na het KB (zijn maar heel even geweest), heb ik ook dat rondje gedaan vanmiddagquote:Op zondag 10 februari 2008 20:17 schreef Cageon het volgende:
woeesaah ook stukje dijk gereden
Arnhem -> Randwijk -> Heteren -> randwijk -> arnhem![]()
MOoie S slinger zit er daar in bij zo'n boeren land weggetje
dat ik je niet ben tegen gekomenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
na het KB (zijn maar heel even geweest), heb ik ook dat rondje gedaan vanmiddag
geen zin gehad om cam te monterenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat ik je niet ben tegen gekomen![]()
Wel jammer
Is dat niet gefilmd trouwens?
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet alles is gelukt natuurlijk, maar sommige redelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en tjek hier voor een vidjeniet op het commentaar letten
![]()
[..]
leipe shizzle![]()
was een 9R neem ik aan
ik stond bij se dome waar een cbr600f naast me ging staan, die wilde een stukje sprintracen blijkbaar
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen zin gehad om cam te monterenvolgende keer gewoon weer meeten dus
dik hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 20:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
12R told you so!
Not a bad bike, die TLR
Spot back
Aaaight, de jouwe is dikker, qua cillinders en inhoudquote:Op zondag 10 februari 2008 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dik hoormaar dat wisten we al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik hem tegenkom rijd ik em omver
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Aaaight, de jouwe is dikker, qua cillinders en inhouddie kan het nooit winnen van jouw phatassSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met mij erop maakt dat allemaal geen fuck meer uit is al wel geblekenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die kan het nooit winnen van jouw phatass![]()
kroeg in SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
mooie kikkerquote:Op zondag 10 februari 2008 20:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]let in dat geval op een puntmuts
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
Hey was jij je trouwens nog aan het misdragen met andere motor sm ofzo??Vanmiddag rond 15.00.
Krijg altijd zo'n agressief gevoel, als ik die gast zie/hoor op tvquote:Op zondag 10 februari 2008 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben niet zo van imageshackeen ventje is het ook he
We zaten wat bij te tanken bij jan patat naar dat mister pike niet zoon trek hadquote:
denk jij en 7 miljoen andere weggebruikersquote:Op zondag 10 februari 2008 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Krijg altijd zo'n agressief gevoel, als ik die gast zie/hoor op tv
Stond je motor er ook bij?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
We zaten wat bij te tanken bij jan patat naar dat mister pike niet zoon trek had
En volgens mij zag ik net zoon een er6n als gij hebt samen met nog een motor met oranje/rood voorspatbord![]()
quote:
Dan hek je idd denk ik wel gezien, nee we waren ff vissen geweest daarna nog wel ff barchem-ruurlo-borculo-barchem-lochem-laren-bathem-deventer-epse-harfsen-laren-thuis geredenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Stond je motor er ook bij?er stonden er aardig wat
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan hek je idd denk ik wel gezien, nee we waren ff vissen geweest daarna nog wel ff barchem-ruurlo-borculo-barchem-lochem-laren-bathem-deventer-epse-harfsen-laren-thuis gereden
Rij je altijd dat standaart rondjequote:Op zondag 10 februari 2008 21:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Dan had je me evt ook nog kunnen zien in Barchem, Ruurlo en Borculo
mij ookquote:Op zondag 10 februari 2008 21:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Dan had je me evt ook nog kunnen zien in Barchem, Ruurlo en Borculo
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
RIP aan de nabestaanden van de Fok!MC
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
RIP aan de nabestaanden van de Fok!MC
Omdat het zo rustig is.quote:
Dat maakt linkerbochten extra spannend. Russische roulette.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:45 schreef Geerd het volgende:
Uhmmzz kom er ook net achter dat de jiffy sensor het niet meer doet, kan hem gewoon starten met jiffy uit.
Ja idd heb al even gekeken of ik de sensor er af kon krijgen maarja zonder brug is dat nogal geprutsquote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat het zo rustig is.![]()
[..]
Dat maakt linkerbochten extra spannend. Russische roulette.
Een Miele is beter.quote:
De MM levert in de Corsaro 140 pk, blokkie heeft gewoon potentieel.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:01 schreef Cageon het volgende:
appie it is.
maar is wel leuk om te hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 12:44 schreef Cageon het volgende:
Jij met je PK's.
Die heb je toch niet allemaal nodig.
Zal je nog verbazen hoeveel je uit een motor haalt @Zandvoort.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:44 schreef Cageon het volgende:
Jij met je PK's.
Die heb je toch niet allemaal nodig.
Het is ook wel eens leuk om Pimber er uit te trekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |