Ik wou al net naar de dealer gaan maar op de wc bedacht ik mij dat ook in een keer: Ohwja als je hem dan in zijn 1 zet slaat tie afquote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik kan ook starten met jiffy uit hooralleen in versnelling zetten knalt de motor uit
[..]Ruim eens op man
Werken is toch best wel vermoeiend
Denk je te moeten programmeren... 1ste dag amper achter de pc gezeten
Zo maar weer pitten
Als het maar geen abus granit citychain is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
WB mist zijn woonkamer
Welke sloten gebruiken jullie trouwens? Die moet ik natuurlijk ook nog hebben.
Abus Granit Quick 37 ART4 geloof ik, Xena XE15 met alarm ART3, en nog een ART3 slot..gekregen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
WB mist zijn woonkamer
Welke sloten gebruiken jullie trouwens? Die moet ik natuurlijk ook nog hebben.
Link zegt Item niet gevonden. Valt wel mee verder. Eikol.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:14 schreef ikookhier het volgende:
Als het maar geen abus granit citychain is.![]()
Heb nu een kryptonite new york lock bevat me tot nu toe prima
Oeh gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
Net onderweg naar huis een dik ongeluk op de brug .. motorrijder levenloos op de baan.![]()
![]()
![]()
De Diversion stond alweer rechtop.![]()
Nou ja, gehoopt...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:32 schreef Cageon het volgende:
@ Roderick wat had je gehoopt te programmeren?
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nou ja, gehoopt...
Moet werken aan het digitaliseren van een behandelprogramma wat huisartsen gebruiken bij mensen met COPD, kort gezegt![]()
3 dagen per week, voor iig zo'n 2 maanden.... dan moet het ongeveer af zijn en ga ik wat anders doen zoeken
Maar heb nu na 2 dagen al wel in de gaten dat ik maar beter zo snel mogelijk met de motor kan gaan ipv met het ov
Dude, wtf.quote:
Zonder bugs, denk het nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Wel goed doen hé. Zonder bugs.![]()
Voor het programma Omnihis?![]()
Een van de meest gebruikte huisartsen systemen.
Wat moet je dan precies doen? ...Een programma uitbreiden of helemaal een los programma maken voor patienten met copd?
[..]
Dude, wtf.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Oké! Dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zonder bugs, denk het nietHun doen daar alles in VB.NET, heb ik dus nog nooit gedaan
Tenminste, het VB gedeelte
Maar nee, niet voor dat programma
Dat zeg ik wel, maar heb eigenlijk geen idee hoe het daar allemaal heet... programma heet Zorgdraad...
Voor een of andere huisartsengroep in Rotterdam.
Is een los programma... ze hebben al een heel boekwerk met de behandelprocedure, intakeformulieren, vragenlijsten, overzichte van welke onderzoeken er bij welke uitslagen gedaan moeten worden enzo, maar dat moet dus allemaal digitaal worden. Dan moet het voor de patient ook nog mogelijk worden om zelf in te loggen om hun eigen gegeven enzo te zien, maar ook om afspraken met de artsen te maken.
Dan komt er ook nog allerlei zooi bij kijken dat zo ongeveer alles gefactureerd moet worden via het systeem, en het moet natuurlijk allemaal zo flexibel zijn dat het later heel gemakkelijk uitgebreid kan worden voor andere ziektes
Maar goed, ik werk er niet alleen aan, werkt ook nog een nerd uit Rotterdam daar die er ook aan werkt
je had vast wel een kopje koffie gekregen als je even binnen was gekomenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geesterendaar ben ik ook nog door gereden
Erg lekker iddquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
ganz geil
[ afbeelding ]
ook niet verkeerd, missch wat lichtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:00 schreef ikookhier het volgende:
Erg lekker iddde street triple (675) heb ik ook nog even aan gedacht.
Ik kan dan ook niet zo veel pk's hanterenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook niet verkeerd, missch wat lichtwat is de status van jouw kwaak eik
Ik ben alleen nu ff aan het verhuizen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:10 schreef Roderick2085 het volgende:
Maar goed, ik werk er niet alleen aan, werkt ook nog een nerd uit Rotterdam daar die er ook aan werkt
En dat met 18 jaar ervaring.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:18 schreef -XX- het volgende:
Oké! Dat ken ik niet.
Ik denk dat alles tegen gaat vallen.quote:Dat het voor de patient ook nog mogelijk wordom zelf in te loggen om hun eigen medische gegevens enzo te zien is ook nieuw hé!?Op zich wel sterk iets.
![]()
Alleen zelf digitaal een afspraak maken met de huisarts....hmm.. Dat zal nog tegen vallen denk ik.
Succes alvast.
Beetje pedo deze.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
billen zijn overbodiglekker kort&strak
Wie weet wat je bespaard was gebleven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:00 schreef ikookhier het volgende:
Erg lekker iddde street triple (675) heb ik ook nog even aan gedacht.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:15 schreef Cageon het volgende:
Roderick, veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook wel wat leukers verzinnen, maar is toch maar voor 2 maanden, dus lekker boeiend
![]()
De syntax van VB is ook vet wennenBeter ga ik volgende keer gewoon weer haakjes, accolades en puntkomma's kunnen gebruiken
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben alleen nu ff aan het verhuizen. [ afbeelding ]
Vandaag een lamp gekocht van 150 euro, mankeert van alles aan.
Stomste is nog wel een klein afdekkapje op het plafond.. kleiner dan het aansluitpunt.![]()
![]()
Borgschroefje doet' ut ook al niet.![]()
Moet je maar niet zo'n belachelijk dure lamp kopen
Waarschijnlijk welquote:[..]
Ik denk dat alles tegen gaat vallen.![]()
Behalve de dingen die ik niet hoef te maken natuurlijk
![]()
Wordt tijd voor een mobiele telefoon met internet en cameramogelijkheidquote:Op maandag 11 februari 2008 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WB was van 20.45 tot en met 22.45 op zwangerschapsyoga.![]()
En nog in Den Haag ook.![]()
![]()
![]()
Toekomstige werkplek van jou zal sterk op die van BWT lijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nou ja, gehoopt...
Moet werken aan het digitaliseren van een behandelprogramma wat huisartsen gebruiken bij mensen met COPD, kort gezegt![]()
3 dagen per week, voor iig zo'n 2 maanden.... dan moet het ongeveer af zijn en ga ik wat anders doen zoeken
Maar heb nu na 2 dagen al wel in de gaten dat ik maar beter zo snel mogelijk met de motor kan gaan ipv met het ov
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toekomstige werkplek van jou zal sterk op die van BWT lijken![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daar gaat m'n mooie toekomstbeeld
Joh, ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet? Pleur dat ding om een paal met een hoes en klaar is kees.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:01 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga morgen kijken bij een stalling in Delft. Niet het handigste maar wel eigen sleutel etc.
Ding is toch diefstal verzekerd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:14 schreef worldpimber het volgende:
Joh, ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet? Pleur dat ding om een paal met een hoes en klaar is kees.Een stalling, hoe dichbij ook, ga je je volgens mij erg snel aan ergeren. Wat ga je eigenlijk met je motor doen? Plezierritjes? Regelmatig rijden (naar je werk?) etc..
Ik zal hooguit in het weekend soms kunnen rijden. Plezierritjes dus. voor de rest heb ik de leaseauto. En ik heb de stalling genomen. 7 minuutjes rijden vanaf huis. vind ik acceptebel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Joh, ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet? Pleur dat ding om een paal met een hoes en klaar is kees.Een stalling, hoe dichbij ook, ga je je volgens mij erg snel aan ergeren. Wat ga je eigenlijk met je motor doen? Plezierritjes? Regelmatig rijden (naar je werk?) etc..
Die van mij of die van hemquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Worldbeater het volgende:
Ding is toch diefstal verzekerd.Qua aanschafprijs ga je er nog op vooruit ook.
Ah ok, dan is het wel wat beter te doen. Als je hem elke dag zou gebruiken was een lantaarnpaal makkelijker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:52 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zal hooguit in het weekend soms kunnen rijden. Plezierritjes dus. voor de rest heb ik de leaseauto. En ik heb de stalling genomen. 7 minuutjes rijden vanaf huis. vind ik acceptebel.
Het is best geloofwaardig als die YZF750 ineens 1000 euro meer kostte.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:02 schreef worldpimber het volgende:
Die van mij of die van hemEn financieel ga je er volgens mij nooit op vooruit.
kijk, als ik hem dagelijks nodig had zou ik hem wel buiten laten staan maar het is geen eens zeker (weet wel zeker van niet) dat ik er welk weekend aan toe kom om te rijden. En dat is stalling beterquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het wel wat beter te doen. Als je hem elke dag zou gebruiken was een lantaarnpaal makkelijker.
Een motorfiets is een edel apparaat, en dient ten alle tijde binnen te staan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
kijk, als ik hem dagelijks nodig had zou ik hem wel buiten laten staan maar het is geen eens zeker (weet wel zeker van niet) dat ik er welk weekend aan toe kom om te rijden. En dat is stalling beter
en het liefst in de woonkamerquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een motorfiets is een edel apparaat, en dient ten alle tijde binnen te staan.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:32 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh hetero's, homo's en politieagenten
Hollander, altijd fijn als we weer eens aan onze full time alcoholist worden herinnerd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
Blijkbaar is dat kart projectje van Hollander toch nog gelukt. Klikkerdeklik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |