Als jij het zegt.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal je nog verbazen hoeveel je uit een motor haalt @Zandvoort.
Hebben we het niet over de bochtensnelheden, maar het complete circuit zit je in 2-3-4-5tegen de toerenbegrenzer te vechten .. ben ik er al..
![]()
![]()
.. opschakelen!!
![]()
Of dat je op de openbare weg eens lekker wilt optrekken.
Tranen in je ogen, adrenaline door je lichaam van de snelheid, etc, etc.
Een beetje bang worden van het gedonder in het vooronder.![]()
Dat lukt eigenlijk niet onder de 100 pk.
Dus het gevoel van gebrek aan vermogen kan je beter zoveel mogelijk uitstellen.
Het is ook wel eens leuk om Pimber er uit te trekken.quote:
Als je de goede lijnen rijdt, nergens fouten maakt, kan je ook op Zandvoort tot de snelsten behorenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef Cageon het volgende:
Als jij het zegt.![]()
Ik heb ook een hoop plezier op een 400
Vreemd die ZX12R van gister liep toch niet wegquote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is ook wel eens leuk om Pimber er uit te trekken.
Al wordt dat moeilijk@ZX12R.![]()
Op zijn 600 ging het al gelijk op met de TLR en lastige koppeling+reactie.
Even een paar meter voorsprong weggegeven, en het verschil qua acceleratie/toerenbegrenzer in vier versnellingen was al te klein.![]()
quote:[..]
Als je de goede lijnen rijdt, nergens fouten maakt, kan je ook op Zandvoort tot de snelsten behorenmaar je verveelt je op diverse intermediates, en als iemand nagenoeg even snel is verlies je het al bij het uitkomen van de laatste bocht.
![]()
WB zat in 2006 met de TLR achter een CBR600RR, schoot niet echt op.
maar WB te chicken om er voorbij te steken, eerst maar afwachten waar dat kan.
Achter mij een GSX-R600, ook te bang om in een bocht in te halen.![]()
Ik merkte dat hij er bij het rechte stuk voorbij wilde komen.. zag hem naastzij komen.
Dus dan toch maar even iets eerder op het gas, en dan maar gelijk langs die CBR.
Waren maatjes van elkaar. GSX-R niet meer terug gezien de rest van de sessie.![]()
![]()
Ik haal alleen in als het moet, en na drie rondjes kan.![]()
![]()
Ik heb het dan ook over de 400 SM, 1 pitter powerr.quote:Maar vol accelerend met een 400 mis je toch iets van sensatie.
Ja, toen ik net ging rijden niet.![]()
Dan was het geen goede combi, Pimber+ZX12 is van M.A.R.S.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:11 schreef Cageon het volgende:
Vreemd die ZX12R van gister liep toch niet weg![]()
Snelheidsbeleving is alles bij die dingen.quote:Ik heb het dan ook over de 400 SM, 1 pitter powerr.
Alhoewel een 525/ 625 wat leuker zou zijn. Of een SXV550
Mejeh, t was ook niet alleen rechtuit, maar vanaf stoplicht stukkie rechtdoor en een draai naar rechts.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan was het geen goede combi, Pimber+ZX12 is van M.A.R.S.![]()
kwil weer SMen, dat sliden op de TLR doe ik nog maar nietquote:[..]
Snelheidsbeleving is alles bij die dingen.![]()
Ik hoor nog mijn motordealer, zelf 1100cc turborijder, na onderhoud aan de KLX650R zeggen:
Dat ding loopt als een kogeeeeel!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lunch waaay past.![]()
![]()
Tja wel iets beter,quote:Op maandag 11 februari 2008 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
al weer wat beter?
De indirecte beledigingen mogen weer ophoudenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
Maar vol accelerend met een 400 mis je toch iets van sensatie.
Ja, toen ik net ging rijden niet.![]()
Geen problemenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
denk ik ook wel. nog een beetje jeuk onder het gips?
Dat idee had ik net op de scoot ook, slome Diversion rijder keek achterom, WB haalt hem in de bocht aan de andere zijde in. Vooraan bij het stoplicht, tijdje wachten, WB als eerste weg. En niet zo weinig ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:24 schreef Cageon het volgende:
Mejeh, t was ook niet alleen rechtuit, maar vanaf stoplicht stukkie rechtdoor en een draai naar rechts.
Toen die langzaam een beetje langs zij kwam, bedacht ik me dat ik nog wat gas overhad en daar ging de TLR![]()
Elk nadeel heeft zijn voordeel, 'lekker' thuis, alleen post je nu nog steeds niet veel.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:05 schreef ikookhier het volgende:
Tja wel iets beter,
as Wo krijg ik echt gips er om heen nu nog spalkgips.![]()
Dat zal me ook wel weer en paarweken zoet houden.
Stel je ff voor.quote:
Jij hebt niet eens een rijdende motor. Dus nee, dacht niet aan jou.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:22 schreef BazzieK het volgende:
De indirecte beledigingen mogen weer ophouden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Worldbeater op 11-02-2008 18:26:42 ]
quote:
jij heb heul geen last van papierenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeel, 'lekker' thuis, alleen post je nu nog steeds niet veel.
Dus wij hebben er nog steeds niets aan!![]()
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Er komt vast nog wel een post manie aan
Dat gaat nog even duren ben ik bangquote:
Geestelijk gezien wel, fisiek nietquote:Op maandag 11 februari 2008 17:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Geen problemen![]()
AT Bazziek rijd i nog wel dan
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
Jij hebt niet eens een rijdende motor. Dus nee, dacht niet aan jou.
Wilde em dit weekend in elkaar schroeven maar TataK werd ziek en ik weet niet eens wat een bougievonkje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend weekend is poging 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuuuuuuquote:Op maandag 11 februari 2008 18:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
jij heb heul geen last van papieren
Klassiekerquote:
dat viel mij al opquote:Op maandag 11 februari 2008 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ook al deed je het goed, zou je alsnog een kikker krijgen
quote:
quote:
hmmm,quote:
ja, échtquote:Op maandag 11 februari 2008 19:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoezozijn er nog andere rondjes dan
![]()
[..]
Echt?
De hele dag spelen met USB rakketjes op kantoorquote:
Geesterenquote:Op maandag 11 februari 2008 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, écht
de opa en oma van mijn vriend wonen in Geesterenen oma was jarig, dus daar moesten we heen
Ik kan ook starten met jiffy uit hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:45 schreef Geerd het volgende:
Uhmmzz kom er ook net achter dat de jiffy sensor het niet meer doet, kan hem gewoon starten met jiffy uit.
quote:
Helpdesk bij een internet/voice over IP provider.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Snelwagen het volgende:
De hele dag spelen met USB rakketjes op kantoor![]()
Dude ik weet niet wat je doet maar volgens mij verveel ik me kapot dan
Ehr? Jah?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:17 schreef Cageon het volgende:
77.16%
Tie: 0.37
Win: 22.46%
Tie: 0.37%
En dan toch verliezen
( ik had de 77% kans om te winnen)
Pleonasmequote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:12 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend weer zo'n duffe Diversion rijder.
Pokerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:51 schreef worldpimber het volgende:
Die werkplek
Hoe demotiverend.
[..]
Ehr? Jah?![]()
quote:[..]
Pleonasme
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |