Dus het was nog echt ergens op gebaseerd ook?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:44 schreef DivineJester het volgende:
En het Van Basten gerucht is alweer ontzenuwd:
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article2049276.ece
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Leonardo is niet tevreden over zijn situatie bij ajax. De Braziliaan wil daarover snel in gesprek met de clubleiding. ,,Ik wil duidelijkheid over mijn rol,’’ zegt de aanvaller, die onlangs terugkeerde na een lange periode van blessureleed.
Leonardo heeft het gevoel dat interim-trainer adrie koster niet hetzelfde vertrouwen in hem heeft als de vorige ajax-coach henk ten cate.
Koster liet Leonardo afgelopen weekeinde nog uit de selectie nadat de speler te laat kwam bij de laatste training.
ad.nl
Janken zal je!!
Dit is een grapje toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef Luni het volgende:
Vink maakt excuses aan Hofs
woensdag 13-02-2008
-
Scheidsrechter Pieter Vink heeft zijn excuses aangeboden aan Nick Hofs voor de rode kaart, die hij hem gaf tijdens Feyenoord-PSV.
De arbiter uit Noordwijkerhout deed dat op Hyves. Vink stuurde een krabbel met de tekst.
,,Ik wil mijn excuses aanbieden voor de rode kaart die ik je gaf tegen Psv. Ik gaf te snel een gele kaart en toen besefte ik pas dat je al geel had. In de toekomst zal dit niet meer gebeuren.''
Aanvankelijk zei Vink dat hij Hofs zijn tweede gele kaart toonde omdat hij zeer beledigende taal had gebruikt.
bron: RTV/Rijnmond
Jongen wat een kansloze vraag een kaart kopen voor een thuiswedstrijd met een silvercardquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
2 dingen
1: Kansloze Avatar
en 2: voor zwolle is het vrije verkoop sinds gisteren dus wat lul je??
Ga in belgië voetbal kijken en laat ons met rust!!
WTFquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef Luni het volgende:
woensdag 13-02-2008
-
Scheidsrechter Pieter Vink heeft zijn excuses aangeboden aan Nick Hofs voor de rode kaart, die hij hem gaf tijdens Feyenoord-PSV.
De arbiter uit Noordwijkerhout deed dat op Hyves. Vink stuurde een krabbel met de tekst.
,,Ik wil mijn excuses aanbieden voor de rode kaart die ik je gaf tegen Psv. Ik gaf te snel een gele kaart en toen besefte ik pas dat je al geel had. In de toekomst zal dit niet meer gebeuren.''
Aanvankelijk zei Vink dat hij Hofs zijn tweede gele kaart toonde omdat hij zeer beledigende taal had gebruikt.
Heej als iemand een vraag stelt omdat hij het echt niet weet kan je normaal antwoorden. Ik word jou echt spuugzat!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jongen wat een kansloze vraag een kaart kopen voor een thuiswedstrijd met een silvercard![]()
ja voor de finale misschien
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef Luni het volgende:
woensdag 13-02-2008
-
Bedankt inspector Clouseau.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
het is wel zn hyves denk ik
boeiendquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
het is wel zn hyves denk ik
quote:
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article2049276.ecequote:Google pikt nepartikel op
ROTTERDAM – Door een menselijke fout is een fake-artikel, getikt tijdens een opleidingtraject, korte tijd te zien geweest op deze website. Door de indexatie van zoekmachine Google heeft het bericht bredere verspreiding gekregen.
In het bericht is te lezen dat Feyenoord in gesprek zou zijn met Marco van Basten. Deze tekst is volledig uit de lucht gegrepen. Onze excuses voor deze fout.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:36 schreef De.Kromme het volgende:
Bert schiet eens op met die onderhandelingen.
Jaja bespaar ons je joodse gelul. In Bordeaux verliezen ze toch.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:14 schreef jorienvdherik het volgende:
ik niet nee
zat een andere uefa wedstrijd te kijken
Ik ga er vanuit dat er, als Van MArwijk vertrekt, een ervaren trainer komt en dat zijn naam al genoemd is de afgelopen dagen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:47 schreef denthemen het volgende:
Tokkie John de Wolf ontslagen bij Türkiyemspor, nieuwe trainer?
ons ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jaja bespaar ons je joodse gelul. In Bordeaux verliezen ze toch.
Liever vroeger voor ajax amsterdam dan nu voor Anderlecht (PSG en nog 6 andere clubs)quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ons ?
jij was vroeger voor ajax amsterdam
erg mooiquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Luni het volgende:
Weer een prachtige tribute toegevoegd, deze x paul Bosvelt![]()
http://www.frfc1908.nl/tributes.php
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Luni het volgende:
Van sommige spelers blijf je het eeuwig jammer vinden dat ze zijn gestopt - hoe logisch ook, elke speler stopt immers een keer, maar sommige spelers blijf je iedere wedstrijd missen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Luni het volgende:
Tsja, Paul.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van sommige spelers blijf je het eeuwig jammer vinden dat ze zijn gestopt - hoe logisch ook, elke speler stopt immers een keer, maar sommige spelers blijf je iedere wedstrijd missen.![]()
Het type speler waaraan je nog regelmatig terugdenkt tijdens een wedstrijd waarin het allemaal niet zo loopt als dat je zou willen en wanneer alles tegenzit.
Paul Bosvelt is zo'n speler.
Paul bedankt, je was een cultheld! Wanneer kom je weer terug?
Niet dat hij meeleest maar goed.![]()
Paul Bosvelt verdient een plek in de technische staf, jeugdopleiding of scouting bij Feyenoord.
Goede voetballer natuurlijk, maar ik zou toch graag zien dat ze voor wat jeugdiger spelers gaan, die nog geld op kunnen leveren straks. Ervaring hebben we opzich wel genoeg nu, en ik denk dat Kalou best een aardig salaris wil gaan/blijven verdienenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:47 schreef Vandalist het volgende:
Bonaventura Kalou geeft aan graag terug naar Feyenoord te willen. Hoe denken jullie nu over een terugkeer...?
Hoe oud is ie? (volgens z'n paspoortquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:47 schreef Vandalist het volgende:
Bonaventura Kalou geeft aan graag terug naar Feyenoord te willen. Hoe denken jullie nu over een terugkeer...?
Sinds een maandje 30 jaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoe oud is ie? (volgens z'n paspoort)
Kunnen we niet beide halen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef blindgier het volgende:
Ik zie hem graag terugkeren. Tuurlijk moet de jeugd ook een kans krijgen. Maar als je een speler als Kalou kan halen zou ik het niet nalaten. Al zie ik liever een verdediger komen uiteindelijk
Voetbalprimeurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kunnen we niet beide halen?![]()
Maar Kalou wil serieus terug? Waar heeft dat gestaan als ik vragen mag?
Dat Vincken hier niet tussen staat als geblesseerd betekend dat hij alleen wedstrijdritme mist nog?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Luni het volgende:
De Guzman onzeker voor duel tegen Vitesse
Feyenoord moet het zondag in De Kuip mogelijk doen zonder Jonathan De Guzman. De middenvelder trainde vrijdag niet mee met de groep en het is daarom nog onduidelijk of hij inzetbaar is tegen Vitesse.
Denny Landzaat en Serginho Greene lijken fit genoeg om te kunnen starten tegen de Arnhemmers. De Feyenoorders kampten na de wedstrijd tegen De Graafschap met blessures maar zijn inmiddels weer helemaal fit.
Feyenoord zal het wel moeten doen zonder de langdurig geblesseerden Vlaar en Lucius. De Koraan Lee kan ook nog niet spelen. De flankaanvaller onderging donderdag een mri-scan omdat hij sinds de wedstrijd tegen Az met enkelproblemen rondloopt.
nee, dat betekent dat de mensen nu onderhand wel weten dat ie geblesseerd is en dus niet meer wordt opgenoemdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat Vincken hier niet tussen staat als geblesseerd betekend dat hij alleen wedstrijdritme mist nog?
Oja, Vincken.. die leeft ook nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, dat betekent dat de mensen nu onderhand wel weten dat ie geblesseerd is en dus niet meer wordt opgenoemd
hij traint al tijden weer mee hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, dat betekent dat de mensen nu onderhand wel weten dat ie geblesseerd is en dus niet meer wordt opgenoemd
Liever nog Wilhelmson op zijn positiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Luni het volgende:
Leuk, maar laat maar weg blijven, niet alleen voor oudere spelers aan je selectie toevoegen, en hij heeft de laatste jaen niet echt goed gepresteerd.
zou je het dan niet erg vinden dat jullie hem dan kwijt zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Liever nog Wilhelmson op zijn positie
Hij is al even weg bij Anderlecht hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zou je het dan niet erg vinden dat jullie hem dan kwijt zijn?
Heeft Feyenoord dan behoefte aan een clubhoer pur sang die ook nog weinig heeft te weten imponeren?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat laatste klopt niet hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord dan behoefte aan een clubhoer pur sang die ook nog weinig heeft te weten imponeren?
Waar heeft ie op niveau indruk weten te maken dan? Bij AS Roma en Bolton was hij in geen wegen te bekennen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat laatste klopt niet hoor
Zweeds elftal, en bij Anderlecht in de Clquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar heeft ie op niveau indruk weten te maken dan? Bij AS Roma en Bolton was hij in geen wegen te bekennen.
Ja daarom kwam Anderlecht ook altijd verder dan 1e rondequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zweeds elftal, en bij Anderlecht in de Cl
sstt
Mooi, kan Bruins op zijn positie spelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Luni het volgende:
De Guzman onzeker voor duel tegen Vitesse
Feyenoord moet het zondag in De Kuip mogelijk doen zonder Jonathan De Guzman. De middenvelder trainde vrijdag niet mee met de groep en het is daarom nog onduidelijk of hij inzetbaar is tegen Vitesse.
Denny Landzaat en Serginho Greene lijken fit genoeg om te kunnen starten tegen de Arnhemmers. De Feyenoorders kampten na de wedstrijd tegen De Graafschap met blessures maar zijn inmiddels weer helemaal fit.
Feyenoord zal het wel moeten doen zonder de langdurig geblesseerden Vlaar en Lucius. De Koraan Lee kan ook nog niet spelen. De flankaanvaller onderging donderdag een mri-scan omdat hij sinds de wedstrijd tegen Az met enkelproblemen rondloopt.
Wil je niet gelijk half Anderlecht binnenhalen? Heb je van beide een beetje. Een beetje Anderlecht en een beetje Feijenoord. Ben jij, als clubhoer, ook weer tevreden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Biglia, Frutos, Juhasz, Pareja zouden zo bij feyenoord in de basis spelenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi, kan Bruins op zijn positie spelen.
[..]
Wil je niet gelijk half Anderlecht binnenhalen? Heb je van beide een beetje. Een beetje Anderlecht en een beetje Feijenoord. Ben jij, als clubhoer, ook weer tevreden.
Wie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Biglia, Frutos, Juhasz, Pareja zouden zo bij feyenoord in de basis spelen
Doe iedereen een plezier en emigreer naar Belgie zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Juhasz en Pareja betere verdedigers dan onze koekenbakkers
Flikker gewoon op naar Belgie wil je? Zoals je ons 1 jaar geleden ofzo hebt beloofd. Nee, je moet je belofte weer breken en hier weer terugkomenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Biglia, Frutos, Juhasz, Pareja zouden zo bij feyenoord in de basis spelen
Zondag tot de rust naar feyenoord en dan naar brussel toequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Flikker gewoon op naar Belgie wil je? Zoals je ons 1 jaar geleden ofzo hebt beloofd. Nee, je moet je belofte weer breken en hier weer terugkomen
Dit zegt meer dan genoegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zondag tot de rust naar feyenoord en dan naar brussel toe
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
OMFGquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Laat die jongen anders zelf lekker weten wat ie doet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Te triest gewoon.
Helemaal omdat Anderlecht het ajax is van België, de club van de arrogantie.
Echt totaal niet verenigbaar een voorliefde voor Feyenoord én Anderlecht.![]()
Het is een schande dat een supporter als jij een goldcard hebt kunnen krijgen.![]()
Hahah, ja want met je goldcard ben je ubersupporter...pfffquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Te triest gewoon.
Helemaal omdat Anderlecht het ajax is van België, de club van de arrogantie.
Echt totaal niet verenigbaar een voorliefde voor Feyenoord én Anderlecht.![]()
Het is een schande dat een supporter als jij een goldcard hebt kunnen krijgen.![]()
De Guzman speelt de laatste tijd als hangende rechtsbuiten, niet als spelverdeler. Wat Bruins links doet moet de Guzman rechts doen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi, kan Bruins op zijn positie spelen.
Of gratis voor seizoenskaarthouders.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:40 schreef FrankyMcG het volgende:
15 euro voor Zwolle voor de beker, waarom doen ze die kaartjes niet een keertje voor 7,50 ofzo, dan zit het wellicht wel vol...
De Kuip hoeft van mij echt niet vol te zitten voor dit soort wedstrijden. Gewoon gaan als je wilt en niet miepen om een paar euro.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:40 schreef FrankyMcG het volgende:
15 euro voor Zwolle voor de beker, waarom doen ze die kaartjes niet een keertje voor 7,50 ofzo, dan zit het wellicht wel vol...
Meneer is student af! ;Pquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:49 schreef Happel het volgende:
De Kuip hoeft van mij echt niet vol te zitten voor dit soort wedstrijden. Gewoon gaan als je wilt en niet miepen om een paar euro.
Vandaag met Thijs een 23 daagse reis Mexico geboekt, die heeft ineens ook geld! haha!quote:
Zo zie je maar, alles komt op zijn pootjes terecht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vandaag met Thijs een 23 daagse reis Mexico geboekt, die heeft ineens ook geld! haha!
Ben dit jaar nog seizoen nog geen 1x naar de beker geweest , en gelijk zitten we kwartfinalequote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Kijk nou eens verder dan de 1e helftquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef De.Kromme het volgende:
Wat speelt PSV weer sterk zeg.
ja, want 0-0 bij W2 in in de 72e minuut is echt een top resultaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef De.Kromme het volgende:
Wat speelt PSV weer sterk zeg. Ondanks dat het er niet altijd even goed uitziet, staat het daar gewoon als een huis. Iedereen kent z'n taak, iedereen staat op z'n plek en iedereen blijft scherp.
Kan van Marwijk niet z'n hele selectie 10 wedstrijden van PSV laten zien op DVD?
En net als je dat zegt spelen ze een ontzettend slechte 2e helft.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef De.Kromme het volgende:
Wat speelt PSV weer sterk zeg. Ondanks dat het er niet altijd even goed uitziet, staat het daar gewoon als een huis. Iedereen kent z'n taak, iedereen staat op z'n plek en iedereen blijft scherp.
Kan van Marwijk niet z'n hele selectie 10 wedstrijden van PSV laten zien op DVD?
Ik had het over het spel in de eerste helft, en hoe dat in elkaar zat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:02 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja, want 0-0 bij W2 in in de 72e minuut is echt een top resultaat.
(je bent echt zo'n mongool)
Doelpuntrijke eerste helft was het ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik had het over het spel in de eerste helft, en hoe dat in elkaar zat.
(Je bent echt een debieltje)
Lekker boeiend, de nul gehouden, gewonnen en kampioen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Doelpuntrijke eerste helft was het ook.
Ga naar Brussel, wat let je.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
En morgen weer een wedstrijd voor jan lul die je alleen maar kunt verliezen, waar niks te winnen valt
Vormer ben ik vergeten ja, had ik al gezegd dat een goede wasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:57 schreef DANILXL het volgende:
vormer wordt ook transfervrij waars
Bron.quote:Buitenlandse interesse voor Verbeek
Uitgegeven: 16 februari 2008 23:28
Laatst gewijzigd: 16 februari 2008 23:28
ALMELO - Gertjan Verbeek is volgend seizoen mogelijk in het buitenland werkzaam. De trainer van SC Heerenveen, die aan het einde van het seizoen vertrekt bij de Friezen, staat in de belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland.
ANP
Dat zei Verbeek zaterdag na afloop van de wedstrijd tegen Heracles Almelo, die in 2-2 eindigde. "Er zijn gesprekken gaande met clubs die zich gemeld hebben. Maar dat is nog puur informatief'', aldus Verbeek.
Namen
Over namen en het aantal clubs wilde hij niet ingaan. Onder meer Feyenoord zou geïnteresseerd zijn in Verbeek, als Bert van Marwijk bondscoach van het Nederlands elftal wordt. De oefenmeester wil in ieder geval naar een club die Europees voetbal speelt.
"Ik wil naar een zo hoog mogelijke club en Europa in'', zei de scheidend trainer van Heerenveen.
Als de spits van Fortuna er Vrijdag 5 in schiet, ook maar meteen halen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord had in de winterstop eens Den Ouden moeten halen, en dan 4-4-2 met Makaay.
Dan hadden we nog wat meer punten gehad![]()
Komend seizoen graag Wilhelmson er bij + Luikx van AZ en Sibum van Roda.
Daarnaast een goede spits er bij.
En laat Kah maar eens komen naar Rotterdam
Doe mij hem maar kado hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 09:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[ afbeelding ]
Best aardig, alleen blijf ik dat jubilieumlogo niet geweldig vinden...
Nee, toen ik m vor het eerst zag dacht ik: dat is best aardig (in vergelijking met heel veel andere rotzooi die bij Feyenoord wordt ontworpen) maar hoe vaker ik m zie, hoe lelijker het wordt.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[ afbeelding ]
Best aardig, alleen blijf ik dat jubilieumlogo niet geweldig vinden...
Dennis, het zou beter gaan dan nuquote:Op zondag 17 februari 2008 08:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als de spits van Fortuna er Vrijdag 5 in schiet, ook maar meteen halen?
Marcel, je hebt écht géén voetbal verstand
Hou toch op man, denk nou eens na Den Ouden........met alle respect maar dat is Excelsior materiaal. Als het aan jou ligt hebben we een elftal vol met dat soort gasten geloof ik. Feyenoord had inderdaad een spits extra moeten regelen maar niet van dat nivo dan maar liever aankutten met bijvoorbeeld Schet in de spits dan zo'n weinig boeiende aankoop. En dat bespaarde geld (veel zal het niet wezen maar toch) behouden en in de zomer gebruiken!!quote:Op zondag 17 februari 2008 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dennis, het zou beter gaan dan nu
Euh, wie denk jij dat ze in de zomer als spits halen danquote:Op zondag 17 februari 2008 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hou toch op man, denk nou eens na Den Ouden........met alle respect maar dat is Excelsior materiaal. Als het aan jou ligt hebben we een elftal vol met dat soort gasten geloof ik. Feyenoord had inderdaad een spits extra moeten regelen maar niet van dat nivo dan maar liever aankutten met bijvoorbeeld Schet in de spits dan zo'n weinig boeiende aankoop. En dat bespaarde geld (veel zal het niet wezen maar toch) behouden en in de zomer gebruiken!!
Weet ik veel, weet niet hoeveel geld er is komende zomer en wie er geen contract meer heeft enzovoorts. Laat staan dat ik weet wat voor wondertalenten onze scouting (quote:Op zondag 17 februari 2008 11:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Euh, wie denk jij dat ze in de zomer als spits halen dan
ja Frutos natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 11:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Euh, wie denk jij dat ze in de zomer als spits halen dan
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:07 schreef De.Kromme het volgende:
(Je bent echt een debieltje)
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kap eens met dat op de man spelen constant.
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Nou iedergeval, benieuwd of Makaay zn vorm weer terug heeft en er vandaag 1 of 2 scoort. Of dat zn goal tegen Graafschap een incident was.
valt weinig aan te onderbouwenquote:Op zondag 17 februari 2008 12:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wat een goed onderbouwde reacties heb je toch altijd.
Als het werkelijk zo'n slechte reactie was zou je hem met 1 zin onderuit kunnen halen.quote:
Jammer dat je hier heilig bent en kan zeggen wat je wilt, zolang je maar elke week het stadion bezoekt.quote:zo maar eens een plaatsje in de zon zoeken, zou je ook eens moeten doen (hee kijk nou, weer op de man gespeeld)
wat PSV betreft ben ik het met je eens, vind het alleen wat vreemd dat jij anderen debiel noemtquote:Op zondag 17 februari 2008 12:15 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als het werkelijk zo'n slechte reactie was zou je hem met 1 zin onderuit kunnen halen.
dat zegt niemandquote:[..]
Jammer dat je hier heilig bent en kan zeggen wat je wilt, zolang je maar elke week het stadion bezoekt.
En je vindt het niet vreemd dat iemand anders mongool roept?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat PSV betreft ben ik het met je eens, vind het alleen wat vreemd dat jij anderen debiel noemt
De druk op PSV wordt nu wel iets opgevoerd, 2 verliespartijen en het wordt weer spannend.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef dvdfreak het volgende:
1-0![]()
Samen met de neuzen en NAC 47 punten![]()
Doe maar beide.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:50 schreef De.Kromme het volgende:
Nu ten koste van alles voor CL-voetbal gaan, die beker is slechts een leuke bijkomstigheid.
Viel niet te halen, volgende thuiswedstrijd ga ik welquote:Op zondag 17 februari 2008 17:32 schreef TC03 het volgende:
Moet je niet naar Brussel?
Onzin, we staan gedeeld 2e dus waarom zou het niet realistisch zijn? Een beetje vertrouwen mag wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nahh, beker heeft bij mij prioriteit. Tuurlijk heb ik liever CL-voetbal, maar dat is op het moment totaal niet realistisch.
Vertrouwen in wat? We spelen al 4 maanden waardeloos, komen de laatste weken nog redelijk goed weg, verliezen kansloos van Ajax. Daarnaast verwacht ik in die play-offs periode een oververmoeide selectie. Het wordt gewoon helemaal niets als er niet snel dingen veranderen. En daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Onzin, we staan gedeeld 2e dus waarom zou het niet realistisch zijn? Een beetje vertrouwen mag wel.
Ik zie ons ook niet als dé kanshebber voor de CL-ticket hoor, maar de play-offs duren nog een tijdje. Groningen/Heerenveen/andere top 5-kandidaten hebben minder kwaliteit en zullen straks ook moe zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vertrouwen in wat? We spelen al 4 maanden waardeloos, komen de laatste weken nog redelijk goed weg, verliezen kansloos van Ajax. Daarnaast verwacht ik in die play-offs periode een oververmoeide selectie. Het wordt gewoon helemaal niets als er niet snel dingen veranderen. En daar heb ik een hard hoofd in.
Daarom zei ik: "op dit moment". Laten we ons voorlopig gewoon richten op top-vijf, daarna zien we wel verder.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik zie ons ook niet als dé kanshebber voor de CL-ticket hoor, maar de play-offs duren nog een tijdje. Groningen/Heerenveen/andere top 5-kandidaten hebben minder kwaliteit en zullen straks ook moe zijn.
En Ajax heeft dan wel een bredere selectie, je weet het nooit met dat team. Kunnen zomaar opeens totaal de weg kwijt zijn aan het einde van het seizoen, je hebt vorig jaar bij ons zelf gezien wat rumoer op directieniveau met een elftal doet.
Van alle spelers pakt ie Timmer en Greenequote:Op zondag 17 februari 2008 18:19 schreef Happel het volgende:
Geweldig genoten van "Tikkie-terug Greene" en "Schiet-de-bal-naar-voren-en-we-zien-wel-waar-het-terecht-komt Timmer" vandaag. Man, wat een prutsers. Toegegeven, laatste redding van Timmer was mooi. Een na laatste redding had hij gewoon klem moeten hebben als hij wat eerder had geanticipeert op de bal die eraan kwam.
Mee eens.quote:Oh, EC. Van Marwijk bevestigde dat hij Bruins wel op tien wilde zien, maar dan wel in combinatie met De Guzman en Hofs (alledrie nr. 10) die met elkanders positie afwisselen. Dat het niet gebeurt komt door de hopeloze vorm waarin ze zitten.
Van Bronckhorst en Landzaat vallen me vies tegen. Moet een mannetjesputter tussen komen te staan, die het vuile werk opknapt.
Het heeft niet eens met haten te maken. Ze spelen gewoon waardeloos. Ik zie i.i.g. niet wat ze positief bijdragen aan het spel, op de paar goede reddingen na. Geldt overigens voor meer spelers. Vond alleen de Cler en Fer goed spelen, de rest was echt bout.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef De.Kromme het volgende:
Van alle spelers pakt ie Timmer en Greene![]()
![]()
. Kom Happel, ik weet dat je ze haat om hun Ajax-verleden maar geef het nou eens een keer toe als ze redelijk spelen.
Greene liep naar voren, dus speelde hij redelijk?quote:Greene was de enige die nog moeite deed om een paar keer vooruit te lopen, en meteen kon Feyenoord een beetje gevaarlijk worden. Dat kan je van Hoflandniet zeggen, oprotten ermee, net als Slory.
Bruins is niet fit, dus dat valt wel te verklaren. Makaay doet dingen goed, maar moet teveel meeverdedigen, daardoor komt hij ook niet in zijn spel. De Guzman maakte een mooie goal (op de radio zeiden ze dat het een lucky shot was.quote:Bruins moet of niet spelen of op een andere plek, zo heb je niets aan hem. En Makaay is gewoon 3 keer drama, daar heb je volgend seizoen niets aan als er geen fatsoenlijke spits naast hem staat. De Guzman was best aardig vandaag, en Fer moet nog veel leren.
Gebaseerd op zijn reddingen wel. De rest van zijn spel is niet om aan te zien.quote:Timmer was gewoon de beste man van het veld, klaar.
jij was er nog zo fan van ?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Het heeft niet eens met haten te maken. Ze spelen gewoon waardeloos. Ik zie i.i.g. niet wat ze positief bijdragen aan het spel, op de paar goede reddingen na. Geldt overigens voor meer spelers. Vond alleen de Cler en Fer goed spelen, de rest was echt bout.
Slory hadden ze ook nooit moeten halen, niveautje Excelsior. Wordt echt niet beter.
[..]
Greene liep naar voren, dus speelde hij redelijk?
[..]
Bruins is niet fit, dus dat valt wel te verklaren. Makaay doet dingen goed, maar moet teveel meeverdedigen, daardoor komt hij ook niet in zijn spel. De Guzman maakte een mooie goal (op de radio zeiden ze dat het een lucky shot was.), maar s
peelt verder ook maar matig.
[..]
Gebaseerd op zijn reddingen wel. De rest van zijn spel is niet om aan te zien.
Joh, wist ik niet.quote:
Kun je nagaan, dat hij op een slechte dag nog beter is dan het meerendeel van het elftal.quote:De cler was juist slecht, tijd dat die rust krijgt. Stel hem dan niet op, bert
Op vak U was het inderdaad goed te doen vanmiddag.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Heerlijk zonnetje op vak U van de eerste tot en met de laatste minuut...
Jammer dat de wedstrijd niet om aan te zien was!
Gouden stoeltje?quote:
In de zon zitten was lekkerder geweest ja. Mja, ach, je kan niet alles hebben. Gelukkig wel een topwedstrijd gezien.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Op vak U was het inderdaad goed te doen vanmiddag.![]()
Als je vandaag op R of Q zat had je dikke pech, de schaduw was koud.
Vak UU was het toch.quote:
Een 4-3-2-1 of iets dergelijks.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Anyhow, volgende match maar Wijnaldum of Sahin voor Bruins. Bruins is op het moment meer een gevaar voor Feyenoord dan de tegenstander.
Van dat systeem was ik eerder al een voorstander, maar ik zie Bert er niet snel naar overschakelen op het moment. Maar Wijnaldum of Sahin op Bruins zijn plek kan ook geen kwaad denk ik. Die zitten wat beter in hun vel op het moment.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Een 4-3-2-1 of iets dergelijks.
Timmer
Fer - Greene - Hofland - Van Bronckhorst
Landzaat - Sahin - Wijnaldum
Hofs - De Guzman
Makaay
idd, wat een debielquote:Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef Luni het volgende:
Wat een zaadwedstrijd en wat is die Wiedemijer een drama zeg, dat dat op het hoogste niveau mag fluiten.
tja, dat waren we wel gewend (het niveau dan)quote:Voor de rest geen woorden aan deze wedstrijd vuil maken, de 3 puntenzijn binnen en dat was het dan wel.
Ok, maar ik snap niet waarom je juist hun eruit licht. Ze waren de eenogen in het land der blinden vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Het heeft niet eens met haten te maken. Ze spelen gewoon waardeloos. Ik zie i.i.g. niet wat ze positief bijdragen aan het spel, op de paar goede reddingen na. Geldt overigens voor meer spelers. Vond alleen de Cler en Fer goed spelen, de rest was echt bout.
Is echt bagger idd.quote:Slory hadden ze ook nooit moeten halen, niveautje Excelsior. Wordt echt niet beter.
Greene toonde initiatief, dat was vandaag al heel wat.quote:Greene liep naar voren, dus speelde hij redelijk?
Hoeft ook niet, als ie z'n doel maar schoon houdt.quote:Gebaseerd op zijn reddingen wel. De rest van zijn spel is niet om aan te zien.
Daar kan ik het niet mee eens zijn. Zijn spelhervattingen leiden constant tot balverlies, waardoor er weer druk op de verdediging van Feijenoord komt te staan.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef De.Kromme het volgende:
Hoeft ook niet, als ie z'n doel maar schoon houdt.
zo goed was die Greene niet hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ok, maar ik snap niet waarom je juist hun eruit licht. Ze waren de eenogen in het land der blinden vandaag.
[..]
Is echt bagger idd.
[..]
Greene toonde initiatief, dat was vandaag al heel wat.
[..]
Volgens mij maakte hij daar gewoon z'n eigen fout goed, maar kan het ook fout hebben.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was wel goed hoor, voorkwam nog ff dat er iemand 1 op 1 met timmer kon
hoop dat de 2e ring nu wel open isquote:Op zondag 17 februari 2008 22:32 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij daar gewoon z'n eigen fout goed, maar kan het ook fout hebben.
Volgende week donderdag is Zwolle trouwens al las ik net, zal wel storm lopen met de kaarten?
Reken er maar niet op...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hoop dat de 2e ring nu wel open is
Ja dus, daar staat hij toch voor, en het maar tegen Vitesse hoor, niet tegen Real Madrid ofzo. Hij schoof een paar x goed, maar heel de wedstrijd genomen bracht hij veel te weinig!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was wel goed hoor, voorkwam nog ff dat er iemand 1 op 1 met timmer kon
Jammer dat Bruins na zn blessure's niet meer de oude geworden is vooralsnog!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vak UU was het toch.
Anyhow, volgende match maar Wijnaldum of Sahin voor Bruins. Bruins is op het moment meer een gevaar voor Feyenoord dan de tegenstander.
Bruins moet gewoon achter de spitsen!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij is dus weer te bewonderen op de velden!quote:Voor het eerst sinds 15 mei 2005 begon Michael Jansen weer in de basis van een Eredivisie wedstrijd. De verdediger speelde vandaag zonder problemen 90 minuten lang mee in het duel met Nac Breda. Op de Vijverberg werd het 0-1. Diego Biseswar ontbrak vanwege griep. Jordy Buijs wacht nog altijd op zijn debuut.
"Ik had met De Graafschap een traject van vier weken afgesproken", zegt de Nijmeegse huurling van Feyenoord tegenover Rtv Gelderland. "In die periode moest ik toewerken naar een basisplaats. Vandaag was het zover. Blij dat ik er weer ben."
In mei 2005 was Jansen in beeld bij zowel het Nederlands Elftal als een aantal grote clubs, toen het noodlot toesloeg. Bij de verdediger werden hartritmestoornissen geconstateerd. De geboren Nijmegenaar werd uitvoerig behandeld. Ook werd een defibrillator ingebracht. Na twee jaar van revalidatie werd Jansen afgelopen zomer opnieuw goedgekeurd voor het spelen van betaald voetbal. In het najaar maakte hij zijn rentree.
quote:Twaalfduizend Kameraadjes bij bekerwedstrijd
Datum: 18-02-2008 Bron: Feyenoord.nl
De bekerwedstrijd Feyenoord - Fc Zwolle wordt volgende week donderdag (28 februari) bijgewoond door twaalfduizend Kameraadjes. De kidsclub van Feyenoord nodigde de Kameraadjes onlangs uit voor de bekerwedstrijd.
Dat leidde tot een overweldigende vraag naar kaarten. Om aan alle aanvragen te kunnen voldoen, zijn extra vakken geopend. De kaarten worden begin volgende week opgestuurd. Nieuwe aanvragen zijn niet meer mogelijk.
De afdeling Klantenservice is momenteel druk doende alle aanvragen, die tot 15 februari jongstleden konden worden toegestuurd, te verwerken. Het doorgeven van verhuisgegevens en andere mutaties kunnen gezien de tijdsdruk niet meer worden doorgevoerd. Ook is het niet meer mogelijk om extra kaarten aan te vragen.
Slory bagger ?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ok, maar ik snap niet waarom je juist hun eruit licht. Ze waren de eenogen in het land der blinden vandaag.
[..]
Is echt bagger idd.
[..]
Greene toonde initiatief, dat was vandaag al heel wat.
[..]
Het is pas bijzonder, wanneer hij een goede wedstrijd speelt. Tot op heden nog geen goede pot van hem gezien.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Slory bagger ?ooh god hij heeft zeker weer een slechte wedstrijd gespeeld
Goede zaak anders. De gemiddelde leeftijd mag wel eens wat omlaag, al die oudjes zijn er over 20 jaar ook niet meer.Tegenwoordig roept elk kutkind 'Oajax' als je vraagt voor welke club ie is, mag wel eens verandering in komen.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
12 duizend jengelende kutkinderen in de kuip, gezellig.
Kan je nagaan hoe slecht Castelen was. Slory, Castelenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft problemen met zijn zelfvertrouwen denk ik. Komt geen silstaande boom voorbij op het moment. Wel balen, want het is een betere versie van Castelen met bovendien een hele goede mentaliteit.
Jij vindt hem goed?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Slory bagger ?ooh god hij heeft zeker weer een slechte wedstrijd gespeeld
ach ja dan lijkt het nog wat.............zullen wel weinige mensen gaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
12 duizend jengelende kutkinderen in de kuip, gezellig.
boeiend, liever 10.000 fanatieke supporters dan 70.000 ja-knikkersquote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Goede zaak anders. De gemiddelde leeftijd mag wel eens wat omlaag, al die oudjes zijn er over 20 jaar ook niet meer.Tegenwoordig roept elk kutkind 'Oajax' als je vraagt voor welke club ie is, mag wel eens verandering in komen.
Met 10.000 fanatieke supporters worden we een middenmoter.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
boeiend, liever 10.000 fanatieke supporters dan 70.000 ja-knikkers
Hier in de provincie roept elk kutkind voor PSV te zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef De.Kromme het volgende:
Goede zaak anders. De gemiddelde leeftijd mag wel eens wat omlaag, al die oudjes zijn er over 20 jaar ook niet meer.Tegenwoordig roept elk kutkind 'Oajax' als je vraagt voor welke club ie is, mag wel eens verandering in komen.
de mascotte van gister nietquote:Op maandag 18 februari 2008 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier in de provincie roept elk kutkind voor PSV te zijn.
Er is in Nederland maar 1 normale provincie, en dat is Zuid-Holland. De rest is jood, boer, buitenland of inteelt.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef De.Kromme het volgende:
Niets tegen Brabant he?
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er is in Nederland maar 1 normale provincie, en dat is Zuid-Holland. De rest is jood, boer, buitenland of inteelt.
Ja, maar nu ben je Belg.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
, Geboren Rotterdammer hier
Pff, mijn zin om naar deze wedstrijd te gaan is in één keer met 100% afgenomen.quote:
Dat zou een domper zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 18:16 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat hebben we weer genoten...
Teken nou eens Bert, straks ga je helemaal niet weg
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Best kut voor je
Wat zullen we voor auto merk krijgen ?
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er is in Nederland maar 1 normale provincie, en dat is Zuid-Holland. De rest is jood, boer, buitenland of inteelt.
Waar behoort Utrecht toe?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Riiiiiiight!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:17 schreef Tomasso het volgende:
En superjoden De Cler & Landzaat ballen vrolijk bij jullie. What a bummer.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Leeeeeeeeeo.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En superjoden De Cler & Landzaat ballen vrolijk bij jullie. What a bummer.
De Cler superjood?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow ja, Utrecht kan er ook nog wel mee door.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:11 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Waar behoort Utrecht toe?
niet dat ik iets met utrecht heb trouwens...
Euh ik ben hier niet degene die roept dat er maar één normale provincie is dipshit.quote:
Komt ook niet ongelegen uit. Die snakt al weken naar rust.quote:Tim de Cler mist Heracles
ROTTERDAM - Tim de Cler is er aanstaande zaterdag niet bij wanneer Feyenoord op bezoek gaat bij Heracles Almelo. De verdediger van Feyenoord ontving zondag in het duel met Vitesse een gele kaart. Deze prent leverde hem een automatische schorsing op.
Die heeft geen vrienden gehad van de harde kern van de aardsrivaalquote:
Je bent weer uitgeluld, kom dan niet met zo'n kutsmoesje. Bovendien komt De Cler uit ZHquote:Op maandag 18 februari 2008 19:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Euh ik ben hier niet degene die roept dat er maar één normale provincie is dipshit.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Respect dat ie met zijn spuiten in zijn lijf al weken op zijn tong bijt, maar slim is het niet, dat gaat hem opbreken op den duur dus een weekje rust is een goede optie imho.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Komt ook niet ongelegen uit. Die snakt al weken naar rust.
Uitgeluld omdat? Ik kwam hier niet met de statement, dus heb ik mij ook nergens over uitgelaten. Dat Leo bij ons balt heb ik dan ook geen problemen mee. Voetbal technisch gezien dan...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent weer uitgeluld, kom dan niet met zo'n kutsmoesje. Bovendien komt De Cler uit ZH
De Cler ga je nog nodig hebben in de play-offs, dus deze rust is inderdaad niet slecht.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Respect dat ie met zijn spuiten in zijn lijf al weken op zijn tong bijt, maar slim is het niet, dat gaat hem opbreken op den duur dus een weekje rust is een goede optie imho.
Wat heeft De Cler met andere provincies te maken?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uitgeluld omdat? Ik kwam hier niet met de statement, dus heb ik mij ook nergens over uitgelaten. Dat Leo bij ons balt heb ik dan ook geen problemen mee. Voetbal technisch gezien dan...
Nee Bahia waarschijnlijk. Van Bronkhorst blijft op het middenveld.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
De Cler ga je nog nodig hebben in de play-offs, dus deze rust is inderdaad niet slecht.
Van Bronkhorst dan op linksback??
Dat dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, mijn zin om naar deze wedstrijd te gaan is in één keer met 100% afgenomen.
Mooi toch.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:16 schreef EnactedChaos het volgende:
Teken nou eens Bert, straks ga je helemaal niet weg
quote:18/2/2008 - Haalt Feyenoord amateur als vierde keeper?
(Gepost door K)
BRON: De Gelderlander
Feyenoord is de afgelopen tijd al met meer amateurkeepers in verband gebracht. Volgens De Gelderlander lijkt het echter Stefan Toonen te worden die naar Feyenoord komt. De keeper van RKHVV zou vierde keeper moeten worden. Hij kwam eerder in de eerste divisie uit voor Top Oss.
Feyenoord Netwerk
Toonen zelf houdt nog een slag om de arm: "Ik wil er niets over zeggen, omdat het allemaal nog niet zeker is. Er is wel contact, maar een hard aanbod heb ik nog niet gehad."
precies koop een spits!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lijkt me dat je aan Mulder, Darley, Ekramy genoeg reservekeepers hebt.Ekramy zal wel vertrekken deze zomer.
Kost niks en zal niet spelen, alleen in uitzonderlijke gevallen. Zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lijkt me dat je aan Mulder, Darley, Ekramy genoeg reservekeepers hebt.Ekramy zal wel vertrekken deze zomer.
Ja, want alles wat Bert aanraakt verandert in stront.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nou mooi, nog een seizoen ellende.
Het verandert juist nergens in, dat is het hele probleem.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Happel het volgende:
Ja, want alles wat Bert aanraakt verandert in stront.
Dat vind jij een probleem. Verbeek had zijn elftal ook niet in 1 jaar op de rails.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het verandert juist nergens in, dat is het hele probleem.
Prachtig, want alles dat ie aanraakt verandert in goud wou je zeggen?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dus.
Kutkoters. Denk dat ik mijn kaart maar weer verkoop.
[..]
Mooi toch.
Ik basseer me nu ook op Bert's eerdere jaren bij ons en bij Dortmund. Ik vind niet dat ie toen echt iets opgebouwd heeft. Ik weet nog wel dat bij Feyenoord destijds iedereen blij was toen ie vertrok, omdat alles vastgeroest zat.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat vind jij een probleem. Verbeek had zijn elftal ook niet in 1 jaar op de rails.
Ach, ik probeer het ten minste nog te beargumenteren... in plaats van dat ik met de dooddoener "het ligt weer aan Bert kom".quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:12 schreef Happel het volgende:
Jaja, ga maar weer huilen. Het ligt allemaal weer aan Bert.
Jammer idd dat iemand die echt niet dom is soms zo simpel en makkelijk reageert. Zal wel luiheid zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:32 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ach, ik probeer het ten minste nog te beargumenteren... in plaats van dat ik met de dooddoener "het ligt weer aan Bert kom".
Want met z'n elven zeven man verdedigen bij een corner zodat we een goede counter wel kunnen vergeten is natuurlijk volkomen logisch.
Niet zien dat Bruins op die linksbuitenpositie niet van toegevoegde waarde is ook.
Net als het vooraf elimineren van de optie van Bronckhorst als linksback omdat we m dan op het middenveld missen, hoe bedoel je bang. Je zou het eens moeten proberen tegen Heracles met een centraal middenveld met Bruins en Landzaat, stel je voor. Dan gaan we inderdaad direct de boot in. Hij durft niet eens van Bronckhorst linksback te zetten met al die middenvelders die we in de selectie hebben![]()
Die vent ontneemt me serieus voor een deel het plezier om naar Feyenoord te gaan
Reactie Happel: dan kom je toch niet meer... simpel.![]()
Wat heeft het voor zin om te reageren op figuren, die het toch niet meer zien zitten in Van Marwijk. Jullie blijven mij proberen te overtuigen van jullie gelijk, een kansloze onderneming. Ik hoef (heb gewoon geen behoefte) jullie nergens van te overtuigen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jammer idd dat iemand die echt niet dom is soms zo simpel en makkelijk reageert. Zal wel luiheid zijn.
Bij Dortmund lag hij onder zware druk van de Voorzitter, of weet ik het wat voor functie die vent had, en waren er forse schulden, onder die omstandigheden heeft hij het goed gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:28 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik basseer me nu ook op Bert's eerdere jaren bij ons en bij Dortmund. Ik vind niet dat ie toen echt iets opgebouwd heeft. Ik weet nog wel dat bij Feyenoord destijds iedereen blij was toen ie vertrok, omdat alles vastgeroest zat.
En Dortmund heeft ie nou ook niet echt beter gemaakt, volgens mij heeft ie daar geen eens Europees mee gehaald.
Overigens ligt het grootste probleem bij de spelers van nu zelf. Jonge talenten mogen zich nog een beetje aan de trainer vastgrijpen, maar spelers als Gio, Landzaat, Makaay en de Cler zouden toch zelf moeten zorgen dat de puzzelstukjes op de juiste plek vallen in de loop van het seizoen. Daarom zijn ze ook gehaald.
Maar dat doen ze niet dus blijkbaar is er een hardere hand nodig want naar mijn mening is Bert te aardig. En Metgod is een kneus die volgens mij door alle spelers achter z'n rug om uitgelachen wordt en geimmiteerd wordt als ie er niet is.
Als hij m op tien zou willen hebben dan moet ie m daar gewoon neerzetten. Alsof Snijeder ging wisselen met de rest, of Afellayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Happel het volgende:
En EC, Bert heeft afgelopen zondag nog gezegd dat hij Bruins op tien wil hebben, waarbij hij constant van positie wisselt met de Guzman en Hofs (alledrie een nr 10). En Bruins op de positie van Landzaat (of van Bronckhorst) wordt niks. Kon bij Excelsior misschien, maar dit is Feijenoord. Misschien dat het mogelijk wordt, zodra er een type Bosvelt naast hem staat. Daarbij komt nog dat hij hopeloos uit vorm is.
Waarom zou er een relatie tussen bestaan? Dat zijn loze kreten van jou. Hij is de afgelopen maanden constant geblesseerd geweest, is totaal niet fit en speelt als een krant. Dat heeft niks te maken met de positie waarop hij speelt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:04 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Als hij m op tien zou willen hebben dan moet ie m daar gewoon neerzetten. Alsof Snijeder ging wisselen met de rest, of AfellayDie gasten zijn zo belangrijk dat ze gewoon op hun beste positie spelen. En er zou geen relatie kunnen betsaan tussen het uit vorm zijn en de positie waar hij speelt?
Dat Bruins niet fit is kan ook aan Bert en Bosz liggen wellicht. Bert stelt hem wellicht te vroeg op, waarom doet Bert dat? Omdat Bosz hem 1 of andere loempiavellenvouwer gegeven heeft die 100% fit nog niet in de schaduw van een half fitte Bruins staat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou er een relatie tussen bestaan? Dat zijn loze kreten van jou. Hij is de afgelopen maanden constant geblesseerd geweest, is totaal niet fit en speelt als een krant. Dat heeft niks te maken met de positie waarop hij speelt.
De Guzman en Hofs dus in de verkoop doen, omdat jou pareltje op tien moet. Lekker makkelijk hoor.
Waarom niet? Ik zeg niet dat het zo is, maar de mogelijkheid bestaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou er een relatie tussen bestaan?
Net zulke kreten als dat jij zegt dat Bruins op de positie van Landzaat of van Bronckhorst niks is?quote:Dat zijn loze kreten van jou.
Makaay speelde zondag als een krant, Bruins niet.quote:Hij is de afgelopen maanden constant geblesseerd geweest, is totaal niet fit en speelt als een krant.
Dat zeg jij. Even een overdreven kromme vergelijking: als jij altijd op de marketingafdeling werkt en je moet opeens de boekhouding gaan doen dan wordt t ook niks. (Alleen maar even om aan te geven dat het een verschil kan maken waar je speelt)quote:Dat heeft niks te maken met de positie waarop hij speelt.
Het gaat mij niet eens zo zeer om Bruins. Met de Guzman gebeurt in principe hetzelfde. Scoorde hij niet toevallig vanuit het midden? Ook hij wordt geslachtofferd door een slecht systeem.quote:De Guzman en Hofs dus in de verkoop doen, omdat jou pareltje op tien moet. Lekker makkelijk hoor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:40 schreef DivineJester het volgende:
Volgens VI (voor wat het waard is) is Ron Jans de favoriete opvolger van Van Marwijk van de spelers...
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:40 schreef DivineJester het volgende:
Volgens VI (voor wat het waard is) is Ron Jans de favoriete opvolger van Van Marwijk van de spelers...
Ik zal Bosz even sms'en dat jij niet akkoord gaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Prima kerel hoor, maar niets voor Feyenoord. Worden weer 3 kutseizoenen als je zo'n trainer aanstelt.
Wat een kutpostquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal Bosz even sms'en dat jij niet akkoord gaat.
Nee, dat moet je aan Dirk_Kuijt vragen. Die heeft dagelijks contact met Woerts en Boszquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal Bosz even sms'en dat jij niet akkoord gaat.
Omschakeling is dramatisch.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:34 schreef Tomasso het volgende:
ik zag trouwens zondag dat we nog steeds niet kunnen uitverdedigen. Is dat nou in godsnaam zo moeilijk? Of de bal krijgt een blinde schop naar voren, of hij wordt gelijk ingeleverd aan een tegenstander rond de 16...
Wat een onzin, al zet je Guus Hiddink ervoor, als ze ballen over 3 meter fout inspelen, kan geen trainer er wat aan doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Prima kerel hoor, maar niets voor Feyenoord. Worden weer 3 kutseizoenen als je zo'n trainer aanstelt.
Guus kreeg zelfs Lee aan het ballen bij Koreaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een onzin, al zet je Guus Hiddink ervoor, als ze ballen over 3 meter fout inspelen, kan geen trainer er wat aan doen.
'De Verlosser' bestaat niet (al zou Hiddink een heel eind in de buurt komenquote:Wie is volgens jou de Verlosser dan?
Wie moet het worden dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Guus kreeg zelfs Lee aan het ballen bij Korea. Die zou Feyenoord echt wel binnen een jaar aan de top krijgen, die man kan mentaal iets ombuigen bij elftallen en dat is nou net wat er bij ons moet gebeuren.
[..]
'De Verlosser' bestaat niet (al zou Hiddink een heel eind in de buurt komen) maar ik denk gewoon dat Jans te licht is voor Feyenoord. Zoals ik al zei; Feyenoord moet een trainer hebben met een groot bouwend vermogen en die tevens spelers geestelijk scherp blijft houden.
Verbeek lijkt mij ook de beste optie, ben wel gecharmeerd van zijn houding naar buiten toe.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef De.Kromme het volgende:
Ik zou momenteel Verbeek de kans willen geven. De manier waarop ie Alves opzij zette ("wie?") en na een matige seizoensstart het elftal echt op de rails trok, daar ben ik onder de indruk van.
Merkwaardig, zo'n lang nieuwsbericht.quote:Acht aanhoudingen rondom Feyenoord-Vitesse
Hoewel de wedstrijd Feyenoord-Vitesse zondagmiddag in zijn algemeenheid zeer rustig, ordelijk en in goede sfeer verliep, zijn toch acht mensen aangehouden. Hun overtredingen varieerden van het gooien van een steen naar Vitesse-supporters tot openbare dronkenschap. Het meest ernstige vergrijp vond zondag na afloop van het duel plaats aan de Marathonweg.
Een man gooide toen een steen naar de bussen met Vitesse-aanhangers, waardoor een van de Arnhemse supporters lichtgewond raakte. De man werd door de politie aangehouden en geverbaliseerd.
In het uitverkochte stadion vond een tweetal kleine incidenten plaats. Zo gooide een bezoeker een plastic bierglas met inhoud vanaf vak W naar het veld. De man werd door veiligheidspersoneel van de tribune gehaald en zal door Feyenoord worden vervolgd. Op vak Z2 werd een drietal personen aangehouden voor het beledigen/kwetsen van veiligheidspersoneel en op verdenking van het gebruik van verdovende middelen (cocaïne). Daarnaast werd bij een bezoeker tijdens de fouillering aan de poorten het bezit van pepperspray geconstateerd. Hem werd de toegang geweigerd.
Deze zes personen zullen allen worden aangemeld voor een landelijk stadionverbod.
Daarnaast waren er zondag twee gevallen van openbare dronkenschap. Deze bezoekers waren niet meer voor rede vatbaar. Zij werden uit het stadion verwijderd en hebben een officiële waarschuwing gekregen.
Inderdaad, ook al is het 30 graden, geef me toch maar gewoon sinas ofzo, die lightzooi mag de naam bier echt niet dragenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Mensen die bier in de Kuip kopen.
puur om af te schrikken denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Merkwaardig, zo'n lang nieuwsbericht.
Dit soort dingen gebeuren toch elke wedstrijd wel...
zondag voor het eerst sinds lange tijd weer eens een biertje gedronken in De Kuip, viel nog niet eens zo tegen (kan ook zijn dat ik de smaak van zaterdagavond nog hadquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al is het 30 graden, geef me toch maar gewoon sinas ofzo, die lightzooi mag de naam bier echt niet dragen
raar dat het niet er bij staat dat er vanaf U ofzo een vol glas (drinken?) naar een jongen van 12 jaar op vak x werd gegooid, vol in zn gezicht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat hoort bij het nieuwe Feijenoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tip van een kenner: Voor het Kuip bezoek genoeg zuipen, dan proef je niks van het Light-bier.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Mensen die bier in de Kuip kopen.
Wat een.........rattekop.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[ afbeelding ]
Onze toekomstige Gomes heeft getekend vandaag.
Snap de trui alleen niet, wordt hij verhuurd aan NAC ofzo?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
nee, net rij voor me, verkeerd gemikt zeker
zo denkt een kerel op mijn vak ook, die moet alleen zo'n 5x pissen per wedstrijdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hoort bij het nieuwe Feijenoord.
[..]
Tip van een kenner: Voor het Kuip bezoek genoeg zuipen, dan proef je niks van het Light-bier.
Ach, veel mis je dan toch niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo denkt een kerel op mijn vak ook, die moet alleen zo'n 5x pissen per wedstrijd
Ach van die Light-zooi word je alleen maar nuchter. En die paardenzeik (lees Heineken) bij DHZ is ook niet veel beter, maar daar word je tenminste wél zat van. Overigens is de Jupiler bij Varkenoord beter te zuipen, maar daar is het publiek stukken minder.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef Happel het volgende:
Tip van een kenner: Voor het Kuip bezoek genoeg zuipen, dan proef je niks van het Light-bier.
Laf? Eerder debiel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
raar dat het niet er bij staat dat er vanaf U ofzo een vol glas (drinken?) naar een jongen van 12 jaar op vak x werd gegooid, vol in zn gezicht.
echt laf
Precies als ik bier haal in de Kuip dan proef ik er weinig meer vanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hoort bij het nieuwe Feijenoord.
[..]
Bronquote:'Ik vind mezelf beter dan Huntelaar en Koevermans'
Ajax, PSV en AZ hadden belangstelling voor Roy Makaay, maar de gemakkelijk scorende spits koos na zijn Duitse avontuur voor Feyenoord.
'Deze club gaf me vanaf het eerste moment het gevoel dat ik hun nummer één was', legt Makaay in een uitgebreid vraaggesprek in de nieuwe Voetbal International uit waarom hij voor de Rotterdamse club koos.
De onverstoorbare spits, die vrij van zenuwen zijn wedstrijden afwerkt, is in het verhaal af en toe kritisch op de manier waarop zijn huidige club speelt. 'Hoe Feyenoord dit seizoen goals tegen krijgt, is soms niet om aan te zien.'
Makaay ('Je kunt altijd op mij bouwen') wordt na 43 interlands niet meer geselecteerd voor Oranje, maar heeft het Nederlands elftal nog niet helemáál uit zijn hoofd gezet, getuige zijn uitspraak: 'Ik begrijp niet waarom nooit is geprobeerd Ruud van Nistelrooy en mij samen in de basis van Oranje te zetten.'
De no-nonsense aanvaller gaat blijkbaar niet gebukt onder een gebrek aan zelfvertrouwen. 'Huntelaar en Koevermans? Als ik in goeden doen, vind ik mezelf beter.'
Klik hier voor de inhoud van de nieuwe Voetbal International, met het interview met Roy Makaay.
Broer Konijn mag zich eerst eens gaan bewijzen op een hoger platform.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron
Jezus wat een kapsonelijer. Beter dan Huntelaar
Een speler met zo'n status die zich beter voelt dan een veel draaiende speler. Sorry maar dan heb je zaagsel in je hoofdquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Broer Konijn mag zich eerst eens gaan bewijzen op een hoger platform.
En dan, na een jaartje of 6 hooguit, mag hij gaan roepen dat 'ie in de buurt is gekomen van Makaay.
Makaay speelt gewoon in het verkeerde systeem, met de verkeerde spelers om zich heen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een speler met zo'n status die zich beter voelt dan een veel draaiende speler. Sorry maar dan heb je zaagsel in je hoofd. Werk dan eerst eens aan je scorend vermogen en laat eens vaker van je gelden, wil je recht van spreken hebben.
Huntelaar is nog maar 24 jaar en heeft alles in zich om een gróte topspits te worden. Slechter dan Kuyt zal het natuurlijk niet met hem aflopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |