quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:34 schreef Jappie het volgende:
Thnx E Pi !http://www.youtube.com/watch?v=RGjFvSzaNIo
Hmm..beetje kort zo...![]()
Bij deze wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om even de groeten te doen aan Tante Irene in Zuid-Afrika en mijn zusje in Suisse.![]()
idd, niet te vaakquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:47 schreef Lobasca het volgende:Moet bekennen dat ik hem ook leuk vond om weer eens te horen.
Doet me aan deze denken
http://www.youtube.com/watch?v=6gC3EqrpDf4
Dan deze ook evenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:58 schreef Lobasca het volgende:
en deze gaat ik ff heel hard zetten!!!
http://www.youtube.com/watch?v=PSCAJQmSHEc
![]()
![]()
![]()
![]()
HOE HERKENNEN WE JE???quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Manu82 het volgende:
Lieve kijkbuiskindertjes, ik moet helaas naar Eindhoven
Veel plezier vanavond
En wel allemaal meezingen
Veel plezier bij het voetbal Manuquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Manu82 het volgende:
Veel plezier vanavond
Heb je die zelf geupped ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:15 schreef PeterNB het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RIEFDYwmoJw
Doe de groeten aan mijn broer en neefje! En kom anders na de wedstrijd gezellig op de koffie vodka!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Manu82 het volgende:
Veel plezier vanavond
Ik heb hem wel geupped, maar hij is gemaakt door mijn collega's...quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je die zelf geupped ?
Vieuws: 2
Net lid![]()
Eerste video![]()
Ik begreep ook niet goed wat het met haar te maken had, maar verder wel een lekker deuntjequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb hem wel geupped, maar hij is gemaakt door mijn collega's...
(Vond het zelf EIGENLIJK niet kunnen................)
Buiten die ene radio-sample heeft het niets met haar te maken,quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begreep ook niet goed wat het met haar te maken had
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:58 schreef Lobasca het volgende:
en deze gaat ik ff heel hard zetten!!!
http://www.youtube.com/watch?v=PSCAJQmSHEc
![]()
![]()
![]()
![]()
Zhose arre Russians. Youz no like?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef Soury het volgende:
Tjee ik heb het helemaal gehad met die DGK.. Had weer een week streams omdat Eric er was. Heb ff wat filmpjes gezien. En de streams aangezet. Ik doe het niet meer .. Wat zijn dat nou weer voor 2 idioten..![]()
Znooo snot rieliequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Zhose arre Russians. Youz no like?
Butz at firzt, theyz muzt thrrow Zuub out of zhe villa. And tzen theyz will die, very zlowly witz lotz of pain.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef Copycat het volgende:
I wiel zent zem wis mutsj laf bek toe Moskou!
Graag met aerovlotquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef Copycat het volgende:
I wiel zent zem wis mutsj laf bek toe Moskou!
How do you know?quote:
Uh overdag 10 graden, maar bewolkt. Best wel een windje maar jou kennende peanuts .. Zou zeggen bushokjequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
Soury!!! wat voor weer wordt het morgen? Koud bushokje of taxi?![]()
Waar haal je dat vandaan ???quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef Talitha het volgende:
600 SC's x 300 = 180.000 baggerpostjes.![]()
Zat vanavond nog aan het fietsje te denken... maar dan kom ik met mijn tong op mijn voetzolen thuis.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh overdag 10 graden, maar bewolkt. Best wel een windje maar jou kennende peanuts .. Zou zeggen bushokje![]()
Of fiets !!
what to do, what to do...als DGK er niet meer is? Of hou je ook van voetbal?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef Talitha het volgende:
600 SC's x 300 = 180.000 baggerpostjes.![]()
Oh je hebt aanhang, nou dan toch maar het bushokje ..quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zat vanavond nog aan het fietsje te denken... maar dan kom ik met mijn tong op mijn voetzolen thuis.
Ze zijn zóó lief, maar al mijn energie gaat er in op.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies......ook hier zal er ooit wel eens een nietbagger tussen hebben gezeten.
Jij durftquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je hebt aanhang, nou dan toch maar het bushokje ..
witte sportsokkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij durft...wat je dus eik zegt is dat ze voor een groot gedeelte van de tijd dom lult zonder het zelf te beseffen. :
Ik zat verleden week naast iemand in een soort van bijeenkomst/training ofzo en dan heb je van die kleine kut koppies .. voor koffie en thee. Dat persoon gooide er drie van die zakjes melkpoeder in en drie zakjes suiker. Was fasinerend en mijn concentratie completa wegquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef Copycat het volgende:
Nespresso time!
Dat is toch van die Clooney? Zo ja, is dat wat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef Copycat het volgende:
Nespresso time!
Completaquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat verleden week naast iemand in een soort van bijeenkomst/training ofzo en dan heb je van die kleine kut koppies .. voor koffie en thee. Dat persoon gooide er drie van die zakjes melkpoeder in en drie zakjes suiker. Was fasinerend en mijn concentratie completa weg
Dat was maar een woordspelingquote:
alleen inclusief Clooneyquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is toch van die Clooney? Zo ja, is dat wat?
Zo nee, laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |