quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:24 schreef ikookhier het volgende:
Zo ik heb weer voor een maand gips er omheen.![]()
Een teken dat je oud wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:59 schreef worldpimber het volgende:
Hollander, altijd fijn als we weer eens aan onze full time alcoholist worden herinnerd.
Jij ziet ze ook vliegen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:09 schreef Geerd het volgende:
Uhmmzz volgens mij is de nokkenasketting ook een beetje slapje/versleten, trilt wat meer op lagere toeren hogere versnelling.
Had al gekeken naar de ketting maar die was nog netje 2,5cm.
Zal wel weer een duur geintje worden.
Tegensturen op een motor is 'autotaal', dus dat k`en niet.quote:
Veel mensen uitnodigen op ziekenbezoek, kunnen ze erop schrijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:24 schreef ikookhier het volgende:
Zo ik heb weer voor een maand gips er omheen.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Veel mensen uitnodigen op ziekenbezoek, kunnen ze erop schrijven![]()
N-H meetquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitnodiging gehad
Idee voor een meet
Moet'ie ook nog voor catering gaan spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Veel mensen uitnodigen op ziekenbezoek, kunnen ze erop schrijven![]()
Liever als ik weer kan rijden en bazziek ook heb nog wat smalle dijkjes voor mquote:
Je maakt nog steeds liever foto's van poezen dan fightersquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:20 schreef Rib-i het volgende:
Gisteravond nog naar de eigenaar van deze poes geweest
[ afbeelding ]
Retro-Fighter is klaar, moet alleen nog gespoten worden [ afbeelding ][ afbeelding ]
Is hij niet meer de meester van -XX-quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet'ie ook nog voor catering gaan spelen.
Prio'squote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je maakt nog steeds liever foto's van poezen dan fightersterecht
Wikipediaquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van streamig wmv's![]()
hebben ze daar KB-enquote:
Ik ben de bouwmeester en kan alles.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van streamig wmv's![]()
Vage picies en verhaal. Zaterdag ook niet echt gevolgd. Maar die knee downer ging later onderuit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebben ze daar KB-en![]()
tjek deze pic
[ afbeelding ]
10x betere pic dan de mijne
was deze duwd die onderuit ging za, toen wij der ook ff waren dus
[ afbeelding ]
Had hij veul schaaiquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hebben ze daar KB-en![]()
tjek deze pic
[ afbeelding ]
10x betere pic dan de mijne
was deze duwd die onderuit ging za, toen wij der ook ff waren dus
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben de bouwmeester en kan alles.![]()
Knipperlichten voor de motor waarvan de stekkertjes groter zijn dan de bevestigingsbouten.
Een nieuwe universele schakelaar voor in huis die niet past in de uni wandcontactdoos.
All jobs 50% finished.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef Patrick281 het volgende:
Vage picies en verhaal. Zaterdag ook niet echt gevolgd. Maar die knee downer ging later onderuit.![]()
![]()
ging onderuit door een busje wat opzij kwam zetten, was onder het viaduct met redelijk lage snelheid geloof ik. schade viel op zich mee..quote:
het rijdt maar is niet helemaal veilig ofzoquote:Ik ben tot zondag bezig geweest om de soes rijdend te krijgenHet rijdt
maar dat is dan ook alles
Probeer danquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet geprobeerd heb
Valt emotioneel niet mee om zoek gereden te worden door -XX-quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En terecht, kut krakers met hun smalle dijkjes![]()
Het voelt niet helemaal veiligquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
ging onderuit door een busje wat opzij kwam zetten, was onder het viaduct met redelijk lage snelheid geloof ik. schade viel op zich mee..
[..]
het rijdt maar is niet helemaal veilig ofzo![]()
tijd voor een Z...
Schade lijkt altijd mee te vallen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ging onderuit door een busje wat opzij kwam zetten, was onder het viaduct met redelijk lage snelheid geloof ik. schade viel op zich mee..
Het heeft nooit veilig gereden. En zeker niet deze rijder~motor combi.quote:het rijdt maar is niet helemaal veilig ofzo![]()
tijd voor een Z...
Pakkingen alweer lek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Rib-i het volgende:
Het voelt niet helemaal veiligMaar ja, wat wil je als je achterwiel tijdens het rijden besproeid wordt met olie van het blok
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Valt emotioneel niet mee om zoek gereden te worden door -XX-
had ie al gepostquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
Schade lijkt altijd mee te vallen.![]()
nope en ging allemaal te snel om kenteken te onthoudenquote:Maar is dat busje nog gestopt?![]()
piczquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:21 schreef ikookhier het volgende:
Ik begrijp nu pas dat ik en kneedown heb gemaakt![]()
![]()
Heb wel een getuigeverklaringquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schade lijkt altijd mee te vallen.![]()
Maar is dat busje nog gestopt?![]()
[..]
Het heeft nooit veilig gereden. En zeker niet deze rijder~motor combi.
Ik wil er 600 voor vragenquote:[..]
Pakkingen alweer lek.![]()
![]()
Is er geen liefhebber@MF die het ding wil ruilen voor een GPZ600R ofsow.![]()
Dat was nog wel te doen, om daarna oraal met roomsoesjes te worden verkracht door een neger en een steuntrekker viel een stuk zwaarderquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Valt emotioneel niet mee om zoek gereden te worden door -XX-
Ik zou het maar niet posten, dalijk ziet de afdeling ICT het, heb je gezien wat voor bureautjes die gasten hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:28 schreef Rib-i het volgende:
Het lijkt wel alsof ik aan het overwerken ben om te kunnen fokken
Volgens mij kon je goed meekomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef Rib-i het volgende:
I know
Het gaat allemaal niet snel genoeg![]()
![]()
Ik zou het maar snel doen.quote:Ik wil er 600 voor vragen
Aha, de sex is thuis ook niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:28 schreef Rib-i het volgende:
Het lijkt wel alsof ik aan het overwerken ben om te kunnen fokken
Je zit al over je post quotum deze week.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat was nog wel te doen, om daarna oraal met roomsoesjes te worden verkracht door een neger en een steuntrekker viel een stuk zwaarder
Ziet er een stuk beter uit dan met die toetersquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:31 schreef Rib-i het volgende:
Tjek my dream
[ afbeelding ]
B-King Yoshi's![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schelden = mondje open = gat dichtstoppenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met de scheldpartijen door 13-jarige meisjes die je straks te verwerken krijgt
Ik ben sjef Internetquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet posten, dalijk ziet de afdeling ICT het, heb je gezien wat voor bureautjes die gasten hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Google Die link van dat helpmij forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En welke stream kunnen we hier massaal testen?![]()
Tuurlijk Sjefquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben sjef Internet![]()
Mijn uitzicht is stukken beter
De vrouwelijke collega's heb ik voor mij zitten de mannelijke heb ik achteraan in de hoek gezet
Financieel is het altijd een probleem met een opgroeiende dochter, muziek maken als hobbie, motorrijden als compensatiequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij kon je goed meekomen.![]()
![]()
Edit. of financieel?![]()
Vele plannenquote:[..]
Ik zou het maar snel doen.![]()
Koop een Bandit 600 voor 12-1300 euro.![]()
Goed zoeken, maar lukt wel.
Of zijn er andere plannen op komst?![]()
Thuis niet meer nee, maar daarbuiten.....quote:[..]
Aha, de sex is thuis ook niet meer wat het geweest is.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat was nog wel te doen, om daarna oraal met roomsoesjes te worden verkracht door een neger en een steuntrekker viel een stuk zwaarder
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Mischien staan de rechten niet goed op het bestand/folder/serverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Patrick zegtquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En welke stream kunnen we hier massaal testen?![]()
Dat zijn geen bolletjes meer maar hele repenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
@Rib-i hoeveel bolletjes zijn dat nou voor een B-King
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Google Die link van dat helpmij forum.![]()
En welke stream kunnen we hier massaal testen?
Even zn sub lurken en je weet hetquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:46 schreef bvvt het volgende:
Zeg Patrick 281654977203668300
Waat heb je WB gelaten?
Stop het in de voering van je helm, dat hebben ze nooit doorquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat zijn geen bolletjes meer maar hele repen
Bij schiphol kan je zoizo gewoon doorlopenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Stop het in de voering van je helm, dat hebben ze nooit door
Kan jij het niet in je gips wegfrommelenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bij schiphol kan je zoizo gewoon doorlopen
Ik moet morgenvroeg met een ontwerp komen voor een klant die doet in high quality broadcast equipmentquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Had het probleem kunnen regenereren met een Geïnstaleerde GOM player. Zonder werkt het prima
Huidige conseclutsie = Meneer heeft zijn codecs niet op orde
Goed mogelijk waneer is de reisquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan jij het niet in je gips wegfrommelen
Das heul iest andersquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet morgenvroeg met een ontwerp komen voor een klant die doet in high quality broadcast equipmentLaat ik net nu last hebben van een block
Kan je er geen gips van makenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Goed mogelijk waneer is de reis![]()
Maken we er een fok!mc reisje van 4 mannen volledig in het gipsquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je er geen gips van maken
Nietusquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maken we er een fok!mc reisje van 4 mannen volledig in het gipsZal vast geen argwaan op leveren
Oehhquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef Rib-i het volgende:
WTF
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/192389
Verkocht
Maar eerst de schade bekijken
Alles beter dan die olie spuiter die je nu hebtquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef Rib-i het volgende:
WTF
Verkocht
Truequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Alles beter dan die olie spuiter die je nu hebtno offense
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
True
Ik voel nog steeds de snijdende lach van -XX- bij het stoplicht![]()
Maar de chagrijnige kop van BazzieK maakte veul goed
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef Rib-i het volgende:
WTF
Verkocht
De leugenaarquote:Volledig Blauw-Wit, dus geen zwart
Foto's zijn gemaakt in nijmegenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef Rib-i het volgende:
WTF
Verkocht
Laatste keer dat ik met je meleef, volgende keer lach ik gewoon mee met de restquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
True
[ afbeelding ]
camera's zijn mobiel tegen woordigquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Foto's zijn gemaakt in nijmegen
zijn profiel zegt dat ie uit r'dam komt
Ik was er niet bij natuurlijk, maar wel erg ghey als je aan het klaverbladen bent en zoiets niet aan ziet komenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik was er niet bij natuurlijk maar best ghey als je aan het ringen bent en een bocht niet aan ziet komenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik was er niet bij natuurlijk, maar wel erg ghey als je aan het klaverbladen bent en zoiets niet aan ziet komen
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met je meleef, volgende keer lach ik gewoon mee met de rest
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:19 schreef BazzieK het volgende:
Ik was er niet bij maar best ghey als je aan het ringen bent en een bocht niet aan ziet komen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
camera's zijn mobiel tegen woordig![]()
Ik was er wel bij maar best ghey dat die motorrijder niet opzij ging voor mijn busjequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik was er niet bij natuurlijk maar best ghey als je aan het ringen bent en een bocht niet aan ziet komen
quote:Test: Suzuki B-King
Geschreven door Arco van Akkeren
Monday 01 October 2007
En hoe rijdt dat dan?
Als een lammetje, zo mak, én als een beest. De kale dikkerd is zeer makkelijk [.]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik was er wel bij maar best ghey dat die motorrijder niet opzij ging voor mijn busje
Ja ok ik zat gewoon bruine rakker binnen te houden maar dat is bijna hetzelfde toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK en medelevenDat is net als een stoere man op een DIV [ afbeelding ]
No shit Sherlock. Verdovende pillen op?quote:
Je motor laten verbouwen en ook nog door een trage motorzaak, dat is pas ghey.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Ik was er niet bij natuurlijk, maar wel erg ghey als je aan het klaverbladen bent en zoiets niet aan ziet komen
Help me, dat is al zoooooooo lang geledenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Achja, ik moet niet oordelen, herinner me nog een tussentweeautosdoormomentje van onze vorige rit
ik welquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Verdovende pillen op?![]()
[..]
Ik weet het ook niet meer geheel, ik was stoned Coño.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Help me, dat is al zoooooooo lang geleden
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben sjef Internet![]()
Mijn uitzicht is stukken beter
De vrouwelijke collega's heb ik voor mij zitten de mannelijke heb ik achteraan in de hoek gezet
Ben ook net thuis van overwerkquote:
Not true.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef Patrick281 het volgende:
Je motor laten verbouwen en ook nog door een trage motorzaak, dat is pas ghey.
De harde kern zit op http://www.motormeet.nl/ of http://www.motor-meet.nl/quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:02 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is het sinds tijdens niet geweest. of is iedereen al weer slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thuis ineens spontaan automatisch uitgelogd en niet meer in te loggen, @werk kan ik nog posten, maar niets meer veranderen qua profiel etc. Nieuw wachtwoord komt maar niet binnen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bussie reed naast em, leek zijn weg te blijven volgen en ging toen ineens opzijquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk heb ik dan ook weer tijd (en geld).quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]volgende week > 12 graden
![]()
Als't maar droog is. Dan klinkt 12 graden als zomer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:volgende week > 12 graden
![]()
Waar?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:37 schreef Den_Haag het volgende:
volgende week de motor ophalen. iemand tijd?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:37 schreef Den_Haag het volgende:
volgende week de motor ophalen. iemand tijd?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:39 schreef Cageon het volgende:
Hopelijk heb ik dan ook weer tijd (en geld).
Dan gaan we wel weer knallentoeren.
meeten @ G'domequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
Als't maar droog is. Dan klinkt 12 graden als zomer.![]()
![]()
[..]
Waar?
Idd, erg mooie mac!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
[..]
meeten @ G'dome![]()
circuit met max snelheid van 30 km/hquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:58 schreef Cageon het volgende:
Idd, erg mooie mac!
Echt wat voor ons. Lekker rustig enzo. Denk dat WB zich daar wel thuis voelt.![]()
Zo niet kan die er prima wennen
[ afbeelding ]
Leuke is ook dat er een circuitje naast ligt!![]()
[ link | afbeelding ]
Disclaimer: Dit is in geen enkel geval een poging tot het uittekenen van de ideale lijn. Tevens onder voorbehoud van stoeprandjes.
kheb genoeg voordelen bij gezet. Ik vind dat se dome best goed is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
circuit met max snelheid van 30 km/h![]()
en trouwens, gaat er daadwerkelijk gemeet worden zal dat centraler liggen
Hij staat in Mijdrechtquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als't maar droog is. Dan klinkt 12 graden als zomer.![]()
![]()
[..]
Waar?
hoaxxxx ~~!!23quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bussie reed naast em, leek zijn weg te blijven volgen en ging toen ineens opzijdat ziet niemand op tijd aankomen
dingh is om te rijden ~~!!23quote:
eenszzquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:17 schreef Cageon het volgende:
kheb genoeg voordelen bij gezet. Ik vind dat se dome best goed is.
wat moet, dat moet..quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dingh is om te rijden ~~!!23![]()
![]()
[..]
eenszz![]()
![]()
![]()
maar meeten @ N'gein lijkt mij ook wel OK
als we t zelfde tempa aanhouden als ik zaterdag vs kawa ZX7R over de a348 zeker?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eerst maar es zienen Ngein is een klein half uurtje rijden
![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dingh is om te rijden ~~!!23![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Meer van het zelfde bank liggen
Been there, done that.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:58 schreef Cageon het volgende:
Idd, erg mooie mac!
Echt wat voor ons. Lekker rustig enzo. Denk dat WB zich daar wel thuis voelt.![]()
Ik pniew je!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
circuit met max snelheid van 30 km/h![]()
![]()
Volgende week vrijdag ben ik om 15.30 klaar met werken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:24 schreef Den_Haag het volgende:
Maar WB, misschien zaterdagmiddag tijd? of doordeweeks?
Watte.quote:
Dan nog is de dome een goede meet plek.quote:
Je comment!quote:[..]
Ik pniew je!! [ afbeelding ]
[..]
Volgende week vrijdag ben ik om 15.30 klaar met werken.![]()
Zaterdag genoeg te doen ben ik bang.![]()
[..]
Watte.
Was even op zoek naar meetpics, maar die zitten nog in 1 van de vele verhuisdozen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:01 schreef Cageon het volgende:
Dan nog is de dome een goede meet plek.![]()
Teach him! That Cageon dude!quote:Je comment!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
Wel een oud filmpje gevonden gemaakt door El Presidente.![]()
En wat er aan vooraf ging.![]()
![]()
Even warm worden.. douchen.![]()
amsterdam auto vrij, kunnen we mooi rondjes rijden daarquote:
Het ook daadwerkelijk doen is natuurlijk een ander verhaalquote:
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Het ook daadwerkelijk doen is natuurlijk een ander verhaal
En dat staat er in gegrift, echt heel diep ook.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
True
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een reactie had gepost.![]()
[..]
Dikhead
quote:
quote:
quote:
Maar kom dan vanmiddag ook niet undercoolquote:
En dat te denken dat ik al weken thuis zitquote:
Tja, dan vergeet je ook wel een beetje hoe het is om weekend te hebben hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En dat te denken dat ik al weken thuis zit![]()
![]()
![]()
terwijl ik tik vliegt dat allemaal door mijn kop. Moet het eigenlijk niet posten.quote:
Weet amper welke dag het isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, dan vergeet je ook wel een beetje hoe het is om weekend te hebben he
Ding is voornamelijk een asfalt 'Roadking'' in discuise.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:51 schreef Den_Haag het volgende:
WB aan de offroad.
Ik al maandenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:59 schreef ikookhier het volgende:
En dat te denken dat ik al weken thuis zit![]()
![]()
![]()
pff ritme is zooooo 1999quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik al maanden[/Hollander][/WB 16 jaar oud]
![]()
![]()
Nah ok, weekenden wel weg, maar echt enige verplichting en ritme is nergens te bekennen[/uitkering]
True, redelijk 1974.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef Cageon het volgende:
pff ritme is zooooo 1999
Geen zwaaitopic eh!quote:
sweetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:05 schreef nicomart het volgende:
Mja.. vrijdagmiddag he.. was ff in de war met MF
Maar hier mijn semi-klassieker:
[ afbeelding ]
zoiets zou best staan op de mijnequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:13 schreef Cageon het volgende:
Nice pr0n OPM!
Welke dag wou je rijden? Zaterdag is twijfelachtig evenals zondag...
Ben bang dat ik geen van beiden kan....![]()
nou nog 2 jaar en het is een volle klassiekerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
sweet![]()
Leuke semi-klassieker
Nice pr0n OPM!
Welke dag wou je rijden? Zaterdag is twijfelachtig evenals zondag...
Ben bang dat ik geen van beiden kan....![]()
> 12 graden was t niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoiets zou best staan op de mijne
wat voor een weer hebben we dit weekendmits redelijjk maakt het mij niet uit
oquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
volgende week was t niet?
noooooooooOOOoooOOooHHhhHhh wat doe je? Mijn weekendquote:
Het wordt beter dan de rest van de afgelopen week, nachtvorst -5, overdag 6 graden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
OPM, vooral koud.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:23 schreef nicomart het volgende:
nou nog 2 jaar en het is een volle klassieker
Mede geboren uit de studiefinancien waar ik over beschik, maar zo'n oud model vind ik toch erg mooi en hij rijd heeeerlijk
En dan ben jij vast petterik!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het wordt beter dan de rest van de afgelopen week, nachtvorst -5, overdag 6 graden.![]()
Maar het zonnetje maakt een hoop goed.![]()
Ik heb de schuur al een beetje geruimd. Straks de Derbi er even uitrijden.
Dan snel de knippers aansluiten, en Triumph'ie eens uit de winterslaap halen.![]()
Daarna wisselen motorscootertje en motortje van koppositie in de schuur.![]()
Om 9.30 sta ik morgen bij Hyperpro.![]()
[..]
![]()
Zijn de schokbrekers al vervangen dan?
Quequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:57 schreef ikookhier het volgende:
@ WB er is weer een plekje vrij KK heeft ze weten overtuigen
te vroeg, te ver, te koudquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
Het wordt beter dan de rest van de afgelopen week, nachtvorst -5, overdag 6 graden.![]()
Maar het zonnetje maakt een hoop goed.![]()
Om 9.30 sta ik morgen bij Hyperpro.![]()
Zowaar als jij Lotte -XX- heet.quote:
Te koud is ghey.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
te vroeg, te ver, te koudgaat em niet worden morgen..was het beter geweest, had het een aardig meetmomentje kunnen zijn
quote:
quote:Triumphie ging nagenoeg niet uit de schuur, WB stond op een gegeven moment echt compleet vast.
Uurtje werk.![]()
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:25 schreef bvvt het volgende:
zooo, heeerlijk, eindelijk weekend . . . fieuw
Zeg me waarom, ik brand van nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef Rib-i het volgende:
Waarom zou ik geen VTR SP1 of SP2 proberen
Heb op de SP1 gereden, super fiets.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef Rib-i het volgende:
Waarom zou ik geen VTR SP1 of SP2 proberen [ afbeelding ]
ze worden wel es bestempeld als emotieloosquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef Rib-i het volgende:
Waarom zou ik geen VTR SP1 of SP2 proberen [ afbeelding ]
Ik heb op Zandvoort wel eens een toermaster ingehaald op een SP1.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
ze worden wel es bestempeld als emotieloos
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zal scherp sturenschijnt dat die dingen alleen maar willen gáán en gáán
rustig
touren is er niet bij
Het zal je eens meezitten met project Triumphquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb op Zandvoort wel eens een toermaster ingehaald op een SP1.![]()
De Triumph doet nu alleen geen reet meer, ben er doof van.![]()
[ afbeelding ]
Megaknal was dat zeg.![]()
![]()
En de GSM om af te bellen doet het ook al niet meer!
[ afbeelding ]
En dit is al de tweede afspraak bij Hyperpro die niet doorgaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:13 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Het zal je eens meezitten met project Triumph
Je kan nog altijd liftenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dit is al de tweede afspraak bij Hyperpro die niet doorgaat.
Keek er zo naar uit.![]()
Ook eindelijk eens een potje sturen met de nieuwe achterband etc.![]()
Kreeg net alweer een knal om mijn oren, en de sessie daarvoor zelfs een halve verbrandinslag.![]()
Dacht even dat ik er bijna was..............
Ik probeer het nog ff om de tien minuten, accu staat steeds bij te laden.
Maar goedemorgen nog.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb op Zandvoort wel eens een toermaster ingehaald op een SP1.
quote:De Triumph doet nu alleen geen reet meer, ben er doof van.![]()
quote:
Het knalt anders lekker.quote:Heb je ergens een brandstoflek
Het was letterlijk een rijdende blokkade. Twee rondjes zitten neuzelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:zal die SP1 met tegenzin hebben gedaan dan
Dude wat heb je nu weer gedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan nog altijd liften![]()
Heb je ergens een brandstoflek
heb der zin anquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het was letterlijk een rijdende blokkade. Twee rondjes zitten neuzelen.
En toen toch maar er voorbij, twee tot drie bochtjes later geen SP1 meer te bekenen. Achter.
In ieder geval benzine uit beide uitlaten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:54 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat er met je Triumph aan de hand isVieze bougies en nu knalt het...
Maar eerst naar de IKEA
Nothing, sta niet op de mailinglist blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb der zin anjij al bericht van rinus gehad
nooit van "The Dude" gehoord?quote:
idd... dat rauwe gevoel van power zit er niet echt in.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
ze worden wel es bestempeld als emotieloos
Erg scherp/makkelijk te sturen en vrij vlotquote:[ afbeelding ][ afbeelding ]
zal scherp sturenschijnt dat die dingen alleen maar willen gáán en gáán
rustig
touren is er niet bij
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan nog altijd liften![]()
Heb je ergens een brandstoflek
Ik had ook in de gaten dat het wel wat frisjes is buiten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
renker lekker fris buitenmoto blijft binnen staan vandaag
onder welke steen heb jij geleeft?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Joran ringtonesde wereld gaat kapot
Joran?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij geleeft?
Wat de neuk heeft die er nou mee te maken?quote:
Ontstekingsprobleemquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In ieder geval benzine uit beide uitlaten.![]()
![]()
Ziejewelquote:Inmiddels draait de Trophy ineens 7.000 Rpm in de tuin op de choke. Overlast.![]()
Ik dacht vandaag op een VTR een proefrit te maken terwijl partner in de IKEA zou zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
idd... dat rauwe gevoel van power zit er niet echt in.
[..]
Erg scherp/makkelijk te sturen en vrij vlot![]()
Maar op een andere (rustige) manier voor t gevoel dan bv. de TLR.
Ging dr opzitten en ik dacht dat ik voorover dr af zou flikkeren![]()
Kort beestje
Pwnedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:34 schreef Rib-i het volgende:
Nu die *%#@ kast in mekaar zetten[ afbeelding ]
Kan je beter naar VTR zoekenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Pwned![]()
[ afbeelding ]
Juist ja zoek ik op "Ikea kast bouwen"
krijg je:
[ afbeelding ]
De maan is een steenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij geleeft?
dat blijkt jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je beter naar VTR zoeken
[ afbeelding ]
Ben ik van de partij, mits gewenst.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zon welblijft wel schraal
missch morgen klein stukje sturen
Best grappigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:34 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.disappearing-car-door.com/
Best handig
Scheelt iig een hoop motoren die in deuren knallenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Best grappigalleen ben ik benieuwd of het ook veilig is, als in, wat gebeurt er met de deur bij een aanrijding.. best jammer dat ze dat niet laten zien
Standaard op de BMW Z1 uit 1988quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:34 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.disappearing-car-door.com/
Best handig
Kunnen we niet gewoon direct meeten @ dijk ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij wilt meeten @domedan is t OK
ken ook iddquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:48 schreef Cageon het volgende:
Kunnen we niet gewoon direct meeten @ dijk ofzo?
das mooie scorequote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:02 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag een nieuw achterbandje bij Sabra laten leggen.![]()
Deze keer een Pilot Road 2CT![]()
Met de pilot power heb ik toch nog zo'n 7800 km gereden
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ken ook idd
[..]
das mooie scorejij wat te doen morgen
(rond) welke tijd, welke plaats? (Dijk richting [opheusden | huissen], dome)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ken ook idd
[..]
das mooie scorejij wat te doen morgen
des te sneller ben je ter plekke!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb storingsdienst dit weekend en aankomende weekVandaag ook al tussen
de belletjes door snel naar Sabra gereden met m'n achterwiel in de kofferbak. Effin
nog 2 bellers en ik heb m'n achterband weer terug verdiend.Effin, Elk nadeel heb zun voordeel
mejeh minderquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:10 schreef Gawaine het volgende:
Ik heb storingsdienst dit weekend en aankomende weekVandaag ook al tussen
de belletjes door snel naar Sabra gereden met m'n achterwiel in de kofferbak. Effin
nog 2 bellers en ik heb m'n achterband weer terug verdiend.Effin, Elk nadeel heb zun voordeel
dacht een keer een andere dijk pakkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:11 schreef Cageon het volgende:
(rond) welke tijd, welke plaats? (Dijk richting [opheusden | huissen], dome)
![]()
altijd goedquote:Problemen mee als ik iemand met een Ducati mee neem?
Juh is cool, meet @ dome dan maar?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mejeh mindermaar goed, bandje weer terug is ook wat waard
[..]
dacht een keer een andere dijk pakkenwelke geen idee
oky doky, zal hem ff contacten.quote:[..]
altijd goed
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Juh is cool, meet @ dome dan maar?![]()
[..]
oky doky, zal hem ff contacten.
Nu opweg naar t rembrandt, Jumper kijken.
Zo nog even de Triumph in de schuur porren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vannacht -10zal weer weertje zijn morgen
damn klinkt goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
De andere schokbreker+ nw. Hyperpro veer zit er op, heb 1.5 cm meer grondspeling en een steilere balhoofdshoek. Verdomt, het ding kan in de bocht ineens nog van koers veranderen.![]()
![]()
morgen dus ff testenquote:End goed al goed.
We gaan rijden damnit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vannacht -10zal weer weertje zijn morgen
mocht het meevallen; de N337 IJsseldijk schijnt ook aardig te zijn
uitbundigquote:Het is vandaag uitbundig zonnig. De temperatuur loopt vanmiddag op tot zo'n 6 graden.
Dan had je langs moeten komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn klinkt goedzoiets zou ik ook wel willen bereiken
met 3 graad was fietsen al geen lolletjequote:
iets om te onthouden voor wat warmere dagenquote:Misschien kunnen ze het ook met een ander onderdeeltje in je link systeem.![]()
Kost geen drol.
had het maar geen moto moeten wordenquote:Maar ik ben een ontaarde vader.![]()
quote:kontje is wat hoger, of lijkt dat maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu nog ff die taartschep eraf
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan had je langs moeten komen.![]()
![]()
Misschien kunnen ze het ook met een ander onderdeeltje in je link systeem.![]()
Kost geen drol.![]()
WB was gisteren 40 euro kwijt voor het vervangen van de oude shock met de via Marktplaats gekochte.
En ik heb er een nieuwe veer op, de vorige Hyperpro paste er niet op. Service.![]()
Maar ik ben een ontaarde vader.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moest vannacht even buiten slapen.![]()
Ik wil een warme huiskamer voor me kindje.![]()
Ohhh, doet pijn aan me hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo koudddd!Sowieso schrijf je zo.
Snelle reactie.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kontje is wat hoger, of lijkt dat maar zoen nu nog ff die taartschep eraf
Jij begrijpt me!!quote:
Mijnes staat lekker droog! ...maar niet echt warm ofzo hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Snelle reactie.
Kontje 2 centimeter + shock 1.5 centimeter + minder inveren door Hyperpro veer +/- 4 centimeter.
En bij die foto van Zandvoort zat de excenter van de achteras op de Rin-i manier.
Dus totaal 8 centimeter.![]()
![]()
![]()
En er zit nog meer in het vat.![]()
Moet het nog maken zoals ik wilde.![]()
[..]
Jij begrijpt me!!![]()
Hoe staat jouw ros eigenlijk gestald?![]()
Have to go!9 maanden beurs.
![]()
![]()
Spare us the details, pls.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mijnes staat lekker droog! ...maar niet echt warm ofzo hoor.
hmmzquote:Op zondag 17 februari 2008 12:25 schreef Geerd het volgende:
Klien ommetje gemaakt brrrrrrr.
gedraag je is als een dame zeg...quote:
Nee iets te koud of je moet deze kant opkomenquote:Op zondag 17 februari 2008 12:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmmzklien stukje sturen zo
We komen langs zutphenquote:Op zondag 17 februari 2008 12:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee iets te koud of je moet deze kant opkomen
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:31 schreef Patrick281 het volgende:
waar ze door gasgeven juist uit de veren zou komen.![]()
Woooooot zonde van het mooie weerquote:
Ben solidair met jouquote:Op zondag 17 februari 2008 15:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Woooooot zonde van het mooie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |