quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uitgerekend op zon dag als vandaagbalen man..
kheb vandaag een langere bout van jouw in mijn cam steun gezet, samen met de ori beugelwilde em wel ff testen maar ik moet echt eerst iets bedenken ter bescherming (lens), alleen een hoesje gaat niet meer werken..
Heb je die chikies nog wel geplayed dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:18 schreef Cageon het volgende:
gloeiende gloeiende mijn nek/keel zijn helemaal gevoelig door de stof die er telkens langs schuurt bij t rondkijken en shit..
Spuit ik net een geurtje op. Links + rechts lekker snel.![]()
Dubbele pijn
Heerlijk
Stappen enzo
Volgens de vrienden was het een puike chickquote:Op zondag 10 februari 2008 01:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je die chikies nog wel geplayed dan?
Dat had ik dus al...quote:En een colletje ofzo der onder helpt dat niet?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:00 schreef Gawaine het volgende:
Ik reed de rotonde op en dacht "shit de bandjes zijn goed koud"
zoiets zou op zich kunnen idd, maar ik twijfel of 1 bevestigingspunt voldoende zal zijnquote:Kan je niet zoiets fabriceren van een stukje doorzichtig plastic ?
Dat monteer je dan alleen tesamen met je camera.
[ afbeelding ]
vanmiddag toch maar ff testen met plastiek zakjequote:Opgesteld op zondag 10 februari 2008 om 05.35 uur.
Vrij zonnig en opnieuw lente-achtig.
Vandaag wordt opnieuw vrij zonnig met een middagtemperatuur van ongeveer 12 in het zuiden lokaal opnieuw tot 14 graden. De zuidoostelijke wind blijft zwak tot matig.
quote:Op zondag 10 februari 2008 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]![]()
blijft @#$%^
![]()
[..]
zoiets zou op zich kunnen idd, maar ik twijfel of 1 bevestigingspunt voldoende zal zijn
[..]
vanmiddag toch maar ff testen met plastiek zakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
paar dijkjes pakken en dan de TLR weer schoonmaken en invetten
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:13 schreef Cageon het volgende:
steun weer niet getestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond het maar weinig boeiend zonder moto voor me
heb wel iets anders gedaan
met blik erachter pics&vidsals iemand wat ruimte heeft kan mssch een vidje posten
[ Bericht 5% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 10-02-2008 17:48:44 ]
WRONG!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bestaat al twee jaar.![]()
![]()
Appie doet meer met me.
Al zou beiden proefrijden verstandiger zijn.
Ben je weer bezig geweestquote:Op zondag 10 februari 2008 17:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
steun weer niet getestvond het maar weinig boeiend zonder moto voor me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met blik erachter pics&vidsals iemand wat ruimte heeft kan mssch een vidje posten
Waarmeequote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Cageon het volgende:paar dijkjes pakken en dan de TLR weer schoonmaken en invetten
Hmm, maarja voor mijzelf maakt dat ding best een hoog jankgeluid. Dus ik dacht dat motorrijders wel horen dat ik een brommer heb en geen echte motor.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:58 schreef ikookhier het volgende:
Ik hoor geen fuck van een brommert als i me tegemoed komt, de meesten kunnen dit bevestigen en herkennen.![]()
zeg maar wat en/of waarquote:Op zondag 10 februari 2008 17:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
steun weer niet getestvond het maar weinig boeiend zonder moto voor me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euh S100 shizzle ofzoquote:
niet alles is gelukt natuurlijk, maar sommige redelijkquote:
leipe shizzlequote:kben aan t sporten geweest met een kawa Ninja
thxquote:Op zondag 10 februari 2008 18:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
zeg maar wat en/of waar
inmiddels al druk aan het uppen![]()
iddquote:Op zondag 10 februari 2008 19:33 schreef Cageon het volgende:
@OPM Leuk van die random grapjes met vreemde mensen
denk dat het een beginner was; stoplicht daarvoor trok ik op 1 wiel weg..bij het wegtrekken volgende licht ging ie zitten als Geerd gister op de snelwegquote:een 600f
een 12R had jou weggeblazen?quote:Nou het leek me eerder een ZX12R eigenlijk, net zo lomp als die van pimper
kijken of die tijd kan rekken op de auto voor hemquote:Op zondag 10 februari 2008 19:47 schreef Geerd het volgende:
Hey OPM wat me ook opviel dat je ook steeds op het klaverblad na 1 "blad" meteen omkeek doe je ook in dat filmpje als je achter dat rode blik zit beetje politie in de gaten houden?
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
[..]
denk dat het een beginner was; stoplicht daarvoor trok ik op 1 wiel weg..bij het wegtrekken volgende licht ging ie zitten als Geerd gister op de snelwegracen
[..]
een 12R had jou weggeblazen?![]()
hahaha ja idd zo had ik het nog niet bekeken dat kan ook nog:Pquote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
kijken of die tijd kan rekken op de auto voor hem
yupquote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef Cageon het volgende:
Toen we weer naar huis reden hoeveel had je der wel niet voorstaan op het laatst met die andere ging wel hard in een keerquote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt opgelet, maar heb nog ff met m staan praten en hij had t over 260.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toen we weer naar huis reden hoeveel had je der wel niet voorstaan op het laatst met die andere ging wel hard in een keer
en gaan met dat ding op het KBquote:Op zondag 10 februari 2008 20:00 schreef Cageon het volgende:
Restecp hoor Geerd, dat je t met 25kW gewoon bij kan houden.![]()
![]()
yupquote:Hard rijden op de rechte weg kan elke malloot. Vind ik dan.
Hmmm nasty zegquote:Op zondag 10 februari 2008 20:03 schreef Geerd het volgende:
Vaders net:
Pa:Geerd, kom is even kijken.
Ik: Wat dan?
Pa:Ja je achterband ziet er ook niet al te best uit, heb je hem der wel recht in zitten??![]()
Ik:Uhh idd zal morgen wel ff nakijkenziet er niet best uit
![]()
Paps vind de brommerd nog wel interresant enzo, had hem al een keer een proefles voorgesteld maar verder dan een blokje om achterop is het nog niet gekomen
idd, nog ff en meneer kwam er buitenom voorbijquote:Op zondag 10 februari 2008 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en gaan met dat ding op het KB![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bochies that's what it's all aboutquote:[..]
yupyup
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Sjeesquote:Op zondag 10 februari 2008 20:00 schreef Cageon het volgende:
Was idd wel grappig![]()
Restecp hoor Geerd, dat je t met 25kW gewoon bij kan houden.![]()
![]()
Hard rijden op de rechte weg kan elke malloot. Vind ik dan.
[..]
Ik heb niet echt opgelet, maar heb nog ff met m staan praten en hij had t over 260.
Cageon maakte ook al zo'n opmerking gister..wel leipquote:Op zondag 10 februari 2008 20:03 schreef Geerd het volgende:
Pa:Ja je achterband ziet er ook niet al te best uit, heb je hem der wel recht in zitten??![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:06 schreef Cageon het volgende:
idd, nog ff en meneer kwam er buitenom voorbijging in het begin beter, excuus om vaker te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als der animo voor is that is, ikzelf vind het nogal verslavend rondjes
draaien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |