Ik heb niks met voetbal! Maar ben wel sinds kort Ajaxfan geworden ter ondersteuning van mijn collega.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
what to do, what to do...als DGK er niet meer is? Of hou je ook van voetbal?
Ik besef me heul goed dat ik dom lul!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij durft...wat je dus eik zegt is dat ze voor een groot gedeelte van de tijd dom lult zonder het zelf te beseffen.
Las dat over Mocking bird tijdje geleden. Dat boek heb ik gelezen, film ook ooit gezien. Dat was hij toch ook ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht ...
Over zuchten gesproken: die zucht op het einde van die nieuwste Volkswagen reclame. Prachtig!
that's nice Taatje!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal! Maar ben wel sinds kort Ajaxfan geworden ter ondersteuning van mijn collega.
Ho ho maar waar dit allemaal over begon.. Heb jij zo'n Clooney-apparaat en is het wat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht ...
Over zuchten gesproken: die zucht op het einde van die nieuwste Volkswagen reclame. Prachtig!
Oeps Greogry Peck.. Maar de verzachtende omstandigheid is dat ie ook zwart-wit isquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Las dat over Mocking bird tijdje geleden. Dat boek heb ik gelezen, film ook ooit gezien. Dat was hij toch ook ?
Ff imdb´en
Wijst naar Souryquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik besef me heul goed dat ik dom lul!![]()
Ja. Prachtig verhaal waar Harper Lee terecht een Pulitzer voor won.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef Soury het volgende:
Las dat over Mocking bird tijdje geleden. Dat boek heb ik gelezen, film ook ooit gezien. Dat was hij toch ook ?
Ff imdb´en
vooral niet reageren op het tjekken van mijn postaccountquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
goh wat gaat het opeens snel
maar even pokeren dan
Ga ff uitbuiken ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wijst naar Soury [ afbeelding ] ....
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
Ho ho maar waar dit allemaal over begon.. Heb jij zo'n Clooney-apparaat en is het wat?
Oud en nieuw .. Blijft interessantquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Prachtig verhaal waar Harper Lee terecht een Pulitzer voor won.
En Peck terecht zijn eerste Oscar.
Een lepeltje Completa in de koffie,quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
Ik zat verleden week naast iemand in een soort van bijeenkomst/training ofzo en dan heb je van die kleine kut koppies .. voor koffie en thee. Dat persoon gooide er drie van die zakjes melkpoeder in en drie zakjes suiker. Was fasinerend en mijn concentratie completa weg
Ja, alsjeblieft want ik heb net een hele verzorgingslijn binnengekregen en die was nogal duur, dus deze maand geen Clooney-koffie voor mij. Misschien volgende maand wel!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, die aanleiding heb ik even gemist (geen zin om terug te bladeren enzo) .
Ja, ik heb zo'n apparaat. Een heul simpele, handmatige. Maar wel met schuimpijpje (hihi, ik zei pijp je).
En ik ben er helemaal wild van. Vooral van de macchiato en cappuccino, gemaakt met straffe ristretto of arpeggio.
Bakkie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |