Zo.
Even koffie aan het zetten, dus tijd voor foto's

.
Zoals ik al aangaf is het dus glasvezelfbehang geworden.
De woonkamer ben ik samen met de bevriende stucadoor aan begonnen donderdagmiddag:
![]()
Donderdagnacht even doorgehaald tot 5:00 en daarbij de gehele woonkamer van glasvezelbehang voorzien, de lelijke plekken (verf & lijm) in de hal verwijderd (krabber, schuurspons, jif, ajax) en enkele muren vlakgemaakt met alabastine en schuurpapier.
De volgende morgen 8:00 stonden er alweer 3 klussers voor de deur en hebben we 2 banken, een 2-persoons bed, keukentafel, tv-meubel en salontafel verhuisd.
Op weg naar m'n woning kwamen we langs de markt, dus daar direct maar even naar vloerbedekking gekeken.
En verrek, zowaar een restpartij zwarte hotelvloerbedekking op de kop kunnen tikken.
Normaal 130 euro de strekkende meter bij een rol van 3 meter breed (uhuh

. ), maar na even ouwehoeren kreeg ik 7 meter (oftewel, 21m2) mee voor 60 euro

.
Daar kan ik dus mooi de slaapkamer en hobbykamer mee leggen.
Langs de snelweg woonde vervolgens ook nog een vriendin, die had nog een magnetron staan, dus die ook direct maar even opgepikt.
Tegen de tijd dat we alles opgehaald, verhuisd en naar boven gesjouwd hadden was het alweer 12:00 en aangezien ik 13:00 een vriendin op moest halen van het station stelde ik voor om er maar direct mee te kappen voor vandaag.
De kameraden wilden echter hun beunvrije dag zo nuttig mogelijk besteden en besloten direct maar even het bed in elkaar te zetten en de relaxkamer te behangen.
30 euro bij de inmiddels gearriveerde vriendinnen in de handen geduwd zodat ze even eten konden halen en zelf even fris en een paar kratjes bier gehaald.
De hobbykamer is dus inmiddels ook vrijwel geheel behangen:
![]()
Op de achtergrond is dus ook de opgeschoonde halvloer te zien. Ik ga hem nog iets schoner proberen te maken met de wat agressievere middelen en als dat wat wordt laat ik de vloer zo

.
En de slaapkamer incl. tijdelijke vloer (kunststof matten zoals die voor het raam) en bed:
![]()
Met de vriendin in kwestie direct maar even naar de Ikea gereden om keukengerei te kopen en te oriënteren op meubels.
Ik had nog bíjna een stel onwijs foute lampen gekocht (kasteelfakkels voor in een kinderslaapkamer) maar de vriendin in kwestie was doorgelopen op zoek naar zebrahuiden, dus lampen die pak ik eventueel de volgende keer nog even mee

.
Eenmaal thuisgekomen bleek SHE inderdaad gelijk te hebben en was te zien dat m'n vrienden zich al behoorlijk prettig voelden in m'n nieuwe stulpje.
Óveral lege pijpjes bier, met slechts 2 bierdrinkers een compleet krat leeggedronken in die paar uurtjes die ik weg was

.
En toen ik vanavond mijn camera pakte om de foto's op de laptop te zetten kwam ik er achter dat het zelfs dusdanig gezellig was dat ze zelf ook even op pad zijn geweest met de camera:
Klik hier voor een blik op het toilet in gebruikte staat.Ik bedoel, like wtf?! Het zijn notabene 2 verschillende keutels!

.

.
Anyway, hongerrrrrrrrrrrr! En aangezien ik donderdagavond ook direct al een koelkast en kookplaatje gekocht had kon ik mooi de keuken uitproberen en m'n bezoek kennis laten maken met mijn Babi Ketjap met rijst en koude bonensalade

.
Let vooral ook op de, speciaal voor de fotografe opgezette,
Blue steel pose 
.
![]()
En zie hier, de koude bonensalade! In chronologische volgorde; het mengen, afgeleid worden door de fotografe, het uit de saus vissen van de lepel

.
![]()
Anyway, waar moet dan van gegeten worden? Et voilá, het Ikea resultaat:
![]()
En waar eten we? Op de bank, uitkijkend op het tv-meubel + tv vanaf de salontafel.
![]()
En vandaag? Eerst maar even slaap in gehaald en uitgeslapen tot 10:30

.
Vervolgens de badkamertegels/-naden gestoomd en een beetje "ingericht":
![]()
Daarna nog even állerlei zooi (gereedschap, computerzooi, kleding, etc. opgehaald) en op de terugweg langs
een uiterst vriendelijke fokker gereden om een computerbureau op te halen.
Het betreffende bureau:
![]()
Die komt logischerwijs in de hobbykamer te staan:
![]()
Zoals al te lezen was heb ik dus internet via de buren, maar aangezien de verbinding niet in het gehele huis stabiel was laat ik de bovenstaande pc het signaal oppikken en lus ik die door naar een 2e router wireless in m'n eigen woning. Yeah I know, ik ben een lelijke stinknerd

.
En aangezien m'n laptop inmiddels onder verf(stof) zit, gebruik ik die pc ook direct maar voor de muziekvoorziening tijdens het klussen

.
Zojuist even heerlijk genoten van m'n eten zodat ik weer voldoende energie heb om vanavond/vannacht bezig te gaan met het behangen van de resterende kamers!
![]()
Magnetronmaaltijden for the win!

.
...
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 27-02-2008 12:17:46 ]