quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
schurend naar het postkantoor
Ja, mét Jay-Z hequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik hoorde dat Linkin Park komt.
hou je oren dan eens snel dichtquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:02 schreef rubbereend het volgende:
everzwijnhammetjes van Nol...
Dat zou wel leuk zijn!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
...iets met preventief ruimen enzoquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn!
Tevens tvp
Ik hoorde ook Uffie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hou je oren dan eens snel dicht
Kunnen/willen ze niet betalen. Lowlands is nooit een festival geweest van de hele grote namen. Anders hadden ze trouwens ook wel Iron Maiden kunnen nemenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je naar Radiohead luistert krijg je zelfmoordneigingen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:47 schreef Laton het volgende:
kom maar op met radiohead. nieuwe album is alweer fantastisch en mensen die zeiken om oud materiaal. ga eens deaud.
Qua prijs al helemaal man! In die Aziatische tent betaal je toch omgerekend wel 7/8 euro voor een beetje eten. Terwijl je na een kleine 2 uur al wel weer honger hebt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:48 schreef Laton het volgende:
[..]
gast. lowlands heeft betere eetvoorziening dan welk festival dan ook.
Integendeelquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Als je naar Radiohead luistert krijg je zelfmoordneigingen.
Ik hoop dat dit een goede grap van je is, want deaud en nekschot zijn allebei geenstijl vocabulair... Zo ja, dan ben je een top reaguurder.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die deaud schrijven, verdienen ook wel een nekschot.
Je hebt de clou verklaptquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:22 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een goede grap van je is, want deaud en nekschot zijn allebei geenstijl vocabulair... Zo ja, dan ben je een top reaguurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |