nee joh, allemaal eenheidsworst daar!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:49 schreef chansadres het volgende:
En ik dacht dat ik zo uniek hierin was!
Die prijsverschillen komen door de vroege vogel acties.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:29 schreef Smart_ass het volgende:
Hoeveel kost zo'n kaartje nou? 125?
Waarom staat er bij 2005 trouwens 115, en bij 2007 125? In 2007 kon je 'm ook voor 115 kopen volgens mij hoor, en in 2005 ook voor 125. xD
En ze zetten niet eens je tent opquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die prijsverschillen komen door de vroege vogel acties.
Dit jaar kosten de eerste 10.000 kaarten ¤122,50, daarna ¤132,50. Daar komt nog wel ¤4,15 servicekosten bij.
I know, maar dan is het niet consequent gedaan. Bij 2005 staat de prijs van de vroegevogelactie, en bij 2007 na die actie. Maar dat maakt verder ook niet uit dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die prijsverschillen komen door de vroege vogel acties.
Dit jaar kosten de eerste 10.000 kaarten ¤122,50, daarna ¤132,50. Daar komt nog wel ¤4,15 servicekosten bij.
Idd, zal ie net zo gruwelijk zijn als die van PPquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:21 schreef On het volgende:
* On heeft een kaartje besteld.
en nu wachten op de lineup.
ik denk het wel, ik zou van die van pinkpop alleen porcupine tree en qotsa nog graag willen zien eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, zal ie net zo gruwelijk zijn als die van PP
The Verve is ook van harte welkomquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:53 schreef On het volgende:
[..]
ik denk het wel, ik zou van die van pinkpop alleen porcupine tree en qotsa nog graag willen zien eigenlijk.
Bad Religion stond in 2005 op Lowlands. En de tent stond half vol. En het geluid was erg slecht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
The Verve is ook van harte welkom
Bad religion zal ook zeker niet misstaan op lowlands.
Ja joh? Welke tent stonden ze dan? Alpha??quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bad Religion stond in 2005 op Lowlands. En de tent stond half vol. En het geluid was erg slecht.
Ik vond het tegenvallen.
God verhoede hetquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit zou zowaar mijn eerste jaar Lowlands kunnen worden. Kans op Radiohead/Coldplay?
Laat ze heel The Bends maar afspelen ja, en Paranoid android..quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Radiohead mag best komen, moeten ze wel oude nummers spelen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik mag hopen dat de lineup beter word dan die van pinkpop, wat een slappe hap daar zeg
Amen.quote:
Het zou te hopen zijn ja, maar ja, je hebt er hier terpetijnpissers bij, dus ik zou ook niet verbaasd zijn als het gemeend is.quote:
Qua headliners en semi-headliners is het een prima programma dat zich meten kan met andere grote festivals. Mijn voorkeur heeft het ook niet totaal, want ik vind onbekendere artiesten over het algemeen interessanter, maar goed is het wel hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is wel een goed programma, maar zo erg super nou ook weer niet hoor. Gewoon voor een leuk weekend wel aardig.
Radiohead tourt in de VS in augustus maar Coldplay is een gerucht voor V festival (zelfde weekend als Lowlands) dus die zou kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit zou zowaar mijn eerste jaar Lowlands kunnen worden. Kans op Radiohead/Coldplay?
Muse is bevestigd voor V. Dus. Zou het kunnen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:46 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Radiohead tourt in de VS in augustus maar Coldplay is een gerucht voor V festival (zelfde weekend als Lowlands) dus die zou kunnen.
MUSE of of Britains best live acts will be headlining this year's V Festival. It will be their only European festival appearance of 2008. They will perform on the V Stage at Hylands Park on Saturday and Weston Park on Sunday.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Muse is bevestigd voor V. Dus. Zou het kunnen?
Ik ook. Ik twijfel zelfs om V te doen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Als Muse komt doe ik het eerst in m'n broek en ga dan gelijk kaartje halen.
Party pooper.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
MUSE of of Britains best live acts will be headlining this year's V Festival. It will be their only European festival appearance of 2008. They will perform on the V Stage at Hylands Park on Saturday and Weston Park on Sunday.
Alsof dat zoveel zegt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
MUSE of of Britains best live acts will be headlining this year's V Festival. It will be their only European festival appearance of 2008. They will perform on the V Stage at Hylands Park on Saturday and Weston Park on Sunday.
Neuh, realiteit en ik wil geen valse geruchten de wereld in brengen. Dus hierbij.quote:
Jup, want Muse komt echt niet meer.quote:
Klopt het dat V-festival maar een dag is, en de andere dag dezelfde line-up op de andere locatie?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup, want Muse komt echt niet meer.
The line-up for V Festival 2008 has yet to be revealed, however, Muse have announced they will be headlining at both venues August 16 and August 17, 2008[1]. The rest of the line up is yet to be confirmed, although tickets are on general sale on March 7, 2008.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Klopt het dat V-festival maar een dag is, en de andere dag dezelfde line-up op de andere locatie?
Ja, dat vraag ik dus nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
The line-up for V Festival 2008 has yet to be revealed, however, Muse have announced they will be headlining at both venues August 16 and August 17, 2008[1]. The rest of the line up is yet to be confirmed, although tickets are on general sale on March 7, 2008.
2 locaties, 2 keer muse.
Beide dagen zijn op een andere locatie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik dus niet. Is er op de 16e op allebei de plekken muziek, en de 17e ook, of is de ene dag daar en de andere dag daar?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Als Muse komt doe ik het eerst in m'n broek en ga dan gelijk kaartje halen.
schurend naar het postkantoorquote:Op maandag 11 februari 2008 00:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vorig jaar uit m'n tent gekukeld en heb de hele dag met een natte schurende spijkerbroek en onderbroek rondgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |