Wat dacht je dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik snap gewoon nu pas waarom de neefjes opeens bij oom Dagobert wonen dankzij de OP
Ah mooi. Ook nog eens goed voor mn ritmequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Het is nu in de ochtend om 7.00uur en in de middag om 15.05uur op net 5 in het Disney Feest. Soms zit er ook een aflevering doorheen van de Kleine Zeemeermin.
Heb er 3 DVD's van, 2 met de serie en 1 met de film
Jij bent buitenlands of dyslectisch.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:16 schreef LeonH het volgende:
Mooi topic!
Ik ben ook op zoek naar een aflevering, en die kwam in me op nadat in een mijnen filmpje zag bij het bowlen
Zoals gezegd weet ik nog dat ze moesten vluchten ofzoiets in zo'n mijnenkarretje en dat de hendel overbrak, en er allemaal van die gekleurde ballen gingen rollen, en de hele zooi op instorten stond meen ik me te herinneren... Die aflevering heb ik vroeger echt tig keer bekeken op aflevering maar zou niet weten hoe en waar ik moet zoeken.
Nee Limburgs, en jij vast en zeker de perfectie hemzelf?quote:
Ach het zit in de familie om de neefjes te dumpen :p Donalds zus heeft ze ook bij hem gedumpt dus waarom kan hij ze niet bij zijn gierige oom dumpenquote:
Morphine makes the holy known!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
"If I'm not avail you, taco nazi! Look around and count on Lassie! Knit and dance and BAKE A CAKE!"
was dat niet van de finse?
Neuh, dat is gewoon Darkwing Duck, andere show.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Is dat ook met Darkwing Duck? Laten we lekker link gaan doen.
Darkwing duck!quote:Op donderdag 23 april 2009 02:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil een topic waarin ik over Darkwing Duck kan praten.
Ik ben voorquote:Op donderdag 23 april 2009 02:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil een topic waarin ik over Darkwing Duck kan praten.
Darkwing Duck #1 - Laten we lekker link gaan doenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef DrDentz het volgende:
Darkwing Duck #1 - Laten we lekker link gaan doen
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Darkwing Duck #1 - Laten we lekker link gaan doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |