wat is het basismateriaal van vandaag?"
Peter: "Het basismateraal van vandaag is kurk."
* Ellen: "Waar moet je op letten?"
Peter: "Altijd van je af snijden!"
Nou kom maar op met die entertainment dan!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vermaak jullie vanaf mijn comfortabele sofa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |