In de praktijk is het geen pretje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef IBAZ het volgende:
Lijkt me heerlik om op 3 hoog te wonen zonder lift.
Maar wel eindelijk bij je moeder weg, ook wel weer een voordeel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
In de praktijk is het geen pretje.
2 hoog... En ach ja, krijg ik ook nog eens een beetje beweging...quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef IBAZ het volgende:
Lijkt me heerlijk om op 3 hoog te wonen zonder lift.
M'n complete kameradengroep bestaat uit bouwvakkers, stucadoors en glazenzetters, dus dat is nog wel even goedkoop te regelen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef Charisma het volgende:
van harte met je stulpje, maar waarom kreeg je deze toegewezen zoals je schreef ? als ik de muren bekijk mochen ze eea nog wel stuccen indien dit verhuurd wordt
Ik slaap nog door als men een peuk op m'n borst uitduwt en 15 liter water over m'n zak heengooit (jaja, er zijn zelfs filmpjes van) dus een paar blerende kutkinderen 2 verdiepingen lager krijgen me echt niet wakker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:47 schreef shmoopy het volgende:
Gefeliciteerd, Kasta.
Maar ik voorspel ook een hoop ergernis mbt het speeltuintje onder je raam.
Hopelijk kun je nog uitslapen.
dat is ook al een tijdje niet meer zoquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:49 schreef Kreator het volgende:
Almelo..
Tis net een soort schilderswijk, maar dan in Twente. Mèn, hoe deprimerend wil je het hebben...
..in een pauperbuurt een kansloos flatje huren? Dat kunnen er wel meer hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef SHE het volgende:
Alleen jij kan zoiets doen.
Christus, wat een geslijm weerquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef SHE het volgende:
Alleen jij kan zoiets doen.
En alleen jij kan er zonder schaamte of gelul openlijk voor uitkomen.
Dat is gewoon tof. Punt.
En met al die lieden in je vriendenkring wordt het vast een echt mannenhok.
Ik denk dat de kerels hier gewoon jaloers zijn, omdat jij nog wel alleen in een hol trekt, en de meeste van hen reeds als sneuo's door hun wijf naar een vinexwijk zijn gesleurd.
Ben het met Mikkie eens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Ben benieuwd wat je er van gaat maken. Heeft wel potentie denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |