Nah, kleine update dan... Accu van de cam is zojuist leeggegaan en de lader ligt hier niet, dus maar ff pics van vanmiddag:quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je al foto's van de vorderingen ? In k&w zijn wij namelijk dol op foto's
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:22 schreef _Boo_ het volgende:
Wat een jaren 90 stoelen en tafels. Waar verkopen ze dat nog?
O jij snapt meteen wat ik bedoel!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jaaaaaaaa! En dan zo'n zeemeermin-glasplaat-tafel uit Beverwijk erbij!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeet de vitrinekast niet!
*ook weer weg is...
Whahaha. Misschien nog een enorme koekoeksklok?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Kasta, wat ontzettend fout, die meubels![]()
![]()
Nu nog een gouden panter in de hal en het is áf gewoon!
Maar veel succes op je nieuwe stek!En zo'n echte foute mannenbende (foute-mannen bende?
) heeft ook wel weer wat!
Ik ben zaterdag samen met MUUS naar de Ikea geweest...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Nu nog een gouden panter in de hal en het is áf gewoon!
Maar veel succes op je nieuwe stek!En zo'n echte foute mannenbende (foute-mannen bende?
) heeft ook wel weer wat!
Die wordt het ook inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:24 schreef Reese het volgende:
TerugVindPillaar oh nee, dan wordt BE boosDan maar een nuttige tip:
Deze week krijg je 20% korting op laminaat iij de Gamma. Er stond in de folder een plaatje van laminaat met notendecor, volgens mij dezelfde als jij hier in het topic gepost hebt. Nu dus 9,95 per m2 ipv 12,95.
Succes met je Casa
Waar koop je dat? Nederland is volgens mij een derdewereldland wat betreft kant-en-klaar spul.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef kastanova het volgende:
[ afbeelding ]
Magnetronmaaltijden for the win!.
Je bedoeld toch niet deze lamp hequote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag samen met MUUS naar de Ikea geweest...
Oorspronkelijk om meubels uit te zoeken, maar daarna zijn we voornamelijk op zoek geweest naar een (ijs)beren- of schapenvel.
Kwam ik daar toch toffe lampen tegen!
Naja, het is dat MUUS me tegenhield, anders had ik nu onwijze toffe fakkellampen in de hal gehad.
Okay, ze had een punt aangezien ze bij de kinderkamerafdeling hingen en van plastic waren, maar toch.
Ikea heeft foeilelijke schapenvellen. Ik ken wel een adresje met echt mooiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag samen met MUUS naar de Ikea geweest...
Oorspronkelijk om meubels uit te zoeken, maar daarna zijn we voornamelijk op zoek geweest naar een (ijs)beren- of schapenvel.
Die jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:23 schreef Chanty27 het volgende:
[..]
Je bedoeld toch niet deze lamp he![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Nu nog een gouden panter in de hal en het is áf gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |