abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56715078
Zo, kom ik ook weer eens in dit forum .

Gisteren een huis toegewezen gekregen, vandaag wezen kijken en na het kijken in al mijn enthousiasme direct maar even een afspraak gemaakt om morgen te komen tekenen .

Een appartement op de 2e verdieping van een flatje op 10 minuten van mijn werk, 10 minuten van het bruisende Almelose centrum ( . ) en 2 a 3 minuten vanaf de snelweg.

Oftewel, ideaal gelegen (wel een beetje jammer van die aftandse Turkenbakken in de straat, maar vooruit) en toffe woning.

Foto's maar eens doen?

Eerst de plattegrond dan maar:

En dan nu "echte" foto's, te beginnen bij de binnenkomst.

Andere hoek:

Da's dus de (vrij grote) hal met daarin ook een toilet en een berghokje + meterkast:

Laten we na binnenkomst direct maar even naar links gaan, dan komen we uit op de hobbykamer:

Rechts zit u dan ook direct het eerste balkon incl. berghok:

Terug naar het halletje en dan de keuken in:

Keukenblok(je):

We keren weer om en gaan vervolgens de slaapkamer in...
Ik krijg nu al een harde plasser als ik aan de zomermaanden denk.. Wakker worden, beide deuren opengooien en chillend in het zonnetje, kopje cappucino in de hand en met een fris windje door de kamer ontwaken .

Nah, tijd voor de woonkamer!
Check vooral dat big ass raam en de hoeveelheid licht die er door naar binnen valt .

En hé, tijd om iemand zwanger te schoppen, want kijk toch eens naar m'n uitzicht!

En hé, kijk toch eens op welke kamer ik uitzicht heb (uiteraard weer dubbele deuren .)
De CHILLKAMER!!!
Uitermate geschikt als relax-ruimte, poker-room, eetkamer, zondagochtend-kater-bijkom-ruimte of om heroine te spuiten .

Voorlopige planning:
Ik was zelf eigenlijk van plan morgen even een gasfornuisje, matras, tv en bank te regelen, die er neer te zetten en vanaf die dag er ook direct te blijven wonen zodat ik 'savonds mooi aan kan kloten met schilderen en het leggen van de vloeren.

Dat vonden m'n vrienden en vriendinnen echter een minder goed idee, dus die drongen zich massaal op om mee te helpen zodat ik direct in een "volwaardige" woning kan trekken.

In de woonkamer en chillkamer leg ik ietwat duurder laminaat of misschien parket en in de keuken, hal en hobbykamer komt ietwat goedkoper spul. De slaapkamer zal uiteraard voorzien worden van vloerbedekking zodat ik lekker op m'n blote voetjes kan rondhuppelen snachts .

Dan de kleuren...
De woonkamer wil ik vrij licht/strak/modern inrichten. Witte (richting cremékleurige) muren (de bevriende stukadoor heeft zich al gemeld) en donkere, strakke meubels. Uiteraard een bank waar ik relaxed en languit op kan liggen . Uiteraard een toffe (flatscreen) tv en lekker klinkende audioinstallatie in de hoek.

Die sfeer ga ik echter totáál niet doortrekken richting de chillkamer.
Daar kies ik voor de warme kleuren... Waarschijnlijk donkerrode (richting het paarse aan) muren eventueel gecombineerd met een zwarte lijn. Verder een grote eet- / pokertafel, een (kleine) tv en uiteraard loungebanken en -stoelen.

De keuken zal ik grotendeels zo laten... Muren uiteraard even schilderen, gasfornuisje en koelkastje er in en dan ben ik denk ik al wel klaar.
Hobbykamer wordt m'n computer-/werk-/film-/muziekkamer, dus daar zal ik waarschijnlijk voor donkere kleuren kiezen.
Uiteraard een relaxstoel, een bureau, een bureaustoeletje en een tv aan het plafond en donkere (waarschijnlijk zwarte) muren.

Ik sta echter open voor werkelijk álle voorstellen en ideeën, dus roept u maar!

...

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 27-02-2008 12:14:07 ]
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:30:37 #2
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_56715152
Sinds wanneer heeft Almelo een bruisend centrum?

Ontopic: Succes met je nieuwe stulpje
Qui habet aures audiendi audiat
pi_56715358
Gefeliciteerd! En een bar kan natuurlijk niet ontbreken in de chillkamer
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:47:33 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_56715735
Waar zijn de tjiks?!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_56715822
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:47 schreef Biogarde het volgende:
Waar zijn de tjiks?!
Waar denk je dat hobbykamer, slaapkamer en chillkamer voor dienen .

Als je goed kijkt zie je er op de keukenfoto 1 staan.. Ok, ze is klein, maar nu ook weer niet zo klein dat je haar compleet mist
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:51:55 #6
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_56715880
Ziet er goed uit!
pi_56715924
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je goed kijkt zie je er op de keukenfoto 1 staan.. Ok, ze is klein, maar nu ook weer niet zo klein dat je haar compleet mist
De keuken, heel goed je hebt haar meteen in de juiste ruimte gedropt
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:53:03 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_56715925
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nice. Have fun in je nieuwe toko!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_56716275
Wat een pauperwoning zeg. Doe de groeten aan ma Tokkie
Beter 1 vogel in de hand dan geen hand
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:05:21 #10
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_56716369
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:02 schreef The_Interpreter het volgende:
Wat een pauperwoning zeg. Doe de groeten aan ma Tokkie
* tisauch ligt hier compleet in een scheur!
Qui habet aures audiendi audiat
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:12:31 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56716599
Leuk woninkje. En Almelo.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  PR/Manusje van alles woensdag 13 februari 2008 @ 23:18:44 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56716758
Leuk flatje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56716804
jezus niet daar he? als je tussen de turken wilt wonen, moet je daar zijn, daar is echt een turkendichtheid van 90%
pi_56717519
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef Incolumis het volgende:
jezus niet daar he? als je tussen de turken wilt wonen, moet je daar zijn, daar is echt een turkendichtheid van 90%
Och, viel mee...
Ik hoorde geen schapen blaten, kwam op de trap naar boven 5 Nederlanders tegen (van de 5!!!! . ) en zag slechts een paar Turkenbakken staan.
Op m'n eigen flat trof ik trouwens geen schotels aan, aan de overkant wel maar boeien, ik ga niet naar buurtfeesten ofzo .
Én geen troep in de tuin terwijl ik met Turken juist de ervaring heb dat ze alle rotzooi van het balkon afpleuren.

Oftewel, zo op het eerste gezicht lijkt het behoorlijk mee te vallen .
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:53:58 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_56717674
waar staat de "ADING" voor als uitkijkpandje aan de achterkant?

verder succes en ik weet niet of die speeltuin beter speeltuin of hangplek kan zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56717864
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
waar staat de "ADING" voor als uitkijkpandje aan de achterkant?

verder succes en ik weet niet of die speeltuin beter speeltuin of hangplek kan zijn
International Trading kan ik nog achterhalen aan de hand van foto's, maar wát ze dan verhandelen...
Al sla je me dood... Naja, zolang het geen coke is zal ik er weinig last van hebben lijkt me.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 00:13:15 #17
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56718043
Wat ga je zoal in je chillkamer doen
Puike flat
Kost dat?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_56718062
Balkon lijkt me wel relax. Heerlijk op een klapstoel met een pils erbij, terwijl je geniet van het geluid van de multiculturele samenleving in de ondergelegen speeltuin.
pi_56718087
Gefeliciteerd !
En snel iets regelen dat die flat een andere kleur krijgt, wat hangt er aan die buitendeuren, perzik/rose ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_56718202
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:14 schreef tho_Omas het volgende:
Balkon lijkt me wel relax. Heerlijk op een klapstoel met een pils erbij, terwijl je geniet van het geluid van de multiculturele samenleving in de ondergelegen speeltuin.
Naja, ik heb nog wel ergens een alarmpistool liggen, dus vervelen hoef ik me sowieso niet in de zomer .
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 00:24:51 #21
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56718222
x
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_56718618
Van harte gefeliciteerd en succes.

Dit topic ga ik wel volgen.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_56719008
Eerst maar afwachten voordat je 'm opgeknapt hebt. Al heb ik m'n twijfels bij dat richting het paarse muren. Hoe dan ook, vooralsnog is het nog best een betonblok ...

Dus ik zou maar niet al wat te enthouiast te zijn.
pi_56719152
van harte met je stulpje, maar waarom kreeg je deze toegewezen zoals je schreef ? als ik de muren bekijk mochen ze eea nog wel stuccen indien dit verhuurd wordt
pi_56719615
Leuk! Gefeliciteerd. Tevens TVP, hopelijk blijf je de voortgang posten hier.

Enige wat ik echt een verschrikking vind is de kleur van die balkondeuren, die perzikkleur of whatever. Indeling is goed, keuken ziet er goed uit, toilet ook.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56721301
Veel succes in je nieuwe casa! In de straat die er aan de linkerkant haaks opstaat (aan jouw voorkant) zit wel meer handel, onder andere een tenten-maak-atelier. Je zit ook op spuugafstand van de betere afhaalchinees.
TVP.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_56721445
Lijkt me heerlijk om op 3 hoog te wonen zonder lift.

[ Bericht 0% gewijzigd door IBAZ op 14-02-2008 10:13:05 ]
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:50:29 #28
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56721477
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef IBAZ het volgende:
Lijkt me heerlik om op 3 hoog te wonen zonder lift.
In de praktijk is het geen pretje.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56721926
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:50 schreef LasTeR het volgende:

[..]

In de praktijk is het geen pretje.
Maar wel eindelijk bij je moeder weg, ook wel weer een voordeel.
pi_56722165
Tof! Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_56722198
Wat kost het?
pi_56722215
Whehehe, wat een ding
pi_56722419
Gefeliciteerd, Kasta.

Maar ik voorspel ook een hoop ergernis mbt het speeltuintje onder je raam.
Hopelijk kun je nog uitslapen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_56722473
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef IBAZ het volgende:
Lijkt me heerlijk om op 3 hoog te wonen zonder lift.
2 hoog... En ach ja, krijg ik ook nog eens een beetje beweging...
En een nog groter voordeel, geen oude, beschimmelde familie die op bezoek komt uit vrees voor een hartaanval .
pi_56722518
Zijn er nog wilde plannen of naai je er gewoon wat laminaat in en pleur je wat verf tegen de muur?
I am the Alpha and the Omega
pi_56722523
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef Charisma het volgende:
van harte met je stulpje, maar waarom kreeg je deze toegewezen zoals je schreef ? als ik de muren bekijk mochen ze eea nog wel stuccen indien dit verhuurd wordt
M'n complete kameradengroep bestaat uit bouwvakkers, stucadoors en glazenzetters, dus dat is nog wel even goedkoop te regelen.
Er boden zich er al 2 aan om vanmiddag en morgen direct de gehele dag even te helpen meten, adviseren, kopen, leggen, etc.

Ben persoonlijk eigenlijk wel blij dat er geen reet aan de muren of vloer zit, kan ik álles puur naar m'n eigen (wan)smaak inrichten .
pi_56722548
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:47 schreef shmoopy het volgende:
Gefeliciteerd, Kasta.

Maar ik voorspel ook een hoop ergernis mbt het speeltuintje onder je raam.
Hopelijk kun je nog uitslapen.
Ik slaap nog door als men een peuk op m'n borst uitduwt en 15 liter water over m'n zak heengooit (jaja, er zijn zelfs filmpjes van) dus een paar blerende kutkinderen 2 verdiepingen lager krijgen me echt niet wakker.
pi_56722604
Nou, dan staat niets een goeie tijd in je nieuwe pussy-trap nog in de weg.
  Official ESF Kreviewer donderdag 14 februari 2008 @ 11:49:17 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56723810
Almelo. .

Tis net een soort schilderswijk, maar dan in Twente. Mèn, hoe deprimerend wil je het hebben...
pi_56723880
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:49 schreef Kreator het volgende:
Almelo. .

Tis net een soort schilderswijk, maar dan in Twente. Mèn, hoe deprimerend wil je het hebben...
dat is ook al een tijdje niet meer zo
pi_56724290
Leuk! Vraag je wel na of parket/laminaat mag? Ook zo zonde als je het er straks weer uit moet halen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56724878
Hilarisch Gaat helemaal goedkomen als ik het zo lees
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:45:59 #43
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56724992
Alleen jij kan zoiets doen.
En alleen jij kan er zonder schaamte of gelul openlijk voor uitkomen.

Dat is gewoon tof. Punt.
En met al die lieden in je vriendenkring wordt het vast een echt mannenhok.
Ik denk dat de kerels hier gewoon jaloers zijn, omdat jij nog wel alleen in een hol trekt, en de meeste van hen reeds als sneuo's door hun wijf naar een vinexwijk zijn gesleurd.
pi_56724993
Die pijltjes verduidelijken het er wel op nu het allemaal nog in halfafgebouwde staat is zegmaar. Wat een paintkwaliteiten!

Maar zoals boven al werd gevraagd: wat kost zo'n lel ruimte (zeker in je eentje) nou in Almelo?
Zodat ik lekker kan huilen als ik zie dat ik voor datzelfde geld in utrecht een garage kan huren ofzo
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_56725506
Ben benieuwd wat je er van gaat maken. Heeft wel potentie denk ik .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:13:18 #46
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56725632
Almelo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Official ESF Kreviewer donderdag 14 februari 2008 @ 13:15:07 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56725662
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef SHE het volgende:
..in een pauperbuurt een kansloos flatje huren? Dat kunnen er wel meer hoor.
pi_56725723
quote:

Dat is gewoon tof. Punt.
Ik denk dat de kerels hier gewoon jaloers zijn, omdat jij nog wel alleen in een hol trekt, en de meeste van hen reeds als sneuo's door hun wijf naar een vinexwijk zijn gesleurd.
Christus, wat een geslijm weer ...
pi_56725746
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Ben het met Mikkie eens.
Die dubbele deuren zijn wel heel erg leuk
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:30:28 #50
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_56729800
Als je er zelf maar blij mee bent.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_56730048
Mooie schotelbuurt! Krijg je leuk bedrag van Vogelaar om er een prachtwoning van te maken?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56732442
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Een huis van Kasta heeft uiteraard potentie.
pi_56735562
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:12 schreef YPPY het volgende:
Leuk! Vraag je wel na of parket/laminaat mag? Ook zo zonde als je het er straks weer uit moet halen.
Naja, frisgeschoren en net gekleed er naartoe gegaan, dus ze waren vrij lief voor me.
Laminaat diende ik officieel aan te vragen, maar toen ik aangaf direct te willen beginnen hoefde ik alleen maar even een formuliertje in te vullen en dan keurde hij het per direct wel even goed.

Vervolgens dan ook direct maar mijn verbouwplannen (kast in de hal dichtgooien en de muur in de slaapkamer er uitbreken; et voila extra kledingkast) maar op tafel gegooid en na even babbelen krabbelde hij dat er even vluchtig bij op het formuliertje en was ook dat goedgekeurd .

Vanavond even met vriend Stucadoor en vriend Vloerenlegger er naartoe gereden:
  • Maten opgemeten
  • Direct even een paar lampjes opgehangen
  • Getest of er toevallig nog een tv-signaal aanwezig was (nope)
  • Gescanned op onbeveiligde wireless netwerken (nope . )
  • Afspraken gemaakt

Morgen ga ik de gehele dag bezig met het schuren van de muren, het opvullen van putjes met Alabastine en het krabben van de tegels in de hal en keuken (die laat ik er voorlopig inliggen)

Discussiepuntje echter:
    De stucadoor raadde me aan om de boel éérst te behangen en daar overheen te sauzen.
    Aangezien hij nogal een pietje precies is en ik het nogal dubbelop zou vinden (ook qua kosten), ben ik echter van plan de eventuele oneffenheden op te vullen met Alabastine en te schuren om vervolgens 2 lagen te sauzen.

Nu ging ik echter bij een andere vriend wat gereedschap ophalen en die had stomtoevallig nog wat rollen euuuh... Nepbehang ofzo liggen (glasbehang ofzo, whatever)
    En dat schijnt dan weer uitermate geschikt te zijn om over heen te sauzen waardoor je de oneffenheden dus sowieso niet meer ziet.

Dus klussers vertel, wat kan ik het beste doen met de muren? .
  • I was an atheist until I realized I was God
    pi_56735633
    quote:

Dat is gewoon tof. Punt.
    Op zich wel grappig ja, het onderscheid tussen de vrienden en vriendinnen.
    Alle vriendinnen bieden zich aan om te komen koken en hebben het vooral over koffie drinken wanneer het eenmaal áf is.
    Alle vrienden bieden zich daarentegen aan om daadwerkelijk te helpen klussen, raken vervolgens helemaal enthousiast over de chill/pokerkamer en proberen allemaal een koelkast te regelen zodat ik genoeg bier koud kan houden .
    pi_56735666
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef Gripper het volgende:
    Maar zoals boven al werd gevraagd: wat kost zo'n lel ruimte (zeker in je eentje) nou in Almelo?
    Zodat ik lekker kan huilen als ik zie dat ik voor datzelfde geld in utrecht een garage kan huren ofzo
    Incl. onderhoudskosten 320 .
      donderdag 14 februari 2008 @ 21:22:12 #56
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_56735853
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 21:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oi, ik betaal iets meer dan het dubbele (Utrecht)

¤320, das echt een drol
    pi_56736087
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Oi, ik betaal iets meer dan het dubbele (Utrecht)

¤320, das echt een drol
    Nah, toen met Xen in Utrecht betaalden we ook ruim meer dan 320 en dat was zo'n beetje de helft van wat ik nu heb .
      donderdag 14 februari 2008 @ 21:54:44 #58
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_56736634
    Benieuwd naar de after foto's
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
      donderdag 14 februari 2008 @ 22:38:46 #59
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56737660
    dat glasvezelbehang moet je zeker doen! maakt zelfs de brakste muren egaal en je kunt er eindeloos overheen sauzen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 14 februari 2008 @ 22:43:06 #60
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56737768
    Wat hij hierboven zegt, glasvezelbehang!
      donderdag 14 februari 2008 @ 22:50:58 #61
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_56737931
    Wanneer is de housewarming party?
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_56738305
    Ik heb nog wel een wasmachine te koop, hij staat alleen in Rotterdam
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_56738992
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 22:50 schreef static het volgende:
    Wanneer is de housewarming party?
    Ik heb nog steeds een zuip/breek/ relfeestje van jou tegoed geloof ik .

Anyway, voordat ik het volledig heb zoals ik het wíl hebben, zijn we al wel een maandje of 3 verder denk ik .
    pi_56739005
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik heb nog wel een wasmachine te koop, hij staat alleen in Rotterdam
    Ja, da's kut... Heb namelijk (op de korte termijn) alleen nog een koelkast en een wasmachine nodig .
      donderdag 14 februari 2008 @ 23:45:35 #65
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_56739107
    320? Incl? Goddomme kasta, dat is zeer netjes!
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
    pi_56739630
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
    Wat hij hierboven zegt, glasvezelbehang!
    En we gaan weer handelen volgens het aloude principe: U vraagt, wij draaien .

Ik heb de stucadoor even wakker gebeld en we morgen komt hij even langs om te kijken hoeveel en wat ik nodig heb en krijg ik een kleine instructie zodat ik de hele dag door kan werken.
    Kunnen we met een beetje geluk direct gaan sauzen .
    pi_56740479
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 00:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

En we gaan weer handelen volgens het aloude principe: U vraagt, wij draaien [ afbeelding ][ afbeelding ].

Ik heb de stucadoor even wakker gebeld en we morgen komt hij even langs om te kijken hoeveel en wat ik nodig heb en krijg ik een kleine instructie zodat ik de hele dag door kan werken.
    Kunnen we met een beetje geluk direct gaan sauzen .
    Behangen is wel een tijdrovend klusje hoor en ik neem aan dat de lijm ook nog moet drogen voor je kan schilderen.

Je huurprijs is toch niet inclusief energiekosten e.d. he, alleen onderhoudskosten?
    Evengoed is het een schijntje natuurlijk, daar zit ik dan in mijn poppenhuisje
    Maar goed, daarvoor zit je wel in Almelo
    pi_56740501
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 01:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Behangen is wel een tijdrovend klusje hoor en ik neem aan dat de lijm ook nog moet drogen voor je kan schilderen.

Je huurprijs is toch niet inclusief energiekosten e.d. he, alleen onderhoudskosten?
    Evengoed is het een schijntje natuurlijk, daar zit ik dan in mijn poppenhuisje
    Maar goed, daarvoor zit je wel in Almelo
    Ik wilde morgen eigenlijk in 1 tour doorwerken totdat ik alle muren gehad heb wat betreft het behangen, dus ik hoop dat het morgenavond klaar is.
    Hell, van mijn part ga ik er met een föhn bijstaan zodat ik verder kan klussen(sauzen) .

Ach, ik krijg zaterdag sowieso [iemand] op bezoek, dus dan kan ik het eventueel ook nog wel laten drogen.
    En nope, die 320 is incl. servicekosten e.d. Gas, water en licht kom er nog wel bij .

Trouwens, zóveel slechter dan Utrecht is Almelo niet natuurlijk .
    pi_56740560
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 01:51 schreef kastanova het volgende:
    Trouwens, zóveel slechter dan Utrecht is Almelo niet natuurlijk .
    In die wijk moet je s avonds niet komen nee.
    Maar Utrecbt ligt zo lekker centraal in Nederland. Ga maar eens een dagje naar het strand vanuit Almelo

p.s. je pmbox is vol
    pi_56740605
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 02:03 schreef Xennia het volgende:
    In die wijk moet je s avonds niet komen nee.
    Maar Utrecbt ligt zo lekker centraal in Nederland. Ga maar eens een dagje naar het strand vanuit Almelo

p.s. je pmbox is vol
    Nah, hoevaak ga je dan nog naar het strand per jaar?
    Keertje of 4? Daar trek ik dan wel een anderhalf uur extra voor uit .

P.S. Had ik al gemeld dat m'n huisje slechts 2 a 3 minuten van de snelweg afligt? . .

p.s.² nu niet meer
    pi_56740662
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 12:12 schreef YPPY het volgende:
    mag altijd hoor, als je er maar een geluidsdempende laag onder legt. of gelden er overal andere regels?
    pi_56740692
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 02:24 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

mag altijd hoor, als je er maar een geluidsdempende laag onder legt. of gelden er overal andere regels?
    Het begon inderdaad met officieel gewauwel over niet minder dan 10db bij de benedenburen, een week wachten op officiele toestemming, bladieblad...

Maar volgens mij doen ze dat alleen bij mensen waarbij ze er maar weinig vertrouwen in hebben.
    Dit was meer een kwestie van even melden en the thumbs up krijgen, dan een daadwerkelijk noodzakelijke procedure.
    pi_56741189
    Coole OP.
    Pooltafel niks voor je om in de hobbykamer te zetten ?
      vrijdag 15 februari 2008 @ 07:56:11 #74
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_56741424
    Ziet er goed uit Kasta

En acht, dat gelul over pauperwijken en dat je er 's avonds niet moet komen. Dit soort wijken zijn een pretpark vergeleken met de ghetto's van New York. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de favela's van Rio,,,
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      Official ESF Kreviewer vrijdag 15 februari 2008 @ 08:39:08 #75
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_56741785
    Maar eh, Martin. Waar werk jij dan eigenlijk? Of is dat geheim.
    pi_56742427
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 21:14 schreef kastanova het volgende:

[..]
    Ja dus, daarvoor heb je in Utrecht net een garage. t is toch fokking niet normaal...
    Wel lekker hoor, GWL en internet, en je bent voor 400 ¤ in de maand klaar!
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
      vrijdag 15 februari 2008 @ 09:41:58 #77
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_56742801
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 23:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ja, da's kut... Heb namelijk (op de korte termijn) alleen nog een koelkast en een wasmachine nodig .
    Via via informeren of iemand nog wat te koop heeft staan als het geen nieuwe hoeft te zijn. Marktplaats is ook nog wel ok. En als je geen A-merk hoeft, dan is een nieuwe ook nog goed te betalen hoor. Ik kocht mijn Beko (afstammeling van Bauknecht geloof ik) voor 300 euro ofzoiets.
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      vrijdag 15 februari 2008 @ 09:42:17 #78
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_56742808
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 08:39 schreef Kreator het volgende:
    Werkt ie?
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_56744048
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 08:39 schreef Kreator het volgende:
    Product Specialist Internet bankieren voor 1 van de grotere banken .
    pi_56744232
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Via via informeren of iemand nog wat te koop heeft staan als het geen nieuwe hoeft te zijn. Marktplaats is ook nog wel ok. En als je geen A-merk hoeft, dan is een nieuwe ook nog goed te betalen hoor. Ik kocht mijn Beko (afstammeling van Bauknecht geloof ik) voor 300 euro ofzoiets.
    Naja, het voordeel in mijn geval is dat ik voor m'n vrienden/vriendinnen pc-reparaties en bestelling altijd gratis heb uitgevoerd onder het motto "Zodra ik jullie nodig heb, betaalt het zich wel terug."

Zo had ik 2 uurtjes (ik blijf het vaag vinden, die TamTam) nadat het bekend werd al 7 aanbiedingen om te komen schilderen, 4 om vloeren te komen leggen (in beide gevallen pro's) en een stuk of 10 die "gewoon mee wilden helpen."

En daarnaast was ik binnen een dag al gratis voorzien van:
    - Servies
    - 2 banken
    - Eettafel
    - 2 relaxstoelen
    - 2-persoons bed + Matras
    - Lampen
    - Koffiezetapparaat (O+.)
    - Stoelen voor bij de eettafel
    - Salontafel
    - Een (tijdelijke) koelkast
    - Glasvezelbehang
    - Laminaat ondergrond

Dus op de wasmachine en goede koelkast na, ben ik al bijna klaar .
    pi_56744380
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 09:24 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ja dus, daarvoor heb je in Utrecht net een garage. t is toch fokking niet normaal...
    Wel lekker hoor, GWL en internet, en je bent voor 400 ¤ in de maand klaar!
    Ik zou willen dat ik voor die prijs iets in Nijmegen had, dan zou ik meteen verkassen.
    Zerg schreef:
      vrijdag 15 februari 2008 @ 10:59:04 #82
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_56744545
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef kastanova het volgende:

Zo had ik 2 uurtjes (ik blijf het vaag vinden, die TamTam) nadat het bekend werd al 7 aanbiedingen om te komen schilderen, 4 om vloeren te komen leggen (in beide gevallen pro's) en een stuk of 10 die "gewoon mee wilden helpen."
    Beter! Hebben ze nog tijd over in juni om in Gouda een vloertje te leggen?
    quote:
    - hele waslijst
    Ja, dat werkt altijd prima. Het is dan wel niet het nieuwste van het nieuwste, maar je hébt wat!
    quote:
    Nou, die wasmachine komt dan ook wel, geloof ik

Leuk huisje in ieder geval! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
    pi_56744712
    Goede shit, kun je zeker wat tofs van maken. Ik heb vergelijkbaar (¤350,-), alleen dan in Schiedam (véél schotels), en op de begane grond.. mét tuin op het zuiden.. en dat ga je zeker missen.. BBQ's, fikkies.. jep, dat alles kan hier wel! En woon tegenover de metro, 13 minuten op de hogeschool, 17 minuten R'dam centrum.

Maareh; qua prijs. Ook niet verkeerd. Ik ga volgend jaar in Melbourne wonen, zit ik minimaal aan de ¤200 per WEEK.Heb je dan wel een vrijstaand huis voor, maar dingen als jouw huis bestaan nou eenmaal niet in Melbourne. En ik ga natuurlijk dik ¤¤¤ verdienen..
    pi_56745090
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 11:05 schreef Oksel het volgende:
    Goede shit, kun je zeker wat tofs van maken. Ik heb vergelijkbaar (¤350,-), alleen dan in Schiedam (véél schotels), en op de begane grond.. mét tuin op het zuiden.. en dat ga je zeker missen.. BBQ's, fikkies.. jep, dat alles kan hier wel! En woon tegenover de metro, 13 minuten op de hogeschool, 17 minuten R'dam centrum.

Maareh; qua prijs. Ook niet verkeerd. Ik ga volgend jaar in Melbourne wonen, zit ik minimaal aan de ¤200 per WEEK.Heb je dan wel een vrijstaand huis voor, maar dingen als jouw huis bestaan nou eenmaal niet in Melbourne. En ik ga natuurlijk dik ¤¤¤ verdienen..
    Nah, een tuin wil ik niet vanwege het onderhoud en op de begane grond is ook een big nono aangezien je dan toch wat meer last zult hebben van overlast.
    En hé, ik heb aan beide kanten van het appartement een ruim balkon, dus ik kan gewoon met de zon meeverhuizen joh .
    pi_56756340
    Denk even goed na hoe je je bedrading wilt laten lopen voor je de vloer erin jast. Speakerdraden enzo, ik vind het persoonlijk altijd prettig om die dingen weg te hebben. Misschien had je daar zelf ook al aan gedacht.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_56757517
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 11:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, een tuin wil ik niet vanwege het onderhoud en op de begane grond is ook een big nono aangezien je dan toch wat meer last zult hebben van overlast.
    En hé, ik heb aan beide kanten van het appartement een ruim balkon, dus ik kan gewoon met de zon meeverhuizen joh .
    Onderhoud.. Zie je hoe groen mijn handen zijn?

Komt door al mijn tuinieren.
    pi_56757737

Kijk, mijn "tuin".

Heel veel grote struiken, die ik af en toe met een heggeschaar bewerk. Of ik breek de takken gewoon af als ze in de weg zitten.. verder heul veul klimop, die alles overwoekert. Mooi groen hoor. Onderhoud.. neuh. Groot terras (dat hout), dat wel.. En zelf BBQ gemetseld..
    pi_56769485
    quote:

[..]

Naja, het voordeel in mijn geval is dat ik voor m'n vrienden/vriendinnen pc-reparaties en bestelling altijd gratis heb uitgevoerd onder het motto "Zodra ik jullie nodig heb, betaalt het zich wel terug."

- Servies
    - 2 banken
    - Eettafel
    - 2 relaxstoelen
    - Lampen
    - Salontafel
    - Glasvezelbehang
    - Laminaat ondergrond

Ik heb hier nog een oude koelkast staan, tafelmodel. Laatste keer dat ie aanstond deed ie het gewoon.
    Redelijk geschikt als bierkoelkast iig.

Gratis af te halen
    A mind with a heart of it's own
    pi_56772325
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 13:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een oude koelkast staan, tafelmodel. Laatste keer dat ie aanstond deed ie het gewoon.
    Redelijk geschikt als bierkoelkast iig.

Gratis af te halen
    Potdikkie, gisteren net een koelkast en kookplaat gekocht (50 euro, valt ook niks van te zeggen), krijg ik een dag later allebei op fok aangeboden .

Maarrrrrrrr... Een wasmachine is altijd welkom .
    pi_56772409
    Ik zou voor de afwasmachine gaan..
    pi_56772884
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 16:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Potdikkie, gisteren net een koelkast en kookplaat gekocht (50 euro, valt ook niks van te zeggen), krijg ik een dag later allebei op fok aangeboden .

Maarrrrrrrr... Een wasmachine is altijd welkom .
    Daar kan ik je niet aan helpen. Heb nog wel een ranzige frituurpan staan
    A mind with a heart of it's own
      † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 17:06:52 #92
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56772987
    320 voor zo'n kasteel, tering man . Goed gedaan hoor, leuk hokkie heb je daar .
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
      Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 22:08:07 #93
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_56780112
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 11:05 schreef Oksel het volgende:

Sommige mensjes in een finex wijk betalen voor hun ultra dure tussenwoning ook wel rond de 700 á 800 aan hun hypotheek !
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_56780433
    En nog wezen klussen?
    pi_56780583
    quote:

[..]

- Servies
    - 2 banken
    - Eettafel
    - 2 relaxstoelen
    - Lampen
    - Salontafel
    - Glasvezelbehang
    - Laminaat ondergrond

je gaat me toch niet vertellen dat je tot voor kort bij je ouders hebt gewoond, aangezien je geen meubels had?
    pi_56796408
    De eerste keer dat ik weer zit van de afgelopen dagen, dus maar weer eens even een update dan:

Vrijdag vooral administratief bezig geweest; gas, water en licht regelen, internet aanvraag en uiteraard ook (kabel)tv.

Gas, water en licht is een kwestie van een verhuisformuliertje ontvangen en retourneren.
    Kabeltv bleek een ietwat lastiger verhaal te zijn....
    Tv direct donderdag al aangesloten, maar geen enkel signaal.
    Toen ik echter met Cogas belde werd me gemeld dat er nog signaal van de vorige bewoners op zou moeten zitten, ik dus zelf even de aanvraag via de site kon uitprinten, opsturen en dan ging het signaal "gewoon" over op mijn naam.
    Ik was op dat moment niet in m'n woning, dus toen ik terug was direct maar even frequenties wezen checken; alleen maar sneeuw .
    Weer even opgebeld, de enige oplossing zou een storingsmonteur zijn. Maar aangezien ik nog geen klant was en pas zou worden wanneer de gehele administratie bijgewerkt zou zijn kon dat dus niet.
    Nah, vrij informeel gesprek, dus hop:
    Kasta: "Maar stel nu, geheel hypothetisch uiteraard, dat ik me voor zou doen als de oude bewoner. Zou er dan wel een monteur aangestuurd kunnen worden?"
    Cogas: Tja, in feite wel natuurlijk.
    Kasta: Nah, lijkt me een oplossing dan... Is het een vaste Cogas monteur?
    Cogas: Yep.
    Kasta: Kan hij dan ook niet direct even een contractje meenemen, teken ik het direct en hoef ik daar ook niet meer achteraan .

En zo stond een half uurtje later een monteur met een contract en had ik weer tv .

TV-monteur net 5 minuten weg, hoor ik een vrouwenstem roepen.
    Ik denk, een bezoekster, maar nee, het was de buurvrouw .
    Kasta: "Hé buurvrouw, ik ben Martin de nieuwe buurman, heb jij toevallig internet?"
    Buurvrouw: Euuh ja...
    Kasta: "Tof! Wireless toevallig?"
    Buurvrouw: Nope.
    Kasta: Ai . Maarreuh, ik heb nog wel een wireless routertje liggen . Is het een probleem dat ik die even achter jullie modem gooi zodat ik in ieder geval internet heb. Moet je zodra m'n eigen internet opgeleverd is
    maar even melden wat je wilt hebben.

Et voila, 'savonds even langs gegaan en binnen een dag ook internet .

De buurvrouw bleek ook een buurman te hebben, ex-marinier en beiden verdomd geschikt volk .
    Naja, iets te geschikt aangezien ik er zo'n 1,5 uur bleef plakken en lullen totdat mijn bezoek kwam, maar toch .
    Ik kan bij hen altijd aanbellen voor hulp en in ruil daarvoor kom ik een keer voor ze koken.
    Geen onbelangrijk detail trouwens; het zijn allebei Nederlanders .

Hoorde ik direct even allerlei verhalen over de buurt e.d.
    De reden dat dit huis zo schoon en kaal met nieuwe CV en thermostaat is opgeleverd, blijkt dus te zijn omdat er hiervoor een wietplantage inzat.
    Vandaar dus ook die volgepropte brievenbus met post van justitie, gerechtsdeurwaarders en de belasting .

Uiteraard is er ook voldoende geklust, verhuisd en gekocht, maar daarover later meer (Plus beláchelijke foto's die ik zojuist tegenkwam . )
    De stoomreiniger is namelijk gereed voor gebruik, dus ik ga weer even verder .

[ Bericht 1% gewijzigd door kastanova op 17-02-2008 18:44:02 ]
      zondag 17 februari 2008 @ 18:41:59 #97
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_56796585
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:33 schreef kastanova het volgende:
    Hoorde ik direct even allerlei verhalen over de buurt e.d.
    De reden dat dit huis zo schoon en kaal met nieuwe CV en thermostaat is opgeleverd, blijkt dus te zijn omdat er hiervoor een wietplantage inzat .
    Dat is ook echt weer iets voor jou .
    Zerg schreef:
    pi_56800407
    Zo.
    Even koffie aan het zetten, dus tijd voor foto's .

Zoals ik al aangaf is het dus glasvezelfbehang geworden.
    De woonkamer ben ik samen met de bevriende stucadoor aan begonnen donderdagmiddag:

Donderdagnacht even doorgehaald tot 5:00 en daarbij de gehele woonkamer van glasvezelbehang voorzien, de lelijke plekken (verf & lijm) in de hal verwijderd (krabber, schuurspons, jif, ajax) en enkele muren vlakgemaakt met alabastine en schuurpapier.

De volgende morgen 8:00 stonden er alweer 3 klussers voor de deur en hebben we 2 banken, een 2-persoons bed, keukentafel, tv-meubel en salontafel verhuisd.
    Op weg naar m'n woning kwamen we langs de markt, dus daar direct maar even naar vloerbedekking gekeken.
    En verrek, zowaar een restpartij zwarte hotelvloerbedekking op de kop kunnen tikken.
    Normaal 130 euro de strekkende meter bij een rol van 3 meter breed (uhuh . ), maar na even ouwehoeren kreeg ik 7 meter (oftewel, 21m2) mee voor 60 euro .
    Daar kan ik dus mooi de slaapkamer en hobbykamer mee leggen.
    Langs de snelweg woonde vervolgens ook nog een vriendin, die had nog een magnetron staan, dus die ook direct maar even opgepikt.

Tegen de tijd dat we alles opgehaald, verhuisd en naar boven gesjouwd hadden was het alweer 12:00 en aangezien ik 13:00 een vriendin op moest halen van het station stelde ik voor om er maar direct mee te kappen voor vandaag.
    De kameraden wilden echter hun beunvrije dag zo nuttig mogelijk besteden en besloten direct maar even het bed in elkaar te zetten en de relaxkamer te behangen.
    30 euro bij de inmiddels gearriveerde vriendinnen in de handen geduwd zodat ze even eten konden halen en zelf even fris en een paar kratjes bier gehaald.

De hobbykamer is dus inmiddels ook vrijwel geheel behangen:

Op de achtergrond is dus ook de opgeschoonde halvloer te zien. Ik ga hem nog iets schoner proberen te maken met de wat agressievere middelen en als dat wat wordt laat ik de vloer zo .

En de slaapkamer incl. tijdelijke vloer (kunststof matten zoals die voor het raam) en bed:

Met de vriendin in kwestie direct maar even naar de Ikea gereden om keukengerei te kopen en te oriënteren op meubels.
    Ik had nog bíjna een stel onwijs foute lampen gekocht (kasteelfakkels voor in een kinderslaapkamer) maar de vriendin in kwestie was doorgelopen op zoek naar zebrahuiden, dus lampen die pak ik eventueel de volgende keer nog even mee .

Eenmaal thuisgekomen bleek SHE inderdaad gelijk te hebben en was te zien dat m'n vrienden zich al behoorlijk prettig voelden in m'n nieuwe stulpje.
    Óveral lege pijpjes bier, met slechts 2 bierdrinkers een compleet krat leeggedronken in die paar uurtjes die ik weg was .

En toen ik vanavond mijn camera pakte om de foto's op de laptop te zetten kwam ik er achter dat het zelfs dusdanig gezellig was dat ze zelf ook even op pad zijn geweest met de camera:

Klik hier voor een blik op het toilet in gebruikte staat.

Ik bedoel, like wtf?! Het zijn notabene 2 verschillende keutels! . .

Anyway, hongerrrrrrrrrrrr! En aangezien ik donderdagavond ook direct al een koelkast en kookplaatje gekocht had kon ik mooi de keuken uitproberen en m'n bezoek kennis laten maken met mijn Babi Ketjap met rijst en koude bonensalade .
    Let vooral ook op de, speciaal voor de fotografe opgezette, Blue steel pose .

En zie hier, de koude bonensalade! In chronologische volgorde; het mengen, afgeleid worden door de fotografe, het uit de saus vissen van de lepel .

Anyway, waar moet dan van gegeten worden? Et voilá, het Ikea resultaat:

En waar eten we? Op de bank, uitkijkend op het tv-meubel + tv vanaf de salontafel.

En vandaag? Eerst maar even slaap in gehaald en uitgeslapen tot 10:30 .
    Vervolgens de badkamertegels/-naden gestoomd en een beetje "ingericht":

Daarna nog even állerlei zooi (gereedschap, computerzooi, kleding, etc. opgehaald) en op de terugweg langs een uiterst vriendelijke fokker gereden om een computerbureau op te halen.
    Het betreffende bureau:

Die komt logischerwijs in de hobbykamer te staan:

Zoals al te lezen was heb ik dus internet via de buren, maar aangezien de verbinding niet in het gehele huis stabiel was laat ik de bovenstaande pc het signaal oppikken en lus ik die door naar een 2e router wireless in m'n eigen woning. Yeah I know, ik ben een lelijke stinknerd .
    En aangezien m'n laptop inmiddels onder verf(stof) zit, gebruik ik die pc ook direct maar voor de muziekvoorziening tijdens het klussen .

Zojuist even heerlijk genoten van m'n eten zodat ik weer voldoende energie heb om vanavond/vannacht bezig te gaan met het behangen van de resterende kamers!

Magnetronmaaltijden for the win! .

...

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 27-02-2008 12:17:46 ]
    pi_56810239
    hey zet dat bureau eens op

kwam die wc foto's ff checken haha te grappig _o_
    pi_56811079
    Zo. Ook direct maar even voor het eerst wakker gebeld worden door 1 van de buren .

De beste man wilde zijn garage uitrijden, maar aangezien m'n auto voor z'n garage midden op de stoep geparkeerd was ging dat nogal lastig.

Naja, geluk bij een ongeluk: Vanaf het balkon leek ik al een boete achter de ruitenwisser te hebben ( . ) maar dat bleek dus ook al een briefje van die beste man te zijn ( . )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')