Dus het was nog echt ergens op gebaseerd ook?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:44 schreef DivineJester het volgende:
En het Van Basten gerucht is alweer ontzenuwd:
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article2049276.ece
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Leonardo is niet tevreden over zijn situatie bij ajax. De Braziliaan wil daarover snel in gesprek met de clubleiding. ,,Ik wil duidelijkheid over mijn rol,’’ zegt de aanvaller, die onlangs terugkeerde na een lange periode van blessureleed.
Leonardo heeft het gevoel dat interim-trainer adrie koster niet hetzelfde vertrouwen in hem heeft als de vorige ajax-coach henk ten cate.
Koster liet Leonardo afgelopen weekeinde nog uit de selectie nadat de speler te laat kwam bij de laatste training.
ad.nl
Janken zal je!!
Dit is een grapje toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef Luni het volgende:
Vink maakt excuses aan Hofs
woensdag 13-02-2008
-
Scheidsrechter Pieter Vink heeft zijn excuses aangeboden aan Nick Hofs voor de rode kaart, die hij hem gaf tijdens Feyenoord-PSV.
De arbiter uit Noordwijkerhout deed dat op Hyves. Vink stuurde een krabbel met de tekst.
,,Ik wil mijn excuses aanbieden voor de rode kaart die ik je gaf tegen Psv. Ik gaf te snel een gele kaart en toen besefte ik pas dat je al geel had. In de toekomst zal dit niet meer gebeuren.''
Aanvankelijk zei Vink dat hij Hofs zijn tweede gele kaart toonde omdat hij zeer beledigende taal had gebruikt.
bron: RTV/Rijnmond
Jongen wat een kansloze vraag een kaart kopen voor een thuiswedstrijd met een silvercardquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
2 dingen
1: Kansloze Avatar
en 2: voor zwolle is het vrije verkoop sinds gisteren dus wat lul je??
Ga in belgië voetbal kijken en laat ons met rust!!
WTFquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef Luni het volgende:
woensdag 13-02-2008
-
Scheidsrechter Pieter Vink heeft zijn excuses aangeboden aan Nick Hofs voor de rode kaart, die hij hem gaf tijdens Feyenoord-PSV.
De arbiter uit Noordwijkerhout deed dat op Hyves. Vink stuurde een krabbel met de tekst.
,,Ik wil mijn excuses aanbieden voor de rode kaart die ik je gaf tegen Psv. Ik gaf te snel een gele kaart en toen besefte ik pas dat je al geel had. In de toekomst zal dit niet meer gebeuren.''
Aanvankelijk zei Vink dat hij Hofs zijn tweede gele kaart toonde omdat hij zeer beledigende taal had gebruikt.
Heej als iemand een vraag stelt omdat hij het echt niet weet kan je normaal antwoorden. Ik word jou echt spuugzat!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jongen wat een kansloze vraag een kaart kopen voor een thuiswedstrijd met een silvercard![]()
ja voor de finale misschien
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef Luni het volgende:
woensdag 13-02-2008
-
Bedankt inspector Clouseau.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
het is wel zn hyves denk ik
boeiendquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
het is wel zn hyves denk ik
quote:
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article2049276.ecequote:Google pikt nepartikel op
ROTTERDAM – Door een menselijke fout is een fake-artikel, getikt tijdens een opleidingtraject, korte tijd te zien geweest op deze website. Door de indexatie van zoekmachine Google heeft het bericht bredere verspreiding gekregen.
In het bericht is te lezen dat Feyenoord in gesprek zou zijn met Marco van Basten. Deze tekst is volledig uit de lucht gegrepen. Onze excuses voor deze fout.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:36 schreef De.Kromme het volgende:
Bert schiet eens op met die onderhandelingen.
Jaja bespaar ons je joodse gelul. In Bordeaux verliezen ze toch.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:14 schreef jorienvdherik het volgende:
ik niet nee
zat een andere uefa wedstrijd te kijken
Ik ga er vanuit dat er, als Van MArwijk vertrekt, een ervaren trainer komt en dat zijn naam al genoemd is de afgelopen dagen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:47 schreef denthemen het volgende:
Tokkie John de Wolf ontslagen bij Türkiyemspor, nieuwe trainer?
ons ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jaja bespaar ons je joodse gelul. In Bordeaux verliezen ze toch.
Liever vroeger voor ajax amsterdam dan nu voor Anderlecht (PSG en nog 6 andere clubs)quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ons ?
jij was vroeger voor ajax amsterdam
erg mooiquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Luni het volgende:
Weer een prachtige tribute toegevoegd, deze x paul Bosvelt![]()
http://www.frfc1908.nl/tributes.php
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Luni het volgende:
Van sommige spelers blijf je het eeuwig jammer vinden dat ze zijn gestopt - hoe logisch ook, elke speler stopt immers een keer, maar sommige spelers blijf je iedere wedstrijd missen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Luni het volgende:
Tsja, Paul.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van sommige spelers blijf je het eeuwig jammer vinden dat ze zijn gestopt - hoe logisch ook, elke speler stopt immers een keer, maar sommige spelers blijf je iedere wedstrijd missen.![]()
Het type speler waaraan je nog regelmatig terugdenkt tijdens een wedstrijd waarin het allemaal niet zo loopt als dat je zou willen en wanneer alles tegenzit.
Paul Bosvelt is zo'n speler.
Paul bedankt, je was een cultheld! Wanneer kom je weer terug?
Niet dat hij meeleest maar goed.![]()
Paul Bosvelt verdient een plek in de technische staf, jeugdopleiding of scouting bij Feyenoord.
Goede voetballer natuurlijk, maar ik zou toch graag zien dat ze voor wat jeugdiger spelers gaan, die nog geld op kunnen leveren straks. Ervaring hebben we opzich wel genoeg nu, en ik denk dat Kalou best een aardig salaris wil gaan/blijven verdienenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:47 schreef Vandalist het volgende:
Bonaventura Kalou geeft aan graag terug naar Feyenoord te willen. Hoe denken jullie nu over een terugkeer...?
Hoe oud is ie? (volgens z'n paspoortquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:47 schreef Vandalist het volgende:
Bonaventura Kalou geeft aan graag terug naar Feyenoord te willen. Hoe denken jullie nu over een terugkeer...?
Sinds een maandje 30 jaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoe oud is ie? (volgens z'n paspoort)
Kunnen we niet beide halen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef blindgier het volgende:
Ik zie hem graag terugkeren. Tuurlijk moet de jeugd ook een kans krijgen. Maar als je een speler als Kalou kan halen zou ik het niet nalaten. Al zie ik liever een verdediger komen uiteindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |