Voor een verbandingsmotor is er niet veel schoners te vinden wat commercieel haalbaar is. Dus eigenlijk wil je gewoon hals over kop van de verbrandingsmotor af ? Verder vind ik het een beetje tegenstrijdig dat jij iets beweert en dat ik dat dan moet aantonen ....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef du_ke het volgende:
Ik neem aan dat jullie ook weten hoe google werkt en dan ook op een reductie van een % of 70 t.o.v. diesel uitkomen als je via google een beetje doorklikt. Schoner maar zeker niet schoon en al helemaal niet als een wat oudere (en daarmee minder zuinige) dieselmotor wordt gebruikt.
Dat hoorde ik ook, op BNR volgens mij. Kon het ook niet geloven eigenlijk, maar het zal wel waar zijn...quote:ff een leuk feitje : In Amsterdam rijden meer snoeks : Citroen DS dan in heel Frankrijk.
Komt vooral omdat die in Frankrijk er amper meer zijn....quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:28 schreef Daverz het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, op BNR volgens mij. Kon het ook niet geloven eigenlijk, maar het zal wel waar zijn...
Dat klopt, maar dan is het misschien handiger om te stellen dat je minimaal aan de U9 norm moet voldoen? Want het is natuurlijk te zot voor woorden om EXACT DEZELFDE auto te weigeren als deze toevallig eind december 1991 ipv januari 1992 op kenteken is gezet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Basp1 het volgende:
Moesten autos vanaf 1992 niet verplicht voorzien zijn van een katalysator, dat zou ik een lgoische verklaring vinden.
Dat zou idd een stuk logischer zijn. Er zijn genoeg auto's in 1990 of 91 die ook al aan die norm voldoen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan is het misschien handiger om te stellen dat je minimaal aan de U9 norm moet voldoen? Want het is natuurlijk te zot voor woorden om EXACT DEZELFDE auto te weigeren als deze toevallig eind december 1991 ipv januari 1992 op kenteken is gezet.
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:04 schreef du_ke het volgende:
Dat zijn er op het totaal in Amsterdam niet zoveel natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |