Palestijnen verdienen geen enkele nuance.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens was er een leuke uitzending net over Gretta Duisenberg. Zette een mooi genuanceerd beeld neer alhoewel ikzelf vind dat zij werkelijk niets goeds doet maar dat is een persoonlijke opvatting.
Waarom niet? Alle Palestijnen zijn slecht en willen Israel vernietigen ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Palestijnen verdienen geen enkele nuance.
Bij lange na niet genoeg om fatsoenlijk van te kunnen leven als studentquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En niet te vergeten die bulken gratis geld die je krijgt als je studeert.
Ze vernietigenen niet alleen Israel hoor. Ze hebben ook al wat andere voorheen prachtige landen de afgrond ingestort.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom niet? Alle Palestijnen zijn slecht en willen Israel vernietigen ofzo?
Ok duidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze vernietigenen niet alleen Israel hoor. Ze hebben ook al wat andere voorheen prachtige landen de afgrond ingestort.
Sorry, ik was mij er niet van bewust dat de basisbeurs bedoelt was om fatsoenlijk van te kunnen leven. Ik dacht dat dat gewoon een soort extragratis geld was zodat zelfs de meest armlastige domme allochtoon een studie kon betalen, my bad.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:17 schreef du_ke het volgende:
Bij lange na niet genoeg om fatsoenlijk van te kunnen leven als student. Wat is de uitwonende basisbeurs nu? 275 euro per maand ofzo? Daar betaal je net de huur van.
Die krijgen daarbovenop nog een extra tegemoetkomingquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sorry, ik was mij er niet van bewust dat de basisbeurs bedoelt was om fatsoenlijk van te kunnen leven. Ik dacht dat dat gewoon een soort extragratis geld was zodat zelfs de meest armlastige domme allochtoon een studie kon betalen, my bad.
Dus daar kopen ze al die bmw's en designerkleren van.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:25 schreef Fastmatti het volgende:
Die krijgen daarbovenop nog een extra tegemoetkoming
Komt Fastmatti weer met z'n racistische fantasieėn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Palestijnen verdienen geen enkele nuance.
Van enkel de basisbeurs kan niemand studerenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sorry, ik was mij er niet van bewust dat de basisbeurs bedoelt was om fatsoenlijk van te kunnen leven. Ik dacht dat dat gewoon een soort extragratis geld was zodat zelfs de meest armlastige domme allochtoon een studie kon betalen, my bad.
Het lukt anders aardig hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van enkel de basisbeurs kan niemand studeren.
quote:
92 euro per maand is ruim 1100 per jaar. te weinig om je collegegeld van te betalen, laat staan boeken.quote:Maandbedragen hoger onderwijs 2008
uitwonend
thuiswonend
basisbeurs
¤ 255,64
¤ 91,81
Het is een studiebeurs, geen huisvestingssubsidie. Buiten de basisbeurs kan je nog een ouderlijke bijdrage afdwingen en als die niet genoeg verdienen krijg je nog vrachtladingen extra geld zodat je gratis woont.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:18 schreef du_ke het volgende:
92 euro per maand is ruim 1100 per jaar. te weinig om je collegegeld van te betalen, laat staan boeken.
Dat kan met de 3060 per jaar van de uitwonende beurs wel ongeveer, als je geen al te dure grappen er tussendoor hebt. Echter dan heb je voor het huren van huisvesting nog 50 euro in de maand over.
Ofwel ik zou graag zien hoe je van enkel een basisbeurs heel aardig je studie kan betalen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Als studenten nou eens gingen studeren ipv. bier zuipen ofzo, dan hebben ze ook een stuk minder geld nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |